תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
צריך מדריך טוב וברור לEXEL ! אמא שלי עכשיו התחילה בעבודה חדשה ורק חסק לה קצת בסיס באקסל.. חשוב מאוד שיהיה מוסבר באופן טוב.. גרסת אופיס 03
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קצב ההורדה הכללי שלי עומד בממוצע על 6 קילו-ביט, וזה נראה לי יחסית נמוך. הפורטים אצלי פתוחים והגירסה היא 0.46 מליונטוורק (הגירסה החדשה). מה ניתן לעשות בשביל להגביר את הקצב?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי כולם יש לי בעיה שאני לא מצליח לפתור התקנתי איזה תוכנה שמחקתי אותה כבר אבל איכשהו זה גרם לזה לכך שבעת שאני מחפש משהו בשורת כתובת בפיירפוקס אז זה מפנה אותי לאתר ASK.COM ושם מראה לי תוצאות חיפוש של מה שחיפשתי, מחקתי את התוכנה של הASK דרך לוח הבקרה אבל זה עדיין ממשיך למישהו יש מושג איך פותרים?
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
עשיתי פה חיפוש, מצאתי את הת'רד הזה שזה בעצם מה שאני רוצה. רק ששם הבנתי שיש לו רק את קבצי הVOB, ולי יש את כל הקבצים (VOB, IFO, BUP). אז אם יש את כל המידע בדיוק כמו בדיסק DVD זה הגיוני שיש תוכנה שתפעיל את זה עם התפריט והכתוביות כמו שצריך. נכון?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, עד עכשיו השתמשתי באתר novasearch, אך משום מה הוא כבר לא עולה... תהיתי אולי מישהו מפה מכיר אתר שנותן ריכוזי torrent, כי אני ממש מחפש בנרות... תודה בכל מקרה 8)
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום וברכה יש לי לפטופ עם המפרט הבא : מעבד Intel® Core™ i9-11900H 2.5GHz - 4.9GHz, זיכרון 16GB (2x8GB DDR4 3200 MHz SO-DIMM), Up to 32G B אחסון 1TB M.2 SSD NVMe™ PCIe® 3.0 הקמתי מכוה וירטואלית בVMware אבל זה עובד לי לאט מאד, אחרים בקורס עם מפרט נמוך משלי רץ להם יותר מהר בהרבה.. מה לא בסדר או איך להגדיר שהמכונה תנצל את מקסימום כוחו של המעבד הזה/זכרון ?
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי! מצאתי איך לשלוח הודעת דוא"ל חוזרת באאוטלוק. אבל, אני לא מצליח להבין איך אוכל לשנות את התאריכים בגוף ההודעה אוטומטית כל שבוע (במשלוח ההודעה). אני לא מעוניין להשתמש בקובץ אקסל למטרה זו, אלא רק ב-VBA עצמו. הרעיון הוא לשלוח הודעה חוזרת לאותם נמענים עם אותו נושא כל שבוע, ובגוף ההודעה יש תאריכים בין לבין. את התאריכים האלה אני רוצה לקדם בשבוע כל פעם. אשמח לעזרה בנושא. זה הקוד בו השתמשתי: Private Sub Application_Reminder(ByVal Item As Object) Dim objPeriodicalMail As MailItem If Item.Class = olTask Then If InStr(LCase(Item.Subject), "send an email periodically") Then Set objPeriodicalMail = Outlook.Application.CreateI…
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
- 2 followers
-
-
היי מישו מבוגר ביקש ממני שאני יסדר לו בעיה של מילים עולים מילים(לא יודע איך להסביר אחרת) אחרי שעה טובה שישבתי אצלו וניסיתי בדפדפנים שונים, אותה בעיה ניסיתי לעדכן דריברים ועוד כל מיני אבל כלום , אצלי האתר עובד בלי שום בעיה בכל דפדפן ,אז אני מנחש שהבעיה איפה שהוא בוינדוס עצמו יש לו xp התמונה צולמה אצלו האתר ברוסית אבל כך זה בכל אתר אפילו ב hwzone אולי יש איזה צורך בתוסף? חשבתי אולי הבעיה במסך אבל כשה אני פותח את התמונה אצלי במחשב זה עדיין מעוך [attachment deleted by admin]
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מי יודע מה השורה שעושה uninstall ל windows messenger?
-
יש לי LCD של SAMSUNG FULL HD. כשאני מחבר אותו לכרטיס המסך, יש לי גבולות שחורים מסביב לכל המסך. השתמשתי באפשרות הסקיילינג(SCALING) בCATALYS CONTROL CENTER, והצלחתי לסדר את זה, אבל כשאני נכנס למשחק/משנה רצולוזיה/מגדיר מוניטור אחר כראשי וכו', הגבולות השחורים חוזרים, ואני צריך לעשות את הסקיילינג שוב ושוב ושוב. יש איזושהי דרך להפוך את השינויים לקבועים? כי זה כבר נהיה ממש, אבל ממש, מתסכל.
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
פתאום הקדמליה לא מתחברת וכלום לא יורד. הפורטים פתוחים, מה הבעיה ? [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
קובץ שהשקעתי בו מלא זמן נפתח וזה מבקש המרה שלו.. והכל יוצא ג'יבריש... אפילו העברית, מה עושים?
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מחפש המלצה לתוכנה בה אוכל לשלוח אימייל למספר מרובה של משתמשים מבלי שתוצג כל רשימת התפוצה למקבל האימייל, רק את הכתובת הפרטית שלו. כדי שכל אחד ירגיש מיוחד..
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום יש לי NOD32 גירסה 3 ואני רוצה להעביר עידכונים מהמחשב שלי שיש בו אינטרנט למחשב שאין בו אינטרנט אז הביאו לי פה תוכנה להעביר עידכונים אבל שאני מעביר אותם אני לא רואה שהNOD 32 במחשב ללא האינטרנט הוא באמת מעודכן.איך אני יכול לדעת שזה מעודכן? תודה
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם. אני רוצה לערוך באוויד קבצי HD עם סיומת MTS. האוויד לא קורא את הקבצים האלה בכלל, ואני מנסה לעשות להם המרה לקבצי MOV. בכל פעם שפתחתי את הקנופוס התוכנה נתקעה, ולכן אני משתמש בSUPER כדי להמיר את הקבצים. אני מצליח לעשות את זה כמעט כמו שצריך באיכות טובה, פרט לעובדה שהוידאו מנוגן במהירות גבוהה ולא משנה מה אני עושה בהגדרות זה לא מצליח לנגן את זה במהירות נורמלית. למישהו יש רעיון?
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי אופיס 2003 באנגלית מקורי עכשיו אני רוצה לשנות אותו לעברית, אפשר להוריד דרך עדכון או להוריד או משהו שיהיה לעברית? פא'ץ או עדכון או תוספת? תודה compman112
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הי , האייפון שלי מסונכרן למייל של העבודה . בסופי שבוע אני מקבל מיילים ואני רוצה לבטל את האפציה לקבל מיילים בסופי השבוע . איך ניתן לבטל את סינכרון ה-outlook בימים שישי שבת ? האם ניתן לבטל את הסינכרון גם בימי חול בשעות הערב? תודה למשיבים !
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
bitdefender או Kaspersky ? או שבכלל משהו אחר? תודה..
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, פתאום תוכנת האנטי ספיי-וור של GIANT (בחסות Microsoft?) הפסיקה לעבוד. הצלמית שעל שולחן-העבודה לא מראה את הסימלון של התוכנה ובלחיצה על-מנת לפתוח את היישום, אני נתקל בפנס המעצבן של Windows שמחפש את היישום. נכתב לי "the GIANTAntiSpywareMain.exe file is missing". האם זוהי תוכנה שמגיעה עם התקנת מערכת ההפעלה? ניסיתי לפנות לתמיכה הטכנית באתר החברה, אך מבקשים שם Registration Key ואין לי את הספציפי עבור התוכנה, אלא של מערכת ההפעלה. זה לא מתקבל שם. יש לציין שמערכת ההפעלה היא חוקית. אנא, החזירו לי את התוכנה למצב פעיל. תודה לעוזרים.
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
התוכנה שמגיעה עם הכרטיס לא ממש מספקת את כל האפשרויות שאני צריך אז אני מחפש תוכנה שתתמוך ב: 1. רזולוציה שאני אבחר 2. בחירת קידוד הסאונד כולל bitrate מותאם אישית 3. בחירת קידוד הוידאו כולל bitrate מותאם אישית 4. אפשרות לבחירת פורמט אני רוצה להמיר קלטות לדיסקים ולשם כך נחוצה התוכנה. תודה
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שאפשר לערוך בה כתוביות.. לשנות פונט,גודל וכו'... פשוט הדיוידי שלי מציג אותם נורא קטנות
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ביינתים אני משתמש בניקוי הרג'יסטי של CCLEANER אבל אני לא ממש בטוח שהוא טוב ושמעתי רבות על Registry Mechanic וTUNEUP 2007 ואני לא יודע במי לבחור, שמעתי שהתוכנות האלה לפעמים הורסות ומזיקות למחשב בננגיעה בקבצי רג'יסטי. אז האם אפשר ליצור גיבוי לפני הניקוי רג'יסטי?ואם תיווצר תקלה בעקבות הניקוי הגיבוי בטוח יעזור ויחזיר את המחשב למצב הקודם? תודה מראש למי שיענה!
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני צריך תוכנה שמסמנת ויזואלית קבצים שונים בתוך תיקייה בצבעים שונים,כלומר אם יש לי תיקייה של 10 קבצים למשל אני רוצה ש-3 קבצים יהיו בצבע ירוק ,ועוד 3 קבצים בצבע אדום ועוד 4 קבצים בצבע צהוב,כך שתהייה אפשרות לגשת לקבצים הנחוצים במהירות אם יש לי תיקייה של מאות קבצים. האם יש תוכנה כזאת או אפליקציה כזאת? תודה לעוזרים.
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כשאני מנגן קבצים שונים עם כתוביות נגיד פרקים של סדרות, חלק מהפרקים הם HD וחלק לא.. כתוצאה מכך הגודל של התרגום משתנה וכל פעם שאני מגנן קובץ באיכות שונה מהקובץ האחרון שנוגן אני צריך לשנות את ההגדרות. יש דרך להשאיר את זה קבוע?
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
זה לא מראה תמונה באתרים דוגמא מהאתר נענע וזה אחרי שמחקתי את התוכנות שהתקנתי ...... http://members.lycos.co.uk/yosizach12345/nana.JPG ואני כן רוצה לראות פרסומות באתרים לפעמים מוצאים דברים טובים חחח חבל שזהביטל לי עכשיו מהאני יכל לעשות ? בשביל להחזיר את זה ? מחקתי את כל התוכנות שהתקנתי .... ומי שהתקנתי זה קרה לי אלה התוכנות Spybot - Search & Destroy Ad-aware 6.0 HijackThis xclean_micro spywareblaster spywareguard אני לא יודע בדיוק איזה מהתוכנות עשה לי את זה מחקתי הכל חוץ מה השניים הראשונים
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-


