תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
כרגע בשביל לכתוב מתמטיקה במחשב אני משתמש ב open office, אבל תהיתי-האם אתם מכירים משהו נוח יותר וטוב יותר? תודה.
-
- 3 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היי אני סטודנט לתקשורת חזותית והייתי רוצה להתעסק בפוסטפרודקשן וברודקאסט אני מכיר קצת אפטר אפקטס והייתי רוצה להתחיל ללמוד 3D בכדי לייצור רקעים וכל מיני אובייקטים תלת מימדים שישתלבו בווידאו חיי. מה עדיף ללמוד מאייה או 3DMAX. איפה אפשר ללמוד את התוכנות וטכניקות מהבסיסי ביותר עד להתמקצע?(עדיף בווידאו באינטרנט סגנון LYNDA) תודה
-
- 3 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
האם ישנה תוכנת סריקה שבאמצעותה ניתן לסרוק כיתוב (דפוס או כתב יד ממחברת למשל) ולהמשיך לעבד אותו בצורת מסמך על המחשב?
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
כשמזמינים חבר ל-Dropbox והוא מתקין את התוכנה אני מקבל ישר חצי ג'יגה מקום לחשבון שלי - מה קורה אם אותו חבר הסיר את התוכנה - האם המקום שנוסף לי נלקח ממני ?
-
- 1 תגובה
- 1.5k צפיות
-
-
זה מאוד פשוט לפני כמה ימים הוא הפסיק לעבוד. אני עובד עם וינדוס אקס פי ועד לא מזמן הכל עבד נחמד ויפה עד ש...עכשיו כל פעם שאני מפעיל את התוכנה הוא נותן הודעות שגיאה ויוצא יש רעיונות??
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
מישהו יכול לשלח לי לינק לאתר שמישם אפשר להוריד את התוכנה חינם alerman@netvision.net.il
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היי, אני מחפש תוכנה שתאפשר לי להריץ הרצאות באינטרנט במהירויות גבוהות יותר מהקצב הרגיל. השתמשתי בתוכנה ENOUNCE MY SPEED שעושה את העבודה אבל לא חינמית.. מישהו מכיר תוכנה חינמית בסגנון? תודה!
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
איך אני יכול לצרוב מדיסק לדיסק כאשר יש לי רק צורב במחשב אני רוצה לצרוב דיסק של תוכנה מסויימת אבל יש לי רק צורב במחשב אין לי סיסי רום אך אני יכול
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
עורדתי משחק והוא נמצא בקובץ mdf, מצאתי תוכנה שנקראת magic iso שאמורה לפתוח את הקובץ הזה אבל אני לא מצליח . אם למישהוא יש רעיון תעזרו לי. ישמח לתשובות
-
שלום יש לי Creative X-Fi XtremeMusic ואני לא מצליח למוצא לו דרייבר אבל אני יסביר בדיוק עד לפני כמה חודשיים הייתי מתקין מהדיסק שקיבלתי אם הכרטיס אבל הוא אבד לי ומאז אני ממש מחפש. באתר הרשמי יש דרייברים והם עובדים אבל זה לא אותם דרייברים שהיו לי מקודם אין את התוכנה שהיתה ליד השעון שהיה כול כך קלה לשימוש http://hwzone.co.il/reviews/xfi/3 תכנסו לכתובת הזאת ותביינו בדיוק מה אני מחפש אני ממש יודע לכם אני כבר חודש מחפש ברשת ולו מוצא תודה ענקית מראש...
-
- 7 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
I'm writing in English because I'm using safe mode. I probably connected to an infected network, and got a virus. each time i open my firefox, this virus opens 2000 tabs and windows of the site qooqlle.com. I can't remove it. I did everything i could, scanned with avira, superantyspyware and malewarebyte but it doesn't help. I had this virus once, but then i just did system restore with a restore point, but now for some reason all the restore points are gone... I tried digging in the registry, but i couldn't remove it. I tried looking it up on the internet, but came up with nothing. can anybody please help me? :'(
-
- 4 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
פתאום אני רואה שכל פעם שאני מנסה להתחבר לאינטרנט הוא מתקשר וכשהוא בודק את הסיסמא הוא אומר לי להכניס אותה מחדש. אז בדקתי למה ואני רואה שאני לא יכול לשמור את הסיסמא בחייגן. אני לא יודע למה זה קרה כי לא התקנתי שום דבר חדש. איך אני מחזיר את זה? (WIN ME) תודה.
-
- 3 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אהלן, המחשב שלי התחיל להיתקע לאחרונה כאשר אני מבצע פעולות פשוטות כמו פתיחת חלון שיחה במסנג'ר, פתיחת טאבים חדשים בדפדפן וכו'... המחשב פשוט נתקע לכמה שניות ואז ממשיך לעבוד כרגיל. לפעמים גם קורסות לי כל מיני תוכנות ואני חייב לסגור אותן באמצע. המחשב שלי כבר בן 3 וחצי שנים בערך והמעבד AMD Athlon 64 3000+. חבר שלי המליץ לי להשתמש בתוכנה CCleaner אבל זה לא שינה כלום. התקיעות החלו בחודשיים האחרונים +- מה אני יכול לעשות כדי לטפל בבעיה?
-
- 12 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
ואיך אפשר להקליט את המוזיקה ממצגת?
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אני מקווה שזה הפורום הנכון להעלאת השאלה. אני מעוניין לדעת האם יכול ג'וי סטיק כלשהו או עכבר עקיבה (כדור עילי) לשמש להקניית תנועות ויכולות סיבוב בתוכנות גראפיות לתכנון דוגמת סוליד וורקס, פרו-אי, קאטיה וכו'? במידה וכן, איזה דגמים ושל איזה חברות מומלצים בתחום. תודה מראש
-
- 8 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
בבילון לא מצליחה לתרגם ברזולוציה זו.
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
ניסיתי כבר להתקין 2 גרסאות שונות של קאזה והתוכנה פשוט לא מתחברת אני מאשר אותה בפיירוול והכל אבל פשוט רשום conecting כל הזמן... מה עושים? למישהו יש רעיון מה לא בסדר? אגב זה לא יכול להיות שום תוכנה שמפריעה וכלום כי רק פירמטתי תמחשב לפני יומיים.. תודה רבה לעוזרים
-
- 12 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום לא מזמן הגיע עידכו לinternet explorer 11 ומאז כל דף שמדפיסים יוצא בגופן מאוד קטן ועם שוליים ענקיות מכל צד..שינוי שנעשה בגלל הIE11 מה עושים כדי שההגדרות הקודמות יחזרו? תודה
-
- 0 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום לכם יש סיכוי שמישהו יכתוב מדריך ל VNC? אני רוצה לגשת מרחוק למחשב שלי ואני לא מצליח להסתדר עם שום תוכנה. אודה לכם אוהד
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 19:44:27, on 26/04/2006 Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\csrss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\Ati2evxx.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\Program Files\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\TPSrv.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\Program Files\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyware\pavsrv51.exe C:\Program Files\Panda Software\Panda Titanium 2006 Antivirus + Antispyw…
-
- 12 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
שלום, עשיתי עיצוב לאתר מסויים, כקובץ פוטושופ. כולל כל הדפים הפנימיים שיש באתר,כל הבאנרים, כפתורים, פרסומות,תמונות וכו'.... וגם את כל הצבעים גדלי פונטים וכו'... כלומר, מבחינה חזותית הכל עיצבתי ואת התיכנות והפיכה לאתר אדם אחר עשה. זה האתר: www.frx.co.il עכשיו רציתי לדעת כמה כסף לפי דעתכם צריך לבקש על עיצוב האתר.... שאנשים שיודעים יענו בבקשה. תודה רבה
-
- 14 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
העתקתי איזה משהו וזה כתב לי את המשפטים הפוכים לדוגמא במקום שלום זה רושם םולש אני רוצה בעזרת אתר אינטרנט להפוך את זה...
-
- 2 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
:-X טוב זהה התחיל בקפיצה מוזרה מאוד של פינגים חשבתי שזה הרשת הזנתי את זה... לאחר כמה זמן אני מגלה שגם כשהמחשב השני כבוי אז עדיין הפינג בעננים אמרתי כבר מה זה יכול להיות ניסיתי להריץ פעמיים חיפוש וירוסים עם הקפרסקי וכלום :\ אמרתי טוב אז זה לא וירוס אז זה הספקית אינטרנט בדקתי עם כמה חברים וגיליתי שזה לא... מה כבר יכול להיות נכנסתי שאלתי בכמה פורמים והציעו להתקין נורטון התקנתי הרצתי חיפוש ו...... 5 וירוסים מתוכם 3 תולעות מוזרות ומסקנה אחת קפרסקי נכשל התקנתי אותו מהמלצות בפורום הזה אך אני אישית התאכזבתי ממנו :'(
-
- 16 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
במידה ואני רוצה לצרוב התקנה של תוכנה כלשהיא על דיסק , נניח התקנת XP. איך אני צורב את הדיסק כך שאני אוכל לאתחל את המחשב עם הדיסק וההתקנה תחל לפעול ? תודה.
-
- 5 תגובות
- 1.5k צפיות
-


