עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by alons126,

    *כותרת* תוכנה לניקוי "זבל" שעל המחשב

    • 0 תגובות
    • 559 צפיות
  2. אני נתקל בבעיה מרגיזה מאוד. יש לי גם עכבר וגם מקלדת של לוגיטק ולכן התוכנה setpoint ממש חשובה לי. יש לי מערכת הפעלה windows 7 X64. ניסיתי להתקין את הגרסא האחרונה של התוכנה 4.80 בגרסאת 64 וגם בגרסאת 32 ביט ליתר בטחון, כשלא הצלחתי ניסיתי להתקין גם גרסאות ישנות יותר ללא הצלחה. מצרף את הודעת השגיאה: http://www.agenda.co.il/uploads/87uq_Untitled.png תודה

    • 15 תגובות
    • 3.1k צפיות
  3. משום מה ויסטה התקין את זה אוטומטית אבל 7 לא. ניסיתי את הדרייבר שיש לי ל XP - לא עובד. יש רעיון?

    • 0 תגובות
    • 849 צפיות
  4. Started by 1_Nike_1,

    התוכנה פועלת לבד ללא התקנה, לכן הפעלתי את התוכנה כפי שהיא במקור אך ללא הועיל. מה שמוביל אותי למסקנה שזה אולי חיצוני ולא קשור לתוכנה. על פי בדיקה באתר של Java, ברשותי הגרסה האחרונה. תודה מראש.

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  5. Started by Rafi921,

    יש לי גרסת HOME שניסיתי להתקין את התוכנה (4304) קיבלתי את ההודעה הבאה: "בתוכנית זו יש בעיות תאימות ידעות" יש תחליף לתוכנה הזאות? האם גם בגרסאות pro או standart יש בעיות תאימות? תודה

    • 1 תגובה
    • 3k צפיות
  6. Started by noamrubin1,

    אני מחובר לאימיול שעות רבות ביום. רציתי לדעת אם מישהו יודע על שרת אימיול איכותי, מניסיון אישי. פשוט השרת שלי מוצא מלא שטויות שאני עושה חיפוש באימיול, וגם ההורדות כמעט ללא USERS. אם מישהו מכיר שרת טוב אשמח לדעת את ה-IP של השרת. תודה, נועם.

    • 0 תגובות
    • 2.6k צפיות
  7. Started by denzel12,

    שלום אנשים, קודם כל מקווה שהגעתי למקום הנכון לשאלתי. בכל מקרה, האם ידוע לכם מדוע כשאני רואה קטע וידאו ב- streaming דרך האינטרנט איני שומע קול. יש לציין שאין בעייה עם הרמקולים או עם הכרטיס קול. אודה לתשובתכם.

  8. Started by alons126,

    *כותרת*

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by ariel-ro,

    אני צריך המלצה למנהל הורדות, שזה יוריד הכל לתקיה שאני אגדיר בלי תקיות זמניות וכאלה. וגם שייתון לי להוריד במקסימום. בנוסף יש לי שתי בעיות בFF: 1. בברגע שאני סוגר אותו ונכנס חזרה, כל המשתמשים שהיו מחוברים מתנתקים. 2. שאני מחפש בשורת הכתובות מילה, זה מפנה אותי לASK.COM כנראה שהתקנתי תוכנה שהגדירה את זה. לא הצלחתי לשנות את זה. אריאל

    • 3 תגובות
    • 658 צפיות
  10. Started by ariel-ro,

    אני יודע שזה לא הכי קשור לפה אבל חבל לי לפתוח עוד נושא. יש לי שתי בעיות בFF: 1. בברגע שאני סוגר אותו ונכנס חזרה, כל המשתמשים שהיו מחוברים מתנתקים. 2. שאני מחפש בשורת הכתובות מילה, זה מפנה אותי לASK.COM כנראה שהתקנתי תוכנה שהגדירה את זה. לא הצלחתי לשנות את זה. אריאל

  11. Started by תימני אסלי,

    עבדתי עם התוכנה הזו הרבה זמן ולפתע היא הפסיקה לעבוד. ניסיתי להתקין את התוכנה מחדש וזה לא עזר. הורדתי קובץ התקנה אחר (כי חשבתי שאולי הקובץ התקנה עצמו נדפק) וגם זה לא עזר. התקנתי את התוכנה על מחשב אחר וגם שם זה לא עבד. האם מישהו משתמש בתוכנה הזו ואצלו זה עובד?

  12. Started by jhs7hyr,

    אני לא יודע מה קרה אבל עכשיו שאני מנסה להכנס לקישור באינטרנט במקום להיכנס לאתר זה מוריד לי קובץ זה דוגמא זה קורה כל הזמן

  13. Started by Arikation,

    תוך כדי התקנת דרייבר מצלמה (325 USB PC CAMERA). מתחיל התהליך ולקראת סיום אני מקבל שגיאה שלא היה ניתן להתקין את הדרייבר והשגיאה היא: אין די מקום אחסון. עכשיו זה לא קשור ל RAM כי יש מספיק.. וגם לא ל מיקום פיזי בדיסק הקשיח.. בכונן של מערכת ההפעלה יש כ 90 GB פנויים.

    • 0 תגובות
    • 638 צפיות
  14. Started by Sting,

    אז משום מה יש המון איקונים ממש יפים בקבצי PNG לעומת קבצי ה ico של windows, השאלה שלי היא איך אני הופך אותם לעזאזל לקריאים ב win7? אני מניח שדנו בנושא הזה כבר רבות בעבר אבל לא הצלחתי למצוא שום דבר בחיפוש שהראה לי תוצאות לא קשורות בכלל תודה

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. שלום וברכה ברשותי יש הארד דיסק חיצוני 500 ג'יגה של maxtor one touch עכשיו הבעיה היא כזאת היה לי תיקיה עם מלא סרטונים של המשפחה..(ואין לי גיבוי אליה) התיקיה היתה על כונן f שהוא הכונן של המקסטור אצלי.. הכונן החיצוני יצר לי 6 תיקיות שבתוך כל תיקיה יש תיקיה שנקראת update (לחלק מהתיקיות של הupdate אני יכול להיכנס ולחלק כתוב לי "אין גישה") הנה תמונה לתיקיות האלו (התיקיות הם שילוב של אותיות ומספרים) http://www.siz.co.il/my.php?i=g5mzymkntjjd.jpg עכשיו אני בטיפשותי העברתי אותה לתיקיה שהמקסטור יצר לי. עכשיו שאני בא להיכנס לתיקיה הזאת כתוב לי "אין גישה", הגישה נדחתה. אין לי אפשרות גם להעתיק את התיקיה הזאת או להעביר אותה. קבלו את השגיאה שכותב לי (התיקיה היא asd) http://www.siz.co.il…

    • 3 תגובות
    • 4.1k צפיות
  16. Started by hwassaf,

    פיירוול עם הגנת זהות, אבטחה מצוינת ויעצבן כמה שפחות ? אני מודע לזה שיש דיון, אבל אני שואל כי אני לא רואה שהוא כלכך מתעדכן...

    • 3 תגובות
    • 722 צפיות
  17. Started by zombie,

    אז הישתמשתי ב "EASY BSD" בכדיי לפצל את ההארד דיסק לשתיי מחיצות לצורך Duel Boot ועכשיו אני רוצה לחבר אותן יחדיו למחציה אחת שוב.. מה הצעדים? בתודה מראש

    • 3 תגובות
    • 640 צפיות
  18. Started by Iko89,

    שלחו לי סרטון והיה כתוב שכדי לראות אותו צריך להתקין פלאש, ונתנו קובץ להורדה הורדתי והתקנתי אותו ואז הוא נעלם .. זה כנראה וירוס למרות שהנוד 32 לא זיהה אותו .. (גם אחרי ההתקנה לא הייתי יכול לראות את הסירטון) הורדתי את הקובץ מחדש והעלתי לשרת מישהו יכול לבדוק מה הקובץ מכיל ומה הוא עושה ?? http://www28.zippyshare.com/v/29792811/file.html

    • 5 תגובות
    • 609 צפיות
  19. אחרי שהתקנתי XP הוא רושם לי במנהל התקנים שאין לי את הדריבר PCI MODEM מה זה?

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. Started by hwassaf,

    השתמשתי עד עכשיו ב outpost והייתי דיי מרוצה, אבל ראיתי ש Pc Tools מציעים פיירוול שמדורג מאוד גבוה בבדיקות וגם הוא לגמרי חינמי, בלי שום הגבלות... מה אתם אומרים, כדאי ?

    • 6 תגובות
    • 849 צפיות
  21. Started by Ohadya,

    שלום לכולם התחלתי התקנה של אופיס 2007 במחשב מקורי בכל אופן באמצע ההתקנה הייתה לי הפסקת חשמל בבית ועכשיו אני נתקל בבעיה שהוא לא מוכן להתקין הוא מזהה בעיה ולא נותן לי להמשיך כיוון שנכבה באמצע אז לא הייתי יכול להסיר את התוכנה דרך " הסרת תוכניות " כי עדיין לא סיימתי את ההתקנה באופן מלא ניסיתי למחוק קבצים באופן ישיר דרך ה- PROGRAMS FILES אבל גם שמחקתי משם לא עזר לי כשבאתי להתקין שוב בכל אופן אני מחזיק אופיס מקורי בלי יכולת להתקין אם מישהו יכול להנחות לייעץ איך אוכל לפתור את הבעיה אשמח שבוע טוב אוהד

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  22. Started by iyehuda,

    1. תוכנה שמחברת בין סרט DVIX לקובץ תרגום ( SUB.SRT וכו"ו ) כמו BSPLAYER רק שזאת לא מתאימה ל ויסטה 2.תוכנה שניתן לחבר את התירגום קבוע לסרט כמו תוכנה PocketDivXEncoder רק שזאת לא מתאימה ל ויסטה תודה

  23. Started by PolishMan,

    שלום לכל חברי הפורום, מקווה שאני מפרסם את ההודעה בפורום הנכון עכשיו, לאחר שהושקה WIN7, אני שוקל על לעשות את המעבר אליה. ניגשתי לאתר של GIGABYTE ומשום מה אין בו דרייברים של ה-CHIPSET ל-WIN7 (הלוח שלי הוא EP43-DS3). הסתכלתי באתר בדרייברים של לוחות אחרים, וגם להם לא היו דרייברים מתאימים ל-CHIPSET. למישהו יש מושג מדוע זה? האם GIGABYTE לא מתכוונת לשחרר דרייברים כאלו כי אין בהם צורך או שעדיין לא הספיקו להוציא אותם?

    • 17 תגובות
    • 2.7k צפיות
  24. Started by arik100,

    שלום אני מעוניין לכבות את המחשב בזמן מסויים , ע"י פעולה אוטומטית , האם יש תוכנה שיכולה לעשות את זה? לא כל כך הסתדרתי עם ה SCHEDULED TASKS ב VISTA

    • 1 תגובה
    • 2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים