עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שלום לכולם, חג שמח ושבת שלום. לפני כמה ימים הדפדפן של האינטרנט אקספלורר 7 שלי הפסיק לעבוד. פתאום זה קרה בלי שום סיבה. שאני פותח את הדפדפן זה מביא אותי ל: http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=74005 וזה לא מעלה לי שום דף באינטרנט הוא רושם: Internet Explorer cannot display the webpage Most likely causes: You are not connected to the Internet. The website is encountering problems. There might be a typing error in the address. What you can try: Diagnose Connection Problems More information העניין הוא שעם פיירפוקס הדפדפן כן עובד והאינטרנט טוב והכל מצויין. פשוט אין לי כוח לפיירפוקס לא אוהב אותו אני רוצה לחזור לאינטרנט אקספלורר אבל לא יכול. למישהו יש רעיון מה אפשר …

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. Started by SerpentMage,

    ציור פשוט ומהיר של ילד קטן, כחלק מבכרת יום הולדת שעשיתי בפוטושופ לאחותי. החלטתי לשחק עוד קצת עם הוואקום החדש.. סתם הרגשתי צורך לחלוק אתכם היה לי קצת קשה עם הפנים שלו, והיה לי זמן מוגבל (שלוש וחצי שעות) אז לא יכלתי להשקיע מספיק כדי לתפוס מבט ילדותי משכנע. הוא גם בכוונה מצויר לא בפרופורציות ריאליסטיות, כדי שייראה ציורי. [attachment deleted by admin]

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. Started by tombcatz,

    ברצוני להוריד תוכנת ביטורנט כלשהי,ומכיוון ואני חדש בתחום של ביטורנטים,אין לי מושג איזה תוכנה מומלצת עזרה בקשה? בתודה מראש.

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. Started by מסבחה,

    התקנתי Windows 7 מחדש, והפעלתי את ה-First time wizard של Internet Explorer 8. עכשיו כל פעם שאני צופה באתר אינטרנט ולוחץ על הטקסט, אני רואה סמן מהבהב (כאילו אני בתיבת טקסט שמאפשרת כתיבה). זה ממש מעצבן (ולפעמים גולל את הדף למטה למיקום של הסמן, אם לחצתי על הרקע)! מישהו נתקל בתופעה? איך אפשר לפתור? תודה מראש![br]פורסם בתאריך: 5.03.2010 בשעה 11:24:47 OK מצאתי את הפתרון לבעיה...מתברר שב-IE יש מצב שנקרא Caret Browsing ואפשר להפעיל/להפסיק אותו ע"י לחיצה על F7 (או דרך תפריט View). זה מצב שמאפשר לגלול / לסמן טקסט בעזרת המקלדת (בדיוק כמו ב-Word / Notepad). פיצ'ר מעצבן! עריכה: כמו כן הייתי צריך לבטל את "Enable caret browsing for new windows and tabs" תחת tools -> inter…

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. המדיה פלייר וגם נגן הקריסטל לא עומדים במשימה, הצבע נמרח.. יש המלצות??

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  6. Started by maor848,

    שלום.. נשרט לי הדיסק הזה: למישהו יש מושג מאיפה אפשר להשיג כזה או את התוכן שלו? יש בו דרייברים לכרטיס רשת וקול ועוד כל מיני

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. Started by 2danimm,

    גם לכם יש מלא באגים במאיה 2011? קריסות עם ערכים שליליים ב-NURBS PRIMITIVES ובעייות עם VIEWPORT 2.0? ניסיתי גם את SERVICE PACK 1 וגם רגיל, בשניהם מלא בעיות. תודה.

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. Started by אנדי,

    היי לכולם, בימים האחרונים אני מקבל מ'אווסט' אתרעה על איום שנחסם (תמונה מצורפת). כתובת - URL שמצויינת באתרעה שייכת למערכת sheee של 'וואלה!' (https://www.sheee.co.il/) האתרעה מתקבלת ללא כל קשר לשאלה האם ביקרתי בדף הזה באותו רגע או לא. ביצעתי סריקת זמן אתחול של 'אווסט!', לא נמצא איום כלשהו. מחקתי את הסטוריית הדפדפן (פיירפוקס 80.01) ואת המטמון (עודיות וכו'). לא עזר. מבקש לדעת האם האתר שלהם הוא זה שנגוע, או שהבעיה בכל זאת אצלי, ואם כן - כיצד ניתן לטפל בכך. תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  9. Started by meir3420,

    שלום חברים אני צריך עזרה בואו נגיד שאני מבין קצת במחשבים אז דברו בשפה גבוהה... התקנתי ויסטה 32 ביט התקנתי גם את מדיה פלייר 11 שלו אני לא משתמש בו אני משתמש בתוכנה BSPLAYER החינמית הניתנת להורדה באתר שלהם.. כשאני בא לעשות פתיחה באמצעות על הקובץ ולבחור את התוכנה BSPLAYER הוא לא נותן לי הוא הותן רק את מדיה פלייר ואת מדיה פלייר קלאסיק.. בגדול לא נראה לי שיש וירוסים במחשב אני משתמש בנוד 32 והרצתי בדיקה.. אולי איזה משהו ברג'סטרי אבל אני לא בטוח מה הסיבה בגינה הוא נותן לי לפתוח באמצעות קובץ AVI פשוט בכל תוכנה שבקש קרי מדיה פלייר או ווינאמפ אפילו אבל כשאני מכוון אותו לBSPLAYER או לא נותן לי?????????. אגב ניסיתי בכל הווראיציות האפשריות כולל קריאת AVI על ידי BSPLAYER מתו…

    • 7 תגובות
    • 1.5k צפיות
  10. Started by shloosh3,

    היי לכולם בשל בעיה רפואית אני מחפש תוכנה שתקטין את גודל התצוגה (של כל הווינדוס) במסך של הלפטופ שלי. אני עובד עם לפטופ של 15.6 ואני אשמח אם אפשר אכשהו לסדר שהתוצגה תהיה בגודל של מסך 13.3 למשל... האם אפשרי הדבר??? תודה

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  11. הדבר התחיל לפני זמן מה לפתע, שקודם לכן ב-FF לא הייתה הבעייה. אני גולש באתרים אפילו באתר הזה, ואני מקבל הודעות קופצות של Play65, ויזה לארה"ב ועוד כל השאר השטויות... אני עושה כל שבוע בדיקה בעזרת מספר תוכנות לגילוי SPY, והדבר ממשיך לקרות. (אני עושה זאת בקביעות, כך שעשיתי זאת גם לפני שהבעייה התגלתה). יש לציין שמופעל לי AD-BLOCK והכל, כנראה ששום דבר לא עוזר.... אני כבר די נואש, אז אם למישהו יש איזשהו פיתרון אני אשמח. תודה לעוזרים מראש

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  12. Started by eladbu,

    שלום לכולם הבעיה שלי היא כזאת: אני משתמש כיום גם עם אלכוהול 120% וגם עם דיימון טולס העניין הוא שיש לי גם צורב רגיל וגם צורב DVD הקטע הוא שתמיד יש לי כונן נוסף גם כאשר אני מבטל את דיימון וגם את אלכוהול גם לאחר הסרת התוכנות נשאר לי כונן וירטואלי גם לאחר שנכנסתי לאלכוהול וסימנתי 0 דרייבס מה עושים?

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  13. יש לי גישה לפנטוגרף שפועל ע"י פקודות ממחשב ואני רוצה לייצר איתו בלוקים לקירור המים שאני מכין יש לי את השרטוטים מדוייקים עם מידות ב3D בסקאצ'אפ אבל אמרו לי להכין בשביל הפנטוגרף את השרטוטים על DXF. איזה תוכנה עושה את זה? האם יש פה מישהו שמוכן לעזור לי לעשות שם את השרטוטים? (אם כן אז אני אשלח לו באייסיקיו את כל הפרטים על הבלוקים) תודה מראש

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  14. Started by RAZIEL98,

    שלום בטעות הרמתי עם העכבר את החלון התחתון ללמעלה ואני לא מצליח להוריד אותו איך אפשר לסדר את זה ? Sent from my iPhone using Tapatalk

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  15. כשאני מנסה לראות סרט DVD של בלוקבסטר או כל DVD אורגינלי , אני מקבל הודעה מהמדיה פלייר : ‏‏ל- Windows Media Player אין אפשרות להפעיל DVD זה מכיוון שקיימת בעיה בהגנה מפני העתקה דיגיטלית בין כונן ה- DVD, המפענח וכרטיס המסך שלך. נסה להתקין מנהל התקן מעודכן עבור כרטיס המסך. מה עושים ? תודה מראש לכל העונים .

    • 12 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. Started by Pure-Gold,

    למי שלא מכיר, מערכת ההגנה של ישראל מפני טילים בליסטיים.

    • 12 תגובות
    • 1.5k צפיות
  17. Started by yakir8,

    שלום רציתי לדעת איזה AntiVirus אתם ממליצים עליו וגם איזה פיראוול אתם ממליצים

    • 6 תגובות
    • 1.5k צפיות
  18. שלום לכולם! כבר הרבה זמן שאני מחפש תוכנה שתוריד תוכנות שאני אבחר ותתקין אותם אוטמטי מבלי שאני אצטרך להכנס לכל מני אתרים להוריד להתקין וללחוץ על 700 NEXTים! ולא מצאתי. וגם אם יש היא לא טובה כמו שלי! אז בניתי אחת! התוכנה מאוד מושקעת ואני עובד עלייה הרבה זמן! אני מעדכן אותה מפעם לפעם בתוכנות הכי חדשות ואחרי שבדקתי אותם! כל התוכנות הם תוכנות חינמיות מלאות. למי התוכנה שימושית? התוכנה שימושית לכולם- תמיד טוב שיש לכם אותה במחשב. אם אתם צריכים פתאום חבילת מקודדים חדשה כל מה שאתם צריכים זה לפתוח את התוכנה להכנס לקטגוריה המתאימה ולהוריד! התוכנה שימושית גם לאנשים שמפרמטים את המחשב שלהם כל שני וחמישי- אתם בוחרים רשימה של תוכנות שאתם רוצים להתקין (אנטי ורוס,פיירוול,אקרובט רידר וכו). …

    • 13 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. אני מעוניין להתחיל לדעת איך ליצור פלאש או באנרים כמו אלה שיש באתר כאן. דרך איזו תוכנה הכל מתבצע? ואם ישנן הוראות בעברית איפשהו באינטרנט שמסבירים פחות או יותר על איך ומה לעשות?

    • 9 תגובות
    • 1.5k צפיות
  20. Started by CrossFire,

    יש לי את התוכנה NIS07 ואני לא יודע איך אני עושה activation by phone, מישהו יודע שיסביר לי בשלבים! תודה לכל העוזרים! [attachment deleted by admin]

    • 22 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. אני רוצה לדעת שמות של תוכנות ליצירת Ramdisk, מאחר וידוע לי שאיחסון קבצים זמניים של מערכת ההפעלה והתוכנות השונות (שבדרך כלל משתמשות לצורך זה בתיקיות ה-TEMP שבתיקיית מערכת ההפעלה ובתיקיית המשתמשים) בזיכרון במקום בדיסק הקשיח, יזרז את פעולת המחשב, מערכת ההפעלה והתוכנות. אולם מכיוון שה-Ramdisk (בגלל היותו בזיכרון המחשב) נעלם עם כיבוי המחשב, אני גם רוצה לדעת מהם הסיכונים שכרוכים בניתוב הקבצים הזמניים של מערכת ההפעלה של התוכנות השונות (ע"י המשתנים TMP ו-TEMP בהגדרות המערכת) ל-Ramdisk במקרה של קריסת המחשב/מערכת ההפעלה, כיבוי לא מסודר של המחשב, נפילת מתח והפסקת חשמל וכ'ו, מאחר וישנם קבצים זמניים שנמצאים בשימוש רב יותר מאחרים (למשל תוכנות המסנג'ר השונות), כאלה שנמצאים בשימוש למשך ת…

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  22. Started by nimrods,

    משהוא יכול לאמליץ לי על דפדפן הכי טוב?? יש לי את דפדפון Firefox 2.0.0.12 ואני רוצה משהו יותר טוב כי יש דברים שהוא עושה לי בעייות כמו נגיד שאני ניכנס לאיזה אתר אז הוא רושם לי בכתב לא מוכר ושאני ניכנס מדפדפן 6.0 זה רושם לי רגל אז בקיצר אני צריך דפדפן טוב תודה מראש לעוזרים..!

    • 20 תגובות
    • 1.5k צפיות
  23. אני מעוניין לחבר בין כמה מסמכים לקובץ אחד, הכיצד?

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  24. Started by Component,

    כשאני מנסה לחייג לספק (נטוויז'ן 08 - 6408444) המחשב מגיע למספר אחר של בית פרטי. ניסיתי כל מני קומבינציות עם האזור חיוג אבל כלום לא עזר. כשאני מחייג למספר מטלפון רגיל אני כן מגיע לשרת. בבקשה עזרו לי בתודה מראש, עדי רובין

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  25. Started by matan007,

    יש לי סרטים ישנים בגרסה מסוימת שאני לא מוצא להם תרגומים מתאימים מבחינת תזמונים. יש תוכנה כל שהיא שיכולה לתזמן מחדש תרגום אחר? ז"א אני טוען לסרט תרגום שלמשל מקדים ב- 5 שנים את הסרט ואז התוכנה מסדרת את זה ושומרת את זה על התרגום לתמיד? אני יודע שאפשר לתזמן בתוכנות ניגון, אבל אני רוצה את זה לסטרימר בסלון לכן זה צריך להיות מוכן כבר בתזמון נכון בכתוביות עצמם.

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים