עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by urich,

    יש ברשותי מחשב נייד הייתי רוצה לדעת האם יש תוכנה או אפשרות אפילו בתאוריהלהשתמש בinfrared של המחשב כדי שיהיה ניתן לשלוט על המחשב באמצעות שלט. אני לא משוגע פשוט חשבתי אם אפשר שמחשב וpalm יקשרו דרך אינפרה וpalm יכול לשמש כשלט לטלוויזיה למה שיהיה ניתן לשלוט על המחשב עם שלט של טלוויזיה.

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  2. Started by DXT,

    כל קובץ גדול שאני מוריד בסוף אני כמעט תמיד מקבל CRC ERROR ואני לא מבין למה ???. אני מוריד את אותו קובץ איזה 4 פעמים ועדיין לא עובד . וזה קורה לי כל הזמן וזה דופק לי צריבות (כשאני צורב קובץ דפוק) וזה עולה לי על העצבים . בבקשה תעזרו לי!

    • 7 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. שלום לכל העוזרים. הורדתי מהאינטרנט אפקט בשם mojo לאפטר אפקט ושאני פותח את אפטר, ולוחץ על האפקט התוכנה נסגרת מה אפשר לעשות? שוב, תודה לעוזרים!

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. Started by daniel89,

    יש לי Word 2006 באנגלית ושאני כותב בעברית אז זה לא מתקן שגיאות כתיב.. מה אני אמור לעשות בשביל שזה יתקן שגיאות כתיב בעברית??? ואיך משנים (אם אפשר) את השפה בתוכנה מאנגלית לעברית??? דניאל.

    • 9 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. Started by Aviv C,

    יש לי מספר קבצי 001, 002, 003 וכו' שככל הנראה פוצלו מקובץ iso, כלומר שמות הקבצים הם: ***.iso.001 ***.iso.002 מה שניסיתי לעשות כדי לחבר אותם (וגם עבד לי עם תיקיות שפוצלו) היה לפתוח את קובץ 001 באמצעות WinRAR ולחיצה על "חילוץ אל", בחרתי את המקום וזה חילץ. הבעיה היא שזה חילץ לי את זה כתיקיה ולא כקובץ כמו שאני רוצה, כלומר התיקיה נקראת: ***.iso ובתוכה נמצאים הקבצים שאמורים להיות בתוך קובץ ה- iso. משם אני לא מצליח להפעיל כלום. זה רושם שגיאות של משהו עם Win32 והכנס דיסק וכאלה. מה אני עושה כדי לפתור את הבעיה?

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  6. יש לי בעייה, היום קניתי geforce 2 ti של hercules, התקנתי אותו והכל עבר בשלום. אני מפעיל את empire earth, ופתאום מופיע מסך שחור שרק רואים בו את הסמן, והסמן תקוע. מה אני אמור לעשות?

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. אהלן.. סוף סוף קניתי נייד של DELL ועכשיו משום מה כשאני כותב באנגלית כמעט כל אות שאני לוחץ- במקומה מופיעה לי אות או סימן אחר. איך אני פותר את זה? תודה

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  8. ניסיתי להסיר ולהתקין מחדש. לא עזר. איך נפטרים מזה?

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  9. Started by bishbish,

    שלום, האם ישנה תוכנת עריכת קול שיש בה אפשרות (ממוכנת עד כמה שניתן) לחילוץ דיבור מתוך קובץ אודיו המכיל הקלטה? ישנם מקרים בהם שומעים את הדיבור חלש ויש הרבה רעשי רקע, ורציתי לדעת אם יש כלי זמין לכך או שרואים את זה רק ב- CSI :-) תודה דרך אגב, אתר מעולה, לומד ממנו ומהמגיבים פה הרבה.

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  10. אני מחפש מקודד שיכול להמיר קבצי MOV לקבצי AVI או MPG תודה מראש.

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  11. אהלן זה התחיל לפני כמה חודשים - אם אני זוכר נכון תמיד אני משתמש עם חוסם פרסומות כמובן - ABP אבל לאחרונה פרסומות עדיין קופצות - באנרים (לעיתים) אבל תופעה יותר מעצבנת היא שכשאני לוחץ - או פשוט נוגע - במיקום כלשהו בדף נפתח דף חדש עם העמוד שאני צופה בו, והעמוד הנוכחי הופך להיות עמוד של פרסומת 1. עוד מישהו נתקל בתופעה? 2. איך אפשר לבטל את הדבר הזה? תודה

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  12. Started by fxp_roles,

    איך אני שומר את כל התכתובות של האוטלוק...???כשאני מפרמט את ה HD ??

  13. Started by ידין 10,

    קניתי אופיס 2007 עם אפשרות התקנה על 3 מחשבים שונים. התקנתי על מחשב אחד ומסיבה שאיה קשורה נאלצתי לפרמט אותו. רוצה להתקין שוב את האופיס מבלי לאבד את זכותי להתקנה על שני מחשבים נוספים, כלומר לנצל את אותה "זכות". איך עושים זאת ?

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  14. Started by frogman,

    אשמח אם למשהו יש את הלינק להורדה.....

    • 8 תגובות
    • 1.5k צפיות
  15. Started by oren99,

    שאלה לבעלי מדיה סנטר שלא משתמשים בתוכנה של ווינדוס. איזה תוכנת HTPC בשוק הכי טובה ומתממשקת יפה גם לשירותי וידאו חינמים ברשת?

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  16. Started by AmitDanan,

    הורדתי את הגירסה האחרונה של OCCT גירסה 4.3.2 הורדתי את הקובץ התקנה, לאחר ההתקנה ניסיתי לעשות בדיקה לGPU אחרי הרבה זמן שהתוכנה חושבת היא פשוט יוצאת. מה יכול לגרום לזה? האם להוריד כ קובץ ZIP?

    • 13 תגובות
    • 1.5k צפיות
  17. תראו, יש לי דיסק של 200 מגה של תמונות. אני רוצה לעשות ככה שכשאני מכניס אותו לדיוידי ומתחילה המצגת, אני רוצה שהיא תהיה מלווה במוזיקה כלשהי. ניתן לעשות את זה? אם כן אז איך? תודה רבה לכל העוזרים! וד"א אני מצטער אם כתבתי את זה בפורום הלא נכון פשוט לא ידעתי איפה עוד אפשר לכתוב את זה...

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  18. משהו קרה לאיציק ואמרו לי שזה קובץ dll פגום, אבל אני לא יודע איזה קובץ dll זה כדי להחליף...

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. Started by tomerA,

    בעיה מוזרה שיש לי עם תרגום לעברית בVLC יש לי סרט שהורדתי ויש לי את הקובץ של התרגום שלו לעברית, הבעיה היא שהוא מראה את זה בתור סימני שאלה. - שיניתי את הקידוד בתוך הנגן לhebrew- windows 1255. - שיניתי בתוך הwindows את ההגדרות לuni-code programs לישראל. - בסרטון הספציפי הזה שום תרגום של עברית לא עובד עליו (ניסיתי תרגומים של סתם סרטים אחרים). - כאשר אני פותח את התרגום על סרט אחר זה עובד לי. - כאשר אני פותח את הקובץ תרגום בHTML הוא נראה תקין ובלי סימני שאלה. הקובץ של הסרט הוא מסוג MP4. זה נראה שהבעיה בסרט עצמו, אבל מה יכולה להיות הבעיה? איך יכול להיות שסרט לא יכול להראות עברית?

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  20. אני רוצה להוסיף מנוע חיפוש לתיבת החיפוש שבאה עם FIRFOX אבל כשחיפשתי ברשת אמרו לי לפתוח את פנקס הרשימות להעתיק למחוק לשנות...ולא בדיוק הבנתי. אני יודע שב-EI7 הולכים למנוע חיפוש הרצוי מקלידים לחיפוש מילה מסוימת ואז מעתיקים את הכתובת לאשף של EI וזה מוסף לבד. אין אפשרות כזו ב-FIREFOX

    • 7 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. Started by eytan,

    אני מחפש מקום בו אפשר למצוא דרייברים ברשת בחינם.

    • 4 תגובות
    • 1.5k צפיות
  22. אני מחפש תוכנה למחשב פשוטה לשימוש שאני יכול לבחור לדוגמא 50 תמונות מהמחשב ואז היא תיצור לי מזה סרטון שכל 2 שניות זה מתחלף לתמונה הבאה. וצריך גם אפשרות להוסיף מוזיקה לסרטון. מה מומלץ?

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  23. אתמול בלילה הכל עבד מצויין, היום אני מדליק את המחשב, ובדיוק לפני שזה מתחיל לטעון את הווינדוס זה מה שמופיע: chainloader /bootmgr Error 13: Invalid or unsupported executable format Press any key to continue... אם אני לוחץ על איזשהו כפתור, אני מגיע לתפריט בצבע אדום אשר נקרא GRUB4DOS, שם ניסיתי את כל האפשרויות אך כלום לא קרה. יש לי Windows 7 Ultimate, מעבד קונרו, לוח אם גי'גה, הארדיסק 500GB של WD. תודה [br]פורסם בתאריך: 8.04.2010 בשעה 12:47:55 הבעיה נפתרה..הכנסתי את הדיסק של WIN 7 עשיתי REPAIR STARTUP שזה תיקון בעיות שקשורות בטעינת WIN 7 וזה פתר את הבעיה...

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  24. Started by הצפלון האגדי,

    המובי מייקר עשה לי בעיות(כל מיני בעיות שפשוט לא היה אפשר לתקן ) אז התקנתי אותו מחדש (היה לי 2.1) אז עכשיו זה Movie Maker 1 אז חסרים המון פיצ'רים... אז רציתי לעדכן אותו ל2.0 , ראיתי שאפשר לעדכן אותו ל2.1 אם מתקינים SP2(לא תודה , באמת לא תודה) אז עשיתי חיפוש בגוגל ומצאתי שבDownload.com אפשר להוריד את 2.0 , הורדתי , התקנתי וכלום >< זה נשאר גירסא 1! עיזרו לי בבקשה

  25. אני לא יכול לשלוח הודעות דרך האווטלוק אקספרס (outlook express) כל פעם שאני מנסה לשלוח הודעה מופיעה השגיאה הזאת: אל תדאגו בקשר למה שמחקתי בלבן אני רוצה לשמור על שמו של חבר שלי. אבל זאת כתובת פעילה ואפשר לשלוח אליה. וזה קורה לי לא רק לכתובת הזאת. מה עושים ?

    • 8 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים