תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
זה רושם לי לדווח על השגיאה. לי נראה שזאת בעיית דפדפן ולא בעיה שלהם. צריך להוריד משהו כדי שזה יפעל?
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שתספור לי לחיצות דרך חיבור הCOM אני מעוניים לחבר מפסק דרך הCOM וכל פעם שילחץ הכפתור זה יעלה מספר אחד. אשמח לעזרה =]
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
תודה
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לאחרונה שמתי לב שהביטורנט שלי מוריד במהירויות מאוד גבוהות (מגה וחצי- 2), אבל הוא מסרב לעבור את ה25 ק"ב בהעלאה. הוא פעם היה מעלה 500-700 כמו כלום,ולא שיניתי שומדבר מבחינת החיבור. לטורנטים יש הרבה ליצרים. מישהו יודע מה יכולה להיות הבעיה? החיבור הוא 15 הורדה על 5 העלאה (לא בארץ). תודה
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום רב, יש לי נגן Sandisk Sansa ובישביל ליראות בו סרטים צריכים תוכנה מיוחדת שהופכת את הסרט למתאים... איזה תוכנה אני צריך ואיפה אני יכול לירכוש אותה? [br]פורסם בתאריך: 26.03.2009 בשעה 18:28:36
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
מה המצב .?? אני מחפש את הMOVIE MAKER החדש בגרסה 15.4 הבעיה היא שאני לא מוצא את המובי מאקיר בהתקנה נפרדת משאר מוצרי ה LIVE , דרך החבילה של ה LIVE אני חייב לעדכן את המסינגר ואני לא רוצה את המסינגר החדש אני רק רוצה את ה MOVIE MAKER וזה לא נותן לי . מה אני יכול לעשות ? תודה
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, ניסיתי להעלות קובץ swf ו fla והעליתי חרס בידי. אפשר להמיר את קובץ הפלאש לפורמט אחר ? איזה ? כיצד ? תודה
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
אני לא משתמש בשועל אבל סתם עיניין מדוע זה קורה גם בגרסה הניידת וגם בגרסה הרגילה. הגירסה האחרונה של הדפדפן,וינדוס 8 64 ביט עברית. תמונה: http://srv1.jpg.co.il/4/516c4e5a0d318.png תודה וחג עצמאות שמח!
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי, האם הדפדפן יכול להגביל ולא לתת למשתמש מסויים להתחבר. לדוגמא: אם אני רוצה להגביל במחשב שלי את מס' המשתמשים שיתחברו לדוגמא ל-hwzone. הכוונה היא שרק אני אוכל להתחבר ומשתמש אחר שינסה להתחבר דרך המחשב שלי אל האתר לא יוכל. הקיים דבר כזה. תודה.
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
פשוט משגעים אותי בפתרון תקלות ואין לי כוח כל פעם לרדת למטה. מישהו מכיר תוכנה שמאפשרת השתלטות מרחוק על מחשב בבית ? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי LOW ID בEMULE ואני רוצה לפתור את זה. יש לי רשת (מה שנראה לי שעושה את הבעיה) אם ראווטר. אבל אין לי FIREWALL במחשב. יכול להיות שיש FIREWALL מובנה בראווטר? אם כן אז איך אפשר להוריד אותו? או איך לפתור את הLOW ID בצורה אחרת?
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם! יש לי מקלדת של SILVER LINE עם הרבה מקשי קיצור חוץ מהמקשים הרגילים.. למשל כפתורי נגן (הפעלה, עצירה, ווליום..) ומקשי קיצור לדפדפן (דף בית , הקודם, הבא...) בקיצור אני מקווה שהבנתם לאיזה מקשים אני מתכוון... עכשיו יש לי כמה כפתורים שבברירת מחדל שלהם מפעילים כמה תוכנות שאני לא רוצה שהם יפתחו אלא תוכנות אחרות... למשל... כפתור הנגן מדיה... כשאני לוחץ עליו נפתח לי BSPLAYER ואני רוצה שיפתח לי WINAMP ניסיתי להגדיר בתוכנות עצמן ולא ראיתי אפשרות כזאת... ניסיתי להכניס בקיצור דרך את האפשרות להפעיל את התוכנה ע"י לחיצה על הכפתור הרצוי אבל משום מה הוא לא נותן לי אפשרות לעשות זאת... יש לי גם תוכנה שיכולה לעשות את זה... אבל היא מסורבלת ולא נוחה... אולי אתם יכולים לעזור לי... אולי…
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני משתמש ב Borland Pascal אחרי שאני עושה Compile והכול טוב, אני לוחץ על ה Run אבל מקבל הודעת Error : " Runtime erorr 105 at 0001.003f" אני יודע שצריך להוסיף איזה קוד או משהוא לתוכנית כשאני רושם אותה מיד אחרי ה Program נראה לי, אבל אני לא בטוח. מישהוא יודע מה אני יכול לעשות???? בבקשה זה דחוף מאוד! ובנוסף עם אתם יכולים להמליץ לי על אתר עם מבחני מתכונות ותשובות זה יהיה נהדר!
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
גרסה סופית של ויסטה יצאה...לפחות ככה היה כתוב... דרישת המערכת הפעלה היא פורמט שונה לגמרי של מערכת קבצים... למישהו יצא לנסות את זה?
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
חבר'ה... אני צריך עזרה... אני מחפש תוכנה טובה (אני יודע שקיימות די הרבה כאלה) להצפנת קבצים/ספריות ע"י סיסמא.. יש המלצות? תודה רבה!
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, אחרי כמה ריסטים לא רצוניים שקשורים כנראה לבעיית חשמל בבית, הופיעה לי הודעה ב-Startup על איחזור ה-Registery. הרבה זה לא אמר לי, אבל מאז כל פעם שאני מנסה להפעיל את ה-Windows Media Player הוא נתקע על 100% CPU ואני צריך לסגור אותו דרך ה-Windows Task Manager, בנוסף, כל אתר שיש בו סרטון מובנה (דוגמת הידיעה על 5 שנים לאתר, ynet ו-Youtube) תוקע את האקספלורר על 100% CPU, כנראה שוב בגלל הנגן הזה. מחקתי את WMP10 אבל זה לא עזר...יש לכם עצה, מה אני יכול לעשות? תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
מאוד נוחה וקלה. מומלץ http://www.filehippo.com/download_winsnap/ ! [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני לא בטוח שזה הפורום הנכון, אז אם לא תעבירו את ההודעה. יש לי סרט על המחשב, עכשיו עוצמת הקול שלו מ-מ-ש נמוכה. רק אם אני שם את הרמקולים על פול ווליום, את העוצמה של המערכת על מקסימום וכו' - אז שומעים בצורה נורמלית-, אבל בגלל כל ההגברות יש מלא רעשי רקע וכאלה. חבר שלי אמר לי שיש תוכנה שיכולה להגביר את הווליום בתוך הסרט, אבל הוא לא זכר איזה. מישהו מכיר תוכנה כזו + הוראות הפעלה (אם צריך)? או למישהו יש דרך אחרת להגביר את הקול בסרט? ??? ??? תודה מראש נ.ב-יש לי XP+SP1
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה או דרך להציג תמונות על כל המסך , ללא פסים שחורים תוכנה שיודעת להציג על כל המסך . התוכנה שמגיעה עם הפונקציה בסיסית של וינדוס 7 מציגה לי עם פסים שחורים אם למישהו ישי פיתרון לזה זה גם מעולה. תודה
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי 2 מחשבים שמחוברים בינהם בכבל מוצלב במהירות 1GPS. כרגע אני משתמש בREALVNC כדי לשלוט על אחד המחשבים מהמחשב השני אבל הבעיה היא שיש לאגים מאוד כבדים (לוקח למסך זמן להתחלף ולפרטים להתעדכן). האם יש תוכנת שליטה שמאפשרת העברה מידע יעילה יותר שתתבטא בפחות לאגים. כ"כ האם יש תוכנה שמאפשרת שיתוף CLIPBOARD ותומכת בהעתקה מחלון מרוחק למחשב נוכחי ולהיפך?
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מה אני עושה ?? אני באתי לפתוח תאייסיקיו ובזמןההתחברות הוא יצא לי ואמר לי שהסיסמא לא נכונה ולוודא שהCAPSLOCK לא דלוק ... ואני לא שיניתי ... אין מצב ששינו אותו
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
יש לי את תופס המסך easy video capture, עכשיו רציתי לעשות ניסיון, להריץ סרט במדיה פלייר ואז לנסות לתפוס אותו כחלק מן תצוגת המסך, אך שלכדתי אותו, הוא פשוט הראה שחור במקום הסרט, איך אני יכול לבטל את התופעה?
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
גם לאחר שהתקנתי את תוכנת ההמרה של מייקרוסופט. למי יש פתרון?
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-


