עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. יש איזה טבלה שכתוב שמה כמה כול דפדפן צורך?? אם לא אז אתה יכולים להגיב לי מה הבדלים בין FF לגבין Safai..תודה

    • 1 תגובה
    • 760 צפיות
  2. שלום יש לי בעיה די רצינית . אני לא מצליח להתקין שום דבר במחשב חוץ מהדרייברים שהתקנתי, כל מה שהורדתי כגון ICQ MSN WINRAR כותב לי שגיאה בחילוץ משהו כזה. אני לא יודע מה לעשות ! תעזרו לי בבקשה .

    • 4 תגובות
    • 1.6k צפיות
  3. ומה זה ה- ID Protection שבא עם האנטי וירוס הזה,למה זה נועד?

  4. Started by ely2001,

    כול קובץ שאני פותח ויש שם תווים לא סטנדרטים למשל מוכל ב וכו נראים אצלי ממש מוזר. איך אני יכול לסדר את זה? מצרף קובץ עם דוגמא איך זה פותח לי [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 701 צפיות
  5. Started by Spook,

    לאחרונה התחלתי להשתמש בתוכנת Jdownloader לניהול הורדות הקבצים שלי. שמתי לב שאם התוכנה מורידה במשך 24 שעות רצוף (פחות או יותר) הזכרון של המערכת מגיע ל-90% והיא נהיית איטית. התוכנה עצמה לא רשומה כזאת שצורכת זכרון רב כל כך. למען האמת, לא הצלחתי למצוא את הגורם שצורך כל כך הרבה זכרון. אבל עדיין אין כמעט זכרון פנוי. יש לי גם תחושה שהpartition הראשי שבו חלונות מותקנת הולך ומצטמצם בגודל הפנוי (אף על פי שהקבצים שהתוכנה מורידה הולכים למקום אחר). האם מישהו מכיר את הבעיות הנ"ל?

    • 10 תגובות
    • 1.7k צפיות
  6. לא יודע אם זה שייך לפורום הזה אבל אם לא מצטער לא ידעתי איפה לכתוב. בכל מקרה יש לי בעיה בלפטופ שבחלק מהסרטים הסאונד ממש ממש חלש. אני משתמש בK-LITE FULL הכי חדש שיש וניסיתי להכנס להגדרות הסאונד של FFDSHOW ולהגביר אבל מתברר שזה לא עוזר.. מה אפשר כן לעשות? תודה..

    • 3 תגובות
    • 694 צפיות
  7. Started by רומן גרוס,

    זה נחשב תקין ? יש לי 1GB זיכרון וכל הזמן אני רואה שיש לי פחות פנוי :-\

    • 8 תגובות
    • 717 צפיות
  8. שלום, אי מתכנן לעבור בקרוב מאוד למחשב חדש ורוצה להעביר אליו את כל ההיסטוריה של ההודעות ואם אפשר גם יומן שיחות, כלומר שאני אוכל להמשיך מאותו מצב בדיוק מבחינת מה ששמור אצלי במחשב שקשור לסקייפ. לכן אני רוצה לשאול איך אני מעביר את זה למחשב החדש? ובנוסף איך אני מייצא מגבה את זה למקרה הצורך? (אם זה לא אותו דבר בעצם) יש לי skype 3.0.0.188

    • 1 תגובה
    • 663 צפיות
  9. אהלן. יש לי spybot- S&D ויש לו את ה TeaTimer.exe שהוא קבוע תופס לי 88,696k זיכרון, שזה המון. זה אמור להיות ככה? תודה..

    • 0 תגובות
    • 555 צפיות
  10. Started by elyaz,

    משום מה האתר vgames.co.il לא עולה לי על פיירפוקס הצעות? תודה

    • 2 תגובות
    • 780 צפיות
  11. שדרגתי מ-IE7 ל- IE8 והוא מתפקד לכאורה בסדר ,אלא שדווקא כאן בשימוש באתר אני ניתקל בבעיה מוזרה כשאני רושם תגובות והטקסט קופץ ,במיוחד אחרי שאני כותב מעבר לכמה משפטים. ביטלתי כול מיני ADD-ONS בניסיון להיפטר מהבעיה ,אולם זה לא עזר רעיונות??

    • 5 תגובות
    • 826 צפיות
  12. Started by eliXir,

    ערב טוב, בעבר הייתי מוריד ה-מ-ו-ן מוזיקה, ולאחר הגעה לאוסף די מכובד לא נגעתי בתוכנת שיתוף מזה שנים. אתמול החלטתי לחדש קצת את האוסף, והורדתי תוכנות כמו SababaDC, RevConnect, BearShare וכו'. כולן על בסיס DC++. בחלקן אני בקושי מצליח להתחבר להאבים, בחלקן אני לא מצליח אפילו לבצע חיפוש כמו שצריך, ובחלקן זה מוריד על מקסימום 3kbps. אני מבין קצת בכל מה שקשור לפתיחת פורטים ולכן הופתעתי שלמרות הגדרות נכונות זה עדיין לא עובד כמו שצריך. אפילו על Passive Mode זה לא עושה כלום. בנוגע לספקי אינטרנט - יש לי ספקים של בזק וברק, בשניהם אותו סיפור. מישהו מכיר את הבעיה? יודע מה הסיבה? יש פיתרון? תודה מראש.

    • 7 תגובות
    • 818 צפיות
  13. יש משהו מומלץ עדיפות לחינמי

    • 8 תגובות
    • 772 צפיות
  14. Started by yakir8,

    שלום בזמן האחרון יש לי בעיה מוזרה כשאני מוריד דרך FF קבצים בגודל של 100MB ויותר דרך השרתים RS MU FF ודומים להם. לפעמים אני בודק כמה אחוזים עברה ההורדה וכמה זמן נשאר לה ורשום לי 40 דקות נגיד ואני חוזר אחרי 5-10 דקות ופתאום אני ראה שההורדה נגמרה זה לא קוראה כול הזמן אבל פעמים רבות. חשוב לציין שאין פגיעה בקבצים.... משהו יודע אך לפתור את הבעיה? תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 752 צפיות
  15. אהלן. יש לי גוסט 2003 ואני מנסה לעשות partition from image והוא לא נותן לי. מצ"ב תמונה של השגיאה. ואחרי שאני לוחץ על yes, הוא פותח לי הודעה: a destination volume could not be locked. כמובן, שמדובר בשני דיסקים (hard disk) נפרדים. והמקור של הקובץ גוסט נמצא בדיסק אחר והיעד (כונן c) נמצא בדיסק אחר. מישהו יכול לעוזר לי בבקשה? תודה.. [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 569 צפיות
  16. Started by avivlyaviv,

    חברה יש לי בעיה מוזרה. כשאני רואה סירטון (אתרים כמו YOUTUBE) לסרטון לוקח הרבה הרבה זמן לעלות בכלל להתחיל לפעול. אם בד"כ הסירטון עלה תוך 15 שניות גג עכשיו יותר מדקה. מחתי קוקיז,קבצים שמורים, הפעלתי CCLEANER, התקנתי flash 10 מחדש.... Help/// :-\

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by roiej6,

    שלום קניתי מחשב נייד מארה"ב dv6-1050us בנוסף קניתי מצלמה וידאו HD של פנאסוניק הבעיה היא לאחר צילום במצלמה והעברתה למחשב אני רואה את הקובץ בצורה פגומה... אני לא מצליח למצוא מקודד מתאים... הורדתי מקודד החדש בגרסתו האחרונה לא צלח...klcodec495f המצלמה מקליטה לקובץ MPEG TS File (.MTS) תודה על העזרה

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by abudy,

    ישלי ויסטה צרוב התקנתי אותו כנראה לא טוב ועכשיו הוא מבקש ממני מפתחות נותן לי תימי ניסיון האלה יש מצב אני פורץ אתזה בלי להתקין מחדש תודה?

    • 2 תגובות
    • 665 צפיות
  19. Started by avihy,

    אני מחפש תוכנה להמרה מ PDF ל PowerPoint

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  20. Started by natanbs,

    שלום ניתקלתי בבעיה קצת מוזרה במקלדת : העכבר לא מגיב לי במקלדת חיברתי את הדונגל בחיבור USB למחשב HTPC עם מערכת הפעלה XP ומדיה סנטר. דרך מנהל ההתקנים אני רואה אותו במתאמי חיבור USB וגם בחיבורי העכבר מזוהה כ-HID גם המקלדת מזוהה באותו אופן . המקלדת עובדת בצורה תקינה , העכבר שמובנה במקלדת לא מגיב למרות כאשר אני מזיז אותו או מקליק בכפתורי העכבר אני רואה תגובה של היבהובים בדונגל. כמו-כן המקלדת עובדת במצב של DOS ניסתי לפרמט את המחשב השתמשתי ב- NORTON GHOST 11.0 וראיתי כן תגובה של העכבר במצב זה אך כשהעלתי שוב את ה-XP המצב חזר. במחשב אחר עם מערכת הפעלה XP ללא מדיה סנטר העכבר עובד! יש משהו בהגדרות של מערכת ההפעלה שמונע או חוסם את תגובת העכבר? אולי איזה שהיא הגדרה ב-regestry ? תודה…

    • 1 תגובה
    • 701 צפיות
  21. Started by zik125,

    שלום לכולם יש לי בעיה לאחרונה אני עובד עם ויסטה HOME EDITION ומשום מה כשאני מנסה להוריד קבצים דרך האקספלורר הוא מקפיץ לי הודעה שהגדרות אבטחה שלי לא מאפשרות לי לעשות את זה איך אפשר לפתור את זה ? בתודה מראש

    • 1 תגובה
    • 587 צפיות
  22. יש לי כרטיס קול פנימי, ובזמן האחרון יש לי הרבה צרות עם הסאונד. לדוגמא, עכשיו סיימתי לראות סרט, והסאונד עבד, אבל שאני מנסה להפעיל את האייטונס הוא אומר לי שיש בעיה בסאונד והוא לא יכול לנגן שירים, כאשר אני מנסה להפעיל את השיר דרך BSPLAYER (שדרכו ראיתי לפני שניה את הסרט) הוא גם לא מנגן את השיר. אבל מה שמוזר הוא שיש לי גישה ללוח בקרה של הסאונד והווינדאוס כן משמיע צלילים (שגיאה, לינק, כניסה לתיקיה וכו') לפעמים התקנה מחדש של הדרייברים פותרת את הבעיה, ולפעמים יש צורך להפעיל את המחשב מחדש. מה יכולה להיות הבעיה?

    • 5 תגובות
    • 773 צפיות
  23. Started by orel176,

    שלום לכולם, לאח שלי יש בעיה כרגע במחשב שאני לא מצליח לפתור, אתמול השתלטה לו תוכנת ריגול על המחשב ושינתה לו את הרקע בDESKTOP היא כל הזמן מקפיצה הודעות של SYSTEM SECURITY ומציעה להוריד אנטי וירוס. על המחשב היה מותקן NOD32 מעודכן, כשניסינו להוריד AD-AWARE התוכנה העוינת חסמה אותנו ומנעה את ההתקנה. יש משהו נוסף שאני יכול לנסות ולסדר את הבעיה מבלי לפרמט? תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. הורדתי משחק,כקובץ ISO ניסיתי לצרוב בתוכנה אלכוהול120 ועוד תוכנה magicburn משו כזה ובכל הזמן הוא נתקע ב0% ולא ממשיך. אני צורב על דיסקים DVD -R מה לעשות? *אני מקווה שזה הפורום המתאים,אם לא תעבירו..

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  25. Started by eity,

    שלום אני מחפש כבר הרבה מאוד זמן דרייבר לכרטיס טלוויזיה שלי ואני לא מוצא אם מישהו יכול בבקשה להביא לי תודה

    • 0 תגובות
    • 654 צפיות

דיונים חדשים בפורומים