עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by MasterDK,

    אני מנסה להיתחבר היום לאיי סי והוא כותב לי כל הזמן Validating Connecting וככה בלי סוף האם יש עוד מישהוא שזה קורה לו?

    • 19 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. בעקבות מדריכים רבים שעקבתי אחריהם אני לא מצליח להעביר את הכתובת של gmail לה qutlook הכוונה , יש לי כתובת ב gmail , ואני רוצה להשתמש , לקבל דואר לשלוח דואר דרך האוטלוק , עכשיו הגירסא אוטלוק שברשותי היא 2007 , אני מצליח רק לקבל מייל , ולא מצליח לשלוח . למישהו יש פתרון לבעיה ? או אולי ההגדרות שאני עושה לא נכונות .

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by elior021,

    אהלן אני מקבל הודעות SPAM לאוטלוק בלי כתובת של השולח איך אני יכול לדעת את הכתובת של השלוח כדי לחסום אותו ? תודה מראש

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. שלום. יש לי שאלה לגבי מיון מידע. אני עובד במקום שמקבל תרומות. את הנתונים הללו (שם פרטי, שם משפחה, מדינה, סכום), אנחנו מורידים לטבלת אקסל מהמקורות השונים. השאלה שלי היא יחסית פשוטה: עד כמה אפשר למיין את המידע? לפעמים על פי יותר מפרמטר אחד. למשל - "מי תרם מעל 500 דולר, בשיק". למשל - "מי תרם מהקרן ל X". למשל - "מי תרם באירוע התרמה X, או שהתקיים בתאריך Y" "הראה רק תרומות מעל 200 דולר". איזה תוכנה יכולה לבוא פה לעזר? האם אקסל? האם אקסל "חזק" מספיק? כל עצה תתקבל בברכה. ממש תצילו אותי, לא פחות (: המון תודה!!!

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by BenK,

    יש לי רשת ביתית עם חבר שלי לו יש Win98 לי 2000! לי אין בעיה להיכנס אליו אבל משום מה יש לו בעיה להכנס אלי כי הוא מבקש סיסמא.... לא שמתי סיסמא והAdministrator pass שלי זה כלום! אם משהוא יודע מה עושים ...... תודה.

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  6. Started by shaharZur,

    אני צריך לצרוב קובץ שגדול מ 2 ג'יגה דרך נירו או אלכוהול 120% איך עושים את זה?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by gbars,

    שלום יש לי מנוי בfileflyer ואני מחפש מאיץ הורדות טוב שפועל עם האתר בתודה מראש

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. האם אפשר להפעיל כתוביות בויסטה מדיה סנטר ? אני מתכוון יש לחי מלא סרטי DIVX עם כתוביות מצוורפות (לא מובנות) אני יכול להפעיל אותם ? ואם כן איך ?

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by Boomer,

    אתמול התקנתי את Microsoft Office XP. יחד עם החבילה מגיעה תוכנה בשם Microsoft Photo Editor. יש לי את התוכנה הזאת כבר מ-Office 97 ולכן תיפיתי שיהיה בה שינוי לאחר 5 שנים. לאחר ההתקנה לא ראיתי שום שינוי בתוכנה אז מה שעשיתי זה הסרתי והתקנתי אותה מחדש דרך הוספה/הסרה של תוכנה. בכל מקרה עדיין לא ראיתי שום שינוי. ועכשיו לעניין: לאחר ההתקנה של התוכנה סמתי לב שכל קבצי התמונות שמופעלים ע"י התוכנה (jpg, jpeg, gif וכו') לא מוצגים בתצוגת Thumbnails או בפינה התחתונה של החלון ב-Win Me. זאת אומרת שאם אני עושה View\Thumbnails בתפריט באיזה שהוא חלון, כל התמונות מסוג של (jpg, gif ועוד - לא כולל BMP) מופיעות בצורה הבאה: רואים את הסמל של התמונה באמצע ושאר הריבוע מסביב פשוט ריק. אז הלכתי ל-Tools…

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  10. Started by dmaster1984,

    אהלן חברה מה קורה?? חברה יש לי מחשב נייד ישן (256MB זיכרון ו 700MHZ מעבד) ואני מחפש אנטי וירוס ממש קל, כי לי מעט מאוד זיכרון עליו תודה רבה חג שמח גמר חתימה טובה ושנה טובה

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. שלום אני התחלתי להשתמש בתוכנה NTI CD&DVD MAKER 7 PLATINUM וזה אחלה של דבר חוץ מזה שלא מצאתי איך לפרוץ אותה זה תוכנת צריבה הרבה יותר נוחה ומהירה מNERO וגם שוקלת הרבה פחות ולוקחת פחות משאבים קיצר תעזרו לי בבקשה למצוא קיג'ן או קראק או משו בסגנון שעובד תודה מראש! -- בלי תגובות מפגרות כמו 2 החכמים למטה

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by -Del Piero-,

    שלום לכולם, שמעתי שמיקרוסופט הוציאו בטא חדשה של המסנג'ר שצריך הזמנה בשביל להירשם אליו. יש למישהו הזמנה לתת לי בבקשה? aviezr@hotmail.com תודה רבה! אבי.

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by BobCaT,

    לא הייתי בטוח באיזה פורום להכניס את זה אז שמתי פה (ועשיתי חיפוש לא מצאתי איך) אהלן יש לי את הסרט מהיר ועצבני (DIVX) ואני רוצה להוסיף לו תרגום לעיברית הורדתי את קובץ התרגום והסיימות שלו זה SUB. אז נראה לי זה הקובץ הנכון טוב אז איך אני מצרף את זה לסרט שיעבדו ביחד? איזה תוכנה צריך לזה? תודה לעונים גיא

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by golanWAN0,

    אני צריך עזרה בלבחור אחת משתי התוכנות האלו. 1.Ad-Aware SE Professional v1.05 2.Ad-Aware v6.0 Professional אם אתם מבינים תיעצו לי מה לבחור???????

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by cateye,

    אם יש משהו שהאחים שלי מעצבנים אותי זה שהם לא מכבים את המחשב. הוא סתם דלוק מצידם כל היום וכל הלילה ואפילו כשהם הולכים לישון הם לא מכבים אותו! יש איזו שהיא תוכנה שאיתה אני יכול לקבוע זמן או תנאים מסויימים לכיבוי המחשב? למשל אם במשך שעה אין אף פעולה אז שיכבה את עצמו. או אם אימיול דולק אז שלא יכבה. בבקשב תעזרו לי נמאס לי כבר מהקטע הזה שלהם.

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by idoj,

    אני מחפש בנרות ולא מוצא מדריך לעבודה על :avid media composer 6 אם תוכלו לעזור זה יהיה נהדר

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  17. Started by gt2,

    הרבה פעמים כשאני רואה סרטים של פלאש במסך מלא כמו נגיד יוטיוב וכאלה המחשב נתקע לי זאת אומרת מסך שחור והכל ממש זז לאט וחייב ריסט פיזי כי המחשב ממש קורס בדקתי קצת בגוגל וראיתי שזה די מוכר ושאנשים ביטלו את ה hardware acceleration וזה פתר להם את הבעיה העניין זה שאני עם כרטיס מסך readon HD4850 ואצלי אין את האפשרות הזאת כל הניהולהוא דרך הCATALYST ... זה נראה לי משהו תוכנתי כי המחשב שלי חזק סך הכל יש לי core i5ו 4 GB ram של GSKIIL וזה ripjaws והם עובדים טוב מבחינת מתחים והכל הלוח אם שלי זה gigabyte ולא איזה זבל סיני... המחשב עובד מצויין ויציב מאוד ורק כשרואים במסך מלא הוא קופא... מישהו מכיר או יודע איך לפתור את זה? כי זה די נפוץ אז בטוח יש לזה פתרון... דרך אגב התקנתי את ווינדו…

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by amirn,

    http://www.adobe.com/downloads/cs2_downloads/index.html

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  19. שלום לכולם , איך אני משנה תמונה של File לאיזה תמונה שאני רוצה ? נגיד אני מוריד תמונה מהאינטרנט ורוצה שזה יהיה האייקון של הFile שלי , איך אני עושה את זה ? עוד שאלה - אם משנים את האייקון של הfile , הוא גם יראה בtray כמו האייקון החדש ? תודה רבה, אבי

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by NIRAN,

    מה לעשות אם ווינדוס מצאו שהמחשב שלי בעל עותק לא חוקי ויש לי סימן של כמו כוכב כזה וכיסא גלגלים (כמו 2 אנשים) ומהבהב לי מה יש לעשות כדי לעקוף את זה? ואז מופיע לי חלון כזה קטן בצד ימין ועד שהוא לא יורד המחשב תקוע! מה אני עושה?

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by chmmr,

    שלום, ערכתי סרטון קצר ב Premiere pro v2.0, הסרטון מורכב משילובים של סרטונים שצולמו במצלמת וידאו דיגיטלית, תמונות וקבצי קול. כאשר אני צופה בחלון ה Program הסרטון נראה חלק והתאמה בין הקול לתמונה (גם הקובץ ה Uncompressed avi נראה מצויין). אבל אחרי רינדור לכל פורמט שניסיתי xvid , divx וכו' הסרטון נראה מקוטע עם עיוותים וחוסר התאמה בין קול לתמונה. איזה הגדרות אני צריך על מנת שהסרטון ייצא בצורה סבירה ? אני לא מחפש הגדרות איכותיות (בשלב זה) התכנון הוא להעביר את הסרטון ל youtube כך שרזלוציה גבוהה לא נדרשת. תודה.

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. ש לי את SUPER, אבל רציתי לדעת אולי יש תוכנה יעודית, שיותר טובה ממנה לסוג הקובץ הספציפי הזה. אה, וגם - אם מישהו מבין פה בהגדרות של MP3, אשמח אם יוכל לפרט לי אילו הגדרות קידוד מומלצות לקבצי קול (כי 128KB זה קצב סיביות מוגזם לדעתי. ב SUPER יש 2 פרמטרים - קצב הסיביות, ועוד משהו של מגהרצים, שאין לי מושג על מה הוא משפיע. אשמח לדעת גם על מה לכוון אותו..) תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. שלום רב, רציתי לשאול האם קיימת תוכנה שאני יכול לומר לה לדוגמא, שתלחץ על מקשים מסויימים בכל זמן קצוב. לדוגמא, אם אני אמור ללחוץ על מקש הרווח כל 5 דקות, האם יש תוכנה שיכולה לעשות זאת באופן אוטומטי ללא התערבות? נשמע קצת מוזר, אבל מאוד מועיל במקרים מסויימים תודה רבה

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by overload,

    תמיד רצתי לעצב קומיקס. אז הנה העטיפה של הגיליון הראשון של GOTHAM CITY. לא השתמשתי בתמונה בשביל הציור, חוץ מזאת: http://funweb.epfl.ch/images/photo_eagel.jpg והתמונה ברקע, THE CITY של CUBEMONSTER מ DA http://www.deviantart.com/view/6901680/ .

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by shaithebest,

    שלום חברים לבניית אתרי פלאש אני צריך תוכנה שהופכת מילים כבר המליצו לי על תוכנת הפוך על הפוך אבל היא לא עושה את מה שאני צריך באתר שאני בונה עכשיו אני מקבל תוצאות אחרות הפלאש בדרך כלל הופך מילים כמו: ארגנטינה>>הניטנגרא אבל במקרה שלי באתר שאני בונה עכשיו אני מקבל את המילים כך: יהונתן הקטן רץ בבוקר אל הגן אני מקבל באתר כתוצאה: הגן אל בבוקר רץ הקטן יהונתן האותיות לא מתהפכות הן נשארות בסדר הבעיה היא סדר המילים במשפט\בשורה האם מישהו נתקל בתוכנה שעושה את העבודה הזו? אשמח לעזרה

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים