תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני צריך ליצור דיסק (או דיוידי כדי שיכנס הכל) שיהיה לו תפריט עם 3 מערכות הפעלה 1. XP 2. LINUX 3. MAC OS 10 (אמרו לי שאת מאק 10 אפשר להתקין על מחשב שהוא לו אפל זה נכון?) והמשתמש יבחר ויתקין איזה שהוא רוצה עכשיו אם אני לוקח דיסק של ווינדס (מקורי , מקורי) מעתיק את כל התוכן שלו לתוך תקיה על המחשב שלי מוריד איזה גרסא של לינוס גם לתוך המחשב שלי מעתיק את MAC 10 (מקורי) למחשב שלי ואז משתמש בתוכנה ליצרית תפריטים פשוטה כדי ליצור תפריט הכי פשוט שיש עם 3 כפתורים וכל כפתור יפעיל את ה SETUP.EXE של המערכת הפעלה שלו זה אפשרי? כאילו זה יעבוד? נ.ב אני לא יודע אם זה קשור לפורום הזה שמתי פה כי אני מתאר לעצמי שאם זה לא כמו שאני אומר אז אולי יש איזה תוכנה שעוזרת או משהו כזה תודה מראש לעוזרי…
-
- 17 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
שלום לכולם הורדתי את אובגקט-דוק סרדל הכלים דמוי OSX המעולה!העניין הוא שאני לא מצליח לעדכן את מזג האוויר של הארץ הם דורשים איזה זיפ קוד או משהו כזה שאני לא מצילח למצוא למישהו יש פתרון? [attachment deleted by admin]
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי אני משתמש בתוכנה easy cd creator 5 ורציתי לנסות לצרוב סרט שהורדתי מהאינטרנט בפורמט אבי (divx) ולהפוך אותו לדיסק וידאו שיהיה ניתן לראות אותו במכשיר דיוידי או ויסידי רגילים ולא ממוחשבים.בeasy cd התוכנה הייתה נתקעת אחרי שהייתי בוחר את הקובץ של הסרט הזה וגם סרטים אחרים בdivx.מה ניתן לעשות איך צורבים סרט divx כדי שיהיה ניתן לראות אותו במכשירי דיוידי או ויסידי רגילים
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://www.rockmelt.com/ קיבלתי את ההזמנה שלי רק היום אז אני עדיין בודק אותו...בנתיים חביב מאוד. מישהו התנסה איתו? http://www.youtube.com/watch?v=bAPKPhoTqFY
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי מחפש תוכנה לDEFRAG לכוננים קשיחים. איזו תוכנה ממליצים לי ולמה? איזו תוכנה יותר טובה??
-
- 11 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם אשמח לשמוע את דעתכם על העיצוב שישבתי עליו באתר שלי: http://byshynet.com יחסית לעיצובים שלי זה יצא יותר טוב אבל אני לא מעצב בעיקרון אני יותר מתכנת, ושוב אני מדגיש יחסית אליי. אשמח לשמוע את דעתכם, תודה.
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם. יש ברשותי גרסת DVD של הORANGE BOX. התקנתי אותו כבר פעם אחת ולאחרונה ביצעתי פרמוט וברצוני להתקין אותו שוב. הורדתי את STEAM. הכנסתי את תקליטור ההתקנה לכונן. הוא מזהה שמדובר בגרסה שלי, ואני בוחר איזה משחקים אני רוצה להתקין ( את כולם) . ואז הוא אומר לי PREPARING FILES FOR INSTALL. לוקח לו שעה טובה , ואז הוא נתקע לי בסוף הטעינה , בלי שכלום קורה. פתאום הופיע לי הורדה דרך הסטים של שלושה מהמשחקים ( הורדה איטית במיוחד לפחות כמה ימים עד שיגמר ). ברצוני לדעת למה אני לא יכול להתקין את המשחק ישירות מהDVD כמו בפעם הראשונה שעשיתי זאת, והאם יש דרך לגרום לו לא להוריד את המשחק אלא להתקין אותו ישירות מהDVD? זקוק לעזרתכם.
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, נעזרתי באחד המדריכים פה ב- HW איך לקרוא קבצי DUMP של המערכת בעזרת התוכנה WinDbg אך לצערי שאני בא לפתוח הוא רושם שגיאה כלשהי..ולא נותן לי לקרוא.. עזרה תתקבל בשמחה רבה.
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ניסיתי להתקין את הגירסה החדשה של Windows Server 2008 שנמצאת כרגע בבטא. (אם אני לא טועה זה RC) ובהתקנה זה רושם לי: Attempting to load a 64-bit application, however this CPU isn't compatible with 64-bit mode. יש לי מעבד intel core 2 duo e7400, והבנתי שה core 2 של אינטל הוא כן תומך 64-bit.
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הורדתי שיר אל הדסקטופ בפורמט MP3 כשאני מקליק עליו הוא לא מנגן אותו (מחקתי והורדתי שוב והבעיה שוב חזרה על עצמה) 1 מה זה אומר ? 2 איך בכל זאת אני יכול לנגן דווקא דרך המחשב, איזו תוכנה אני צריך ?
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
התוכנה לא מעלה כלום...הורדה על מקס' תמיד...ואני לא מעלה כלום, המהירות לא עוברת את ה- k/bs 0.9 . אני לא חדש בתחום הזה ואני משתף קבצים עם הרבה ליצ'רים בטראקרים גדולים. עבדתי עם גירסה 3.2 הכל היה בסדר,לאחר פירמוט הבעיה היתה בגירסה הזו ועכשיו ניסיתי עם גירסה 3.0 והבעיה נמשכת, ביטלתי את הפיירוול של הווינדוס אני לא יודע מה הבעיה...בבקשה עזרה ! :-\
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שאני מוריד הרבה קבצי RAR דרך RS או ביטורנט תמיד לפחות 3 קבצים דפוקים, אבל הם לא באמת דפוקים, אני פשוט צריך להוריד אותם מחדש וזה מסתדר. האבסורד שזה יכול לעבוד אצלי מצוין, ושאני אעביר את הקבצים למחשב אחר הם לא יעבדו שם... למה זה קורה? איך אפשר לסדר את זה? ניסיתי לחלץ עם כמה תוכנות והכל אותו דבר תודה :-\ [attachment deleted by admin]
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מוחק לי סיסמאות ושמות באתרים ccleaner מה לא בסדר בהגדרות? שאלה שניה האם יש דרך להגדיר שהתוכנה מפעילה את עצמה לבד ועושה נתח והפעל ניקוי ?
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי בעיה דיי מוזרה בתוכנה IDM. כידוע אפשר דרך התוכנה להוריד סרטוני פלאש מהאינטרנט, הבעיה היא שלפני שהסרטון עצמו מתחיל יש איזה פרסומת של 15 שניות בערך והתוכנה מזהה אותה ולא את הסרט עצמו... מה שקורה לפעמים זה שאני מרענן את הדף והסרט מתחיל ישר בלי הפרסומת ואז אפשר להוריד את הסרט!! רק שאני לא יודע במה זה תלוי, כי שתי התופעות חוזרות על עצמן באותו הסרט, פעם ככה פעם ככה.. (וניסיתי כמה סרטים שונים...) אשמח אם משהו יעזור לי, תודה רבה
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מצאתי בתפריט של הקאזה את המושג הבא. כבר זמן די רב שאני מנסה לברר מהו ועד כה חיפושי העלו חרס.. אז בואו נשים סוף לדרמה. למישהו יש הגדרה? ויותר מכך, מה הקשר לקאזה? איך שימושו או אי שימושו משפיע על הקצבים השונים ובכלל איך הוא משפיע?
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אימיול רגיל בלי מודים. המטרה של המחשב זה להריץ אך ורק אימיול ולא שום דבר אחר איתו ברקע (פיירוואל ואנטיוירוס שיתפסו מינימום משאבים). יכול להיות שגם יהיה וינדוס 98 ולא XP, תלוי בחומרה.
-
- 20 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי vista ושאני פותח את הסרט (שלא מועתק אלא עשו בבית מצגת על DVD) ב windows media player 11 הוא לא מראה אבל ב BSPLAYER הוא מראה . מה זה יכול להיות ולא קודקים כי הורדתי וזה לא עזר. אשמח לעזרה תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
היי, אני עובד עם FILEZILLA SERVER , התוכנה לא מזהה תוכן של תיקיות רשת - אני חייב את המיפוי של הכתובת רשת שיוצאת מאדיטשייר. אם אני מחליף את הניתוב לכונן C או כל כונן פיזי על המחשב אין בעיה של תצוגה ורואים תיקיות , הבעיה היא רק בMAPPING של כונני רשת. פירוול למטה , ואפשר להיכנס ב-\\ , רק פיילזיה לא קורא. פתרון?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
איך לכל הרוחות אני מוסיף פריימים לאמצע של סרט? לי יש את VIRTUAL DUB ו ADOBE PREMIERE אבל לא הצלחתי לעשות זאת איתם... הוראות/הצעות לתוכנות אחרות והוראות שימוש התקבלו בברכה
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי איזה תיקייה במחשב, שפשוט בלתי ניתנת למחיקה! (כבר ניסיתי לעשות ריסט...) יש מצב שיש איזו תוכנה שיכולה לעשות זאת בשבילי? תודה לעוזרים מראש
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם, אחד היוזרים בארגון שלי פנה מתלונן שאינו מצליח למחוק סדרת פגישות (פגישת שבועית בשעה קבועה) שיצא ללא הגבלה לדבריו, כלומר ללא תאריך סיום. כשאני מנסה לפתוח את סדרת הפגישות (ולא פגישה ספציפית מבין הסדרה), האאוטלוק נתקע וקורס. לא הצלחתי למצוא משהו באינטרנט. מישהו נתקל בזה? אולי מכיר איזושהי דרך למחוק את סדרת הפגישות בעקיפין? תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני חושב שכתבתי את כל השאלה בכותרת, כתבתי את זה: "c:\Program Files\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE" http://www.drek1.com"c:\Program Files\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE" http://www.drek2.com "c:\Program Files\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE" http://www.drek3.com הבעיה היא שהוא פותח את האתר הראשון ורק אחרי שאני סוגר אותו הוא פותח את החלון השני, איך אפשר לעשות שהוא יפתח את כולם ביחד?
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
לא יודע אם כאן זה המקום אבל איך אני עושה את זה? לא הצלחתי להוריד את קובץ ה-swf למחשב כדי לנסות דרך תוכנה כלשהי, ודרך תוכנות שאמורות להקליט stream גם לא הצלחתי. תודה!!
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-


