תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
היי לפני חצי שנה היה לי את הכ.מסך X700PRO וכל ההגדרות של הכרטיס היו בתוך הDISPLAY SETTINGS בעט שלוחצים על לחצן ימני לPROPERTIES > SETTINGS<ADVANCED ושם יכולתי למצוא את כל ההגדרות של הכרטיס כולל AA וAF. כיום יש לי את הX1950PRO וכל ההגדרות ניתן להגדיר רק דרך הCCC המיותר כ"כ בשבילי. השאלה שלי היא האם יש אפשרות להשתמש שוב בהגדרות שהיו בדיספליי סטינגס בלי הCCC?
-
- 1 תגובה
- 570 צפיות
-
-
הבעיה היא שאני שומע את הסאונד מקוטע, מה שמוזר זה שאתמול זה לא קרה... מה אני יכול לעשות?
-
- 0 תגובות
- 570 צפיות
-
-
איך אני יכול לצרוב אותו ולראות אותו על DVD? כי זה שמור בקובץ של התוכנה, וכשרוצים להעביר אותו לקובץ אחר זה לוקח אינסוף זמן
-
- 0 תגובות
- 570 צפיות
-
-
שלום, חיפשתי במדור ההורדותוגם אתרי תוכנות שונים ולא מצאתי שום תוכנה שעושה Capture למסך תוך כדי משחק, אבל Capture של ווידאו. תוכלו אולי לתת לי שם של תוכנה? תודה רבה.
-
- 2 תגובות
- 570 צפיות
-
-
-
שאני מתעסק עם הרבה טאבים במקביל, בעיקר ברקעים. השימוש בזיכרון קופץ לרמות היסטריות, ונשאר למעלה גם אחרי שאני סוגר את כל הטאבים הינה לדוגמא הייתי באתר SKINS.BE ופתחתי הרבה טאבים במקביל, שמרתי את התמונות, סגרתתי הכל וחזרתי לזון השימוש בזיכרון עומד על 180,280 K לפי מנהל המשימות. אם אני סוגר את המוזילה ופותח מחדש אז כמובן שזה צונח חזרה להתחתי זה קורה תמיד, בכל המחשבים, בכל גירסאות הפיירפוקס שניסיתי, ככה שזאת לא בעיה מסויימת עם המחשב\גירסא\מערכת הפעלה\אתר מסויים וכו... רב תודות
-
- 2 תגובות
- 569 צפיות
-
-
-
אני לא מבין למה אין לי את הטמפ' של המעבד ומה זה GPU Ambient ? GPU זה הכרטיס מסך
-
- 2 תגובות
- 569 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה כזאת... אם למישהו יש שם או משהו אני אשמח... בנתיים אני משתמש ב-RAINLENDAR 0.22... תודה לעוזרים מראש
-
- 0 תגובות
- 569 צפיות
-
-
התוכנה שמסנכרנת בין המכשיר למחשב ... איבדתי את דיסק ההתקנה והמחשב לא מזהה את המכשיר... (אם אני לא טועה זו אותה התוכנה לכל המכשירים של מוטורולה) תודה.
-
- 3 תגובות
- 569 צפיות
-
-
אני צריך אחד כזה, משהו בסיגנון של הנורטון אינטרנט סיקיוריטי. אני מחפש את התוכנה הכי טובה וגם הכי נוחה לשימוש, מחיר לא יותר מ300 ש"ח (לא מהחנויות הכי זולות...) אם יש תוכנה כזו שאמורה להגיע לארץ בשבועיים הקרובים אז גם טוב. תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 569 צפיות
-
-
לפני הרבה זמן ....הייתה תוכנה שקוראים לה Download Accelerator Plus והיא הייתה מורידה בצורה מצויינת , אבל מאז כל העידכונים של FIREFOX ןDAP אין תיאמות בינהם ובגלל זה אני לא יכול להשתמש בה. יש למישהו גירסה שכן עובדת? תודה.
-
- 3 תגובות
- 569 צפיות
-
-
מה האופציות הקיימות היום לעבוד עם שני מחשבים? אני תושב חיפה, עברתי לתל אביב לתקופה זמנית, ואני מעוניין לעבוד עם המחשב של חיפה דרך תל אביב. איזה תוכנות או אפלקציות אני צריך להריץ במחשב בחיפה ובתל אביב, כדי שאני יוכל לגשת לנתונים (אימיילים/ דיסק קשיח / עוד..) במחשב הנמצא בצפון? תודה רבה, אשמח לתשובה מהירה וקלה לביצוע, עומרי.
-
- 3 תגובות
- 569 צפיות
-
-
היי רציתי לדעת אם יש דבר כזה תוכנת schedule שאני יכול להגיד לה לפתוח תוכנו מסויימות בזמן ומסויים ולסגור , וכאלה דברים אם יש אשמח להמלצה
-
- 4 תגובות
- 569 צפיות
-
-
יש לי חבר שמשתמש ב Remote Asisstance של Live Messenger וכשהוא רוצה לשלוח לי הזמנה לשליטה על המחשב שלו הוא מקבל הודעה שאין לו אפשרות לשלוח שליטה מרחוק מכיוון שהוא לא משתמש בגרסא האחרונה של מסנג'ר, הבעיה היא שהוא כן משתמש בגרסא של מסנג'ר ולמרות זאת הוא לא יכול לשלוח או לקבל שליטה מרחוק... איפה הבעיה? בעיה אחרת שהיא כבר קשורה אלי, יש לי בבית שלושה מחשבים, שניים מהם מחוברים לראוטר בצורה אלחוטית ועוד מחשב אחד ראשי שמחובר דרך כבל רשת לראוטר... כשאני מנסה לשלוח קובץ מהמחשב הראשי למחשב 1 שמחובר אלחוטית לראוטר אפשר לשלוח קבצים דרך האייסיקיו בלי בעיה אבל למחשב 2 מהמחשב הראשי אי אפשר. אני מקבל הודעה שאומרת Can't establish Connection מה בדיוק צריך להגדיר במחשב 2 בשביל שיוכל לקבל קבצי…
-
- 3 תגובות
- 569 צפיות
-
-
איזה מעצבן זה תמיד אני מתחבר נגיד לוואללה לפורטל שלי ולאתר הזה ואני רואה ברוך הבא ושם המשתמש שלי אחרי איזה שעה האיכספלורר הזה מוחק לי את הקוקיס(ים) לבד (עוגיות) למה זה קורה פתאום? איך אפשר לפתור את הבעיה?
-
- 2 תגובות
- 569 צפיות
-
-
לא ידעתי אם לרשום את זה במשחקים או פה, אבל פה ניראה לי יותר מתאים. יש לי בעיה עם ההתקנה של פיפא 2007, כשאני מנסה להתקין, קופצת הודעה שאומרת שאני חייב שיהיה לי DIRECTX 9.0C או יותר חדש כדי להתקין. אז הורדתי DIRECTX, התקנתי, אבל שום דבר לא השתנה, התקנתי גם את הדרייברים הכי חדשים לכרטיס שלי GEFORCE 6150 ונשאר אותו דבר. אגב זה קרה לי גם כשניסיתי להתקין את הדמו של ניד פור ספיד החדש. מה הולך פה?! למה אני לא מצליח להתקין אפילו אחרי שהתקנתי את הדיירקטX כדרוש? יש גירסא יותר מתקדמת מ9.0C?
-
- 1 תגובה
- 569 צפיות
-
-
שלום אני מחפש תוכנה פשוטה שאפשר איתה לעשות roatae לסירטון ווידיאו מסוג mp4 ( הוקלט ע"יי פלאפון נוקיא) תודה :
-
- 0 תגובות
- 569 צפיות
-
-
תוכנה פשוטה שמחברת בין תירגום לסרט ( כמו BS PLAYER ) הבעיה ש BS PLAYER לא עובד לי עם ויסטה
-
- 1 תגובה
- 569 צפיות
-
-
עשיתי סריקה באנטי וירוס החדש של AVG והוא מצא לי כמה וירוסים או רוגלות אני לא בדיוק יודע מה זה כל דבר אשמח לקבל תשובה או לפחות על חלק שאתם מאשרים למחוק יש 3 תמונות http://img80.imageshack.us/img80/2326/11cw2.png http://img80.imageshack.us/img80/780/12uc4.png http://img80.imageshack.us/img80/2097/13hr8.png תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 569 צפיות
-
-
שלום! יש תוכנה שאוכל ללכוד חומר המצוי בקלטת טייפ לפורמט mp3 ? תודה
-
- 1 תגובה
- 569 צפיות
-
-
ההורים שלי כל הזמן משנים את הרזולוציה כדי שהם יוכלו לקרוא במחשב וזה משגע אותי כל פעם להחזיר את זה ידנית, ולפעמים כשאני נכנס ליוזר שלי עם רזולוציה נמוכה זה דופק לגמרי את האיקונים שלי ואני צריך לסדר אותם מחדש.. מה שאני מחפש זו תוכנה שתשנה לי את הרזולוציה ל 1280x1024 כל פעם שאני נכנס ליוזר שלי (לפני שהאיקונים שלי יתפזרו ואני אצטרך לסדר אותם מחדש). בנוסף אני מחפש קיצורי דרך לכיבוי המחשב, log off ו switch user (גם לויסטה וגם ל XP). תודה לעוזרים.
-
- 0 תגובות
- 569 צפיות
-
-
אחרי שמזערתי את mw2 המשחק לא חזר לגודל מלא ושינוי של הרזולוציה או יציאה מהמשחק לא עזרו גם נסיון הגדלה על ידי לחיצה על הפס הכחול כדי להגדיל את החלון לא מצליח אז מה אפשר לעשות? תמונה: '>http://bong.co.il/viewer.php?id=953856822106.JPG']
-
- 3 תגובות
- 569 צפיות
-
-
יש לי דיסק קשיח שמכיל קבצים מסויימים (ידוע לי איזה קבצים) מחשב (ידוע לי איזה מחשב ויש לי גישה אליו) ודיסק און קי נוסף אני רוצה לבדוק אם קבצים מדיסק און קי א הועברו לדיסק און קי ב ששניהם היו על המחשב (העתקתי ישירות מדיסק אחד לשני) באותה מדיה במקום דיסק ב זה יכול להיות סתם תקליטור או שאני רוצה לבדוק אם הקבצים מהדיסק און קי נצפו על המחשב מבחינה טכנית אני בטוח שזה אפשרי השאלה איך עושים את זה? אין לי מושג אפילו מה לכתוב בגוגל בשביל לקבל רקע כללי
-
- 1 תגובה
- 569 צפיות
-
-
יש לי מסך 19 אינץ' רגיל ושאני רואה סרטים אז יש שוליים שחורים למעלה ולמטה. יש תוכנה שמותחת את המסך ? שאני יראה על כל המסך את התמונה ? תודה לעוזרים. :-[
-
- 1 תגובה
- 569 צפיות
-


