עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. ביצעתי ייצוא של טבלה מתוכנה של הנהלת חשבונות עם מספר עמודות. אחת מהם עמודה של תאריך בתבנית מותאמת אישית. שימו לב כפי שניתן לראות בתא כתוב תאריך ולמעלה בפס פקודות (מסומן באדום) התאריך מופיע הפוך. בסופו של דבר התאריך הנכון שמופיע הוא בתא עצמו. מדובר בתבנית מתואמת אישית קובץ להורדה http://www.upfile.co.il/file/707454308.html ניסיתי בעזרת פקודות של replace ללא הצלחה. אין אפשרות לייצא את זה מהתוכנה בדרך אחרת. יש למישהו פתרון?

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  2. אני צריך תוכנה שתתנתק מהאינטרנט אחרי זמן מסוים ומיד אחרי זה תתחבר.... מצב לתוכנה כזאת? או לחילופין שתחליף פרוקסי כל שעה....

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. היי. יש לי סביבת עבודה Windows PE של 64 ביט. מכיוון שזו מערכת הפעלה מסורסת, היא תומכת אך ורק ב-64 ביט. לא משנה אם אני שם קבצים ב-Program Files (86) - זה פשוט לא עובד. אני חייב להריץ אפליקציה שפותחה על ידי אינטל ולצערי היא זמינה אך ורק ב32 ביט (היא בודקת את חומרת המחשב). אולי יש דרך להריץ אפליקציה של 32 ביט על 64? אני יודע שעם CoreFlags אפשר לעשות הפוך. אולי אפשרי לקחת את המידע ב-Registry? מה שאני צריך לדעת זה אם המעבד תומך בטכנולוגיית vPro ורצוי גם איזו גרסה. תודה לעוזרים.

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. Started by Lost Spirit,

    אני מעוניין לצרוב דיסקים של DVD שהם DL, למעשה אם נרצה לדייק הדיסקים הם DVD+R DL של verbatim. איזו תוכנה מאפשרת לצרוב כך? יש לי צורך בתוכנה עם מהירות צריבה מינימלית ביותר, רצוי 1x. אני משתמש בד"כ בclone dvd אך אינני יודע אם תוכנה זו יודעת לקרוא ולצרוב דיסקים שהם בעלי שכבה כפולה. תודה.

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. Started by amir,

    יש לי nav7.5 מותקן על win 98 se יש לי איתו שתי בעיות ואני מבקש את עזרתכם ??? 1.משום מה הוא מתעלם מבקשתי להפוך אותו ל "לא זמין" ע"י קליק ימני עליו בהתחלה הוא עובר ללא זמין וחוזר מידית להיות זמין חשובה לי מאוד האפשרות הזאת להפכו ללא זמין כל פעם כשאני צורב 2. מידי פעם כשאני עושה סריקה ידנית של המחשב הסריקה נתקעת ונשארת תקועה על 0 קבצים נסרקו מאותו רגע היא כל הזמן במצב סריקה ללא אפשרות ביטולה וללא התקדמות מיותר לציין שמצב זה מעיק ומעכב את עבודת המחשב אודה מראש על פתרונותכם לבעיות אלו

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. Started by tamir70s,

    שלום אני משתמש בתוכנה כבר זמן רב, ובאתר עם הזמנה כלומר אני חייב להשאיר את התוכנה פתוחה והיא תעלה למשתמשים אחרים. היו לי משהו כמו 100 טורנטים שהסתיימו והעלו כבר במשך כמעט שנה, הבעיה היא שאני סימנתי את כולם, לחצתי מקש ימני, רציתי לבחור ב"חלוקת רוחב פס" ובטעות נלחץ לי "הסר" כל הטורנטים נמחקו מהתוכנה האם יש דרך להחזיר אותם???

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. :o תסתכלו בקובץ המצורף..... לפעמים מופיע לי ריבוע אפור קטן כזה בפינה השמאלית של המסך אם אני לוחץ ב-Desktop "רענן" (F5) אז זה נעלם אבל זה כל מיני פעמים, לא קבועות מראש, מופיע........ מישהו יכול לעזור?

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  8. שלום, כפי שנרשם בנדון יש בבעלותי את המדפסת הנ"ל שהינה מדפסת רשת ביתית ולכן אני מחברת אותה לראוטר בכבל רשת. אולם בנוסף לכך, במדפסת יש את האופציה של קבלה ו/או משלוח פקסים. לגבי קבלה בדרייבר של המדפסת יש את האופציה לקבל פקסים ישירות למחשב, על מנת לתייקם וכן על מנת לחסוך בעלויות של דיו ודפים. אולם לצערי, לגבי משלוח פקסים מן המחשב יש לי בעיה שכן, המימשק של הדרייבר הינו לאאוטלוק של אופיס שעל מנת לרוכשו עליי להוציא מאות שקלים. עובדה זו מאלצת אותי בפקסים יוצאים להדפיס אותם ורק אז להיעזר במכשיר כפקס שאלתי היא אם כך, האם ישנן תוכנות עליהן תוכלו להמליץ לי ? כאשר המרכיב העיקרי בעלות שלהן, יהיה חד פעמי ולא כרוך בעלות חודשית שכן מספר הפקסים אותם אני צריכה לשלוח אינו מצדיק עלות שכזו לא…

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. Started by shaithebest,

    הי עשיתי גיבוי של מחחשב שלם שהיה בו וירוס קטלני שמחק כמעט הכל עם mini xp של HIRENS מצאתי את כל החומר וגיביתי לפני פירמוט בסוף, על המחשב החדש יש את התיקייה של הגיבוי אבל ריקה מתוכן. התיקייה שוקלת 50 גיגה אבל התוכן נסתר הבנתי שיש פקודה שמשחזרת את החומר והופכת אותו לגלוי ניסיתי לעדות גוגל על ATTRIB אבל כל אחד טוען שם אחרת ואין תשובה מדויקת. אולי למישהו יש נסיון על דבר דומה יכול לומר לי מה לרשום בפקודת CMD תודה

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. Started by erantheking21,

    יש לי בעיה מאוד מורכבת עם אתר sport5.co.il לפני כחודש התחילו לי ניתוקים ואיטיות בחלק זעיר מאוד מהאתרים(שכבר לא קיימת כמעט), בעיקר מאתר ערוץ הספורט(עד אז האתר עבד לי מצוין!)..........דיברתי עם בזק התשתית שלי, אמרו לי שההתנתקיות יכולות להיות בגלל המודם הישן שלי, התברר שזה לא עזר, אחרי זה היו כמה בדיקות, עד שלפני יומיים התברר שבאינטרנט זהב רשום שיש לי 8 מגה, למרות שהתשתית שלי בבזק היא 4, דבר הגיוני מאוד שיכול לגרום לבעיות. הבעיה היא שהאתר עולה לסירוגין(לא קורה כל הזמן), פעם הוא מעלה ופעם הוא נתקע וחושב שעה, לרוב הוא נתקע וחושב, גם שנכנסים לכתבות..........בנתיים עד שזה יטופל הם הביאו לי יוזר זמני ואמרו לי לחכות 24 שעות עד שזה יעודכן, בנתיים ראיתי שיפור בגלישה, בצהריים שגלשתי…

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. אוקיי אני משתמש בתוכנה ויש שם אופציה לעשות "clean the registry" והוא מוצא שם המון המון קבצים, אני אני יודע מה מותר למחוק ומה אסור? עוד שאלה יש שם אופציה לחפש ריגסטרי ונגיד פעם התקנתי gamespy ומחקתי אותו כבר אז אם למשל אני עושה חיפוש של gamespy וזה מוצא לי קבצים אני יכול למחוק אותם ללא חשש? אחרי הכל כבר אני לא משתמש בתוכנה. תודה רבה לכל העוזרים!

    • 17 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. Started by platinum,

    מישהו יכול להשיג DRIVER למודם מסוג ALE 130 USB למערכת ההפעלה VISTA

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. Started by singera,

    כאשר אני מפעיל את התוכנה ומפעיל DIVX אני לא יכול לעשות אותו למסך מלא (ALT+ENTER) רקכאשר אני מפעיל קודם כל קליפ MPG ואחכ DIVX מה הבעיה??

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. Started by maormark,

    יש תשובה חד משמעית לשאלה הזאת?. שהנגנים והמקודדים יקחו כמה שפחות משאבים מן הסתם. אם כן אז אשמח לדעת תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  15. אני זוכר שפעם היתה לחבר שלי תוכנה שמותחת את הסרט על כל המסך (במידה וזה סרט בפורמט WIDE SCREEN) השאלה איזה גירסא אני צריך ואיך מגיעים לאופציה הזאת, וחשוב מאוד.. עם איזה תוספת אני יכול להריץ כתוביות לתוכנה הזאת תודה.

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. שלום יש לי תמונה ברזולוציה 3000X2252 300DPI ואני רוצה לשלוח אותו לאתר בשם מסגרת בשביל שידפיסו לי אותו על קנבס בשביל לתלות בחדר הגודל המבוקש הוא: 130X105 ס"מ היום התקשרו אליי בגלל ההזמנה ואמרו לי שהתמונה שלי קטנה מדי והמקסימום שהם יכולים להדפיס הוא 80X60 וזה ממש לא מספיק לי מה אני יכול לעשות ? תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. Started by E_XeQuit,

    אני מחפש תוכנה למדידת דציבלים בעזרת המיקרופון של המחשב, משהו מכיר ? תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. Started by eranx,

    שלום לכולם, אני מנסה לייצא נתונים כגון כתובת איי פי, שם מכונה, דומיין, גודל דיסק לקובץ XML. לאחר שטענתי באקסל את הקובץ XML, דרך הטאב של הDEVELOPER, אני מנסה לעשות ייצוא ואני מקבל שגיאה: Denormalized data צירפתי את קובץ הXML כדי שתוכלו לראות את הסכמה, ובנוסף הינה השגיאה שאני מקבל מהאקסל: http://postimage.org/image/qk0edycsj/ אני מניח שהחסרתי קצת מידע מאחר וקצת קשה לי להסביר את הבעיה. אשמח לקצת כיוון.. תודה!

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. פרצו לי את ה Gmail ועשו שם בלגאן, שינו לי את הסיסמאות בהרבה פורומים. NOD 4 מעודכן לא מצא אותו גם סריקת האון ליין של Kaspersky לא מצאה כלום איך מוחקים את ה password stealer הזה ?

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. Started by Lackluster,

    כל פעם שאני נכנס לכל אתר זה עובר לי לזה. ניסיתי להיעזר בחבר CCLEANER ניקוי רג'יסטרי לא עזר כלום. מה לעשות?

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. Started by eladbu,

    מדהים לפעמים עד כמה לא פשוט בלשון המעטה להתקל בדברים שלא מצליחים! כמו למשל לצרוב סרטים על גבי DVD יש לי כמה סרטים שהם כבר בפורמט DVD ואני סה"כ מנסה להדביק תרגום קראתי פה המון פרסומים על "איך לעשות"! אבל תמיד נתקעה בבעיות כמו ב DVD2SVCD שיכולה להיות תוכנה מענינת וטובה אבל אחרי 20 קונברטים ללא הצלחה זה מתחיל להעיק פניתי לדעתי כמו רבים אחרים לDOOM9.ORG לא כל כך הבנתי מה רוצים ממני! או שניסיתי להבין אבל לא יוצא! אולי משהו מה"תותחים"שבינכים יעשה לנו פשוטי העם איזה מדריך בעברית פשוט וקל שלא נצטרך להתקל בבעיות שכביכול יכולות להיפתר בלחיצת כפתור

    • 16 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. Started by Internal,

    היי לא מזמן גיליתי שפירוואל של התוכנה חוסם לי כמה דברים איך אני פותח ? ניסיתי למצוא בגוגל אבל לא היה כל כך מובן

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  23. Started by snirelbaz,

    יש לי תיקיה של משהו עם 40 giga של שירים רציתי לדעת אם יש תוכנה אמינה שיודעת להשוואת בין שירים ולומר איזה שירים נמצאים פעמים.

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. Started by co11,

    שלום לכולם , יש לי את התוכנה Winamp , עכשיו כאשר אני שומע שירים אני רוצה שזה ישתלב לתוך השיר שהשני לדוגמא אני שומע שיר ואיך שהוא מגיע כמעט לסוף הוא מתחיל לנגן את השיר שאחריו , פעם היה פה את זה , אבל אני לא מוצא . . . חיפשתי באתר של Winamp , לא מצאתי כלום תודה מראש לכל העוזר .

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  25. Started by avigdo,

    שלום, יש לי אימיול אך לאחרונה עפו ממנו כל השרתים והארבעה שנשארו כולם מתים. יחס השיתוף שלי היה 1:1.4 כלומר הורידו ממני ב 40% יותר ממה שאני הורדתי אך משום מה נראה ש"סגרו" אותי. התקנה מחודשת מאתר GOOP גם היא לא עזרה ואותם תסמינים חזרו. האם יש דרך להסיר את כל העקבות של האימיול ולהתקין מחדש?

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים