עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. עכשיו שהגיעו הימים הקרירים של החורף כבר לא צריך מאוורר והרעש של המאוורר המקומבן ששמתי על הציפסט במקום הרגיל של ABIT עושה קצת רעש (מאורר של AMD אלה של הסטוק) הוא ב4500 RPM בערך ועושה הרבה רעש יחסית לאחד כמוני שאוהב שקט במיוחד בלילה עכשיו שכבר לא צריך מאורר לחדר אז הרעש ניהיה לבלתי נסבל (שוב לאוהב שקט כמוני) רציתי לדעת אם יש דרך להשקיט אותו (תרתי משמע להוריד RPM) ניסיתי בעזרת SPEEDFAN אבל זה לא עושה והמאוורר מחובר ללוח אמ זה לא דרך מולקס עברתי בHELP של התוכנה אבל עדיין לא עזר רציתי לדעת אם יש עוד דרך לעשות את זה... \ הסבר יותר מדיוק ממה שבHELP של התוכנה מדובר על BARTON 2500@3200 1.6V ABIT NF7S וXP נראה לי שזה מספיק... תודה מראש אמיר

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. Started by hichcock,

    היי רציתי לשאול איך אני יכול לצרוב קובץ שמכיל בתוכו תבנית AC3 ובפורמט HD של 720P ועדיין לשמור על כל האיכויות שיעבדו בדיוידי (תומך כמובן) כמו שצריך. יש צריבה מיוחדת שצריך לעשות כדי שיעבוד? יש תוכנה חינמית שמסוגלת לעשות את זה? יש תוכנה מומלצת, לא בהכרח חינמית, שמסוגלת לעשות את זה? תודה מראש.

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. אני רוצה שכל ההודעות ממשתמש ספיציפי יופיעו בצבע ירוק ולא בצבע שחור (הצבע הדיפולטי). עברתי על כל הכללים האפשריים אבל לא מצאתי את האפשרות הזו בכללים. מישהו מכיר דרך לשנות את צבע הטקסט של ההודעות? אני משתמש ב Outlook 2003

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. Started by prager,

    יש לי מערכת הפעלה vista 32 bit.. התקנתי אתמול Internet Explorer 9 ואני מעדיף את Internet Explorer 8.. כשאני מנסה להתקין את IE8 בחזרה זה לא נותן לי: http://img830.imageshack.us/img830/4416/53681240.jpg ניסיתי למחוק את ה-IE ב-Control Panel\Programs and Features אבל אי אפשר..

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. Started by naoriko,

    אני מחפש תוכנה שאני פשוט לוחץ על משהו ומשתנה לי האיי פי אוטומטי כל כמה זמן... תודה מראש.. :]]

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. Started by YeapYeap,

    רכשתי מחשב חדש ה-BIOS לא מזהה את ה-HardDisk, בדקתי את החיבורים והכל נראה תקין, יש זיהוי של כונן ה-DVD בלבד מה עושים?

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by שלום2017,

    אני כבר שבוע מנסה לפתור בעיה טכנית של חוסר הצלחה להריץ קוד בintelijj. הוא מגיע לדף error 404 אני יותר מאשמח אם מישהו יוכל להדריך אותי מה לעשות תודה

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. אהלן יש לי לפטופ, שממנו יוצא VGA לכיוון הברקו, כאשר רואים על הברקו את הקופי של הלפטופ מצויין, רק כאשר מפעילים סרט, הסרט עצמו בשחור בברקו, לעומת הלפטופ שהוא עובד שם מצויין, מה עושים?

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. Started by moshiko69,

    שלום, שיחקתי עם ה Ulead GIF Animator 5 ובטעות עשיתי EXPORT של אנימציה ל DESKTOP ואני לא מצליח להוריד את זה מה ה DESKTOP. הדבר ממש מרגיז.... איך אני מוריד את האנימציה מה DESKTOP??????????????

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. בנתיים עשיתי קצת באופן ידני בצייר(פתיחה-שמירה,פתיחה-שמירה).זה מעצבן! תודה!

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Started by The Dom,

    כשסטים עוד התחבר לי, נכנסתי לשרתים וכול שנייה זה יצא לי ואמר ERROR VERYFING USER ID-TICKET או משהוא כזה. ניסיתי לכבות ולהדליק את סטים וזה חזר שוב. נכנסתי לאתר שלהם (SUPPORT) ומצאתי את הנושא ושם אמרו למחוק קבצים מסויימים בתיקייה של סטים. מחקתי את אותם קבצים ועכשיו סטים מתעדכן כול פעם מחדש... כשהוא מסיים הוא לא נכנס לשירות אלא הוא רק מתחיל מהתחלה את העידכון. זה קרה לעוד מישהוא? מה אני עושה?

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. Started by Bah_gots_pIII_450,

    יש לי כמה קבצים שמשום מה רק נגן המדיה מסוגל לנגן אותם, איך אפשר לעשות בו playlist? וגם queing? (מרווח של כמה שניות בין כל שיר)

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  13. Started by FireStar,

    שלום לכולם אני סטודנט לכלכלה, ואחד הקורסים שמחייבים לקחת כל סטודנט בשנה הראשונה זה שימושי מחשב. בעיקרון זה די משעמם, כי זה פתח תיקיה, סגור תקיה, צור טבלה בלה בלה בלה ... הבנתם את הקטע לכן רוב השיעורים הללו, אני טופס פינה ומשלים שעות שינה... בסוף כל שיעור, המרצה מחלקת דף עם מטלה לבית ומקבלים עליה ציון. דף עם הוראות לביצוע בוורד. בדר"כ זה שטויות ולכן אני מרשה לעצמי לישון בשיעור...אבל הפעם המרצה התקילה אותי ובאיזה סעיף היא ביקשה להכין בוורד אינדקס ל4 מילים. מה זה בדיוק אינדקס ואיך מבצעים זאת ???

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. כי בשניהם יש צילומי אוויר אז למה שאוריד את התוכנה למחשב? אני לא מנוסה איתה פשוט אני לא אוהב להוריד תוכנות למחשב. מעדיף רק כאלה שבאינטרנט

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  15. Started by karpad,

    שלום יש לי בעיה Azureus כל פעם שאני מפעיל את התוכנה היא מקפיצה הודעה שיש שגיאה בפורט או משהו כזה ניסיתי להפעיל את האשף הגדרות עוד פעם וכל פעם כשבאשף יש את האפשרות לבדוק את הפורט זה כותב שיש שגיאה בחומת האש תודה

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. אני מנסה לגלוש באתר והופה זה עובר לי לה http://69.50.190.131/?to=dname&from=in בלי לשאול אותי ... לא יודע מזה אפילו

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. Started by jungle-man,

    נתקלתי היום בתופעה מענינת ומוזרה: משתמש על אופיס 2007 (WIN7) אשר היו מקושר לו לאאוטלוק קובץ PST נוסף מעבר לmailbox, לא ברור מה עשה המשתמש (הוא לא ידע לאמר) אבל כלל התיקיות והמיילים בתוכם נעלמו. במקומם מופיע מייל אחד שנקרא בשם הקובץ ובגודל עצום של 985MB. גודל הקובץ המקורי, כאשר מסתכלים עליו בווינדוס אקספלורר נשאר הגודל המקורי 1.8GB, אולם בכל ניסיון לפתוח את הקובץ ע"י האאוטלוק מופיע בתוכו המייל היחיד בגודל 985MB. פתחתי את הקובץ באאוטלוק אחר והתופעה זהה. הרצתי scanpst מספר פעמים על הקובץ ולאחר זיהוי שגיאות ותיקונם, האאוטלוק פותח את הקובץ באותה צורה שגויה. רעיונות?

  18. Started by שלוימי,

    שלום! איך אני יודע מה המפרט של המחשב שלי? ???

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  19. Started by soldier,

    אני צריך המלצה על אנטי וירוס חינמי וטוב שלא מעמיס על המערכת שמתאים לויסתה 64-BIT

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. Started by onn_the_vy,

    אני צריך תוכנה להקלטות מהLINE IN ... תודה

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. Started by tofitof1,

    שלום ! למישהו יש מושג איך אני מנפיש (הנפשה) לטבלה במצגת POWER POINT 2013? כלומר, איך אני מנפיש תאים ? תודה רבה

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. הבקשה בכותרת, הכוונה היא רק לצפייה כמובן. אני זוכר שראיתי משהו כזה איפהשהו, אבל לא זוכר איפה. באותה הזדמנות, אני מחפש פלייר FLASH שיציג (SWF (STANDALONE נברתי באתר של מאקרומדיה ללא הצלחה. (מצאתי פלאגינים לBROWSER, אבל אני מחפש לקבצי SWF) -בתודה, הספרשלהשיגעון ;D

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. Started by orengore2,

    שלום אני חושב שאני צריך כזה למחשב ואסביר כשאני רואה סרט HD שמקודד בDTS או בכלל, אני שומע נורא נמוך יחסית לסרטים אחרים דבר שני, כשאני מגביר דרך המערכת (מחוברת לטלוויזיה/ללא מגבר), הדיבור נשמע חלש ואילו האפקטים/מוזיקה וכדו' גבוה יתכן ואניצריך מפענח בשביל זה כמו ברסיברים או שיש דרך אחרת? אני משתמש בBS PLAYER ובבקשה לא להגיד לי להשתמש בVLC, עובד אצלי בצורה מזעזעת תודה

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. Started by rjjb7,

    שלום, בשבוע שעבר קניתי מחשב HTPC (זה עם המארז הקטן הידוע גם בשם mega PC ) . כחלק אינטגרלי מהמארז ישנו קורא כרטיסי זיכרון (מכל הסוגים) בחלק הקדמי שלו. (מתחת לכונן דיסקים) כשנכנסים למחשב שלי ישנם סמלים עבור 4 כוננים נשלפים , אולם כאשר אני מכניס כרטיס SD או כל סוג אחר, הכונן לא קורא אותו. לדעתי הבעייה טמונה באחת הפתרונות הללו: הגדרה לא טובה בג'אמפרים (לא כ"כ ייתכן כי לא נראה לי שהחברה של המחשב עילגת עד כדי לתת מחשב עם בעייה בג'אמפרים) או להתקין דרייבר לקורא כרטיסים הזה. אשמח לקבל עזרה, רועי.

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים