עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by zeroone,

    שלום לכולם מישהו יודע איך לשנות כתובת ד"א במירק 6.03 השדה אפור (לא זמין)?

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by p_q,

    יש לי דיסק (CD ROM) עם BOOT של WIN98 שאני רוצה לכווץ לקובץ ISO... ואם אפשר אז גם קבצי BOOT מהכונן 1.44"... איך אפשר לכווץ? תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. לא נגעתי בפוטושופ חצי שנה,והיה לי משעמם אז עשיתי משהו בכמה דקות,מה דעתכם? http://img131.echo.cx/img131/7065/dsa2copy8am.jpg אגב אם מישהו רוצה את העיצוב אני מוכן לתת אותו חינם,אבל למשהו רציני. תודה מראש על התגובות

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. אה?

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by menihen16,

    שלום חברים אני מנסה להתקין את המשחק GTA IV התקנתי אותו בעבר ועכשיו אני רוצה להתקין אותו שוב והוא ביקש ממני את ה WINDOWS LIVE. נכנסתי לאתר הזה כדי להוריד אותו(אני יודע איך להקתין אותו.כבר התקנתי אותו בעבר) http://www.rockstargames.com/support/IV/PC/patch/index.html וכשהורתי פתחתי והוא הראה לי שגיאה שהוא לא תומך ב win32 או משהו כזה. הנה תמונה.

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. יש ליגיים פד עם חיבור com ואני צריך דריבר זה כמו גיים פד של סוני פליסטישן אבל בלי הגויסטיק בעמצה ויש על ה גיים פד מדבקות של ea sports למי שזה יעזור תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  7. הי. האם קיים תוסף לאינטרנט אקספלורר שפותח קישורים בחלון חדש, כאשר לוחצים על גלגלת העכבר (בדיוק כמו בפיירפוקס)?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by The-Magician,

    יש לי משו מעצבן בזה כשאני נכנס ליוטויוב ואני רוצה להוריד סירטון אני יכול יש לי את הלשונית של התוכנה מצד ימין למעלה אבל כשאני נכנס לסרטון לא משנה איזה ישר נפתחת לי הורדה של הסירטון פעמיים מבלי שלחצתי בכלל על ההורדה, איך אפשר לבטל את זה?

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by xfwind,

    התוכנה הנ"ל עבדה (בעיקר לכיול) של מסך EIZO S2232W תחת OS XP. כעת חיברתי המסך הנ"ל למחשב חדש עם WIN 7, ולאחר הורדת דרייבר מתאים מהאתר של EIZO - המחשב מזהה את המסך ומתייחס אליו יפה, אבל התוכנה הנ"ל שירדה גם היא והותקנה על המחשב לא מזהה את המסך וממילא אין אפשרות להפעיל אותה בכיול המסך. יש רעיון?

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. היי שוב שלום לכולם יש לי בעיה בשליחת אימיילים ע"י outlook express כאשר אני מנסה לישלוח מופיעה לי הודעת שגיאה 0x800ccc79 ניסיתי לבדוק זאת באתר של מיקרוזיפט אבל לא ממש הבנתי מה רוצים ממני שם אשמח אם תוכלו להאיר את עיניי בנושא בברכה מאיר ותודה מראש

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. מכשיר ה DVD שברשותי אמור להיות מסוגל להציג תמונות (מצויין עליו KODAK אם אינני טועה). שאלתי היא (אם תסכימו לקבלה) מה עלי לעשות בדיוק, ע"מ לצפות בתמונות שצילמתי בדיגיטלית, בטלויזיה ? פשוט לצרוב אותם וזהו ? 1. ה DVD שלי קורא את כל הפורמטים הפופולארים, האם אפשר לצרוב את התמונות גם על CD וגם על DVD, או שיש הגבלה ? 2. האם התמונות חייבות להצרב לתיקיית השורש, או שניתן לחלק לתיקיות ? 3. בקיצור, מה אני עושה כדי לראות את התמונות בטלויזיה ? :-) תודה רבה !

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by ofir667,

    כמעט בכל משחק ששיחקתי, המשחק עובד מצויין אבל תמיד יש איזה קטע שהמחשב יוצא מהמשחק ואומר: שלח דוח שגיאות, אל תשלח. זה לא קבוע לפעמים זה כמעט ולא קורה ויש משחקים שפשוט בקביעות זה עושה את זה באותו מקום! מה לעשות?

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by דניאל99,

    מקווה שזה הפורום הנכון לשאול בו. אני מפתח משחק בשני מימדים, ואני צריך למשחק , בין היתר, תמונות של חדרים בבית (חדר שינה, מטבח וכו'). איך יוצרים תמונות כאלה? ובמידה וזה מסובך, מי עוסק בזה? תודה

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. יש לי איזה תוכנה מסריחה שקוראים לה Gator ואני לא מצליח להיפטר ממנה ... עשיתי לה הסרה אבל היא שוכנת במחשבי תחת שם אחר : GAIN network איך מורידים אותה בבטחה ?

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by asafgolan,

    לאחרונה איני מצליח לצפות בתכני VOD באתר מאקו אלא אם כן אני מבטל את ABP. יש פתרון יותר אלגנטי?

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by Money_Man,

    שלום לכולם! היה לי IE והתקנתי עליו FF...לאחר שהתעצבנתי שמלא אתרים עדיין לא תומכים בו מחקתי אותו וחזרתי לIE.. אולם מרגע זה קרו שתי תקלות: 1. לא ניתן לעבור מאנגלית לעברית..ולהיפך...אלא ע"י לחיצה על EN או HE בתחתית המסך...למרות שישנם אתרים ממש בודדים שכן מאפשרים מעבר....איך מסדרים את זה? 2. כאשר אני מעלה אתר בIE הוא עולה והכל...אבל נכון בשורת הכתובת יש כתובת ומצד שמאל אייקון של אקספלורר? אז זה שם איקון של קובץ שלא ידוע איך לפתוח אותו...כאילו הסרתי את האקספלורר או משהו.. עוד בעיות נוספות שקשורות באותו דבר..אם שולחים לי קישור כלשהו ואני בא ללחוץ עליו אז שום דבר לא קורה..אני חייב לפתוח את הדפדפן, להדביק את הקישור ואז רק אפשר להיכנס.. כנ"ל לגבי קיצורי מקשים במקלדת שפותחים לי את …

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. Started by adirss,

    חיפשתי בכל המקומות ואין אם אפשר קישור להורדת שיתאים למערכת הפעלה xp אני יודה לו מאוד בבקשה זה דחוף

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. XP PRO SP3 בעיברית לא מוכן לנגן קבצים בטענה שהם מוגנים בזכויות יוצרים לא מצליח לפטור את הבעיה הצילו !!

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by prelly,

    מהם הFIREWALL והANTI VIRUS הכי טובים שיש? הNORTON שלי לא עושה את העבודה פרצו לי

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. שלום רב, במחשב הישן שלי יש מערכת הפעלה WINDOWS XP HOME וכרטיס מסך ATI- RADEONx300 עשיתי פרמוט לדיסק הקשיח והתקנתי מחדש את מערכת ההפעלה. כעת אני מעוניין להתקין גם את הדרייבר של כרטיס המסך, אבל כולם אמרו לי שעדיף לחפש באינטרנט את הדרייבר העדכני ביותר, מאשר להתקין את הדרייבר המקורי שיש לי בדיסק המצורף לחומרה. ובכן בחיפוש, מצאתי את זה: http://game.amd.com/us-en/drivers_catalyst.aspx?p=xp/radeonx-xp השאלות שלי הם כדלקמן: 1. האם אכן מצאתי את הדרייבר הנכון ,שמתאים לכרטיס שיש אצלי? 2. איזה מבין שתי האופציות הייתם ממליצים לי להתקין- האופציה הראשונה המורחבת, שהיא למעשה חבילה, או האופציה השנייה הבסיסית יותר,שכוללת רק את הדרייבר עצמו? תודה רבה!

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by bah,

    לא משנה מה אני מנסה, כל ההגדרות נכונות, הכל במקום אבל אני פשוט לא רואה את החשב השני ואפילו לא את שלי בתיקיית נגישות הרשת. המחשב השני יכול לראות רק את עצמו. המחשב שלי מריץ WIN 98 FE והמחשב השני WIN2K. HELP.

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by berner,

    שלום הסתבכתי לגמרי בגלל עצות שקבלתי הסרתי את כל CODEC והMEDIA PLAYER ועכשיו אני לא יכול לפתוח כל קובץ כי אני מקבל הודעה משונה ניסתי להתקין מחדשוהMEDIA PLAYER11 וזה לא יורד לי התקנתי CODEC חדש ועכשיו אני מקבל את ההודעה הזו ניסתי להפעיל אם תוכנת VLC media playerוגם ההודעה הזו מתקבלת --------------------------- Windows Media Player --------------------------- To finish installing Windows Media Player, restart your computer and then log on as an administrator or a member of the Administrators group. מה לעשות דחוף

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by heya,

    כל סרטון פשוט שאני מריץ במחשב, ברגע שאני מנסה להריץ אותו בתוכנה הוא עובד בתקיעות. מעבד INTEL E6300 כרטיס מסך RADEON x1900

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. אחרי שקראתי את הת'רד הזה, התקנתי גרסת נסיון של IDM אך כשאני מכניס קישור מרפידשייר,הוא מוריד לי קישור html במקום את הקובץ האמיתי! אגב, בלחיצה על הקישור החדש אני מקבל דף מוזר שבתחתיתו מופיע הקישור המקורי ושאלה אם אני רוצה להוריד אותו....בשביל זה אני לא צריך מנהל הורדות..... אני משתמש גם ב elephant,ושם אין לי בעייה כזאת-אותו קישור שלא עבד ב IDM עובד מצוין עם הפיל.אין לי חשבון פרימיום אז כשאין "שעות שמחות" מריך לחכות קצת ולהקליד את הקפצ'ה,אבל הקובץ שיורד הוא,כאמור,קובץ ה RAR שצריך היה לרדת ולא קישור כמו ב IDM. צירפתי תמונות כדי להמחיש את העניין.את הפרטים המזהים השחרתי כי אני לא סגור אם הקישורים האלו חוקיים או לא. [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים