תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
איזה נגן מומלץ היום לניגון סרטים במחשב? הייתה לי תקופה עם bsplayer ואז עם vlc. מה הנגן המומלץ היום בשוק לסרטים? תודה מראש ושבת שלום hagayben
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
הדפדפן נמרח בתנועה יש גם פרטים של ה PERFORMANCE תוך כדי. איך אפשר לסדר את זה ? [attachment deleted by admin]
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי יש לי כמה שומרי מסך בגלאקסי אס שמאוד הייתי רוצה שיהיו עם על השולחן עבודה במחשבה וירוצו ככה.. האים יש אמולטור תוכנה כל שהיא שיודעת לעשות את הדבר? נמעס לי מהתמונות המתחלפות של הווינדוס ...
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
שלום! בעצם רוב הבעיה בכותרת, אני לא מצליח להתחבר לרשת הקדמליה באמיול (0.46c) אשמח לעזרה.....
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום אנשים, אני זקוק להמלצה על תוכנה מקצועית אך ידידותית למשתמש ליצירת מצגת הכוללת בתוכה תמונות סרטונים קצרים ומוזיקה. תודה מראש! dkrjvi
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
למישהו יש רעיון (או תוכנה) איך לפתוח קובץ שיש לו סיסמא ב - winrar (כן אני צריך לפרוץ את הסיסמא ואין לי מושג איך עושים את זה) המון תודה
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי, מחפש תוכנה לעיצוב מטבחים בשפה העברית תוכנה יחסית פשוטה למשתמש ממוצע שהוא לא מעצב או טכנולוג גדול תוכנה רצינית עם אבא ואמא - רישיון בתשלום ועם תמיכה ושירות תודה רבה לעונים ויום טוב, גיא
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום רב. נתקלתי במבוי סתום. דוד שלי רכש מחשב מותג של HP עם WINDOWS 7 לפני חודש. לאחר התקנה, עדכונים וסידור המחשב, הוא נתקל בבעיה קטנה. הוא משתמש קבוע של Firefox (אשמתי), והוא ממש נהנה ממנו. אבל לאחר ההתקנה ושיחזור מועדפים והגדרות של הדפדפן הישן שלו (מהמחשב הישן יותר), פירפוקס מסרב לשמור היסטוריה. עברתי על כל ההגדרות של הדפדפן שלו וראיתי שכל ההגדרות שלו אמורות לשמור היסטוריית גלישה, אך הם לא. ניסיתי להתקין אותו מחדש, לא עזר. ניסיתי לשחזר את הדפדפן להגדרות יצרן- לחינם. ניסיתי לחפש בהגדרות וינדוז (חוץ מהגדרות רשת- רשת HOME)- אין לי שמץ של מושג איפה יכול להיות הבעיה. חוץ מההיסטוריה של הדפדפן המחשב רץ פיקס (בגלל החרטה עפה הזה הוא נאלץ להשתמש בIE...) מבקש הכוונה/המלצה או סתם מי…
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי, אני מנסה להוסיף תמונת רקע בוורד ועושה זאת על ידי הוספת תמונה בבחירה של צבע רקע של המסמך. כאשר אני בוחר תמונה שבגודל A4, כאשר המסמך בתצוגה של 100% זה נראה שהכל בסדר והתמונה בדיוק היכן שצריכה להיות, אך כאשר תצוגת המסמך משתנה התמונת רקע "מתחרבשת" ואו שהיא גדולה מדי ויוצאת מהגבולות או שפתאום מס' תמונות נכנסות במסמך אחד תצוגת 150%: תצוגה 100%
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
shalom asiti format ve ani lo motze et ha driver shel ha kartis kol sheli ani tzarih ladaat ma ha shem shel ha driver shel ha kartis kol sheli eifo ani bodek be everset ?
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה אשר תחליף את windows media center רצוי מאד כי היא תתמוך בנגן סרטים + תוספת תירגום בעברית.........רצוי לא חובה
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מה עדיף, ומה יותר טוב, LibreOffice או OpenOffice ?
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
המפתח של הקספרסקי איטרנט סקיוריטי עומד להיגמר לי... אני ישמח להמלצה לתוכנת אנטיוירוס חינמית וטובה לא חייב שיהיה בה פיירוואל(נשתמש בשל הוינדוס)
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כשאני רוצה לחלץ קבצי ראר גדולים עם הרבה חלקים, צצה לי השגיאה שקבצים מסויימים פגומים, אם אני מחלץ מחדש אז זה מודיע שקבצים אחרים פגומים. הקטע הוא שבמחשב אחר זה מחולץ רגיל וללא בעיות. ניסיתי להתקין ווינראר מחדש וזה לא עוזר. מה אפשר לעשות?
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי מחשב חלונות 10 64 סביות. אני לא מצליח להתקין שום גרסה של אופיס. איך שזה מתקין ממש לקראת סוף פס ההרצה של קובץה setup זה נתקע במשך שעות ממש בסוף ההתקנה. פס ההתקנה של תוכנת ההרצה מגיע ממש ממש כמעט עד הסוף ושם זה נתקע. השתמשתי בתוכנת הסרת קבצי אופיס על המחשב של מייקרוסופט וזה לא עזר. בבקשה אשמח לעזרה. תודה
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום לכולם !!! המחשב שזה עתה פירמטתי בהצלחה הותקנה מע' הפעלה XP PRO SP3 למחשב מחוברת מקלדת USB . ישנה בעיה כאשר אני מחבר Disk on key המחשב לא מזהה אותו . במנהל ההתקנים שעיינתי בו ראיתי רשימת USB אך לא הופיע STORAGE אנא המלצתכם לפיתרון הבעיה תודה
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מה אני צריך כדי שאני אוכל לצרוב קובץ AVI+כתוביות? מישהו יודע?
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם התקנתי WIN 7 ויש לי בעיה בזיהוי של ה SCSI ! למישהו יש דרייברים ? אם אני לא טועה זה של חברת ADAPTEC הכונן עצמו של SEAGATE
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
רגע לפני שאני בועט במסך שלי.....למישהו יש המלצה ל SPAM Killer טוב? נמאס לי מדואר אלקטרוני שלא צריך להגיע אליי, נראה כי כאילו חילקו את הכתובת E-mail שלי לכל משרד פירסום/יחצ"ן/סוטה מין שקיים ברשת.....נמאס לי!!!!!!!!! :AR15:
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום אני מחפש תוכנה פשוטה שתמיר לי מפורמט wave ל-mp3 , איזה תוכנה מומלצת יש? תודה
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי אנשים, היום החלטתי להתקין את מערכת ההפעלה מחדש.. הכל היה בסדר, התקנתי את הציפ סט, התחברתי לאינטרנט, הכל עבד התקנתי את הדרייבר של הכרטיס מסך (האחרון שיצא) ל X850 ושהפעלתי מחדש, המחשב עשה בוט הכל היה טוב, אבל שהווידוס עלה, המסך ניהיה שחור והנורה של המסך התחילה להבהב (אמורה לעבוד קבוע) פירמטתי את המחשב, התקנתי את מערכת ההפעלה מדיסק אחר, התקנתי שוב הכל מחדש אותו דבר... (ניסיתי אפילו להתקין מערכת הפעלה על הרד דיסק שונה) קראתי איפשהו , שהדרייברים של ATI אחרי גירסא 6.5 כבר לא תומכים ב X850 אז הורדתי את 6.5 מהאתר כאן.. חשבתי שזה יעזור, ולא עזר. עדיין מסכים שחורים. הכרטיס מסך תקין, עד לפני כמה שעות שיחקתי בו משחקים והכל היה בסדר. יש למישהו רעיון? אני מנסה למצוא דרייבר ישן של O…
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום הורדתי סרט הפעלתי אותו בנגן Media player classic - home cinema הוא עובד אבל הבעיה היא שהמחשב לא מזהה כתוביות srt בכלל גם הסמל של הקובץ הוא סמל של windows,מה יכולה להיות הבעיה? תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, שמתי לב שאתם מאוד מבינים בנושא של תוכנות קול אז... אני יודע שזה לא בידיוק נושא שאתם מיתמחים בו אבל.. אלו תוכנות אני צריך בקשותי לתגם פס סרט מסוייום( סרט ,סדרה או כל דבר אחר). כי צריכים כמה תוכנות: להוציא את המילים ולהכניס מילים חדשות ואולי גם תוכנה לשינוי קול.... אם מישהו יודע אל גבי אחת מהתוכנות האלה שיגיב בבקשה אפילו אם התוכנה עולה כסף... ,תודה.
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני צריך תוכנה לעריכת שירים נגיד לחתוך קטע משיר ולעשות אותו שיר העצמו או משהו כזה אבל תוכנה פשוטה וטובה
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-


