תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
איך אני יכול ליצור BOOT CD עם כל מיני תוכנות שאני רוצה שגם יהיו על הדיסק.? תודה לעוזרים.
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן , קניתי מתקן כזה ששמים בו תמונות כמתנת יום הולדת לאימי ואני רוצה להדפיס תמונות מהמחשב במידות מסויימות כי זה לתמונות קטנות.. 2X3 cm רציתי לדעת אם יש איזו תוכנה שתאפשר לי לקבוע את מידות התמונה ולהדפיס אותה.. אני יודע שפוטושופ הינה תוכנה מתאימה לכך אך אין לי אותה.. אני מחפש משהו יותר פשוט וקל שמכיל את התכונה הספציפית הזאת
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם. נראה כי המחשב מגיע ל-100% CPU כשאני מפעיל סרטים מהפורמט המדובר, ללא קשר לאיזה נגן מנגן את הסרט. יש לי חבילת מקודדים עדכנית של K-LITE. מה יכולה להיות הבעיה? תודה !
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי משתמש של סטים עם 2 משחקים, אני מעוניין להעביר את אחד המשחקים למשתמש סטים אחר. כדי ששני המשחקים לא יהיו באותו משתמש אלא כל משחק במשתמש אחר. זה אפשרי? אם כן, איך לעשות את זה? [br]פורסם בתאריך: 27.03.2010 בשעה 12:11:07 הפרסומת של היטמן מסתירה אז אני רושם שוב יש לי משתמש של סטים עם 2 משחקים, אני מעוניין להעביר את אחד המשחקים למשתמש סטים אחר. כדי ששני המשחקים לא יהיו באותו משתמש אלא כל משחק במשתמש אחר. זה אפשרי? אם כן, איך לעשות את זה? ערוך הודעה
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אז ככה, ישנם הרבה תוכנות שיתוף מוכרות, kazaa, imesh, edonkey, winmx ועוד .. אני אישית די דוגל ברעיון השיתוף, ולכן אני תמיד משתדל לא רק הוריד בתוכנות מהסוג הזה, אלא גם לשתף במיוחד כשיש לי פס רחב ואני יכול לנצל אותו למטרות טובות כאלה. אבל נתקלתי בבעיה שקימת בכל תוכנות השיתוף. הבעיה היא כזאת, בכל התוכנות ברגע שאני משתף קבצים כשמתחילים להוריד ממני אז כל רוחב פס הUPLOAD מנוצל ולכן זה גורם להאטה רצינית ברוחב פס ההורדה. זה גורם לי לבעיות בגלישה ומונע ממני את היכולת לשתף קבצים כשאני נמצא ליד המחשב וגולש. למה לעזאזל אף אחד ממפתחי התוכנות האלה לא חושב לעצמו ליצור אפשרות להגביל את רוחב הפס להעלאה כדי שיאפשר שיתוף קבצים בלי לפגוע בגלישה ?? חברה תעשו לי טובה תמנעו מתגובות כמו פר…
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום עבדתי תמיד עם התוכנה חשבשבת על ווינדוס 98 התוכנה חשבשבת זו תוכנה שאי אפשר להוריד מהאינטרנט, בשביל לעבוד איתה צריך לחבר למחשב פלאג מיוחד איפה שהחיבור של המדפסת ולפלאג הזה מחברים את המדפסת קניתי מחשב חדש והמדפסת הישנה התקלקלה יש לי מדפסת שעובדת רק על חיבור חדיש יותר שלא מתאים לפלאג של החשבשבת יש איזה פלאג או משהו שיכול לשנות את זה מחיבור מקבילי לחיבור USB במחשב החדש? כלומר: במחשב הישן היציאה למדפסת מחובר פלאג של החשבשבת עליו מחובר המתאם (מחיבור מקבילי ישן לחיבור USB) ובקצה מחוברת המדפסת החדשה... השאלה אם באמת קיים דבר כזה זה יעבוד מבחינת תוכנה? בוונדוס 98 יש USB ? או שיש אולי הצעה אחרת?
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קיבלתי תכונן 320 גיגא ואני רוצה לחצות אני רוצה לעשות את זה 100 ו 200 אני לא רוצה לפרמט אני רוצה רק לחצות כי יש לי דברים במחשב שחשובים ואני צריך תוכנה שתעשה גם שאני יפרמט זה ישאר ככה ואני יעביר תקבצים ויפרמט תודה לעוזרים
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ככה אני מחפש תוכנה חינמית חופשית ללא עלות, אשר מציגה סוג של אנימציה, איך שמתקבל דואר חדש, התוכנה צריכה לדעת לעבוד עם שרתי pop3 מכיון והמייל הוא של 012 אינטרנט זהב. מערכת הפעלה ווינדוס אקס פי הורדתי כמה דברים שמצאתי אבל בגדול לא מצאתי משהו שנראה רציני, בגדול זה אמור לשמש את סבא שלי, אדם מבוגר אשר רוצה התראה בצורת אנימציה גדולה שתפתח על המסך, מכירים חייה כזאת ?
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
יש לי במחשב כמה תוכנות המרה TMPGENC CUCUSOFT DVD2SVCD וכל התוכנות הללו ממירות לי את הסרט בצורה הפוכה (התרגום למה וכל התמונה הפוכה) כל זה קרה נראה לי ממתי שניסיתי להשתמש ב FFDSHOW ו VOBSUB אני לא יודע אם זה קשור אבל אם אתם יודעים משהו בבקשה עזרה אני חייב את התוכנות האלה אני חייב להמיר את הסרטים בשביל שיצא לי אם תרגום עכשיו שמתי לב שגם סרט שאני מנסה לנגן אותו ב MV2PLAYER REALPLAYER גם יוצא לי הפוך וזה למרות שלא הפכתי את הסרט אלא הורדתי אותו והוא פשוט הפוך למה???????????????????????????????????????????
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי את תוכנת DOSBOX איך אני מוריד את ה -cpu speed על איזה מקשים צריך ללחוץ???
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי כרטיס של מצלמה דיגיטלית ופרמטו לי את הכרטיס בטעות, דרך איזה תוכנה אני יכול לשחזר את התמונת?
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
1.אין לי קול בסירטונים בפורמט wmv 2.יש סירטונים שאני מנסה להפעיל ומופיעה לי הודעה פורמט אינו ידועה? יש לי מקודדים k-lite גירסא האחרונה
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי, אני מחפש תוכנה שיכולה למצוא קבצי וידיאו כפולים מסוג- MOV / AVI / MKV / FLV / MP4 לפי 10 פריימים ראשונים בסרטון ותוכל לסמן באופן אוטמטי את הכפולים שבינהם לצורך מחיקה(נניח, הישנים יותר) המלצות? (WIN 7 64) תודה
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום כולם וחג שמח אני עובד עם האאוטלוק לצורך סנכרון אנשי קשר ויומן ואני רוצה גם להשתמש בו לקבלת מיילים. יש לי כמה חשבונות מייל Gmail, Hotmail, Yahoo. האם יש אפשרות באאוטלוק שהמיילים יתקבלו כמו בג'ימייל? -אני רוצה שהמיילים באותו עניין ירוכזו ביחד. (הסברתי את עצמי טוב?) בגימייל יש את הקטע שהוא מחבר את כל המיילים אם אותו נושא ביחד ובצד רשום כמה מיילים יש באותה שיחה. תודה רבה וחג שמח לירן
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני משתמש בתוכנה הזאת כדי להוריד סרטונים מיוטיוב. אולם בעת ההתקנה (שמתבצעת כל פעם שאני מעדכן לגרסה חדשה, התוכנה מציעה לי להתקין טולבר צד שלישי (ראו תמונה מצורפת). היום התברר לי (במחשב של אמי, לאחר שאחי התקין את התוכנה יחד עם הטולבר) כי הטולבר (שנקרא SweetIM) הוא וירוס שדופק לחלוטין את מערכת ההפעלה, עד כדי כך שלא נותר מה לעשות אלא לשחזר את המערכת למועד מוקדם יותר, ואם אין נקודת שחזור מתאימה: להתקין מחדש את מערכת ההפעלה. אין זה מחזה נדיר, שתוכנות חינמיות (גם ממקור ידוע) מציעות לך להתקין נוזקה במחשב, מבלי שתהיה מודע לכך. אמורים לאסור על דברים שכאלה. [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מישהו יודע את מיקומו המלא של הקובץ icqLite.log?
-
- 23 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום רב! לאחרונה התקנתי את התוכנה systemworkes 2004 במחשב שלי (לא רכשתי את התוכנה) לאחר התקנה מלאה , הפעלה מחדש של המחשב ורשימת הסיריאל .... הפעלתי את התוכנה והיא פשוט לא פעלה . (לוחצים על האייקון ופשוט לא פועל) . למה זה קורה? אם משהו יכול לעזור לי אודה לו מאוד !!!
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם. אני מחפש תוכנה, שמה שהיא תעשה זה רק תחברלי וידיו עם אודיו - בלי שום קידוד מיותר (הכל כבר מוכן). תודה
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כל הספירות לאחור פיצוצים והתמונות רקע יש אתרים טובים חינמיים לזה?
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מעוניין לקנות DVD מקורי מ eBay, ה DVD בקידוד Region 1. עברתי על החיפוש אבל כל מה שמופיע שם ממש ישן, אני מתכוון לראות את הדיסק במחשב בלבד, האם כיום ישנה בעיה לצפות בדיסקים מ region 1 או שכל תוכנת צפייה תנגן את הדיסק, במידה וצריך תוכנה מיוחדת אשמח אם תציינו איזו. תודה לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
אני זוכר שקראתי בפורום איפשהו שאפר עם firefox להוריד את ה windows updates (לא דרך האתר של microsoft). אין לי Internet Explorer על המחשב אז גם ה IE Tab לא יעבוד.
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
האם כדאי להלחם בו? או ישר לפרמט? מה אתם אומרים? יש סיכון בכך?
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם. משום מה אני לא מצליח לשמוע סאונד במחשב.. יש לי כרטיס מסך on-board. ולוח אם intel G31 (מבוסס). התקנתי את הדרייבר של הכרטיס קול עם הדיסק שמגיע יחד עם הלוח אם. התקנתי מקודד K-LITE ומשום מה אני לא מצליח לשמוע סאונד. המדיה פלייר אומרת שיש בעיה עם הקידוד. מה אפשר לעשות? תודה!
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
איך הכותרת בסדר היום חבר שלי ביקש ממני בקשה-הוא אמר לי לתרגם פורום שלם מאנגלית לעברית-כמובן שאני עצלן ואין לי כוח לעשות את זה אז אמרתי לו שאני ימצא לו פורום שכבר מתורגם לעברית - ואלו דרישות הפורום: 1.הוא צריך להיות בחינם 2.הוא חייב להיות בעיברית 3.asp ולא php 4.הפורום חייב להיות קל ושלא ידרוש רוחב פס גדול וכוח עיבוד חזק כי השרת הוא לא פרטי. הגרסה של הפורום שיש לו עכשיו היא : web wiz forum 6.25 אז יש עוד פתרון - שתאמרו לי מאיפה להוריד את הקובץ langauge_file.inc שכבר מתורגם לעברית מראש (כמובן שהוא חייב להיות באותה גרסה כמו הפורום-6.25. בתודה ארטיום ק.
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-


