עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by a_nuke,

    יש לי בעיה די מוזרה בווינאמפ... אחרי כמה זמן שהווינאמפ מנגן פתאום עולה הודעת Error כזאת של ווינדוס אקספי ואומר שהוא חייב לסגור את הווינאמפ עכשיו- זה קרה גם אחרי שהחלפתי לגרסאות אחרות של ווינאמפ לא קורה בשום תוכנה אחרת מישהו יודע מה הבעיה ואיך מתקנים?

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  2. Started by IlanF,

    משום מה, פתאום פראפס החליט שהוא לא מקליט צלילים. הוא מקליט אותם בווליום כל כך נמוך שאי אפשר לשמוע בלי להגביר את הווליום למקסימום. הבעיה בגרסה של הפראפס? או שבכלל זה בעיה בדרייבר של הכרטיס קול? [attachment deleted by admin]

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by ronen_z90,

    מישהו מכיר תוכנה שמאפשרת לי לקחת סרט רגיל ולהפוך אותו לתלת מימד(שיראו אותו עם המשקפים כחול-אדום)?? יש לי תוכנה שנותנת לעשות את זה בלייב(כאילו מכניסים סרט ורואים אותו בתלת מימד...) אבל אני צריך אחת שמסוגלת לשמור גם את הקובץ החדש... מישו מכיר??(אפשר גם כאלה שהגירסא המלאה שלהם עולה כסף...)

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. אני שם ציטוט שדיברתי עם KOM כדי שאני לא אצטרך לכתוב וזה גם יחסוך לכם שאלות: KoM: (5:17 PM) מה הבעיה? eewc_ee_king: (5:18 PM) בהתקנה של EE כל פעם הוא מגיע לאחוז אחר כשהוא אומר לי שהוא לא יכול להעתיק את הקובץ ל C ואז אני לוחץ אישור וזה יוצא מההתקנה ניסיתי להתקין כבר עשרים פעם... פעם אחת זה הגיע עד לאחוז 63 לפני שזה יצא לי eewc_ee_king: (5:19 PM) מה עושים? KoM: (5:19 PM) ההתקנה עצמה לא פגומה? ולא נארה לי שהיא פגומה-מאות ואלפים כבר התקינו בלי בעיות eewc_ee_king: (5:20 PM) ויש לי מספיק מקום בהארד דיסק 2. ניסית תיקיות שונות להעתקה? eewc_ee_king: (5:22 PM) מה הכוונה? ואי אפשר לשנות תיקיות...ניסיתי אבל זה לא הולך באג בהתקנה KoM: (5:22 PM) זה קובץ זיפ? eewc_ee_king: (5:22…

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. אני רוצה לדעת אם איפשר ליבא קיבצי PSD לפלאש אם כן איך? ואם לא איך ניתן לשמור על איכות של תמונות של נעשות בפלאש נגיד בתוכנת הפוטושופ?

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. Started by Jules Winnfield,

    מה זה ואיך עושים את זה? תודה.

  7. הצלחתי לשחזר את כולם אך הרבה באיכות כ"כ גרועה שלא ניתן לצפות בהם- גם לא על ידי VLC. יש מושג מה עושים במצב כזה? תודה! שינתי את התגובה האחרונה לכותרת כי זה הכי עדכני...

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by eladbu,

    תגידו רק אצלי ccc 5.8 עגלה רצינית או שזה פשוט עולה ככה לוקח לי ים זמן להעלות את זה! יש איזה פתרון? (יש לי מחשב פצצה כך שזה לא בעיה של זכרון וכו!)

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by omri_ro,

    מישהו יכול אולי לתת לי לינקים לאתרים אם תוכנות לפאלם שיתאימו לZIRE 71

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  10. יש לי אנטי וירוס קספרקסקי גירסה 7 ואני הרבה פעמים מקבל הודעה כזו: c:\...explorer.exe cannot establish connection with the server. please check your internet connection setting. if you have firewall check that the application avp.exe is allowded internet access." או יוטורנט במקום אקספלורר. יש לי פיירוול של SP2 והוא מאשר את שניהם. כל פעם אחרי כזו הודעה, אני צריך להתנתק או לאתחל כי אי אפשר לגלוש.

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. מחפש תוכנה לפתוח קובץ RAR ,סגור בסיסמה ששכחתי משהו מכיר

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  12. טוב, אז יש לי במחשב 2 דיסקים קשיחים. אחד מהם הוא בגודל 250 GB, ומתוך זה נשאר לי פנוי 50. פתאום אני רואה היום שכל התיקיות שלי באותו דיסק קשיח, פשוט התוכן שלהם נעלם. למזלי, על דיסק קשיח זה לא מותקן הווינדוס. הקטע הוא שאני נכנס לתיקיות, למשל תיקיות סרטים ושירים והם פשוט ריקות מבפנים, זה גם כותב לי שהם מכילות 0 בייטס. אבל במאפיינים של הדיסק הקשיח כתוב שעדיין יש לי רק 50 ג'יגה פנוי, מה שלא הגיוני אם הכל נמחק. כמו כן, הווינדוס נתן לי כמה פעמים הודעת שגיאה שבגלל איזשהי בעיה בחומרת המחשב או בגישה לרשת הקבצים אבדו. אבל נראה שהם עדיין איפשהו על הדיסק הקשיח? בקיצור, יש איך להחזיר את זה?

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by miaoo673,

    היי, האם עוד מישהו נתקל בבעיה הזאת? בשבוע האחרון, בכל פעם שאני מנווט לעמוד חדש המעבד קופץ ל100% מאמץ (אפילו אם בסה"כ מדובר בעמוד טקסט). המחשב הוא לפטופ מדגם Fujitsu Siemens V6535. מערכת הפעלה WIN 7 64-BIT. כרום מעודכן לגירסה האחרונה. מה דעתכם?

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by kobbyc,

    שלום לכולם. אני מחפש תוכנה (אוליי אפילו GHOST) שאני אוכל לעשות איתה IMAGE להרדיסק שלי כולל כל הPARTITION ולפתוח אותו על מחשב זהה. תודה לעונים

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. שלום רציתי לדעת עם מישהו ניתקל בתוכנה אשר יודעת להמיר קבצי 3D של solidworks לקבצי 2D עם סיומת cgm?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  16. Started by King Kong,

    אני צורב תוכנה שאמורה לעלות בלי WINDOWS שאני מפעיל מה CD ROM היא לא עולה ... או שאני צורב לא נכון או שצריך להוסיף קבצי בוט בנוסף ... איך אני גורם לתוכנה לעבוד מבוט ? ולא ממערכת ההפעלה ? לקחתי דיסק 1 והשוותי מול השני יש את אותם קבצים אבל הדיסק השני לא עולה מבוט והראשון כן . מישהו יכול להראות לי את כל התהליך שלב אחרי שלב איך מוסיפים קבצי DOS או וואטאבר שהתוכנה תעלה עם ההדלקה של המחשב ?

    • 13 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. Started by yair_gobani,

    למישהוא יש מדריך איך להשתמש בתוכנה הארורה הזאת רצוי מאוד בעברית

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. Started by shaharzz0,

    שלום . המחשב עושה לי ריסט שאני נכנס למשחק "קומבט ארמס" זה אף פעם לא קרה לי , פתאום זה קורה לי , אפשר בבקשה עזרה ? תודה לעוזרים !

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. Started by sashakrik,

    שלום, יש לי נייד של HP שמערכת הוויסטה שמותקנת עליו פשוט קרסה במלוא מובן המילה. אין לי דיסק גיבוי אבל יש מחיצת גיבוי שלצערי אני לא מצליח להריץ שחזור ממנה ע"י לחיצה על F11 כפי שנדרש בחוברת ההפעלה. יש לי דיסק וויסטה ממחשב אחר שאני יכול להתקין על הנייד אבל לא יהיה לי את התוכנת שחזור של HP אז השאלה מאיפה אפשר להוריד את ה- HP recovery manager שיהיה מתאים לוויסטה 64 ביט ואני אשמח לא לקבל תשובות כמו "חפש בגוגל". תודה.

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by peralon,

    יש לי מכשיר DVD DIVX אני רוצה לצרוב סרטים מהמחשב אבל אין לי סרטים עם תרגום מובנה יש לי כתוביות לסרט וסרט ונגן הDVD לא נראה לי יכול לקרוא את הSUB עם הסרט יש איזשהי תוכנה שתצרוב את הכתוביות SUB על קובץ הAVI\MPG וככה אני אוכל לצרוב ולראות עם כתוביות בDVD? תודה עריכה : ביצעתי חיפוש בפורום ומצאתי מדריך אפשר למחוק את הת'ראד תודה וסליחה.

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  21. Started by emil57,

    תגידו יש לכם בעיה באיי סיי?? למה אצלי ואצל עוד מספר אנשים האיי סיי לא מיתחבר.. אז השאלה הנישאלת היא האם אצלכם האיי סיי מיתחברר?? או שגם לכם יש את אותה הבעיהה??

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. Started by Noder,

    היי, אני צריך את עזרתכם. מי שיהיה מוכן. אני קופירייטר בשלבי הכנת תיק עבודות התיק די גמור..רק שנשאר לי פרסומת אחת נוספת לעשות. אני צריך בבקשה מישהו שיודע עיצוב ומוכן לעזור לי לעצב מודעת פרסומת עפ"י כל הפרטים שאתן לו. לא משהו מסובך. יש לציין שאני מספק את כל התמונות שצריך. תודה רבה שי

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by zam,

    יש לי V3c ותוכנת העריכה שלו (על המחשב) החליטה לא לעבוד. אני רוצה להוריד קבצי מוזיקה למכשיר ואני צריך תוכנה טובה לזה. המטרה שלי היא לכווץ קבצי MP3 לגודל מינימאלי אבל סביר. יש למישהו המלצות?

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by KoM,

    מה קורה כשחייבים תמונה עם נושא מסוים וכל מה שיש לך זה משהו שלא מספיק טוב ויחסית ישן ? מתחילים לעבוד, הנה אחרי עריכה מהירה : הכל בשביל עבודה של אחותי. עוד קצת החלקות ועבודה וזה יראה כמו חדש. לפני : אחרי :

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  25. חיפשתי בגוגל Morph והתוצאות לא היו משביעות. בטח יש לי טעות כתיב. איזה תוכנה עושה את האפקט ?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים