עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. רציתי לשפר טיפה את העבודה של המחשב שלי ורציתי לדעת באיזה תוכנה הכי מומלץ לעשות איחוי דיסק,כי של וינדוס XP התוכנה בערך משנת 2000.אז על איזה תוכנה אתם ממליצים?

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. Started by zivgev,

    שלום, האם מישהו יודע האם ניתן לבצע קריעת תרגום מסרט עם תרגום מובנה? (קובץ AVI עם תרגום מובנה)... תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  3. Started by kozimus,

    שלום יש לי לוח של ג'יגבייט 8S661FXMP-RZ עם כרטיס מסך מובנה של SIS .אני לא מצליח להגדיר את הרזולוציה הטבעית של המסך (19") ניסיתי להוריד את SIS VGA UTILITY נפתחו לי עוד רזולוציות אבל לא ה 1440*900 ניסיתי כל מיני דברים אבל ללא הצלחה. תודה לעוזרים..

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. Started by maor66,

    יש לי מחשב קצת ישן(קניתי אותו לפני שנתיים-שלוש) ולאחרונה נשרף לו ספק הכוח ויחד איתו גם הלוח אם. הייתה לי אחריות מאייבורי אז שלחתי אותו לתיקון אבל הוא חזר פחות טוב ממה שהיה בעבר(לפני התקלה)-יותר מדי זמן עד שמערכת ההפעלה עולה,נתקע יותר מדי פעמים,טוען משחקים לאט... (כל זה עוד אחרי שהוספתי 1GB ראם) יכול להיות שהם שינו לי ללוח אם אחר שלא מתאים למעבד או משהו כזה? המפרט: DualCore Intel Pentium D 820, 2800 MHz (14 x 200 MSI PM8PM-V (MS-7222) (3 PCI, 1 AGP, 2 DDR2 DIMM, Audio, Video, LAN) 1.5 GB RAM GPU: NVIDIA GeForce 6200 מסך : 20'' BenQ LCD תודה על העזרה.(אם צריך לפרט יותר תגידו)

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. Started by BenK,

    היי כל פעם שאני במשחק ולוחץ בטעות על מקש הווינדוס שנמצא קרוב מאוד למקשי המשחק שלי אני יוצא לחלונות ולעיטים לא מצליח לחזור שלא לדבר על נתקע...... בקיצור אני צריך תוכנה שתבטל לי את המקש הזה כרצוני.... תודה.

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. Started by liorperets82,

    אני מחפש תוכנה לשחזור המערכת. שמעתי פעם על "גוסט" האם היא תוכנה טובה או שיש כבר משהו אחר או משהו יותר טוב?

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by alex125,

    שלום רב למי יש מדריך בעברית של AutoCAD 2008

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  8. Started by MeTaLhAmMeR,

    תקף אותי וירוס בשם W32.HLLW.Gaobot.gen והוא נימצא בקובץ winhelp בתוך התיקיה C:\WINDOWS\system32 . יש לי נורטון אנטי וירוס 2004 מעודכן, ניסיתי לעשות repair וגם זה לא עזר וניסיתי לעשות עוד כל מיני פעולות שהנורטון מציע אבל גם זה לא עזר... ניסיתי גם ליראות איך אפשר להוריד את הקובץ ממה שרשום באתר של סימנטק אבל לא הבנתי כלום וגם אחרי שהבנתי זה לא עזר כל כך... יש למישהו פיתרון??? ???

    • 11 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. Started by manbot,

    אני לא מכיר שום תוכנה, אפשר בבקשה לינק לתוכנה חינמית שמאפשרת להצמיד כתוביות לסרטים? (עדיף אחת שעושה זאת יותר מהר מאורך הסרט)

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. אז ככה יש לי 2 הראד דיסקים במחשב ואחד מהם בעל 2 מחיצות C ו-D ואחד רק E קישור לתמונה: http://img199.imageshack.us/img199/733/1111111fkg.jpg אז זה לא נראה הגיוני כי המחשב בן שנה וחצי והבתחלה הוא היה מהיר לאחר תקופה שהוא התחיל להיות איטי מחקתי הרבה משחקים מהמחשב והוא שוב חזר לפעול מהר יותר ועכשיו שוב אבל זה פשוט לא הגיוני כי הארד בסך הכל לא כזה מלא. וחשוב להזכיר שאני משתמש במסירי רוגלות ואנטי וירוס ככה שאין למחשב וירוסים.

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Started by noodle,

    שלום לכם, עד עכשיו השתמשתי ב-teamviewer גירסה 6, חבר שלי רצה עזרה הוריד את התוכנה ואז נאלצתי לעדכן לגירסה 7, וכעת אני לא מצליח להתחבר לשום מחשב. רשוםלי "ready to connect" הכפתור "connect to partner" מבוטל ולא ניתן ללחיצה, אציין שגם בגירסה הקודמת הכפתור היה מבוטל אך כאשר הייתי לוחץ אנטר החיבור היה מתבצע, כעת לא קורה כלום כאשר לוחצים על אנטר. מה ניתן לעשות? תודה

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  12. Started by redead,

    התקנתי ווינדואס מהתחלה ואני צריך להוריד עכשיו תוסף JAVA שיתאים לי גם לאתרי אינטרנט וגם לכתוב JAVA בECLIPSE .. איזה גירסה אני צריך להוריד?

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. אני מריץ סרט 720 בלי כתוביות והוא רץ סבבה ואז אני מריץ את אותו הסרט עם כתוביות בפורמט של אתר Sratim בפורמט IDX ו SUB ואז הסרט מקרתע אני מריץ את זה עם התוכנות המקובלות להרצת הכתוביות האלה, MPC או KMPlayer ובשתיהן זה מקרתע. אני גם מכבה את הטורנט והמסנג'ר ועדיין זה מקרתע יש מצב שאני צריך להוסיף זכרון? יש לי סטיק אחד של 2 ג'יגה

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. Started by 1_Nike_1,

    אני יודע שזה לא חוקי, אבל אבדה לידידה שלי הססמא וכשאני מזין את הפרטים באתר של התוכנה, כתוב לי שלא ניתן לשלוח את הססמא לכתובת הדוא"ל. ידידה שלי נמצאת ברשימה שלי ואני רואה את הפרטים שלה, כך שלא הגיוני שהם לא נכונים. כן, הם מעודכנים, וכן, קיימת כתובת הדוא"ל. תודה מראש לכל העוזרים. אני אשמח אם יפנו אותי לתוכנה מסויימת. קישורים מדויקות, חברות וקשקושים שכאלו כלל לא משנים. תספיק לי שם התוכנה. בתודה מראש, דניאל.

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. Started by menis,

    התקנתי ושאני מריץ אותו אני מקבל הודעת שגיאה: ASPI Manager (wnaspi32.dll) Not found.ASPI interface disabaled מה עושים ? מישהו אולי יכול להביא לי את הקובץ הזה?

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  16. אני רוצה להמיר קובץ AVI בן 500 מ"ב לקובץ קטן יותר בגודל, שאני מניח יהיה כרוך באובדן איכות מסויים. איתרתי שתי תוכניות למטרה זו : EASY AVI CONVERTER ו-WINDOWS MEDIA ON DEMAND PRODUCER. הבעיה הגדולה היא שכנראה לא ניתן איתן להמיר קובץ שקודד בשיטת XVID לקבצים מסוג ASF/WMV. בדקתי גם ב-VIRTUALDUB ו-TMPGENC, בראשונה לא נראה שאפשר, בשנייה קיבלתי הודעת טעות לא ברורה. אז אם מישהו מכיר תוכנה שמתאימה למשימה או יכול להציע דרך כלשהי להשיג את המטרה אשמח מאד לשמוע. בתודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  17. אהלן, בעבר השתמשתי בתוכנה שיש לה סמל אדום של DC אם אני לא טועה, SRIVER CLEANER אבל אני לא מוצא משהו נורמלי באינטרנט והכל בתשלום, לא מה שהיה בעבר איתה. מישהו מכיר תוכנה חינמית להסרה של דרייברים לכרטיס מסך בעיקר? ATI אם זה משנה (מחשב נייד גם כן אם זה משנה). תודה רבה.

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. Started by eladbu,

    mui heb to eng האם קיים?

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. שלום אנשים, יש ברשותי דיסק הופעה חיה (Cat Stevens - Majikat) שאני מעוניין לקרוע ממנו חלק מהאודיו... הביצועים של ההופעה החיה בחלק מהמקרים יותר טובים מהמקור. מישהו יודע איך אני יכול לקרוע את האודיו בצורה נוחה ובאיכות טובה? אם יש אפשרות לקרוע שירים ספציפיים ולא את כל הדיסק בבת אחת אז זה כמובן עדיף. תודה אנשים.

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. שלום לאחרונה קבלתי מחשב נייד לנובו S10, החלטתי להפוך אותו לנגן סרטים נייד, כל הסרטים שיש לי הם סרטי HD 720, הורדתי למחשב BSPLAYER ו VLC. אבל הסרטים רצים לא חלק, ואי אפשר לראות אותם המפרט של המחשב intel atom n455, 2G ram, hd 250G מישהו הצליח לעלות על מחשבי המיני סרטי MKV? תודה

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. היי חברים משהו מוזר קרה לfirefox portable אצלי.. כאשר אני מעלה את המחשב לאחר שכמה זמן לא פעל (למשל אחרי לילה במהלכו היה סגור). ואני מנסה להפעיל את firefox portable (לרוב גרסה אחרונה, כרגע 59.0) נראה שהתהליך מתחיל אבל התוכנה אינה עולה. למעשה הבעיה אינה חדשה. כבר מזה עמה זמן שהיו בעיות עם הדפדפן: בפעם הראשונה שזה קרה נראה היה שאיני יכולה לגלוש דרך שום דפדפן ומצאתי עצמי מתקינה מחדש את חלונות 10. אחר סתם הנראה היה שלוקח לה זמן רב להפעילה אבל עלתה ופעלה. מאז היו מקרים שניסיתי להפעיל ולא פעלה (אם כי תהליכים התרחשו וראו אותם במנהל המשימות) ויותר מפעם אחת נאלצתי לסגור את התוכנה ולפתוח (לא להתקין כי מדובר בתוכנה פורטבלית ולא מותקנת) מקובץ סגור. לפני כמה ימים כשנסי…

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  22. Started by rony77,

    היי, לפני שבוע התחילה לי בעיה שבכל אתר (mako, horimba, facebook וכו'...) אני לא מצליח לצפות בסרטונים ישירות דרך האתר, אני צריך ללחוץ על הסרטון וללכת ליוטיוב כדי לצפות בו. מישהו יודע למה זה קורה ואיך ניתן לתקן זאת?

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. Started by Little_AKA_Or,

    הנה כמה חתימות שלי, לא מזמן חזרתי לפוטושופ.

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. Started by rotman,

    אני צריך תוכנה שהופכת מצגת של PPT לסרט , עם סאונד. מישהו מכיר?

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. חבר'ה, זקוק אני לעזרתכם. יש תמיד כתבות בYNET או ב'וואלה', ולפעמים יש בהן קטע וידאו כזה של הכתבה. השאלה שלי, איך אפשר לשמור את הסרטונים האלה על המחשב, בתור קובץ של סרט? תודה מראש לכל העוזרים.

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים