עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. על איזה מנהל הורודות אתם ממליצים? חינמי כמובן והכי מסודר וטוב. תודה !

    • 10 תגובות
    • 844 צפיות
  2. יש לי דיסק עם תוכנה שמסבירה איך דברים עובדים לילדים... רציתי לבדוק אם זה עדיין עובד ולעשות בזה שימוש ללימוד אבל אחרי שהתקנתי והרצתי הוא כותב "[1058]: the sound decompression software has not been installed properly. please run and try again. this program will now terminate" יש לכם מושג מה לעשות? ניסיתי להתקין שוב אבל אותה בעיה...

    • 5 תגובות
    • 791 צפיות
  3. בעיה מוזרה באימיול: פתחתי את הפורטים בראוטר (wrt54GL Tomato) והאימיול מאושר ע"י הפיירוול. כשאני פותח את האימיול השרתים כותבים לי שאין תשובה מהפורט שלי. בעזרת ההגדרות באימיול בדקתי האם הפורטים שהגדרתי פתוחים (הבדיקה נעשית באתר של התוכנה) ואכן הפורטים פתוחים. איפה יכולה להיות הבעיה? אגב, הטורנט עובד מצוין למרות שהוא נמצא על פורט שלא פתחתי.

    • 2 תגובות
    • 655 צפיות
  4. Started by רומן גרוס,

    1GB ניצול 80% . איך ? *הפרסום הוסר ע"י מנהל הפורום*

    • 3 תגובות
    • 704 צפיות
  5. אני לא מעונין שזה יקרה חיפשתי בהגדרות שלו ולא מצאתי כיצד אפשר למנוע פתיחה של כל קישור בחלונית חדשה?

    • 1 תגובה
    • 638 צפיות
  6. Started by eozeri,

    שלום אנשים, אני מחפש תוכנה שתאפשר לי להתחבר למצלמה שמחוברת למחשב מרחוק. מישהו מכיר כזה דבר? תודה, אייל

    • 1 תגובה
    • 2.3k צפיות
  7. Started by Ran Ventura,

    יש לי בעיה שכבר הרבה זמן לא מצאתי לה פיתרון... באתרים מסויימים כמו MAKO NANA YNET וכל אלה הנגני וידאו לא עובדים.. כשאני בא לצפות בסרטון או משהו זה תקוע כל הזמן על "מתחבר למדיה" ולא קורה כלום.. הבעיה הזאת משפיעה על כמה דברים במחשב אודה למי שיוכל לעזור לי לפתור את הבעיה המעצבנת הזאת. תודה

    • 1 תגובה
    • 572 צפיות
  8. Started by WHITE_ZOMBIE4,

    על איזה פיירוואלים הייתם ממליצים לשימוש אישי? (אין לי רשת ביתית)

    • 2 תגובות
    • 718 צפיות
  9. שלום בעיה שהתחילה לי היום, כל פעם שאני לוחץ בעכבר על לחצן ימני הוא עושה Mute לצלילים במחשב ב-Volume של המחשב הוא עושה mute ועוד לחיצה מבטלת את זה, עשכיו אני לא רוצה את זה!$@I! זה נורא מעצבן... יש לי עכשיו Teac ox100 ראיתי באחד הדיונים שהיה מומלץ להוריד את ה-Microsoft Mouse התוכנה, אבל היא לא עובדת למשהו יש רעיון איך לתקן? לא מצאתי דרייברים של העכבר באינטרנט...

    • 4 תגובות
    • 838 צפיות
  10. אני צריך תוכנה כזאת שאפשר יהיה ליצור לבד שירים , יותר נכון מוזיקה בסגנון ELECTRO / AMBIENT / DOWNTEMPO / ודומים לאלה... מה אתם יכולים להמליץ ? תודה.

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. יש לי בעיה שאני כבר שבוע לא מצליח לפתור אותה, ואני מבקש את עזרתכם יש לי ויסטה הום פרימיום, אני עובד עם המוזילה פיירפוקס. הורדתי את התוכנה adobe שפותחת קבצי pdf לאחר ההורדה ניסיתי להתקין והוא קפץ לי למוזילה ומייד זרק אותי והראה לי הודעה האומרת כי הדפדפן נתקל בבעיה וקרס, ניסיתי להתקין אותו דרך האקספלורר וגם שם הוא זרק אותי... יש למישהו מושג למה? אני כבר שבוע מנסה להתקין את התוכנה ולא מצליח וזו תוכנה דיי חשובה לי כי אני משתמש בה הרבה... אם יש למישהו פיתרון אני ישמח, יש לציין כי עשיתי בדיקת וירוסים, התקנת דפדפן מחדש ועידכונים... שום דבר לא עזר... אשמח לעזרתכם

    • 1 תגובה
    • 738 צפיות
  12. היי אני עובד המון עם אקסל אך נתקלתי בבעיה שאני מנסה לפתור. אני מעוניין לבצע אימות נתונים בין גליונות, validation between sheets שזה אומר , שיהיה לי בקובץ אקסל אחד: 1. גליון data 2. שכל שאר הגליונות ימשכו מידע מקובץ הdata/ האם משהו מכיר את הדרך לפתור את המצב?

    • 0 תגובות
    • 920 צפיות
  13. אהלן לפני כשנתיים הורדתי תוכנת בדיקה ותיקון (במידה ויש סקטורים פגומים ניתן לאפס אותם עם התוכנה) התוכנה פועלת עם הפעלת המחשב דרך דיסק iso אני לא מוצא את התוכנה הזאת שבודקת את זה. אשמח להכוונה בעניין תודה

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. Started by redead,

    הורדתי איזה משהו ושאני מנסה לפתוח אותו אני מקבל הודעה The filename or extension is too long. מה ניתן לעשות עם הבעיה הזאת?

    • 5 תגובות
    • 737 צפיות
  15. Started by ShahafH,

    חשבתי לפרמט את הנייד שלי ולנסות את הWIN7.. איך אני יכול לדעת אם כל הדרייברים של הנייד יפעלו, והאם אני צריך עוד דרייברים או קודקים לאחר שיש לי את הווינדוס? תודה.

    • 2 תגובות
    • 859 צפיות
  16. Started by צחי-2,

    אני לא בטוח שאני בפורום הנכון אבל אני מחפש תוכנה שתאפשר לי לשפר איכות של סרט (כדוגמת avi, mpg,wmv). תודה.

    • 2 תגובות
    • 5.4k צפיות
  17. שלום, היום קניתי לוח-אם של גיגהבייט GA-73PVM-s2h ואני לא מצליח להתקין את כרטיס הרשת כמו שצריך. בהתחלה הכנסתי את הדיסק שבא עם הלוח-אם והתקנתי את כל הדרייברים, אבל הכרטיס לא עבד והיה לידו סימן קריאה בDEVICE MANAGER. הורדתי מהאתר של NVIDIA את הדרייברים הכי חדשים של הציפסט של הלוח-אם, אבל עדיין הוא לא עובד כמו שצריך. יש לכם רעיון? תודה מראש

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by gollbi,

    מחפש תוכנה לאיחוי הדיסק , יש הצעות? תודה לעוזרים !

    • 6 תגובות
    • 690 צפיות
  19. Started by d_v,

    שלום, מצ"ב תמונת מסך של הודעות שמופיעות מדי פעם, ואם אני מאשר או מבטל זה תוקע את המחשב. מה ניתן לעשות? זה וירוס? תודה על העזרה [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 699 צפיות
  20. Started by aviel570,

    שלום יש לי דיסק די וידי 4.7 ויש לי משחק מקובץ בראר ששוקל 5 וחצי גיגה...איך אני יכול לעשות שהקובץ ישקול פחות מ4 גיגה?אם אני יקבץ שוב זה ישנה משו??

    • 4 תגובות
    • 689 צפיות
  21. Started by KenVeLoBoy,

    שלום .. אני מחפש תוכנה שאני יוכל ליצור איתה דיסק bootable עם כמה תוכנות שימושיות בשבילי ... הדיסק צריך לעבוד כבר מהדוס והקבצים שאני יצור מהם את הדיסק הם קבצי iso .. בבקשה אם למישהו יש שם של תוכנה ואולי גם את המדריך לזה אני אודה לכם מאוד...

    • 3 תגובות
    • 642 צפיות
  22. שלום, אני מחפש תוכנת ספקטרום אנאלייזר בכלי לנתח הפרשי תדרים, בנוסף אני זקוק שלתוכנה תיהייה אופציה של הצגת היסטוריה לפי תדר וניתוח הרמוניות בין תדרים.. תודה על כל עזרה..

    • 0 תגובות
    • 800 צפיות
  23. ברגע שמנסים להדפיס המחשב עושה ריסט באותו הרגע,חשוב לציין: *אין בעיה אם מנסים להדפיס את הקובץ הבעייתי אל מדפסת אחרת ברשת. *אין בעיה כאשר מנסים להדפיס קובץ אחר מאותה מדפסת. אשמח לרעיונות

    • 3 תגובות
    • 698 צפיות
  24. Started by andav,

    לאחר שהתקנתי XP מחדש על המחשב, התברר לי שאין לי מושג מה כרטיס הרשת שלו. יש לי דיסק עם דרייברים לכל מיני דגמים של כרטיסי רשת, שקיבלתי עם המחשב. נניח שמצאתי את הדגם המתאים בעזרת hwinfo32 ויש את הדרייבר שלו בדיסק שלי, הבעיה היא שכל הדרייברים לכרטיסי הרשת על הדיסק שלי, ניראים כמו בתמונה הבאה: כלומר, אין איזו תוכנת התקנה אלא רק את הקבצים האלו לכל דרייבר. אשמח לדעת כיצד ההתקנה אמורה להתבצע :-).

    • 3 תגובות
    • 833 צפיות

דיונים חדשים בפורומים