עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by Snufkin,

    לחבר שלי (אחרי ביקור במספר אתרים שאת שמם ותוכמן לא נציין), עולה כל הזמן חלון אקספלורר עם הכתובת הנ"ל. כל פעם שסוגרים את החלון נפתח אחר במקומו (ולפעמים נפתחים גם 10 ו20). יש לו Spybot וגם Ad-Aware Se ושתי התוכנות עובדות ומעודכנות, מה שגם בכל פעם שהוא מריץ אותם התוכנות מגלות משהו בסגנון של עוד 20 קבצים חדשים!!! (גם אם זה שניה אחרי שגמרנו את הסריקה)! יש פיתרון? עצה? משהו? איך נפתרים מה-Spyware הנורא הזה.

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by shahar07,

    שדרגתי את האקספלורר שלי ל 8 והוא דיי איטי מה אפשר לעשות ?

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. היום בבוקר החלטתי לסגור את כל הפורטים הלא ידועים בראוטר שלי, יותר מאוחר רציתי לשלוח הודעה באאוטלוק, רשום לי הודעה 1 מתוך 1 נשלחה, אבל ההודעה נשארת בOUTBOX והיא גם לא מגיע ליעדה הודעות שנשלחות אלי אני מקבל זה קשור לסגירת פורטים? (לא נראה לי, כי אני מקבל מיילים) מה יכולה להיות הבעיה?

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by peripushkin,

    שלום, לא מזמן החלפתי לקודקים אחרים במחשב כדי שאוכל להפעיל בקלות HD הבעיה היא שמאז אני לא מצליח שאוטומטית הנגן שיריץ את קבצי הוידיאו שיש לי במחשב יהיה media player classic. הורדתי אותו כקובץ של exe. וכשאני עושה "open with" ואז בbrowse לוחץ עליו, הוא לא מופיע לי ברשימה של הנגנים בחלון. אז עכשיו הדרך היחידה שאני מצליח להריץ עליו קבצים- זה קודם לפתוח את הנגן ואז לגרור אליו את הקובץ.. האם יש דרך שאני אצליח להריץ אוטומטית איתו ולא לעשות את כל זה?

    • 17 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by j,

    היי, אני צריך להפוך סרט של windowa movie maker לפורמט כזה שאני אוכל לנגן אותו בDVD.. איך עושים את זה??

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  6. Started by EyalRDT,

    שלום לכולם, השתמשתי בVirtual Dub כדי לכווץ ולהעלות את הקטע הבא לyoutube באיכות גבוהה(תלחצו על Watch in HD) הבעיה היא כשאשר הוידאו מנוגן בשיטה הזו בYoutube יש Frame skip מעצבן שגורע מהאיכות של הוידאו וזה קריטי מאחר והוידאו הזה מיועד להיות חלק מביקורת שאני מפרסם מדי פעם באתר שלי. בשביל הקידוד השתמשתי ב "XviD ISO MPEG-4" השאלה היא האם יש מקודד אחר שיתן לי להעלות את הקטעים האלו באיכות גבוהה בלי הקפיצות הללו?

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. שלום אני מתחרפן כבר, כל פעם שאני מזיז את הסמן של העכבר מעל תפריטים בתוכנות מסויימות ואפילו סתם בדפדפן באינטרנט אני שומע רעשים מכיוון הארד דיסק שכאילו קורא מה זה יכול להיות ? תודה

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by overload,

    יש לי סרט DVD שאין לו באפשרויות תרגום לעיברית כי הוא מאזור אחר. יש דרך להכניס קובץ לדיסק כדי להוסיף כתוביות\ לשנות כתוביות שכבר נמצאות?

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by Qrex,

    חברים אני משתגע יש לי את הדבר הזה כל היום או שהוא מוריד 2K לשניה או ON WAIT אני לא יודע מה לעשות תעזרו ליבבקשה אני צריך שזה יעבוד מהר!

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by cool_g,

    שלום לכם, אני מעוניין בהסבר על איך למרות שאני נמנע במלהתקין קבצים גדולים בכונן C המיועד למסמכים ולתוכנות של המחשב הוא גדל ובכך מאט את המחשב שלי אפילו שכונן C מכיל 48GB (כי פרסתי את הדיסק קשיח שלי ל-C ולF כאשר בF שבגודל 176GB אני מתקין את הקבצים הגדולים כמו סרטים ומסמכי עבודות)??? מה זה תיקיית WINSXS? היא נמצאת בתיקיית WINDOWS והיא מכילה הרבה דברים גדולים מ1MB אך בסה"כ היא מכילה 9GB??? (תיקיות כמו x86_microsoft-windows-ie-htmlrendering_31bf3856ad364e35_8.0.6001.18852_none_f5f82740381d7455) מישהו יכול לעזור בבקשה?

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by Moty_p,

    שלום לכם, לא מזמן קניתי משחק חדש והתקנתי אותו הוא לא פועל בגלל ש - Games For Windows - Live לא מאפשר לרוץ על מערכת ההפעלה ללא hotxfix מסוים והוא מפנה אותי לעמוד הבא: http://www.gamesforwindows.com/en-US/Support/Games-for-Windows-Marketplace-Client-Download-Help/ חיפשתי בגוגל ובמיקרוסופט הורדה ל WindowsXP-KB938759-x86-HEB.exe ולא מצאתי שום דבר יש רק WindowsXP-KB938759-x86-ENU.exe שאותו איאפשר להתקין בגלל שמערכת ההפעלה שלי היא בעברית מקורית לכן אני לא יכול להפעיל את המשחק :-( יש איזה פתרון לבעיה?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  12. היי חבר'ה אני זקוק לעזרתכם נואשות . אתמול הורדתי מהרשת קובץ ארור שמסתבר שהיה וירוס ,מאז יש לי כל כמה דקות/שניות מסך כחול במחשב ואיתחולים בסריקה שביצעתי דרך AVG 9 הוא עלה על וירוס בשם trojan horse agent_r.xj explorer exe האנטי וירוס לא יכול למחוק את הוירוס הזה. והוא גם לא מצליח לסיים את הסריקה בגלל שהמחשב מאתחל כל כמה דקות . ניסיתי לעשות ב SAFE MODE ועשיתי ריסטור לשבוע אחורה גם לא עזר הורדתי את התוכנה בשם Malwarebytes אבל הוא לא יכול לסיים את הסריקה בגלל האיתחולים . אני ממש נואש מה עושים וינדוס 7 מחשב נייד לנובו

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by Dmoney,

    שלום אני מחפש תוכנה שמקליטה כל צליל שעובר דרך כרטיס הכל, כלומר כל צליל שיוצא מהמחשב. 10x

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by stingeR-,

    יש לי משחק שהורדתי אבל אני לא יודע איך לפתוח אותו , כאילו יש לי מלא קבצי RAR וקובץNFO ועוד קובץ SFV , איך אני פותח את ההתקנה של המשחק ? זה IMAGE או משהו ?

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. שלום. צילמתי אתמול ארוע. אני רוצה למסגר את התמונות כדיי לשלוח אותן להדפסה ושייצאו יפה. הכנתי מסגרת עם פינות מעוגלות , ע"י אופציות הSELECT - MODIFY - BORDER ולאחר מכן עיגלתי פינות באמצעות לחיצה ימנית - Feather , יצאה מסגרת מאוד נחמדה ואסתטית. http://uploaded.fresh.co.il/2007/01/26/34707577.jpg אוקי , לאחר מכן ניסיתי להדביק אותה ולנסות לראות איך היא על תמונה .. ויוצא הדבר הבא : http://uploaded.fresh.co.il/2007/01/26/36661600.jpg זה אומנם נחמד אבל אני מעדיף שלא יהיה ריכוך (אולי ממש מעט) אלא שיהיה מסגרת לבנה אבסלוטית. איך אני עושה את זה? *יש לציין כי גם לאחר הרבה העברה של מברשות (ב100% חוזק וקשיחות) זה עדיין נשאר מטושטש. תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  16. Started by Pure-Gold,

    תוכנה נהדרת לסימולציה של נוזלים, גזים וחומרים אלסטיים. הנה דוגמית קטנה שיצא לי לעשות: http://www.tovilevis.com/tests/realflowtest2.avi

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. בתקופה אחרונה בתדירות גבוהה ה internet exploler 8 אצלי נתקע ואני צריך לכבות ולהדליקו מחדש , איך אפשר לפתור את הבעיה??? - אני כבר מיואש מהבעיה ושוקל לעשות רק בגלל זה פורמט .

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by orlupo,

    עזבתי את הנורטון, עברתי ל-AVAST. עכשיו יש וירוס שבבדיקה של BITDEFENDERE און ליין הוא מוצא אבל ה-AVAST לא מוצא... האם לעבור שוב? בתודה מראש

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. יש לי אקווריום קטן שנראה ריק קצת.. ואני מחפש תמונה קטנה להדפסה שתשתמש בתור רקע לאקווריום.. האקווריום די קטן מאוד - 7 על 12 ס"מ יש למשהו תמונה טובה? אתם יודעים עם אלמוגים צמחים וכל מיני..

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  20. ראיתי את הכתבה ורשום פה על דרייבר חדש ולא ראיתי באתר שלהם שום דרייבר חדש חוץ מאיזה בטא. http://hwzone.co.il/hardware/news/139724

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. מישהו מכיר אתרים טובים לסקינים יפים ולערכות לשולחן עבודה לווינוס 98??

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by ido2309,

    שלום, אני משתמש ב- MS Access 2003. נכון לעכשיו, ברגע שאני רק מפעיל את התוכנה, בין עם דרך תוכניות או בלחיצה על קובץ מבוקש, התוכנה נסגרת מיד לאחר הפעלתה ועולה החלון ששואל האם לשלוח דוח שגיאות. הסרתי והתקנתי את התוכנה וניסיתי כל דרך אפשרית אחרת בעזרת חיפוש נרחב לסדר את הבעיה, אך איני מצליח. אשמח לעזרה, תודה.

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  23. Started by zeroone,

    שלום אני מחפש מדריך לצרוב סידי של 90 דקות בנרו

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by indapurker,

    הייתי רוצה לדעת מאיפה אני משיג את תוכנת ghost 8 שאני חושב שהיא מתאימה לזכרונות החשדים sata

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  25. שלום לכולם. סגרתי את חלון הFF, וועכשיו בפתחתי אותו, כל הbookmarks+הbookmarks toolbar+כל דבר אפשרי פשוט נעלם, כאילו התקנתי הכל מחדש! איך ניתן לשחזר את הכל? תודה מראש Install

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים