עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. אני צריך המלצה לתוכנה טובה להמרה כמו שפירטתי בכותרת מבלי לאבד מאיכות התמונה. בנוסף אשמח להמלצה על תוכנה טובה ופשוטה להדבקת תרגום על סרטים מסוג MP4. חשוב שהתוכנות יהיו חינמיות או לפחות עם תקופת נסיון.

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by tryf,

    קניתי מחשב חדש. בהתקנה של XP הפרמוט של הדיסק נתן רק 130 גיגה במקום 320 גיגה. מה עושים? איך פותרים את הבעייה הזו? תודה מראש על העזרה.

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by Niryad,

    הורדתי סרט מהאינטרנט (סרט חוקי) יש תמונה אין קול!! HELP!!!!

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by DisCus,

    למה כשאני מצלם עם Fraps סרטון וידאו ב-GTA IV כמות הפריימים צונחת וגורמת לתקיעות? יש לי מפרט מעולה שמריץ את המשחק הזה מצוין, אבל אי אפשר ליצור Gameplay נורמלי בצורה הזאת מבלי לחוות תקיעות...

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. עברתי לאחרונה לווינדוס 7, ולאחר שהתקנתי BSPLAYER (כמובן ציינתי בהתקנה ששפת התוכנה תהיה עברית) כל התפריטים מופיעים כג'יבריש. מישהו יודע למה זה קורה ואיך מסדרים את זה? תודה מראש

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. שלום. ידידה שלי כרגע עודת על מצגת ב POWERPOINT ופתאום באמצע עבודה הקובץ נתקע ורושם לה NOT RESPONDING השאלה שלי היא האם העבודה תלך לעזאזל ברגע שהיא תסגור את היישום או שהקובץ שמור בקבצים זמניים או משהו כזה ? בקיצור, האם היא יכולה להינצל או שהיא תיאלץ לסגור את היישום ולהתחיל את הכל מהתחלה? תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  7. Started by mikiv,

    היי אני עורך בפרימיר אלמנטס ונוכחתי לדעת שכמה שהמחשב שלי חזק לאחר עבודה ארוכה על פרויקט של וידאו של שעתיים וחצי כולל אפקטים של תיקוני צבע ומעברים זמן הרינדור שיקח לי לעשות בAVI UNCOMPRESSED הוא 50 דקות על כל 5 דקות בTIME LINE בכל מקרה יש לי רשת בבית עם 3 מחשבים ושמעתי על דבר שקוראים לו render farm חיפשתי מידע באינטרנט אבל כמעט ולא מצאתי כלום על render farm ב פרימיר חוץ מהודעה אחת שאמרה שזה מבוצע אבל לא הסבירה איך חוץ מזה שלושת המחשבים ברשת הם p4 3000gh 1000 ddr עם כרטיסי רשת של 100/10 ככה שיעזור לי המון ברינדור אם אני אוכל להשתמש בשלושת המחשבים במכה אחת האם משהו יכול לעזור לי בזה?

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by Boris_yo,

    שלום, ראיתי תוכנה CS6 Extended ME באתר זה ומחיר הוא 636 ש"ח. אם אני לא מורה ולא סטודנט אני עדיין אוכל להשתמש בה או שצריך לקנות רשיון בנוסף? תודה

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by huber,

    כמו שרובנו חווינו על בשרנו - עיברית קשה שפה... כל פעם שמנסים להעתיק דף בעיברית ויזואלית לתוך מסמך, אי מייל או כל דבר אחר, הכתב מוצג הפוך. פה מוסבר למה: http://www.pcphobia.co.il/hebcomp/ אז אני יודע למה זה קורה - אבל השאלה היא איך הופכים את זה בחזרה? פעם היה אתר שנקרא הפוך. היה בו תיבה שבה היית מזין את הכתב ההפוך והוא היה מיישר אותו! לאחרונה אין זכר לאתר הזה לצערי ואני מחפש בנירות (וגם באינטרנט) תחליף. מישהו? כבר ניסיתי פה: http://www.evrit.co.il/center.htm לא עובד ב XP וגם התוכנה הזו לא עובדת: http://rconvert.hypermart.net/drop/

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by Haflo,

    מישהו אולי יודע מאיפה אפשר להוריד עידכונים לתוכנות של מיקרושייט בלי שהוא יוריד לי את ה Setup Link ויתקין על דעת עצמו את העידכון...נמאס :AR15:

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by eran131,

    שלום לכם, כשאני מפעיל את המחשב מחדש הוא רושם לי verifying DMI pool תמונה להמחשה בלבד- ולמטה הוא רושם לי MBR ERROR 3 זה לא מפריע לוונידוס לעלות, אבל אני רוצה להבין ולבדוק מה זאת הבעיה הזאת... ד"א יש מצב שזה קשור לכונן קשיח?

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. Started by omery000,

    אני מכין סרטון וראיתי סרטון שמשלב כל מיני אפקטים יפים שמתאימים לי אבל אין לי מושג מה השם של התוכנה.. אשמח אם תוכלו לעזור לי ולזהות את שם התוכנה שהכינו איתה את הסרטון, תודה מראש! ד"א רציתי לדעת אם אפשר לעשות את האפקטים האלה עם movie maker?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  13. Started by amirn,

    לא יודע עד מתי זה בתוקף Www.ononesoftware.com/creativelive פרטים על התוכנה https://www.ononesoftware.com/products/perfect-effects/

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by DarkeyE,

    התנקתי את ה פלאש פלייר ושאני נכנס להוספה\הסרת תוכניות אני רואה עליו איקס בקטן והוא לא עובד.. איך אני מסדר את זה?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  15. Started by lader,

    מה אתם ממליצים?

    • 18 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by omrij,

    הJAVASCRIPT עובד בצורה מלאה חוץ מהפונקציה NEW WINDOW הוא פשוט מתעלם מהלחיצה שלי על הכפתור, ללא הערה בדקתי את הגדרות הSECURITY באקספלורר ולא משם הבעיה התקנתי JAVA מחדש במחשב והבעיה לא נפתרת...

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. Started by Bah_gots_pIII_450,

    יש לי לוח אם 7DXR של gigabyte והתקנתי את הגרסה הקודמת כי יש לו שבב 686B. בכל מקרה הגרסה החדשה שווה את ההטרדה?

  18. היי, האתר הוא של מכללת ספיר ונקבע כדף הבית בעבר כשהיה לי IE6. כיום שידרגתי ל IE7 ואני לא מצליח לשנות את דף הבית. כל פעם לאחר אתחול המחשב, דף הבית חוזר לזה של מכללת ספיר. אני משתמש ב mcafee internet security 2006 ועד כמה שאני יודע, לא הוא הבעיה (ואולי אני טועה...), חיפשתי בהגדרות שלו, שמירה על דף בית ועד כמה שידוע לי, אין כזה דבר. נא עזרתכם, אופיר

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. אני אחראי פירמוט ושינוי כתובת IP איך הם ידעו שנגמר לי התוקף של התוכנה?

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by 3pac,

    עכשיו יצאתי מה firefox דרך מנהל משימות ועכשיו כל התוספות של הדפדפן נעלמו ושאני לוחץ על כלים>תוספות כתוב "תוספת זאת תותקן כאשר firefox יופעל מחדש " יצאתי מונכנסתי כמה פעמים , ניסיתי להתקין עוד פעם (בלי למחוק ) וזה לא עזר . מה אני עושה ?

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by miki891,

    אני משתמש בתוכנה Premiere Pro 2. ומנסה להקליט קלטת וידאו סרט חתונה באורך 3 שעות. ניתקלתי בבעיה מוזרה ההודעה שגיאה אומרת : Recorder Eroor -------------- Maximum Filesize Exeeeded למה התוכנה מקליטה רק אחרי 15 דקות הפסיק להקליט ונותן הודעה שגיאה? אני רוצה להקליט קלטת 3 שעות. ועוד דבר שמתי לב בקובץ סרט מוקלט הוא בגודל 3.92GB כל כך גדול נפח. האם יש אפשרות להקליט סרט שלא יהיה נפח גדול בקובץ, איך עושים? כדי שאוכל להמיר קלטת סרט חתונה ל- DVD. בברכה מיכאל

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by yacovmateo,

    שלום חברה אז אני מפרמט עכשיו לפטופ שחבר הביא ואין דרייברים בכלל. בLIVE CD ראיתי דרייבר מסוג realtek 8169 pc1'8169 and 8101e אני צריך בעיקרון תדרייברים של הקול ושל האינטרנט ניסיתי באתר של רילטק אבל קצת קשה למצוא אני מתקין עליו XP והמחשב של LG ויש איזה תוכנה שתזהה לי את החומרה במחשב בלי דרייברים? אשמח לעזרה.

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. שלום לכולם יש לי מערכת הפעלה windows 7 32 bit ואני צריך דרייברים וגם כל מה שמקיף אותו כל הדברים מובנים על הלוח אלה הם הדברים שאני צריך: הכרטיס מסך, כרטיס רשת וכו'. זהו המפרט בקצרה NVIDIA GeForce 6150 + nForce 430 זהו הדגם של הלוח אם שלי M2NPV-VM , יש ברשותי את האתר של הלוח אם של היצרן http://www.asus.com/Motherboards/AMD_AM2/M2NPVVM/ נכנסתי לשם להורדות אך לWINDOWS 7 32 BIT אין הורדות לדרייברים לכן אני פונה אליכם יש לציין שהכל מובנה על הלוח!

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. שלום אממ .. יש לי קבצי ebl.* .. תאמת ?! פעם ראשונה שאני רואה סיומת כזו של קובץ .. מישהו מכיר אולי ? איך אני פותח אותם ? תודה רבה מראש ..

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by elyaz,

    אני לפני קניית מחשב חדש, וחשבתי על רעיון לגיבוי. מהנסיון שלי במחשב הנוכחי, לפעמים המחשב נהיה איטי בגלל כל מיני תולעים נסתרות או סוסים טרויינים או כל מיני זבל כזה שכבר קשה להפטר מהם והאנטי-ווירוס או האנטי ספיוור אומרים שהם ניקו אותם, אבל המחשב עדיין נשאר איטי- בקיצור- מבחינתי הכי טוב זה לעשות FORMAT למחשב פעם ב- 8 חודשים עד שנה, או כאשר יש ווירוס, ולהתקין הכל מחדש. הבעיה היא כמובן איך לגבות את כל החומר שעל המחשב. הרעיון שלי הוא כזה: לקנות שני דיסק קשיחים. אחד גדול (250GB או 320GB) ועוד אחד קטן- 60 או 80 GB. להתקין את מערכת ההפעלה על ההארד-דיסק הקטן, ואת כל שאר החומר שבדרך כלל דורש גיבוי (משחקים, סרטים תוכנות)-לשמור על ההארד-דיסק הגדול, ולעבוד עליו משם. במצב כזה, כאשר יש ו…

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים