תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
התוכנה מפעילה את אובונטו לינוקס. אני יכול להפעיל מערכת הפעלה אחרת ? איך ? בהוספת תוכנייות {?ADD PROGRRAMS} אני אמור להתקין תוכנות (בVMWARE)? אני לא יכול ,צריך סיסמה... או שאי אפשר , כי המערכת לא מותקנת בהארד דיסק?
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי ג'י פורס 3 TI 200 ומה הנוהל של החלפת הדריוורים?
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן לאחרונה התחילה בעיה שבסרטים מיוטיוב (וגם VIMEO אני חושב) יש מלא כתמים ולא רואים כלום.. מצורפת תמונה. יש לציין שבMEGA VIDEO זה לא ככה. יש רעיונות? [attachment deleted by admin]
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם. אמא שלי רוצה שאני יתקין תוכנת מעקב על המחשב של אחותי הקטנה. מה שהיא צריכה זה אתרים שהיא גולשת בהם וצ'אטים. האם יש דבר כזה שהייתם ממליצים לי עליו ? (אני צריך גם משהו שיהיה מותקן אבל שלא יראו את התוכנה\לא יסגרו אותה). תודה.
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
זקוק לתוכנה שמנגנת סרטים ואפשר להוסיף כתוביות (הכל חוץ מ-MICRO DVD)
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלומות , אני מכין איזה דיסק עם כמה סרטונים אישיים ואני מחפש תוכנה שתיתן לי ליצור תפריטים לדיוידי , אפילו משהו פשוט יספיק, ברוב התוכנות שניסיתי להשתמש קיימת רק אפשרות לקידוד וידאו ... אם מישהו מכיר שם של תוכנה , רצוי אפילו חינמית זה יעזור תודות ..
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי ווינאמפ 2.9 (למרות שניסיתי הרבה גרסאות ובכולן יש לי את אותה בעיה) ו-ווידוס איכספי SP1. הבעיה זה שאחרי כמה זמן של האזנה מהנה למוזיקה (הזמנים לא קבועים) פתאום עולה הודעה כזאת של הארור ריפורטינג הזה ומכריח אותי לסגור את הווינאמפ והמוסיקה עצמה מפסיקה לנגן גם כן ניסיתי להוריד כמה פלאגינים וזה גם לא עזר אם מישהו יכול לעזור לי אז בבקשה
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי, אני רוצה לשדר אירוע חתונה וחופה למשפחה שנמצאת בארה"ב ולא יכולה להגיע לאירוע. פנו אליי בתור הגיק של המשפחה וחשבתי שאנסה לשאוב רעיונות מקוריים מכם. המטרה שלי היא לשדר בלייב את החתונה, אפשרי בשיחת סקייפ לארה"ב. הקשיים שאני נתקל בהם הם בעיקר איך לחבר את המצלמה בצורה אלחוטית למחשב (מרחק גדול) + איך לתלות אותה וכו'. אשמח לרעיונות יצירתיים. תודה
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום חברים רציתי לדעת איך אפשר ליצור תוכנה פשוטה דרך איזו תוכנה יוצרים את זה?
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום אני צריך בבקשה, ממי שיכול, שיוסיף מעל כל תחת שפריץ כזה כמו שלוויתן עושה שהוא יוצא מהמים ;D אלה שלושתם ידידות שלי ואני רוצה להציק להם... תודה !! [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום אני משתמש היום בפיירפוקס 1.0.7 , והיום כשגלשתי לאתר של פירפוקס ראיתי שהם נותנים להוריד גם את ה FIREFOX 1.5 RC3 יש לי מספר שאלות: 1. מה זה אומר RC 3 , ושמתי לב שיש גם RC 2 זה כמו בטא ? 2. אם זה גירסאת "בטא" עדיין שווה להוריד אותה? אין הרבה באגים ופירצות? 3. אם זה באמת משהו בסיגנון "בטא" מתי יצא המלא? 4. ואיך זה שפיירפוקס דלגו מ 1.0.7 ל 1.5 - מה קרה למספרים באמצע? 5. אם אני מחליט לעבור ל 1.5, ואני רוצה להעביר את כל התוספים שלי (שהבנתי שיכול להיות שחלק לא יתמכו), וגם את הסימניות והעיצוב, בקיצור את כל הפרופיל שלי, איך אני עושה את זה בלי להתקין ולסדר הכל מחדש? תודה רבה
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום. בחירת Properties בתיקיית ה-WINDOWS מראה על גודל תיקייה של 59.4GB. כאשר אני פותח את התיקייה, מסמן את כל התוכן שלה ובוחר ב-Properties, גודל סך הקבצים הינו 6.05GB. הבעיה הנ"ל מותירה אותי עם כ-150MB פנויים בכונן C המצטמצמים משימוש לשימוש (גם לאחר שימושים רבים ב-Disk Cleanup). מה ההסבר לתופעה? כיצד עליי לפעול? אשמח לעזרה. תודה.
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
בעיה מתסכלת במיוחד שבה אני נתקל תוך שימוש ב-WINDOWS LIVE MAIL מתוך חבילת WINDOWS LIVE ESSENTIALS 2012: כל פעם שאני מושך דואר, על כל הודעה שנמשכת קופצת ההודעה המצורפת. ניסיתי כבר להריץ SFC /SCANNOW וגם הסרתי לחלוטין את החבילה מספר פעמים, מחקתי את התיקיות והרצתי CCLEANER כדי לנקות את ה-REGISTRY (וכמובן אתחלתי) לפני שהתקנתי מחדש. כל אלה פשוט לא עוזרים. ההודעה תמיד חוזרת. האם יש למישהו/י איזשהו פיתרון? מערכת ההפעלה היא חלונות 7 ULTIMATE ב-64 ביט
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
- 1 follower
-
-
מקווה שתאהבו, נוצר בפוטושופ עקב שעמום טוטאלי. (עץ וציפור נלקחו מהאינטרנט) (אם תרצו בגדול - בקשו כאן ואשלח ברזולוציה המבוקשת עד 2560X1600) [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ערב טוב , אני מקווה שאני בפורום הנכון..אם לא , אנא העבירו אז ככה, קיבלתי על דיסק צרוב קטע וידאו מטיול שלי בפורמט DVD (בתוכו שתי תיקיות שאחת נקראת VIDEO TS ואחת AUDIO TS ) . כשאני מפעילה את הדיסק דרך המחשב , ישר הוא נטען במדיה פלייר ואין בעיית תצוגה ומופיעים הפרקים לבחירה . הבעייה היא שכשאני מכניסה את הדיסק לנגן DVD ביתי , הדיסק לא נקרא ... כאילו לא מזוהה . בדקתי גם אצל חברות בשלל דגמים של DVD אפילו החדישים שבינהם ועדיין אותה הבעייה . צרבתי את הדיסק שוב דרך נרו על דיסק DVD-R (במקור היה על +R) , חשבתי אולי זה יעזור , אך לשווא .. ניסיתי גם לקודד אותו מחדש דרך תוכנת WINAVI לפורמט אחר ואז שוב ל-DVD אבל כאן הבעייה שבתוכנה הוא מראה שיש כמה קבצי וידאו בדיסק ואני ממש לא יודעת…
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, איזו תוכנה טובה יותר לצפייה בסרטים עם תירגום?MV2 PLAYER או BSPLAYER? האם יש לכם מדריך כיצד לקנפג את התוכנות האלו? תודה...
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום רב, אני מנסה לשחזר שיחות עיסקיות שביצעתי בוואטסאפ. העניין הוא שאלו שיחות מלפני שנתיים שאינן מופיעות בשחזור שלי. האם מישהו כאן מכיר, יודע האם אפשר ואיך אפשר לשחזר נתונים שלא נשמרו בגיבוי. לצורך העניין אני גם עם פלאפון חדש לכן לא יהיה עליו שאריות דאטא לשחזור קלאסי. תודה רבה לעונים.
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
עובד עם פיירפוקס כבר הרבה זמן. לאחרונה לא רואה יותר את הסרטונים המומלצים ביוטיוב (מסגרת צהובה), ובגוגל אני לא רואה יותר את התוצאות הממומנות צד שמאל (אלה ששילמו עליהם כסף). בדקתי באקפלורר - הכל בסדר ורואים. אולי עדכון שעשיתי... איך מחזירים למצב שאני יראה? זה חשוב לי כי אני מפרסם ורוצה לראות.
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני רוצה להקליט איזה שידור שיהיה דרך גלגלצ ובעצם השידור יהיה מהאינטרנט ואני רוצה לשמור אותו לתוך קובץ יש תוכנה כזאת???
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
בעבר העתקתי שירים מדיסקים למחשב. בגלל שהם היו צרובים לא היו פרטים של השיר אלא "unknow" והתאריך של ההעתקה. שיניתי את שם הקובץ אבל ב-properties עדיין נשמרו השמות חסרי המשמעות ולצערי זה מה שמוצג בנגן. אני יכול לשנות כל קובץ בנפרד אבל זה מייאש וגם מפוזר בכל מיני תיקיות ואין לי יכולת לדעת איזה קובץ הועתק מדיסק ואיזה הורד מהאינטרנט (במקרה כזה אין בעיות תצוגה). האם יש תוכנה שמשנה את ה-properties לפי שם הקובץ? או שאולי יש פתרון אחר ???
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
-
שלום לכם, לאחרונה קניתי כרטיס TV חדש משהוא שדומה לזה: http://ksp.co.il/hmain.php?uin=10203 בעבר היה לי כבר כרטיס Fly Vidoe 98 אני לא מרוצה מהכרטיס החדש כי הוא לא מאפשר לי לחפש ידנית תחנות בכרטיס הקודם היה לי אופציה לכוון תחנות ידנית זאת אומרת להוסיף ולהוריד הרצים הכרטיס החדש מגיע עם התוכנה Presto! PVR ניסיתי להתקין תוכנה של כרטיס אחר שקניתי זה: http://ksp.co.il/hmain.php?uin=8773 השם של התוכנה: TotalMedia 3.5 וגם שם הוא סורק לבד את התחנות ולא מאפשר לי לסרוק ידני הפגיע היא קשה! אין לי עכשיו ערוץ 55 ערוץ הסרטים ועוד הרבה תכנות שהייתי טופס לכן אני מחפש תוכנה שתאפשר לי לסרוק תכנות ידני השמח להמלצות שלכם תודה! עריכה: התוכנה הישנה של Fly Vidoe 98 לא מאפשרת לי להשתמש עם הכרטיס ה…
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני לא מצליח לשלוח מייל דרך ה Outlook , החשד שלי זה בגלל שהתקנתי את הנרטון. דברתי עם שרות הלקוחות של אינרנט זהב והם אמרו לי שזה בגלל שה NORTON סורק את הדואר יוצא או משהו כזה. בקיצור איך אני מבטל או גורם לזה שאני אוכל לשלוח/לקבל מיילים?שלום,
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני בכלל לא מגזים! אני כבר למעלה מיומיים רצוף מחפש תוכנה פשוטה לסנכרון בין המחשב שלי בבית לבין הלפטופ - משהו בסגנון ACTIVE SYNC של מייקרוסופט. פשוט לא מצאתי משהו שבאמת ניתן לסמוך עליו, כל התוכנות הם או מסובכות במדיי ומיועדות לפרוייקטים גדולים או ישנות בטירוף. אפילו באתר מיקרוסופט הדבר היחיד שהם מציעים הוא להתקין Exchange Server (שברור שזה לא הגיוני!). זהו. אני זורק את הכפפה... תודה מראש!!
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
Norton Setup - We live in the day and age where a majority of the population partakes in an online activity, no matter what kind. Surfing online and browsing through your newsfeed is fun; however, things can get pretty hectic if you browse the web without protection. There are millions, if not billions, of malicious online bugs that can infect and harm your system. Damaging your system is not where they stop; your private information and sensitive data can be stolen as well. You can avoid all this and get optimized system performance as an added benefit with Norton antivirus. Norton software programs are the best one available on the global market, which they have been pr…
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-


