עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by url,

    אני אישית מעדיף שילוב בין מורפיוס לag מה איתכם אם מישהו בוחר באופציית האחר נא לפרט

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. Started by The Ball,

    אני מחפש תוכנה לסגירת מעגל האבטחה שלי.. (nod 32 and webroot spysweeper) אני מחפש תוכנה פשוטה לתפעול, שלא זוללת משאבים ושעושה הכל אוטומטית. עם זאת שתיהיה מצויינת (אם אפשר) ברמת האבטחה שלה. ההבנה שלי בתוכנות האלה שואפת ל 0 ואני לא רוצה להתחיל עם פתיחה של פורטים כשאני מוריד מתוכנות שיתוף שונות. כרגע אני משתמש ב kaspersky anti hacker ואני מאוד מרוצה. התוכנה לא עושה בעיות והיא אוטומטית ופשוטה. האם יש תוכנה יותר טובה או שעדיף להשאר עם ה anti hacker? תודה לממליצים !

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. Started by ניר.,

    איך נכנסים למצב בטוח ?

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. Started by Shlompy,

    זה לא מותקן אצלי, אבל מי שרוצה שינסה Ctrl-Alt-A (on a PC) to bring up the first time. After that, ctrl-A or a selection from the "Tools" menu activiates it.

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. שלום! היום שמתי לב שפתאום ב-IE8 התמונות החלו להופיע לא חדות ואפשר להגיד רכות ומפוקסלות מעט (כמו Anti Aliasing או SMOOTHING), וזה ממש לא נעים לעיניים. עשיתי SCAN בכל מיני תוכנות כמו Spyware Terminator אבל לא נמצא שום דבר. חוץ מזה גם עשיתי ריסטרט (גם לא עזר) וגם מחקתי את ה-TEMP (לא עזר שמחקתי). הנה תמונה של איך שנראת אצלי כתיבת הודעה בפורום: מה לעשות? תודה מראש!

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. Started by wooper,

    שלום אני התחלתי שימוש ב VIRTUAL BOX השאלה זה איך אני פותח קבצים במחשב המארח? כלומר מחוץ למכונה הוירטואלית לא משנה הסתדרתי ;D

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by Psycho17,

    ערב טוב אנשים. אני מחפש תוכנה להדבקת כתוביות לסרטים??? אם מישהו מכיר אז שיגיד לי. בתודה מראש אלדד כהן.

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. שבוע טוב לכולם השאלה שלי היא: האם התוכנה תעבוד כפי שצריך ללא בעיות, כמו אופיס 2003 פרו שברשותי?או שלא כדאי להתקינה? תודה מראש למשיבים

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. מע' הפעלה WINXP היה קודם מותקן כ.טלויזיה מעפן של FLYVIDEO98 שהוסר... חיברתי את הPVR-150 שלי, זוהה ככרטיס וידאו מולטימדיה, ושום דרייבר לא מתאים איך מתקינים אותו?

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. אני רוצה ליצור קובץ בגודל מסויים ומדוייק שאני יגדיר? קובץ סתמי שלא יהיה שימוש כמובן. איך אני עושה את זה? תודה מראש !!!

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Started by qwerty1987,

    משתמש בקליינט המקורי. כשאני מחפש דרך השרת אליו אני מחובר (אחד מאלו עם הכי הרבה משתמשים), כלומר בוחר את האפשרות global(server) אני מקבל מספר מועט מאוד של תוצאות מזוייפות (קבצים עם נפח קטן ועשרות אלפי מקורות). דרך רשת ה-kad אין בעיות, אך מספר תוצאות החיפוש נראה לי מועט למדי. למישהו יש רעיון למה החיפוש דרך השרתים לא עובד?

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. Started by Raped,

    אהלן אני מנסה להפעיל תוכנה כלשהיא על ווינדאוס 7 (הווינדאוס בעברית) והתוכנה עצמה בעברית חלק מהתוכנה מופיעה לי סימני שאלה עכשיו זה קורא לי בלאפטופ הוא חדש נרכש לפני שבוע ווינדאוס 7 פרימיום בעברית ניסיתי לפרמט לא עזר הגדרתי הכל כמו שצריך בווינדאוס הכל מוגר בעברית והווינדאוס עצמו מגיע בעברית רק במחשב עצמו ספציפי הלאפטופ רואים חצי מהתוכנה בסימני שאלה הורדתי כמה פעמים מחדש את התוכנה העברתי מהמחשב הנייח את התוכנה דרך צריבה וגם דיסק און קי ניסיתי כל דבר אפשרי וזה לא פותר לי את הבעיה אני אשמח עם מישהו יוכל לעזור לי תודה רבה,

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. Started by shaithebest,

    בוקר טוב יש לי 6 קבצי pdf של סקיצות ואני רוצה לאגד אותם לPDF אחד בלבד כדי להעלות אותו לאתר שלי. כך שבלחיצה על הלינק באתר יראו את כל ששת הסקיצות בPDF אחד. איך אני עושה זאת? תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. זוכר שניתקלתי בעבר במדריך כזה >> לשיפור הגדרות המחשב >>> לגלישה מהירה יותר כנ"ל לגבי תוכנה/תוכנות שעושות את זה מישהו מכיר שיטה / מדריך / תוכנה שעובדים טוב >> ומשפרים את תוצאות הגלישה? תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. http://www.mozilla.com/en-US/firefox/all-beta.html גרסאת Portable באנגלית: http://portableapps.com/apps/internet/firefox_portable/test שיפורים חדשים: * Improvements to the user interface based on user feedback, including changes to the look and feel on Windows Vista, Windows XP, Mac OS X and Linux. * Changes and fixes for new features such as the location bar autocomplete, bookmark backup and restore, full page zoom, and others, based on feedback from our community. * Fixes and improvements to platform features to improve security, web compatabilty and stability. * Continued performance improvements: changes to our JavaScript engine as well as profile guid…

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. ...........................

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  17. Started by yot,

    לאחרונה התקנתי מחדש ווינדוז, והיום התקנתי כרטיס רשת אלחוטי והתחברתי לרשת הביתית שלי. כשפתחתי את ה-Windows Explorer, הופיעה לי ההודעה הבאה (תמונה מצורפת) ואז מיד לאחריה הודעה שווינדוז נתקל בבעיה והחלון ייסגר. ככה בדיוק קרה לי גם כשניסיתי לפתוח את ה-ICQ2003B. קראתי בחלון מידע שאפשר לנתרל את הדבר הזה (DEP) ע"י עריכת הקובץ Boot.ini, אבל לא כתוב איך. מישהו נתקל בעניין הזה? מה צריך לעשות? תודה לעזורים עריכה: גם את Download Accelerator Plus הוא סוגר, מאותה הסיבה. עריכה #2: נפתר, ערכתי את ה-Bootini ל-Allwaysoff [attachment deleted by admin]

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. Started by SixKiller,

    שלום חברה... אני רוצה להוריד תוכנת מאמץ יש לי כבר אחת אבל אני רוצה להשתמש באחרת כי נראה לי שזאת רוצחת... האם כל התוכנות אותו דבר..?

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. Started by topgun,

    היי כבר כמה ימים שהרבה הודעות שאני מקבל ב-ICQ מגיעות אלי בג'יבריש (ר' תמונה מצורפת - ריבועים ירוקים). מה שמוזר זה שזה לא קורה עם כל הרשימה, אלא רק עם כמה משתמשים... יכול להיות שזו בעית תאימות בין הגרסה שלי (2003pro) לגרסאות ה-LITE החדשות? לא נראה לי, אבל אולי... \: המשתמש השני רואה את מה שאני כותב בעברית כרגיל. רעיונות? הצעות? :-\ [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. Started by er0101,

    הורדתי לפני זמן קצר. דפדפן נחמד מאוד. חבל שאין תמיכה בWMP מוטמע. חוץ מזה מהיר לטעמי. רק השפת default עברית מטריפה את המוח. שיניתי לאנגלית וזה נחמד. חבל רק שאין עדין פלאגין של delicious. Porable Google Chrome

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. Started by iakovl,

    אני כרגע בחיפוש אחר התוספות הטובות ביותר לפיירפוקס FIREFOX 1 הנה אלו שאני משתמש בהם: DOWNLOAD STATUSBAR 0.9.2 BANDWIDTH TESTER 0.4.1 NUKE ANYTHING 0.2 ADBLOCK 5 - נס ,נס אחד גדול, אחת הסיבות הכי גדולות לגרום לאנשים להשתמש בFOX אחרי הגדרות אין פרסומת 1 GMAL NOTIFIER 0.3.3 GOOGLE PAGERANK STATUS 0.9.3 הייתי רוצה לדעת על אלו אתם ממליצים וגם אם יש למישהוא מושג איך להגדיר את הadblock בצורה הטובה ביותר שיגיד לי

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. Started by אריק פרלס,

    היי, אני ממדל בסקצ'אפ. ומרנדר בVRAY. בהתחלה הכל היה סבבה עד שפתאום הכרטיס מסך הפסיק לעבוד בשעת הרינדור (מעקב במנהל המשימות בווינדוס) אני מגדיר את זה על אופציית ה CUDA (הכרטיס מסך שלי הוא GTX 1060) ואני מקבל הודעה מVRAY ש Checking CUDA driver version: Installed driver version is newer than the latest verified one כאילו הדריברים עדכניים מידי? אבל בכלל לא עידכנתי מאז שזה הפסיק לפעול (אולי התעדכן אוטו' ? ) מישו יודע מה אני אמור לעשות? והאם זו בעיה במחשב או בכ.מסך או בכלל בתוכנה? תודה רבה לעוזרים!

  23. Started by bullfas,

    שלום לכולם יש לי תקלה באימיול עשיתי חיפוש באינטרט, אבל לא מצאתי פתרון. קניתי מחשב חדש, והתקנתי עליו שוב את האימיול. כשאני משאיר את ההגדרות הדיפולטיביות אין בעיה,אם אם אני משנה את תיקיית ה incoming,אז כשהקבצים מסיימים לרדת יש לי הודעה, באימיול, שאין מספיק מקום בדיסק (ואז במקום שהצבע של הקבצים שהסתיימו יהיה ירוק,הוא צהוב/שחור) וזה מוזר, כי אם אני אשנה בחזרה את התיקייה , לתיקייה המקורית,ומוריד את אותו קובץ, אז הוא יורד תקין. אודה לעזרתכם - - - תגובה אוחדה: - - - https://docs.google.com/file/d/0B5QAehNu6oJWMVMwVFMwVnIyNk0/edit?usp=sharing https://docs.google.com/file/d/0B5QAehNu6oJWQWlsZVZ2UFdfa0E/edit?usp=sharing https://docs.google.com/file/d/0B5QAehNu6oJWZ3pMemdhYXdjQVU…

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. Started by דאגלס,

    הי, בשעה טובה קניתי מחשב חדש (נייח). התקנתי XP 64bit והכל היה בסדר. אחרי יומיים (פלוס מיליון עדכונים של windows ותוכנות שאני התקנתי) מתחילה בעיה שהיתה מוכרת לי מהמחשב הישן שלי- כשאני בא לכבות את המחשב, במקום שהמחשב יכבה הוא עושה רק ריסטרט. מאחר וזה היה גם במחשב הקודם ברור שזאת בעיית תוכנה ולא חומרה. מה שעשיתי עד עכשיו- הורדתי את האפשרות לריסטרט אוטומאטי כשיש בעיות. זה לא עזר. אני אפילו שוקל לקנות וינדווס 7 אם זה לא ייפתר כי זה מעצבן נורא וזה מאלץ אותי לכבות את המחשב עם כפתור הכיבוי במארז. רעיונות מישהו? תודה!

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  25. HDDlife Pro גירסה 4.0.184 מזהה לי רק כונן אחד מתוך 5 הארדיסקים כמה זמן אותו כונן עובד, בכל השאר כתוב 0 HOURS ולא מצליח לזהות שאר הכוננים: תומך רק בסמסונג, או מה ? יש לי עוד שני כוננים ווסטרן דיגטל, ואחד של סיגייט - וגם שם לא רואים. המלצה לתוכנה אחרת שמצליחה לקרוא באופן מדויק את זמן הפעולה?

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים