עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by Bah_gots_pIII_450,

    MSOE.DLL אתם יכולים למצוא אותו בתיקייה של outlook express. תודה.

  2. מחשב lenovo 3000 n200 תודה!

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by blackhawk,

    היי חברים , יש אפשרות לעשות פורוורד למיילים מתיבה של מישהו לתיבה אחרת + הודעה מחוץ למשרד? ז"א אם מתקבל מייל אצלי אז המייל מועבר לתיבה אחרת והשולח מקבל הודעה אוטומטית. תודה,

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  4. כלומר שימשיך לעבוד ביחס לשאר האתרים, אבל שלא תקפוץ לי הודעה באתר שאני מסמן כאתר אמין.

    • 5 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by ToPI,

    יש לי עכשיו את נורטון 2004 זה טופס פוול זיכרון.. וגם לא הכי טוב שמעתי... איזה הכי טוב אתם אומרים?

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. גוגל משחררת אלגוריתם חדש, Brotli, אותו תשלב בדפדפן הכרום שלה על מנת לשפר את הנצילות ואת מהירות התגובה שלו דפדפן הכרום של גוגל קיבל עם הזמן תדמית של צרכן משאבים מאסיבי, אך נדמה כעת שלגוגל יש פתרון עבור זה, אחד שצפוי לעזור לא מעט: אלגוריתם חדש המבוסס על כיווץ לו היא קוראת Brotli, והוא ישולב בדפדפן הכרום שלה בקרוב. אלגוריתם ה-Brotli עושה שימוש בשיטה בה הוא קורא את הנתונים מהשרתים למינהם ומגיש אותם לאחר קיבוץ מסוג Loseless, בדומה ל-Gzip. במקרה זה, מדווח שהאלגוריתם החדש שלה מגיע לאחוז שיפור של 25% בהשוואה לאלגוריתם ה-Gzip המקביל. האלגוריתם החדש שמיש עבור כל סוג של מידע, אך כיצד זה יבוא לידי ביטוי כאשר יוטמע בדפדפן הכרום? ראשית, צריכת המשאבים של כרום צופיה,…

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. שלום, אני מחפש תוכנה שסורקת את המחשב בשביל למצוא קבצי mp3 (מוזיקה) כפולים שהם לא באותו השם ואם יש אז גם סריקה של קבצים לפי האיכות שלהם,אורך הקטע וכ'ו... תודה צדיקים !

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by Tom3bar,

    כמו הכותרת... תוכנה שממירה MP3 להשמעה בקומפקט דיסק.. תודה תום.

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. שלום לכולם. השתמשתי בתוכנה מסויימת לא זוכר את שמה לחלוקת הכונן הקשיח למחיצות ומפה לשם..זה לא הלך כ"כ טוב ובמקום 250 ג"ב יש לי כרגע רק 100 ג"ב.יש למישהו אפשרות להסביר לי: א)איך להחזיר את הזיכרון האבוד ב)איך לחלק את הכונן הקשיח בצורה מסודרת ובטוחה למחיצות תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. פתחתי היסטורי שלי עם מישהו, רציתי למחוק הודעה אחת, ובטעות לחצתי על Delete All... :-\ כל ההיסטורי שלי איתו נמחק. אבל הוא לא נמחק טוטאלית, כי אם פותחים את ה-System Notice, ונכנסים שם למעלה ל-Deleted Items, כל ההודעות נמצאות שם. אז הקבצים עצמם של השיחות לא נמחקו לי מההארד דיסק. יש דרך לשחזר את כל ההודעות האלה לתוך ההיסטורי שלי עם אותו אדם??

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. היי, יש לי שתי מחיצות: אחת למערכת ואחת לוגית (הרחבה). אני רוצה לאחד את שתיהן למחיצה ראשית אחת בלי להתקין מערכת מחדש. השאלות: 1. האם אפשר לבצע מהמערכת עצמה (ללא boot), כלומר להתקין תוכנה שתעשה זאת. 2. יש לי HIREN BOOT CD - מה יכול לעזור לי שם - שוב, בלי לפגוע במידע או לאבד מקום. 3. האם איחוד של מחיצות יגרום לאיבוד מקום (מלבד מידע) בדיסק? משהו בסגנון של מקום שישמר "בצד" ע"י התוכנה או משהו כזה. תודה, אופיר

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. מחפש תוכנה להמרת WORD ל PDF... חינמית

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  13. Started by amit,

    לכל עזרה מוצעת- תודה מראש, ולשאלתי: איך אוכל בהרצת קובץ exe אחד לפתוח על המסך 2 חלונות כאשר בכל חלון עלי לשרטט צורה גרפית שמקורן ב-2 פונקציות שונות שכתבתי. האם זה קשור בבחירת קובץ multiple עם פתיחת הפרויקט? ובנוסף - איזה ספר מומלץ ללימוד MFC? הבנתי שהספר של לימוד visual cpp (גם זה שבעברית) עונה על הדרישה - זה נכון?

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by ScreaMan,

    איך אפשר לפתוח קבצי BIN ודרך איזו תוכנה? אני רוצה לקבל את התשובה בהקדם! 8)

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by חננב,

    אני לא בטוח אם רוגלות זה המינוח, אבל אצל חבר יש בעיה במחשב, כאילו איזו תוכנה השטלתה על הדפדפן וכל פעם שמריצים חיפוש בגוגל היא מעלה אתה האתה שלה במקום. הכתובת משתנה כל פעם מחדש. איזה תוכנה בטוח תפתור את הבעיה? Ad-Aware 2007 לא מצא שום דבר... האם יש עוד דברים שכדאי לנסות חוץ מלהוריד תוכנות אנטי-ספייוור?

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. שלום, אם מישהו מכיר תוכנה שמאפשרת לשנות רזולוציה של תמונות , וגם אם מישהו מכיר אתר של רקעים לנוטבוקים (10.1 אינץ'). תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. Started by club_501,

    1) מחפש תוכנה ליצירת כתוביות. 2) מה ההבדל בין סוגי הקבצים שבהם נשמרים הכתוביות? 3) באיזה סוג קובץ מומלץ לשמור את הכתוביות?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  18. Started by arkins,

    שלום אני מחובר לשרת ולרשת מחשבים עם יומן (לוח שנה) משותף אני לא רואה את הלוח המשותף וגם אין אצלי אופציה של "פתיחת לוח שנה משותף" בחלון הניווט למישהו יש פיתרון לבעיה?

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  19. בוורד אפשר למעשה להגדיל את הגופן אבל ב-PDF אין את האפשרות הזאת. מה עושים כשרוצים להדפיס קובץ סרוק של ספר שהודפס בכתב קטן?

    • 1 תגובה
    • 1.2k צפיות
  20. היי כולם. בעקבות הערה שהעיר לי משיב בשירשור קודם חשבתי לשאול בעצתכם. מותקן אצלי במערכת צורב Samsung SH-S203B DVD Burne (שהיה כאן במומלצים לפני שנתיים) זמן רב לא יצא לי לצרוב איתו ולאחרונה התחלתי שוב. אני צורבת בעזרת נרו 7 שהגיע בדיסק עם הצורב אם DVD אז לא מעל מהירות של X8 - כרגע על דיסקים DVD+R של ורבטים שנשמרו בעוגה שלהם במקום מוגן אם CD לא מעל X16 - כרגע על דיסקים שונים, גם הם נשמרו בעוגתם במקום מוגן. בשני המקרים לחוצה אצלי התמיד האפשרות של בדיקת שגיאות ואני גם מקפידה שישאר במהירות קבועה משך כל הצריבה מקווה שבשני המקרים מדובר על מהירות טובה ושאינה גבוהה מידי. בכל מקרה בשני המקרים התוכנה מאפשרת לי מהירות גבוהה יותר. אם הDVD שמאפשר לי לא פחות מ- X20 ואם ה- CD שמאפשר לי ת…

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. אני רוצה לשמור את המועדפים/סימניות שיש לי בפיירפוקס 18.0.1 מחיפוש ברשת הבנתי שבגרסה חדשה יותר ישנה כנראה האפשרות לעשות זאת דרך ה"ארגון" האם ואיך ניתן לעשות גם בגרסה המדוברת?

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. שלום לכולם אז ככה צירפתי תמונה עם ההודעה שמופיעה לי כשאני גולש,זה לא קורה בכל האתרים אני חייב לציין. בעיקרון זה התחיל אתמול שנכנסתי לאיזה אתר וישר חטפתי איזה 10 וירוסים. את רובם הצלחתי להסיר יש מצב גם שאת כולם אפילו אבל עדיין מדי פעם מופיעה לי ההודעה שצירפתי ורציתי לדעת אם לזה קשר כי לפני כן זה לא היה. ואיך אפשר לבטל את זה. [attachment deleted by admin]

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by x-pac,

    יש לי 2 חתימות חדשות אחרי שנה וחצי שלא נגעתי בפוטו שופ ואני לא זוכר כלום זה מה שיצא לי: http://img470.imageshack.us/img470/554/2pac2eq.jpg http://img470.imageshack.us/img470/2497/sincity6oa.jpg

    • 15 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by verynoti,

    אני מחפש תוכנה שאני אוכל לעשות איתה סירטון מתוך משחק בזמן שאני משחק ואחר כך לערוך אותו ראיתי שהרבה מדברים על SNAGIT האם היא מומלצת או שיש תוכנה אחרת או בכלל שאני צריך כמה תוכנות? אני פשוט רוצה לעשות כמה סירטונים ולחבר אותם עם מוזיקה ואפקטים אם אפשר?

    • 14 תגובות
    • 1.2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים