עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by infer73,

    באופן מוזר ביותר, באתי היום להיכנס לאיסי שלי כמו כל פעם שאני על המחשב והוא אמר שהוא מחובר אבל לא הראה אף אחד מהרשימה שלי כמחובר (דבר מוזר,בהתחשב שיש לי יותר מ30 איש ברשימה) ואני מתכוון גם לא בתור AWAY ודברים כאלה,כולם(!!!) היו off line אז החלפתי לאיסי של אח שלי ושלו עובד בסדר אז ניסיתי לראות אם אני יכול להתחבר דרך האיסיקיו שיש באתר של איסיקיו (מין java applet כזה שמריץ ICQ שנוח להשתמש בו כי לא צריך להוריד ולהתקין) וניסיתי להתחבר עם המספר שלי וזה אמר שזה לא מצליח להתחבר לסרבר עכשיו ניסיתי למחוק את המשתמש שלי מהאיסי ולהירשם מחדש (עם אותו מספר כי אני לא מתכוון להחליף) ושוב קורה אותו הדבר,הוא אומר שהוא מחובר, אבל הוא לא מוריד את הרשימה שלי מהסרבר (דבר שהוא אמור לעש…

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. Started by fog,

    אני רוצה לשמור אצלי במחשב סרטון מ-youTube. איך עושים את זה???

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. Started by IlanF,

    הבעיה שלי לאט לאט נעלמת, לאט לאט אני מוצא פתרון לבעיה המעצבנת כל כך של SOUNDMAX. הורדתי את הדרייברים הכי עדכניים לכרטיס קול ועכשיו אני יכול להקליט קול, אבל הבעיה שההקלטה יוצאת עם צליל דפוק ומעוות. אין דרייברים חדשים יותר לכרטיס קול שלי, אז עדכון לא הולך לעזור. תודה לעוזרים, אני כבר לא יודע מה לעשות עם הבעיה הזאת ואני אפילו מוכן לקנות כרטיס קול חדש רק שהבעיה תיפתר... (כמובן שעדיף לפתור אותה ולא לקנות כרטיס קול) הינה סרטון שהקלטתי שמדגים את הצליל הזוועתי http://www.youtube.com/watch?v=4wXw-XY8wUo

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. Started by oded6188,

    בצורב שלי יש את הפונקציה שנקראת LightScrab. לפי מה שהבנתי זה מאפשר "לחרוט" על הצד העליון של הדיסק איזה תוכנה מסוגלת לעשות את זה? תודה

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. Started by db9,

    שבוע טוב לכולם, ברשותי 2 תיבות מייל של hotmail.com. לאחר שאני מגדיר את שתי התיבות בoutlook 2007, לא מתבצע סינכרון מלא של התיבה. ישנם מיילים שפשוט לא מסתנכרנים לoutlook. לפעמים המצב הוא שאחת התיבות בכלל לא מסתנכרנת ומידי פעם אחת לכמה ימים פתאום התיבה כן מסתנכרנת *האם הדבר נובע מזה שיש 2 תיבות של hotmail תחת ה outlook דבר היוצר בעיה בזמן הסנכרון מול השרתים? (לא נשמע כל כך הגיוני) *למעט ההגדרה הבסיסית של התיבה שרובה כמעט מתבצעת אוטומטית ברגע שהoutlook מזהה שמדובר בתיבה של hotmail צריך להגדיר עוד משהו? *לאחר הגדרת התיבה נפתח חלון של outlook ששואל אם אני מעוניין להגדיר את החשבון הזה עם hotmail connector או משהו כזה. האם זה הגורם? *(כוכבית אחרונה) האם ניתן להגדיר את אותה תיבת מ…

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. Started by The-Magician,

    אני כמעט בטוח שהתוכנה חוסמת לי אופציות בדפדפן, אני לא רואה את התמונות בחנות של גוגל http://play.google.com/store איך אני יכול לסדר את זה?

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. שלום יש מחשב נייח 60 מחשבים ניידים מאותו הסוג. ראוטר פשוט של NETGEAR ועוד ראוטר של TREDNET עם 8 פורטים. בניידים אין מערכת הפעלה,איך אני יכול ליצור IMAGE של WINDOWS XP PRO עם דרייברים ג'נריים ולפרוס אותו ברשת? יש את התוכנה ARCONIS ברישיון. שאלה נוספת : האם יש אפשרות ליצור IMAGE של WIN XP PRO עם ARCONIS ב-VIRTUAL BOX עם הדרייברים הג'נריים שלה ולהתקין בניידים? אשמח

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. הי לכולם אני משתמש בתוכנה PuTTY כדי להתחבר מ-Windows לשרת לינוקס, על גבי SSH. יש לי בעיית תצוגה קטנה בתוכנה הזו: כל פעם שבשרת מוצגים קווי ASCII, כמו למשל כשמוצגת טבלא, או כשמשתמשים בתוכנה Midnight Commander עם התצוגה שלה, אז התווים של קווי ה-ASCII לא מופיעים, ובמקום זאת מופיעה האות "ג". מישהו יודע איך אפשר לסדר את זה? האם אני חייב להוסיף ל-Windows קובץ Font שלא כולל עברית בתוכו, או שיש דרך בלי להוסיף עוד פונט ל-Windows? תודה

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. שלום לכולם. קניתי HD חדש שיתפקד בנוסף ל HD הקיים ככונן לאיכסון והתקנה של תוכנות ומשחקים. את כל הסרטים, המוסיקה, המסמכים, הגיבויים ושאר הקבצים כבר העברתי. עכשיו נשארה השאלה מה הדרך היעילה ביותר להעביר את כל התוכנות והמשחקים המותקנים, קיצורי דרך ולינקים? תודה על עזרתכם.

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. נגיד אני רוצה להכניס לתוכה רשימה של שמות- ali bati roy kozy ושזה יסדר את זה לפי הABC ali bati kozy roy תודה לעוזרים

    • 16 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. יש לי סורק ישן ודפוק ואבא שלי משגע אותי שאני ימצא לו תוכנות לסריקה ואני לא יודע איפה לחפש

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. Started by assaf181,

    שלום לכולם שמתי לב שבימים האחרונים יש לי בעיה קטנה עם יוטיוב: כשאני לוחץ למשל על סרגל ה-Details כדי להרחיב אותו, הוא לא מתרחב. זה קורה לא רק ב-Details אלא בכל הסרגלים שאפשר לפתוח. זה קורה רק ב-FF, ב-IE הכל עובד כרגיל. בנוסף, פתחתי את FF בסייף מוד וזה עדיין קורה, כך שזה כנראה לא בעיה באחד התוספים. אני חושב שזה התחיל לקרות אחרי העדכון האחרון - 3.6.12. מה עושים? תודה!

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. Started by nadav1379,

    מחפש תוכנה שתוכל לחבר לי 2 סרטים CD1 וCD2 ל קובץ אחד גדול מבלי לפגוע באיכות של הסרט. רק להדביק בלי לקודד

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. Started by maphisto,

    איפה יש להוריד תוכנות מענינות למכשיר חפשתי קצת בגוגל . אבל לא מצאתי ,אם אפשר לקבל עזרה אני אשמח . IPAQ 3850 .

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  15. F-Prot antivirus 3.15 bitdefender 7.2 איזה יותר טוב?

    • 16 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. Started by שלוימי,

    שלום לכם מישהו יכול להביא לי בבקשה תוכנה שהופכת וידאו לקובץ שמע? (MP3) תודה

    • 10 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. קניתי את ה- DVD של משינה, הייתי רוצה להריץ אותו על המחשב. תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  18. Started by LENOVO,

    אני רוצה להתקין את התוסף של הmedia player לדפדפן של גוגל אבל כשאני לוחף על התקן תוסף אני מקבל את ההודעה הזו:

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. Started by Black Knight,

    הבנתי שבחלון שיחה של האיסיקיו החדש אפשר לבחור tZers כאלה של כל מיני הבעות וכו', משום מה כשאני לוחץ על הכפתור בשיחה לא מופיע לי כלום. איך אני "מוריד" tZers?

    • 16 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. חבר'ה אני צריך את עזרתכם המיידית, בעמוד שהעתקתי מהנט ואני רוצה להדפיס בוורד מופיעות לי המילים בסדר הפוך! למשל המילה שלום תופיע כך: "םולש" רציתי לדעת איך להפוך את הטקסט דרך וורד חזרה. לאזרתכם אודה. והרי העמוד המדובר

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. שלום. אני מחפש תוכנה שבאמצעותה אוכל להוסיף כיתוב בזמן הסרט או לעצור את הסרט ולשים כיתוב לכמה שניות וזה ימשיך.. כאלו דברים פשוטים על איזו תוכנה אתם ממליצים?

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. Started by פרמייר,

    שלום אני צריך עזרה דחוף. אתמול הותקפתי ע"י וירוס שהשתלט לי על תוכנת האנטי וירוס (AVG) ומחק לי אותה מהמחשב. הוירוס כעת לא נותן לי להתחבר לאתרי תוכנות של אנטי וירוס (שאר האתרים אני יכול להיכנס ללא בעיה), גם לאחר שהורדתי תוכנת אינטרנט ממחשב אחר והתקנתי במחשב הנגוע, הוירוס לא מאפשר לי להתחבר לשרת ולעדכן את התוכנה, ניסתי 4-5 תוכנות שונות אני לא יכול באף אחד מהם להתחבר לשרת להתעדכן או לבצע רישום תוכנה. בשלב זה חוץ מזה שהמחשב מזהיר אותי שהוא נגוע והבעיה של ההתחברות לשרתי האנטי וירוס, שאר הפונקציות במחשב עובדות. האם יש דרך לקחת שליטה חזרה על המחשב שלי??? תודה רבה מראש!

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. Started by aavichai,

    קניתי מחשב חדש התקנתי עכשיו את הוינזוס - ובנהל התקנים תחת קטגוריה התקנים אחרים - מויעים שני התקנים שאני לא יודע של מה הם PCI Device SM Bus Controller עכשיו ה PCI DEVICE היחיד שיש לי זה של הכרטיס מסך - שהוא כבר מותקן אגב, את ההרכבה של המחשב עשיתי אני - אני לא יודע אם זה קשור - אבל אולי מישהו יכול לעזור לי??? תודה.

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  24. Started by אחד שיודע,

    שלום הורדתי מספר נוסחאות נפוצות שיש לי בהם צורך באמצעות קבצי אקסל כשבדקתי את הנוחסאות ראיתי בחלקם שורה כזאת: (LN(C4/C5)+(C7+C8*C8/2)*C6)/(C8*C6^0.5)++= מה מסמל ה ++= שיש בתחילת הנוסחא? תודה לכם

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  25. אני לא מוצא את האופציה. תודה לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים