עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by nuctornal wisdom,

    פתאום, בלי סיבה ניראת לעין טקסט בפורומים ניראה קטן יותר, אבל מחוץ לפורומים ניראה רגיל, רק חלק מהלינקים עובדים, ואgmail מסרב לעבוד בstandart HTML רסטטתי את המחשב, סרקתי ווירוסים, הפעלתי בsafe mode, נאדה יש עוד דברים שאפשר לנסות לפני התקנה מחדש? תודה מראש

  2. שאני מתקין תSygate Personal Firewall Pro 5.6.2808 (אחרי פירמוט) זה לא נותן לי להכנס לאתרים למסינגר וICQ כאילו אין לי מודם מה הבעיה?? מה לשנו?

    • 3 תגובות
    • 569 צפיות
  3. Started by TimoTy,

    http://www.animewallpapers.com/wallpapers/dbz/full_14_1024.asp http://www.animewallpapers.com/wallpapers/dbz/full_44_1024.asp תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 569 צפיות
  4. אהלן. יש לי גוסט 2003 ואני מנסה לעשות partition from image והוא לא נותן לי. מצ"ב תמונה של השגיאה. ואחרי שאני לוחץ על yes, הוא פותח לי הודעה: a destination volume could not be locked. כמובן, שמדובר בשני דיסקים (hard disk) נפרדים. והמקור של הקובץ גוסט נמצא בדיסק אחר והיעד (כונן c) נמצא בדיסק אחר. מישהו יכול לעוזר לי בבקשה? תודה.. [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 569 צפיות
  5. אורח ztos--
    Started by אורח ztos--,

    תודה לאנשים. התוכנה ממש מוזרה, לפעמים היא מורידה לי על 70 ק'ב, ואז לאט לאט היא יורדת וחוזרת. בקיצור למישהו יש מדריך זה יעזור מאוד.

    • 1 תגובה
    • 569 צפיות
  6. Started by alexei,

    התקנתי את הפלאג-אין שהם דרשו עכשיו אני לא רואה מסך שדורש ממני להתקין PLUGIN אלא את התמונה הראשונה בסרט אבל כשאני לוחץ על PLAY זה רושם CONNECTING ולא מתחיל את הסרטון גם לאחר זמן רב (ובלתי סביר). מה עושים?

    • 4 תגובות
    • 569 צפיות
  7. היי. אני מתחבר להאב מסויים ורוצה להוריד תקייה שלמה ממנו למחשב שלי.. אני עושה קליק ימני על התקיה ובוחר TRANSFER.... עד פה הכל בסדר. הבעיה היא שאחרי שיורדים כמה קבצים אז זה תמיד אומר לי באמצע שיש קובץ באותו שם בתקייה (אבל בגודל אחר) ומה אני רוצה לעשות עם זה ( להלחליף\ לשנות שם, לא להוריד...) זה קורה לי בכל הורדה אז זה כנראה משהו שאני לא ממש מבין בהורדה כי אני לא מוריד בדרךכלל באפ טיפי. אז אם למישהו יש מושג על מה אני מדבר בבקשה עזרה!

    • 0 תגובות
    • 569 צפיות
  8. Started by Eden 6600,

    שלום אני משתמש בדפדפן Maxthon כבר הרבה זמן, ומהתחלת השימוש שלי בו הייתה לי בעיה בשינוי שפת הכתיבה מעברית לאנגלית ולהפך. במקום פשוט ללחוץ על צירוף המקשים Alt+Shift, אני צריך ללחוץ בנוסף גם על מקש ה-Shift הימני. המחשב נוסף בבית שלי הבעיה לא קיימת (כמובן שבדפדפן Maxthon שמותקן בו). גם במחשב שלי בדפדפן IE הבעיה לא קיימת. יש איזו דרך לפתור את זה? תודה :]

    • 0 תגובות
    • 569 צפיות
  9. Started by Singularity,

    1. אם יש לי מעבד x64 אבל הwindows שלי הוא עבור x32 כדאי לי להוריד את הגירסה שתתמוך ב-x64? 2. האם התוכנה הזו מוחקת גם תוכנות מושתלות?

  10. Started by laredo,

    משהו התקלקל לי באאוטלוק ומאז בתצוגה אאוטלוק היום כל הכותרות (וכותרות בלבד) בג'יבריש. מערכת ההפעלה היא XP אנגלית והאופיס הוא 2003 פרו בעברית אני מקבל הודעת שגיאה כזו - סקריפט לא הצליח לעבוד שורה 298 CHAR 1 מישהו יודע איך לפתור את זה?

    • 0 תגובות
    • 568 צפיות
  11. Started by hlxp,

    המליצו לי בפורום לצרף LOG של HIJACKTHIS, על מנת שיעזרו לי למצוא ספייורים במחשב, אז : Logfile of HijackThis v1.99.1 Scan saved at 20:12:04, on 19/05/2005 Platform: Windows XP (WinNT 5.01.2600) MSIE: Internet Explorer v6.00 (6.00.2600.0000) Running processes: C:\WINDOWS\System32\smss.exe C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe C:\WINDOWS\system32\services.exe C:\WINDOWS\system32\lsass.exe C:\WINDOWS\system32\svchost.exe C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccSetMgr.exe C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\ccEvtMgr.exe C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\DJSNETCN.exe C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\VS7Debug…

    • 2 תגובות
    • 568 צפיות
  12. למשל 12\22\23 וגם יש מספר בתוך סוגריים. מה כל אחד מהם אומר?

    • 0 תגובות
    • 568 צפיות
  13. שלום. ידוע לי שיש קבצים שנישמרים אחרי שמוחקים את הקוקיז&HISTORY& ושאר ירקות במאפיינים של הIE עדיין נישארים לפעמים כתובת/קבצים על ההארדיסק מישהו יודע איך אני יכול בוודאות להסיר את כל הקבצים אחרי הגלישה ולא רק לעשות מחק עוגיות קבצים זמנים והיסטורי כי יש קבצים שנישארים ותמונות מהאתרים קצת עזרה כאן? תוכנה משהו?

    • 0 תגובות
    • 568 צפיות
  14. Started by assaf990,

    גירסה 37090 הורדתי אותה מכמה אתרים, התקנתי מחדש לא עוזר! ואני מקבל הודעת שגיאה

    • 2 תגובות
    • 568 צפיות
  15. שלום לכולם, רציתי לדעת אם יש דרך כלשהיא לשמור תצלום בפוטושופ, ביחד עם המידע על המצלמה. ז"א, שבמאפיינים של התצלום אני אראה באיזו מצלמה זה צולם, מה הייתה מהירות הצמצם... בתודה מראש, מייק.

    • 0 תגובות
    • 568 צפיות
  16. Started by itayalter,

    למישהו יש המלצה לתוכנת בקרה על טמפרטורות ואולי גם בקרה על המאווררים ? אני מכיר את EVEREST , SPEEDFAN , אני מחפש משהו יותר חדיש ומתקדם . תודה !

    • 1 תגובה
    • 568 צפיות
  17. Started by ABLB,

    שלום ברשותי מחשב כף יד עם wm5 , מחפש תוכנה כגון בבילון שתתרגם בצורה טובה אנגלית לעברית ושתעבוד טוב עם wm5. תודה.

    • 0 תגובות
    • 568 צפיות
  18. Started by neogod,

    פירמטתי את המחשב, והתקנתי מחדש את אזוראוס, ואני רוצה להמשיך את ההורדות הישנות שלי אך אני לא מצליח!! מה אני צריך לשנות בהגדרות על מנת שזה ימישך להוריד מאותו מקום ?

    • 1 תגובה
    • 568 צפיות
  19. תחפש תוכנת גיבוי הכי פשוטה לגבות את מערכת קבצי הWINDOWS שלי מכיר את נורטון GHOST אבל תהיתי האם יש משהו יותר פשוט ואמין ממנו?

    • 0 תגובות
    • 568 צפיות
  20. שלום לכולם. לאחרונה התחילה להתרחש בעיה מאוד מוזרה - "החומות אש" משום מה התחילו לא לעבוד ולתת לי שגיאות שונות... זה התחיל בקספרסקי , הוותיקה. אני משתמש בתוכנה כבר כמה שנים בלי שום בעיות. אך לפני כמה ימים הפיירוול של התוכנה (זה בעצם 2008 kaspersky Internet security) התבטל אוטומטית , וכשניסיתי להפעילו אתוכנה רשמה שיש איתו בעיה כולשהי והוא אינו ניתן להפעלה, ללא נתינת הסבר... התקנתי מחדש את מערכת ההפעלה, מסיבות שונות, אבל הבעיה נשארה (לא פירמטתי, רק התקנתי על המערכת שהייתה קיימת במחשב) מה יכולה להיות בדיוק הבעיה? אני התקנתי כרגע את BITDEFENDER, וגם שם אותה הבעיה, אז אני מנחש שהבעיה היא איפהו במחשב ולא לאו דווקא בתוכנות, במקרה הזה, אני פשוט לא יכול להפעיל את הפיירוול מלכתחילה, …

    • 1 תגובה
    • 568 צפיות
  21. מעוניין לנסות את IE7 ...השאלה אם אפשר לחזור אחר כך ל 6 היישן והטוב ? (רק הדפדפן)

    • 4 תגובות
    • 568 צפיות
  22. Started by uzana2004,

    שלום לכולם... יש לי את INTERNET SECURITY ואת NAV05 ונשבר לי מהם(אני רוצה לעבור לNOD) השאלה שלי היא איך לבצע הסרה מלאה של התוכנה ללא השארת שאריות מיותרות?

    • 1 תגובה
    • 568 צפיות
  23. שלום אני מחפש תוכנה שתרשום לי את הטמפ' שיא שהכרטיס מסך הגיעה אלה תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 568 צפיות
  24. Started by ORrrr,

    שלום... יש לי בעיה כשאני מנסה להכנס לתוכנה מופיעה לי השגיאה שבתמונה. ביטלתי את הפייר וול לגמרי וזה לא עזר ניסיתי לראות איפה יש הגדורות שקשורות לזה ולא מצאתי משהו שעוזר אני רוצה לציין שגם מסנג'ר יש לי בעיה שיכול להיות קשורה: כשאני מנסה להתחבר זה אומר שכתובת האיי פי לא חוקים והפייר וול חוסם את הכניסה אבל הפייר וול מבוטל! בקשה אם מישהו נתקל בבעיה ויכול לעזור.. תודה מראש, אור. [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 568 צפיות
  25. שלום לכולם, האם יש תוכנה שיכולה "לאסוף" את כל הסיסמאות של היישומים שמותקנים אצלי במחשב ולמשמור אותם על איזה קובץ WORD או משהו כזה. אני רוצה לבצע פירמוט למחשב, ויש לי מליון תוכנות במחשב, ואני צריך את היסיסמאות שלהם, בכדי שאני אוכל להתקין אותם מחדש עם אותה הסיסמא

    • 0 תגובות
    • 568 צפיות

דיונים חדשים בפורומים