תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
יש לי בעייה בסקייפ שלאחרונה החלה להחמיר מאז העדכון האחרון של סקייפ: כאשר אני מתקשר למישהו, בהתקשרות הראשונה אין סאונד בכלל, ואז אני נאלץ לנתק. ובהתקשרויות הבאות שלי, רק בשנייה הראשונה יש סאונד והוא נעלם לאחר מכן. רק לאחר מספר רב של ניסיונות התקשרות, יש סאונד כל הזמן. ממה יכולה להגרם הבעייה?
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום אני רוצה ללמוד ב- VFS בונקובר, קנדה. זה לתקופה של שנה והעלות היא 53K$ נראה לכם שיש אפשרות להשיג מילגה איכשהוא? תודה.
-
- 0 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני מנסה לגלוש עם הנייד דרך ראוטר ואני מקבל את ההודעה המופיעה בתמונה. האם יש דרך למנוע את הופעת ההודעה?
-
- 4 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
איפה אני יכול למצוא תוכנה שמקליטה את מה שאני עושה במחשב ושומרת את זה כקובץ וידאו? למשל אני רוצה להקליט איך אני משחק ולשמור את זה כקובץ וידאו (בדומה ל SCREENSHOT) בתודה מראש
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
-
-
האם אפשר להריץ פוטושופ ללא התקנה על מחשב מסויים? הכוונה היא פלטפורמת PC מבוססת WINDOWS. אני זוכר שגרסאות מוקדמות של התכנה - 3-4-5 לא דרשו התקנה אלא יכלו לרוץ מהספרייה שלהן בלי שיהיו מותקנות על המחשב. האם אפשר לבצע פעולה כזו גם על גרסאות מאוחרות יותר? תודה רון.
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
בזמן האחרון יש לי השתלטות עוינת על הגלישה בצורת "משחק" שקופץ או הודעות על אנטי וירוס או ספיי שאני צריך להתקין. יש ברשותי זוןאלרם ונוד 32 וסיסי קלינר אך הם לא מצליחים להסיר את המפגע. דוגמא לדף משחק http://www.bitefight.co.il/?kid=a-00250-14450-0811-a070716a איך אפשר להפטר מהנגע תודה[br]פורסם בתאריך: 2.01.2009 בשעה 13:29:38 בהמשך לקודם אל תנסו להריץ את המשחק שלא תפגעו אם אכן מדובר בוירוסתודה
-
- 15 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום התחלתי היום להשתמש בביטורנט((TL ושמתי לב שיש לי בעיה בעוד מהירויות ההורדה מהירות והכל טובות ב מהירות ההעלה הוא לא מגיע לי ל 1k אפילו מישהו יכול לעזור לי ? מה אני צריך לבדוק אילו צעדים לנקוט נ.ב אני מישתמש ב קליינט של azureus וביצעתי את מה שמומצץ ב סטיקי של TL לגבי ה isp תודה רבה לעוזרים
-
- 28 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום לכולם אני מקווה שאני בפורום הנכון בכל אופן, שאלה, כאשר אני רואה במחשב סרטים של FULL HD, יש לפעמים מן "שלג" כזה אבל לא כמו של טלוויזיה, אלא ממש עדין לפעמים יש לי את זה במשחקי מחשב. יש למישהו מושג למה? תודה
-
- 6 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
השאלה בכותרת... הנה תמונה: תודה מראש לעוזרים
-
- 22 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום, יש לי FRAPS גרסה מלאה, ומשום מה כשאני מקליט סרטונים במשחקים (COD BO) נגיד של 10 דקות, הוא מחלק לי את זה לכמה סרטונים שכל אחד מהם הוא 3 דקות (2:30-3:00 דקות) וכל חלק שוקל 3 GB.. שהמגבלה של YOUTUBE זה 2 GB.. מה אני עושה עם זה?? איך אני מסדר את זה, שזה יקליט לי סרטון בגודל נורמאלי של מקסימום 1 GB, בקובץ אחד?
-
- 7 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
איפה אפשר להוריד directx 11 ? עברתי על כל הרשת ואני לא מבין למה אין לזה הורדה מיידית באתר מיקרוסופט? הכל זה גרסאות ישנות יותר. איפה אני מוריד :s05:
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
למגה וחצי תודה רבה לעוזרים (כמובן שאני משתמש ביוטורנט להורדת דברים חוקיים בלבד!)
-
- 6 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום לכולם, עשיתי פורמט לפני מספר ימים והתקנתי מחדש UTORRENT את הגירסא הכי חדשה ועכשיו יש לי סימן של X אדום מצד ימין למטה ומהירות הורדה נוראית. איך אני מסדר את זה? זה אמור להיות בV ירוק.
-
- 5 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מדובר במדספת HP Officejet 6313 ALL IN ONE. משום מה אני נתקל בשגיאה הבאה. http://img28.imageshack.us/i/69314164.jpg/ ניסתי כמה דברים,מחיקה מהרגי'סטרי,תוכנה לתיקון שגיאות המרג'יסטרי.בנוסף מחיקת תיקיית הקבצים הזמניים הרי הם TEMP,מחיקה דרך safe mode. Ccleaner. מחיקה מהמנהל התקנים ואז מחיקה. בקיצר שום דבר לא עזר ואני משתגע!. :bash: . תודה חברה
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
חבר'ס , ניסיתי כבר 700 דיסקים של 4.7GB ושל 700MB הרגילים. ניסיתי כמה תוכנות צריבה בינהם הנירו 6 , 7. גם כן סתם לבדוק ניסיתי עם המדיה פלייר והוינדוס עצמו. ניסיתי לצרוב כל מיני סוגים של קבצים ( סרטים , משחקים , תוכנות , מוזיקה וכל מיני ). בקיצור ניסיתי הרבה אופציות ולא הצלחתי. הבעיה התחילה לא מזמן , למה הצורב היה מהיא וצורב מהר ועובד חלק ! אין לי מושג מה קרה לו פתאום ואני מאוד מקווה שהוא תקין אך אני בספק. מה שכן הוא קורא דיסקים , אבל בצריבות הוא לא קורא אותם משום מה. וכן צרבתי עם הדיסקים האלה כבר בעבר והצורב היה צורב בעבר (עד לא מזמן). אשמח לקבל פה קצת עזרה ! טנקיו (:
-
- 7 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
נמחק לי חלק של קובץ שהיה בהורדה באי מיול בתקיית ה temp קראו לו 002נקודה part נקודה met (כתבתי ככה כי הוא כותב הפוך אם אני עושה נקודות...) ועכשיו ההורדה הפסיקה והיא בכלל לא מופיעה בהורדות.... אבל אני יודע שזה לא הקובץ העיקרי שנמחק כי עדיין יש שם קובץ שנקרא 002 נקודה part והוא שוקל 1.64 ג'יגה שזה היה הגודל שהוא הספיק להוריד ליפני שהוא הפסיק ואחד שקוראים לו 002 נקודה part נקודה met נקודה bak בבקשה המצב ניראה גרוע אני מקווה שמישהו יעזור לי... תודה...
-
- 17 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
:AR15: אני מבקש ממי שיכול לעזור לי ללמד אותי איך להכנס לצ'אט תפוז ללא שם, והכוונה להיות שקוף בחדר בלתי נראה, הצלחתי כמה פעמיים, והיום לא הולך לי עשיתי רוווח אנטר נקודה , הכל וכלום לא הולך, כמו כן אבקש ממי שיכול להתקין לי לינוקס למחשב שלי יש לי פנטיום3 ואבקש שתי מערכות הפעלה, אני מוכן לשלם סכום נאה,אני כ"כ רוצה לינוקס במחשב ביקשו לי סכום ענק להתקנה ולא נשמע לי הגיוני מי שיכול לעזור לי אני ישמח, אני גר בת"א בתודה ממני בני
-
- 0 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
בעבר הגדרתי גיימייל באאוטלוק 2007.עבד טוב עם המחשב הנייד וןהאייפון 3GS עד שהבן שלי הגדיר תוכנת FIND MY IPHONE ופתחנו חשבון בMOBILE.ME ואז הכל נהרס.נעזרתי בקריאת הודעות מפורומים אחרים וכן,בהגדרות מומלצות מתוצאות חיפוש בגוגל והתייאשתי.כל הודאות הבדיקה יוצאות תקינות ואני יכולהלראות שאאוטלוק שלח הודעת בדיקה כשאני נכנסת לדואר בגיימייל.הגדרתי בגיי מייל POP3(אפשרתי ושמרתי שינויים) ואפשרתי IMAP ואחכ נכנסתי להגדרות באאולוק 20070יש לי מערכת הפעלה וינדוס 7) והגדרתי חשבון עם הגדרה ידנית, SLL יציאות 995 ו- שרת יוצא SMTP 587 TLS (ואו SSL 465) בחיבורים- דרך אינטרנט (אני עם לפטופ וראוטר אלחוטי).ושרת יוצא כמו שרת נכנס וכו ממש לפי ההוראות.כל הודעות הבדיקה עברו והכל הראה שהוגדר בהצלחה.וכל …
-
- 0 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום לכולם, בעבודה המזכירה מעוניינת לשלוח תאים מסומנים מתוך גליון כקובץ מצורף ב-OUTLOOK. באקסל 2003 האופציה הייתה קיימת אבל עכשיו שהתקינו 2010, אנחנו לא מוצאים את האופציה. ניתן לשלוח רק את הקובץ בשלמותו. מי יכול לעזור?
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
- 1 follower
-
-
יש לי בעיה בפיירפוקס שהוא מציג אתרים מסויימים באופן משובש (תמונות מצורפות) באתרים כמו YNET וויקיפדיה ואפילו כאן בפורום. יש לציין שלא נתקלתי בבעיה באתרים אחרים, וגם אין לי בעיות בדפדפנים אחרים (אופרה, אקספלורר 9 מציג בעיות רק בויקיפדיה). סרקתי את המחשב סריקה מלאה למצוא וירוסים, ספיוורים, ניקיתי את המחשב עם CCLEANER, ADVANCED SYSTEM CARE, לא מצא שום דבר, מחקתי את פיירפוקס והתקנתי מחדש והבעיה עדיין חוזרת על עצמה. מה עוד אני יכול לעשות בשביל לתקן את הבעיה הזאת? אודה לכל מי שיוכל לעזור. [attachment deleted by admin]
-
- 11 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
יש לי ארבעה קבצי Image של Ghost (כ"א בגודל של כ-1GB). מדובר בארבעה Images שונים ולא פיצול של Image אחד גדול. יצרתי את קבצי ה-Image באמצעות Norton Ghost 2003 ושמרתי אותם על מחיצה בדיסק הקשיח (לא צרבתי אותם באמצעות Ghost). צרבתי את כל ארבעת קבצי ה-Image על DVD אחד (כ"א בתיקייה נפרדת) באמצעות Easy CD&DVD Creator 6 והגדרתי את ה-DVD כ-Bootable, כך שהוא יפעיל באופן אוטומאטי את Norton Ghost 2003. ה-DVD נצרב ללא תקלות, עולה ב-Boot ומפעיל באופן אוטומאטי את Norton Ghost 2003. הבעיה היא שלמרות ש-Norton Ghost 2003 מזהה את ה-DVD הוא לא מראה את הקבצים והתיקיות שבו, אלא מצפה שה-DVD כולו יהיה Image של Ghost. משהוא לא מזהה את ה-DVD כ-Image של Ghost, הוא מודיע שה-Image לא נצרב באמצעות …
-
- 6 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מדי פעם כשאני מפעיל אותו ומנסה לשמוע בתוך הקזה שיר אשר בתהליכי ההורדה, מופיע חלון ERROR ויוצא מהתוכנה. שלחתי את הדוח למיקרוסופוט. האם הבאג קיים בגלל שלא עדכנתי מספיק את הwXP? ???
-
- 13 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אבל לגמרה לסגור אותו שהוא בכלל לא יעבוד(אבל לא לצמיתות )
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
-
-
יש לי כמה קבצי MP3 שעשיתי להם המרה מ-FLASH VIDEO הקצב סיביות שלהם הוא 128KBPS האם יש איזה תוכנה שמאפשרת לשנות את זה ?
-
- 4 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
Ad-Aware SE 6 זה טוב ????? שלום. רציתי לדעת מה יותר טוב Ad-Aware SE 6 או Ad-Aware SE אחים שלי תגידו לי ילה ביי
-
- 7 תגובות
- 1.6k צפיות
-


