עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. לפני כמה זמן התחילה לפעול אצלי תוכנה מעצבנת שאני לא יודע את מקורה, שמה או איך לסגור אותה או להסיר אותה: לא משנה מה אני עושה אני לא מצליח לסגור אותה. התוכנה בעצם מציגה את מה שקורה באינטרנט (logged off, connecting, chacking password, connected)

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. יש לי בעייה כזאת: לאחר שהמחשב פועל זמן ממושך (חצי יום בערך) הוא מתחיל לקרטע כשאני מפעיל סרטים וגולש באתרים... ההפרעה מתבטאת בכך שנניח אני מפעיל סרט מסויים, ועובר למצב של FULL SCREEN, אז התמונה נתקעת לכמה שניות (ככל שהמחשב פועל יותר זמן, התמונה נתקעת יותר ויותר). באתר youtube למשל, אני לא יכול לצפות בסרט בצורה חלקה, כל 10 שניות בערך התמונה נתקעת לשניה. כמו כן נניח שאני שומע שירים בwinamp אז לא מעט פעמים כשאני גולש באתרים אז הסאונד מתחיל לקרטע גם הוא. וגם עכשיו כשאני כותב את ההודעה הזאת, אז כל 10 שניות בערך הדפדפן קופא לשניה. מה שמוזר פה זה כשאני עושה reboot למחשב אז בהתחלה אין את כל הבעיות האלה, הכל עובד טוב ויפה, אבל שוב, ככל שעובר יותר זמן המחשב מקרטע יותר ויותר. כרטיס ה…

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by קופי,

    אני רוצה לשים לבתי הקטנה תוכנת מעקב/ריגול במכשיר הנייד שלה (אנדרואיד). איזה תוכנות אתם ממליצים? האם יש תוכנה חינמית ויעילה?

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. Started by cyb0rg,

    אני צריך לגרום לקובץ של פאור פוינט לפעול כאשר מכניסים את הדיסק לתוך הסידי-רום, ניסיתי בעזרת ה- Powerpoint viewer אך הוא הופך לי את העברית, אני כבר לא יודע מה לנסות, אם משהו יעזור לי אני אודה לו מאוד.

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. שלום לכולם אני מחפש תוכנה טובה (אין בעיה שתהיה בתשלום) שדרכה אני אוכל לשלוח הודעות SMS , וואצאפ ושיחות דרך המחשב כאשר הכל מחובר לפלאפון. הכוונה היא שזו תוכנה שתציג לי בין היתר חיוג לאנשי קשר או כל מספר אחר דרך המחשב ושזה יחייג דרך הפלאפון. תודה רבה.

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. ^ אני לוחץ על קישור שיש במייל מסוים והדף לא עולה בפיירפוקס שמוגדר ברירת המחדל ולא באקספלורר :-\ תודה

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. הכותרת אומרת את זה. איזה תוכנות מומלצות כדי לנקות את המחשב בכדי שיפעל מהר יותר? ואם יש מקום הורדה ליגלי, יהיה נחמד אם תכתבו אותו. תודה!

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by gtf,

    היה לי לא מזמן את הzone alarm אבל לא הייתי מרוצה ממנו. בבקשה שמישהוא ימליץ לי על פיירוול טוב.

    • 20 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. שלום חברים אני צריך עזרה או אפילו מדריך של צריבת משחקים לפלייסטישן 1 אם משהו יכול להסביר לי בכל דרך איך צורבים אני השמח מאוד בתודה כפיר

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by url,

    אני מחפש תוכנה שיכולה להתמודד עם כמות נכבדת של תמונות (כ-2000) רצוי שתהיה פשוטה להפעלה, שיהיה ניתן ליצור תפריט ושיהיה אפשר להוסיף גם מוסיקת רקע אני מעוניין באפשרות של כמה אלבומים שונים על אותו דיסק ולא באלבום אחד מישהו מכיר?

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. Started by Brono,

    יש מישהו שיש לו, או מכיר מישהו שיש לו את התוכנה:Adobe Creative Suit ME שתומכת בעיברית.. או את: Adobe Acrobat 6 ME Professional בגירסה עברית ואת: Adobe In Design CS ME בגירסה עברית עם ממשק עברי מלא

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. היי אני מחפש תוכנה שתיתין לי אפשרות לשלוח SMS מהמחשב הנייח ישירות לטלפונים ניידים בכל הרשתות בחינם האם יש דבר כזה? תודה

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  13. שלום לכולם. אני מחפש תוכנה שתשמור את הההיסטוריה של האינטרנט לדפדפן אקספלורר / מוזילה . וגם אם ימחקו את ההיסטוריה זה יישמר באיזה מקום . תודה רבה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. שלום, חיפשתי באתר שלהם ולא מצאתי תוכנה שתעדכן את הדרייברים של הלוח אם שלי (ג'יגהבייט). כל מי שיש לו לוח אם של ג'גיה בייט מתבקש לעזור. תודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. היי לכולם ניסיתי להבין איך נקבע מנגנון התעדוף להורדות והעלאות ב- µTorrent לפי מה שהבנתי המנגנון לפי התכנה קובעת לאיזה טרקר יש קדימות בהורדה זה לפי סדר ההוספה, ומכאן כבר הטרקר הוא זה שקובע לאיזה שמשתמש יש קדימות וזאת לפי כמות השיתוף שלו - תקנו אותי אם אני טועה. השאלה היותר חשובה, היא האם האם משתמש ב-µTorrent יכול איכשהו לקבוע שלטורנט מסוים תהה עדיפות בהעלאה (כלומר שה,כנה תדחוף אותה להעלאה ברגע שיש דרישה לחלק הקיים אצל המשתמש וכך האחוזים יגדלו בטורנט הספציפי) וזאת מעבר לקביעה הראשונית של כך וכך דקות העלאה/ אחוזי העלאה שנדמה שאולי משנים בכללי אבל לא עושה רושם שדוחפים להעלאה. תודה

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by sgsg,

    הכוונה לשפת הכתיבה - לא לתפריטים. מדי פעם, אני לא יודע למה ומאיזו סיבה וורד פשוט מסרב להחליף את השפה לאנגלית. זה קורה כשאני כותב מימין לשמאל, אחרי מילה בעברית מדי פעם וורד מסרב להחליף את השפה לאנגלית, לא משנה כמה פעמים אני לוחץ על ALT + SHIFT. ב TASKBAR אני רואה שהשפה התחלפה, אבל כשאני מנסה לכתוב השפה נשארת תקועה על עברית.

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. Started by danny70,

    מחפש תוכנה טובה לוידאו קרנפרנס שתומכת ב - XP למשל כמו INTERNET PHONE תודה מראש דני

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by xyples,

    מחפש תוכנה לפות בסרטים עם אפשרות טעינת כתוביות נמאס לי כבר מה rad light שעושה לי בעיות הצעות ? :s05:

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by I7210I,

    שלום יש לי קובץ ISO של התקנת WINDOWS הייתי מעוניין להכניס אליו עוד תיקייה אחת א)איך מכניסים לקובץ ISO עוד תיקייה?ושהכל יהיה בקובץ ISO אחד? ב)האם אחרי הכנסת הקובץ כשאני יעלה התקנה מבוט נגיד אז התיקייה הזאת תפריע? תודה

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. היי, אתמול העברתי 2 הארדיסקים (אחד 12 ג'יגה מפוצץ תוכנות שאספתי במשך שנים! ואחד 6 ג'יגה עם קצת חומר) למחשב עם Win98 וכדי שהוא יזהה את ההארדיסקים נאלצתי להמירם מ-NTFS ל-FAT32 , עשיתי את זה בעזרת Partition Magic 8 ועכשיו מה שקרה זה שכל הקבצים הלכו! נהרסו! כלהקבצים עברו ל-8 תווים! מה שדפק מלא קבצים ואת הסיומות שלהם! כל ההתקנות, הכל!!! יש דרך לחזור אחורה? אני מאמין שחזרה ל-NTFS עכשיו לא תעזור פה והקבצים ישארו על 8 תווים, מה אני יכול לעשות כדי לשחזר את השמות המקוריים??? עריכת המודר: הסרתי קצת סימני קריאה ושאלה. אמנם האסון גדול, אבל צריך לשמור על האסתטיקה

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by em28,

    מיד עם שחרור הגרסה הרשמית של של כרום 6, החלו בגוגל לפתח את הגירסה הבאה: כרום 7. אמש שוחררה להורדה גירסת בטא לכרום 7, להורדה: http://www.filehippo.com/download_google_chrome/ המתחרים מצמצמים את פערי המהירות ? גוגל פותחת אותם שוב ! אחרי ש-FF4 ו-IE9 הצליחו לעמוד כשווים בקרב המהירות מול גרסת כרום6 , גוגל פותחת חזית מהירות חדשה : ההאצה הגרפית. עפ"י מבחנים שנועדו לבדוק את מהירות הדפדפנים ברינדור תקן המולטימדיה החדש HTML5, משיגה גירסת הבטא של כרום 7 ציון של 231 נק' מ-300 אפשריות. לשם השוואה: FF4 מגיע לציון של 199, פיירפוקס 3.6.9 מגיע ל-139, IE9 מגיע ל-85 נקודות, ו-IE8 ל-27 נקודות תמימות. מוזילה מעתיקה את מיקום הטאבים ? גוגל מעבירה את הטאבים לצד ! לאחר הביקורת הרבה שספ…

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  22. Started by motiyair,

    שלום לכולם, יצא לי להוריד דיסק מוזיקה שהוא טרק אחד של MP3 ולידו קובץ ISO. איך אני מחלץ וחותך את הטרק הבודד לטרקים כמו בדיסק המקורי? אם אני צורב את הISO אז אין בעייה, זה ישר הופך לטרקים. אבל אני לא מעוניין לצרוב את הקובץ אלא פשוט לקחת את הטרק הבודד ולחלץ ממנו את הטרקים. אגב דימון טולס משום מה לא קורא את הקובץ הזה. תודה מראש לעונים

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by nbav,

    אני מתלבט אם זה שייך לפורום הזה או לפורום ציוד היקפי נראה לי שזה יותר לכיוון של הפורום הזה אני מחפש שתי תוכנות: 1. תוכנה קריאת תווים (או איך שקוראים לזה). אני מתכוון לתוכנה שאני סורק בה דף בכתב יד וזה הופך את זה לגופן כלשהו. דרך אגב, אם כבר סרקתי דפים ויש לי קבצי תמונה שלהם (jpeg) אני יכול עדיין להפוך אותם לכתב יד? 2. תוכנה שסורקת את הדפים בפורמט pdf אני יכול להעביר את הקבצי תמונה שרשמתי עליהם מקודם ולהפוך אותם לקובץ pdf אחד? תודה על עזרתכם

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by טל123,

    שלום לכולם. הכנתי מצגת ב- power point שהיא עובדת יפה מאד על המחשב. עכשיו אני רוצה לצרוב אותה לדיסק DVD ולהפעיל את המצגת במכשיר DVD רגיל כך שיהיה אפשר לצפות בה בטלויזיה. האם למישהו יש מושג איך אני עושה את זה? תודה מראש. טל.

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. Started by ConRoe X Fire,

    לאחרונה פירמטתי את המחשב אז הייתי צריך להשיג שוב את פוטושופ אז השגתי לי את הגרסה העדכנית ביותר (נכון?) - Photoshop CS3 (10) Extended. כשאני כותב בעברית בפונט עברי ולא משנה באיזה יישור (ימני או שמאלי), זה כותב לי הפוך, האותיות בסדר אבל זה משמאל לימין. עכשיו, אני צריך להשיג את גרסת ME או שאני יכול להוריד איזה תוסף או משהו שאני יוכל לכתוב בעברית? הבהרה: אני רק רוצה לכתוב בעברית ושאני לא יצטרך לרשום מהסוף להתחלה, אני לא צריך את התפריטים בעברית. תודה רבה.

דיונים חדשים בפורומים