עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. התחילו לי בעיות ב IE7 ...התקנתי FIREFOX - אותה הבעיה אחרי כמה דקות פשוט נתקע הדפדפן ודורש סגירה שלו מ TASK MANAGER ניסיתי להסיר תוכנות אחרות שהותקנו מאתמול שזה רק NOD 4 החדש ....הסרתי אותו לגמרי...אין וירוסים אין טרויינים עשיתי שחזור מערכת מיום חמישי שעבר .. עדיין אותם הבעיות - ממש לא רוצה לפרמט יש איזה משהו אחר לעשות שלא חשבתי עליו ? גם CHROM ניסיתי להתקין ללא הצלחה

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. Started by TheFly,

    התחלתי לשחק במשחק The Elder Scrolls V (משחק מצויין לדעתי) ונתקלתי בבעיות בסאונד במשחק. אמנם שומעים אבל לפעמים יש רעש סטטי מעל סאונד מסויים מהעולם של המשחק. לדוגמא: דמות מדברת ונשמעת כאילו שהיא מדברת מטלפון סלולרי עם קליטה גרועה מאוד. עוד דוגמא: אמורים לשמוע רעש של מפל מיים אבל במקום שומעים אותו עם הפרעות. עידכנתי את המשחק וזה עדיין קורה. זה לא קורה ולא קרה לי בשום משחק אחר ולא עשיתי שום שינוי במחשב, לא בחומרה ולא בדרייברים. מישהו נתקל במשהו דומה? למישהו יש רעיון מה זה יכול להיות? זה ממש הורס לי את המשחק....

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. היי, יש לי תיקייה חשודה במחשב שאין לי גישה אליה משום מה (בתור אדמיניסטרטור, המשתמש היחידי), אלא רק למערכת. התיקייה נמצאת בכונן הזוי בלי קשר לשום דבר ואני רק יכול לראות את מי שמאושר גישה אך לא לשנות זאת. כיצד אני יכול למחוק את התיקייה או לפחות לברר מה התוכן שלה? בתודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. היי צריך דחוף את עזרתכם, התקנתי כרטיס מסך חדש 7200GS--PCI-E 256MB DDR2-TV OUT DVI וכתוצאה מכך נותרה לי בעיה , VIDEO CONTROLLER (vga compatible) היכן אני יכול למצא את זה? הייתי באתר של מיקרוסופט אבל לא פתרתי את הבעיה. עזרתכם

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  5. Started by esaly,

    היי אנשים, יש לי בעיה מטרידה למדי, חברים בפייסבוק טוענים כל הזמן שאני מתנתק להם מהצ'אט. אני משתמש בFF 3.6.17 וW7. ניסיתי לערוך חיפוש בגוגל ולא ממש מצאתי תיקון לזה, מדובר על חיבור קווי לראוטר כאשר כלום לא מתנתק לי והחיבור רציף למדי. קורה לעוד מישהו? אשמח לתגובות. תודה מראש.

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. שלום לכולם. אני יודע שקיימת תוכנה כזו, אך לצערי אינני זוכר את שמה, קורה לי שאני צריך לקפוץ לעמוד כלשהו העוסק במאמר X, ואין תוכן עניינים, ותמיד אמרתי לעצמי שאם היה לי אפשרות חיפוש כמו ctrl+f ב office - word אזי הקריאה הייתה הרבה יותר נוחה ופחות בעיות. אם מישהו מכיר תוכנה כזו אשמח אם יספר עליה ;D תודה

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by s.k.,

    היי לאחרונה קיבלתי נטבוק של סמסונג ...מכשיר נחמד אבל לצערי המכשיר לא זז!! שמתי לב שהזכרון שלו = 1G וגם במצב מנוחה (אין אפליקציות עובדות) הוא מגיע ל85% ברגע שאני פותח כל אפליקציה (דפדפן) המחשב בקושי זז ומתחיל לקרטע! יש משהו לעשות ?? תוכנות למחוק? בסה"כ אני מיעד את המחשב לקצת גלישה ברשת וזהו.. תודה מראש שחר

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. Started by DimaX,

    הי! אני מחפש תוכנה שאני אוכל להסתיר בעזרתה סימלון כלשהו בטאסק באר... יש חיה כזו? 10X

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. Started by LOL,

    חיפשתי בעזרה ובפקודות ולא מצאתי פקודה שיכולה לחבר שעות לדוגמה אם אני רושם בכמה משבצות 4:50 3:30 התוצאה של שתי אלה תיתן לי 8:20 אשמח אם מישהו ידע ויוכל לעזור לי בזה

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. שלום, אני תמיד רואה אנשים שמכינים חתימות יפות ואני ממש מקנא בהם,אני מבקש אם מישהו יכול בבקשה להסביר לי על קצה המזלג על זה. TNX

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Started by Demagh,

    אני צריך ליצור קובץ GIF של 3-4 תמונות מתחלפות עם אנימציה (FADE לצורך העניין) שיהיה באתר אינטרנט. בגלל זה, על הקובץ לשקול כמה שפחות. ניסיתי כמה תוכנות חינמיות וכלים אונליין, אבל הם עושים עבודה ממש גרועה. איך אני יכול לעשות דבר כזה?

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. Started by nadav1379,

    אני צריך תוכנה שתהמיר לי סרט dem לavi

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. שלום!! יש לי ווינדוס 64BIT ויש כל מיני תוכנות (IE, PHOTOSHOP..)שיש שני אפשרויות להכנס אליהם, אפשרות של 64BIT ואפשרות של כניסה רגילה. משהוא יכל להגיד לי במה עדיף לי להכנס ומה ההבדל בניהם? תודה רבה.

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. Started by shtrodel,

    בגלל שאני מפנה את הדומיין שלי מאחסנה ציבורית אליי למחשב אני צריך תוכנה שתדע לעדכן את ה-IP שלי בכל פעם מחדש.. מעוניין בתוכנה טובה בגלל שהיא נמצאת בזכרון כל הזמן אז חשוב שהיא לא תהיה מהזוללות + לא חייב חינמית.

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. אני מתכוון לקובץ ISO שאם אני מכניס אותו עם הדיסק שעליו הוא צרוב למחשב אז יש בו קובץ SETUP.EXE שאמור להעלות התקנה אז השאלה שלי אם אני שם בתוכו עוד תיקיה עם קבצים האם זה לא יפריע להתקנה ? תודה.

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. Started by The UnKnown,

    אין מה להוסיף, אני מפרמט בקרוב מאוד ואני רוצה להתקין חבילת קודקים אחת נורמלית ולא להגיע למצב של עכשיו כאשר כל פעם אני מוסיף עוד חבילה ועוד התקנה מאיפשהו, כמובן שזה יוצר חוסר סדר ומלא "זבל" וברצוני להימנע מהעניין. המלצות... תתחילו לשפוך... כמו כן פרטו מה יתרונות החבילה שאתם ממליצים ולמה היא עדיפה על אחרת. תודה רבה לכולם ! 8) שבוע טוב ...!

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. Started by ThE_BesT,

    אני מנסה למחוק קובץ ומופיעה לי ההודעה הבאה (ראה תמונה מצורפת) איך לעזאזל אני מוחק את הקובץ מבלי שהודעה זאת תופיעה לי?? אגב שם הקובץ הוא: Avpshelx.dll

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. יש לי דונקי [דוק] חדש...voyager mini 16Gb אני חייב לציין שאני מאוד מרוצה... הצלחתי לעשות בוט של ווינדוס 7 [לא בדקתי אם עובד אבל לפחות הוא העלה תסט אפ] וכשאני מנסה להעלות את טריניטי רסקיו קיט הוא כותב bootmgr missing... גיגלתי תבעיה לא מצאתי. יש קובץ כזה[bootmgr] בבוט של ווינדוס 7 [להוסיף אותו לטריניטי לא עזר חח ] אפשר איזה מדריך קצרצר וברור מה אמורים לעשות?

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. Started by overload,

    לקראת הגעתה של אחת המכוניות היותר מעוצבות שנחתו בארץ לדעתי. הגרסה שלי :

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. Started by יעקב צויבל,

    יש למישהו מושג איך מכווצים קובץ אינדיזיין בסגירה על PDF מבלי לפגוע באיכות שלו? ניסיתי ב- RAR וב - ZIP וגם בסגירה על איכות נמוכה באינדיזיין ולא הצלחתי להפחית את משקל הקובץ מבלי לפגוע באיכות

  21. אני רוצה להעתיק קבצים מכונן C ל-D אני צריך את הקבצים לפי תאריך יצירה שאני מעתיק זה נעתק לפי שם (גם שסדר הסמלים מוגדר לפי תאריך יצירה) האם יש תוכנה להעתקה על פי תאריך יצירה ?

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. Started by cleaner,

    שלום, אני צריך עזרה בנושא, בהפעלת תוכנה מתקבלת הודעה כי לא ניתן להפעיל את התוכנית משום שחסר d3dx9_39.dll וכי מומלץ לנסות להתקין מחדש. מערכת ההפעלה היא windows 7 x64 (מותקן לי directx11 אם זה קשור).

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. Started by KoM,

    איזה תוכנה עושה את זה ? צריבת דיקסי DVD9 (דיואלייר) על זוג דיסקים רגילים...

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. Started by e-r-a-n,

    אני זוכר שיש אפשרות "לתכנת" בפוטושופ כך שיוכל לבצע מספר פעולות בצורה אוטומטית על קובץ. רציתי לדעת אם באותה דרך, ישנה האפשרות להפנות את הפוטושופ למספר קבצים ולהמיר אותם מ PSD ל JPEG להגדיר לו תיקיית מוצא שם יהיו קבצי הפוטושופ, להגדיר לו תיקיית פלט - שם ישמור את קבצי ה JPEG בצורה כזו שלא יהיה שינוי באיכות או משהו - בסה"כ איחוד כל השכבות עם הרקע ושמירה בפורמט אחר. האם זה אפשרי? אשמח לשמוע בנושא.. או דרכים יצירתיות אחרות, אחד המכשולים שלי להגיע לפתרון היא כי איני יכול להשתמש בתוכנות כאלו ואחרות המורדות מהרשת. הדרכים האפשריות היחידות הן דברים מובנים בווינדוס, אופיס....ופוטושופ 7 המון תודה, ערן.

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. Started by jj516,

    המורה שלי למחשבים הביא לי דיסק עם קובץ סיומת nrg שזה Image של nero לפתוח אותו. כשאני מפעיל אותו nero עולה לי ונותן לי את מסך הצריבה שלו, כלומר אוטמוטית הוא צורב אותו ואמור לפתוח. אבל אחרי הצרביה אני רואה שיש לי בדיסק החדש את אותו קובץ כ image של nero עם סיומת nrg. מישהוא יודע איך אני יכול לפתוח אותו?

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים