עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by J0HNiE,

    חברים ! כנראה שנמצא פיתרון ל"בעיית" המשאבים של Firefox :xyxthumbs: :xyxthumbs: פה אני ניסתי את זה ובנתיים עובד לי טוב, לא נתקלתי בבעיות או באיטיות. ועשיתי בדיקה לפני שעשית את זה הFF היה על 131 מגה ואחרי 45 מגה... אז תנסו מה כבר יכול לקרות :\

    • 18 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. Started by A.z,

    על איזה תוכנה אתם ממליצים??

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. אין לי כרגע דיסק DVD כדי לבדוק אבל האם אוכל לצפות ב-DVD עם חבילת המקודדים הנ"ל(כבר התקני אותה)? אם לא - מה עוד להתקין? חלק ב': יש לי סירטון SVCD. ו- BSPLAYER לא מראה לי אותו ו-VLC אמנם מנגן אך ללא סאונד וללא מראה, זה רץ עם מסך מרוח בצבעים.

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. Started by uriya,

    hi everyone , hope all is good with you today So here's the deal, I wanted to retrieve a password yesterday so I went to my chrome password manager, however, when I wanted to click my administrator password in order to see the password the window looked different Like this It is not what I'm use to before hand My platform is an AMD laptop with legit Windows OS and fully functioning Windows defender Can you please tell me if my computer been hacked? Thank you guys. FYI, you can replay in Hebrew update the normal window need to look like this

  5. Started by podi,

    יש לי אופיס XP ואני התקנתי אותו. יש דרך להפוך אותו לעברית? כי הכל באנגלית ואני רוצה עברית. תודה רבה

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. Started by ag43,

    מחפש תוכנה שתזהה מתי מחברים למחשב הרדדיסק חיצוני ותבצע אוטומטית גיבוי לתיקיות מסויימות. יש צורך שהגיבוי ישמר במתכונת המקורית כלומר שמבנה התיקיות ישאר בדיוק אותו דבר בגיבוי ויהיה ניתן לגשת לחומר. כ"כ על התוכנה לזהות את הקבצים החדשים שנוספו ולגבות רק אותם. אשמח להמלצות.

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by Proww,

    אהלן. בעבר פתחתי דיון אך איני מוצא אותו. אני מחפש דרייבר למצלמת וידאו במחשב הנייד (יותר נכון נטבוק) של אסוס. הדגם EEE PC 1000HA. אני זקוק לדרייבר אך ורק למצלמה. אני חיפשתי באתר שלהם, חיפשתי בכל מקום ואפילו התקנתי תוכנה שמחפש אוטומטית במחשב דרייברים ומורידה אוטומטית אותן - ושום דבר לא עזר. אשמח אם מישהו יעזור לי למצוא את הדרייבר למצלמה המובנית, העניין הוא מאוד קריטי ודחוף. אשמח בנוסף שאם תמצאו שתנחו אותי ללינק ההורדה. תודה.

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. Started by maverick,

    הבעיה שיש לי עם עברית באיציק היא שכאשר אני מתכתב עם מישהו שהשם משתמש שלו בעברית אני רואה את הניק שלו כ-"?" יש פיתרון לזה?

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. ghost לא חייבת להיות חינמית, לבדיקת המסך כן. תודה

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  10. well... הכותרת אומרת הכל. יש לי מקלדת USB ג'נרית(Teac) בעלת כפתורי מולטימדיה. הייתי רוצה לדעת אם קיימת תוכנה, היכולה לתת לי את האופציה להחליט מה כל כפתור יפעיל. תודה

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Started by nimrods,

    קמעט בוקר טוב..! חחח טוב אז ככה פעם במחשב הישן שלי היה לי איזה תוכנה אם אורות כאילו כמו טרנס כזה שהייתה בוחר איזה תנוע שהאורות יעשו בקיצור איפה אני יכול למצוא את התוכנה הזאת..? [glow=red,2,300]תודה לעוזרים ..![/glow]

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. Started by יצחק נ,

    שלום, התקנתי מחשב חדש עם לוח אם אינטל DG41CN. ההתקנה כללה דרייברים ומ"ה XP. המחשב מחובר לנקודת רשת קווית תקינה (עם מחשב ישן). במחשב החדש לא ניתן להתחבר לרשת ויש אייקון של "כבל רשת מנותק". הכרטיס רשת הוא On board. האם ניתן לדעת אם הבעיה היא במחשב החדש או בהתקנת הדרייבר לכרטיס רשת? תודה.

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  13. Started by Fire_Trooper,

    אני צריך לחתוך קטע מתוך קובץ וידאו ואז להפוך את הקטע הזה לאודיו. אין לי מושג באיזה תוכנה / תוכנות אפשר לעשות את זה. אני אשמח אם תתנו לי שמות של תוכנות שיעזרו לי (גם קישור לא יזיק)

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. שלום, לחבר שלי יש בעיה במחשב,כל קבצי התמונה(JPG) נהפכו לסיומת VBS. אין אפשרות לעשות פתח באמצעות תוכנה תמונות כלשהי. ניסיתי גם לשנות את הסיומת חזרה לJPG ואין תצוגה של תמונה,הכוונה שהפעם זה נכנס לתוכנה אבל לא רואים כלום. אני מאמין שזה וירוס. בכל מקרה פירמטנו את המחשב,גיביתי את כל התמונות שלהם ועדיין כלום לא עובד. יש אפשרות להציל את התמונות אכשהו? מה זה הסיומת VBS?

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. המחשב שלי מתקשה בהרצת קבצי MKV אשר ידועים ככיווץ של HD. אינני יודע איזה קודאק להתקין, מאחר שהתקנתי כמה קודקים שלא עזרו כלל. הסרט עדיין מוקרן באיטיות רבה, וישנו דיליי לא קטן בין האודיו לבין הוידאו. מפרט P4 3GHZ SOCKET 478 DDR 1024 FX5200 AGP 128MB

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. יש לי בכל סניף כרטיס של MAGIC RADAR ולכל סניף יש IP שונה. אני רוצה לחבר אצל משהו בבית מחשב שהוא יכול לראות את כל המצלמות בכל הסניפים בו זמנית. כרגע מה שהוא עושה, הוא כל הזמן יוצא מהתוכנה ובוחר IP אחר וצופה. איך אני עושה את זה? יש איזה תוכנה שיכולה להציג לי את כל המצלמות? תודה רבה!

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. שלום,באיזה מין התוכנות האלו שומעים יותר טוב?

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. מחפשת טכנאי שמגיע הביתה לפעולות בהקלטות בנייד.השבחת הקול משקט לגבוהה וברור יותר osher1967@gmail.com

  19. שלום. יש לי בעיות עם התוסף לפיירפוקס של נגן המדיה VLC בעת נגינת קובצי וידאו שהועלו ישירות לאתרים באופן מקוון, ואינם סרטונים מוטמעים או סרטוני הזרמה. הסירטונים עצמם מתנגנים, אך אין אפשרות לגלול את הסירטונים קדימה או אחורה, כיוון שפס הנגינה ריק, ואיננו מכיל סמן. בנוסף, כאשר ניגון הסירטון מסתיים, המסך של הנגן מדביק אליו כל חלק של חלון שמסתיר אותו. בנוסף, התוסף לפעמים קורס או מפסיק להגיב. אם מדובר בבאג בתוסף של VLC, האם יש אלטרנטיבות אחרות לצפות באופן מקוון בקבצי וידאו שהועלו לאתרים ישירות? (אני מבין שהתוסף של מדייה פלייר לא מעודכן ולא נתמך יותר) תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. Started by R9800PP,

    יש איזה תוכנה מקצועית ביותר שתעשה את המחשב יותר מהיר? המחשב שלי מהיר מאוד!!!!!!1 אבל אולי אשפר שהוא יהיה יותר מהיר 1-הורדתי את כול התוכנות האלו מי MSCONFIG אלו שפועלות בהתחלה 2-אני עושה פעם בשבוע איכוי דיסק 3-פעם בחודש בדיקת ווירוסים 4-Ad-Aware מה עוד צריך? ומאיפה אני מוריד את התוכנה הכי חדשה של Ad-Aware?

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. מחפש דרך לחסום את כל האתרים באקספלורר ו Edge חוץ מארבעה אתרים ספציפים, מישהו יודע איך עושים? בגוגל כרום אני יודע שיש תוסף לזה. השאלה מה לגבי באקספלורר ו Edge

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  22. Started by ToMeRv32,

    (אני יודע שיש את הסטיקי אבל הוא לא מעודכן ואולי יש תוכנות חדשות וטובות יותר.) אני מחפש תוכנה שתאפשר לי לבדוק ולתקן שגיאות בכונן, לאחות אותו וכו' - כל מה שקשור לטיפול בכונן קשיח. תודה מראש לעוזרים.

  23. אני רוצה שמות של תוכנות לעיצוב תמונות כמו FHOTO SHOP ' FREEHAND ' PAINT SHOP PRO'

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. האם יש אפשרות/תוסף שאיתו אפשר ליצוא URL ALLIAS כמו שיש בAVANT? הכוונה פשוט לקיצורים שאפשר להכניס לשורת הכתובת והתוכנה תשלים את האתר. כלומר אם ארשום את הקיצור GG אגיע לwww.google.com. יש לי כמות גדולה של תמונות שברצוני להבהיר, מלשון בהיר. אני יודע שזה אפשרי עם פוטושופ, אבל זה מעיק להבהיר כל תמונה בנפרד וגם הקבצים יוצאים פי 3 מגודלים המקורי, לכן אני שואל האם יש תוכנת עריכה קלה ופשוטה שאפשר לערוך בה כמות גדולה של תמונות במקביל?

    • 9 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. Started by eyahalom,

    שלום לכולם, אני מנסה לצרוב קובץ MDF בן כ3.5 ג'יגה כDATA למדיית DVD. הנרו נותן לי הודעה שהקובץ גדול מ2 ג'יגה ולכן הוא לא יכול לצרוב.. האם למישהו מושג כיצד אני צורב קובץ כזה, כIMAGE (בלי לפתוח אותו..). תודה מראש.

    • 7 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים