תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
-
ספקי אינטרנט מציעים ללקוחותיהם שרות Safe-net. הן מציינות , שתקשורת אינטרנט של מנויי Sefe-net עוברת דרך שרת נפרד. האם Sefe-net אפקטיבי נגד וירוסים, רוגולות וטרוינים ? איזה הגנה מספק Sefe-net ? או שזה עוד דרך להוציא כסף?
-
- 0 תגובות
- 570 צפיות
-
-
יש דבר כזה? אני רוצה סה"כ להמיר כמה קבצים לMP3.
-
- 2 תגובות
- 570 צפיות
-
-
בפתיחת תיקייה אתה רושם שם הוא אוטומטי בצבע לבן האם אפשר לשנות
-
- 0 תגובות
- 570 צפיות
-
-
יש לי אותם והמחשב מציג לי רזולוציות שביכלל לא נתמכות על ידי המסך!! איך אני מתכן את זה? ב CATALYST 6.4 זה לא היה ככה
-
- 3 תגובות
- 570 צפיות
-
-
הייתה לי תוכנה כזאת פעם. אני לא זוכר את השם שלה, אז אני לא יודע איפה לחפש.. מישהו יודע? תדה מראש.
-
- 0 תגובות
- 570 צפיות
-
-
יש לי במחשב כל מיני מקודדים מכל מיני תקופות, את חלקם אני רואה והסרתי אותם ואת חלקם אני לא רואה אני מחפש תוכנה שתמצא לי את כל המקודדים של הוידאו ואודיו שקיימים במחשב ותיתן לי להסיר אותם באופן מסודר מישהו מכיר תוכנה כזאת?
-
- 0 תגובות
- 570 צפיות
-
-
שלום, יש לי מלא תוכנות שעולות כשאני מדליק את המחשב וזה מאט את המחשב, עכשיו ניכנסתי לMSCONFIG ובטלתי כמה תוכנות והמחשב עדיים איטי, עכשיו נשאר עוד הרבה תוכנות ואני לא יודע איזה תוכנות למחוק, כדי לא לפגוע במערכת הפעלה או משהו כזה. צלמתי את התוכנות שמופעלות במחשב כמדליקים אותו, תגידו לי מה לימחוק כי אני לא מבין בזה כלום, הנה: חלק 1: http://img488.imageshack.us/img488/9595/startup5ha6.jpg חלק 2: http://img146.imageshack.us/img146/2988/startup6rx6.jpg תודה לכל העוזרים!!!
-
- 2 תגובות
- 570 צפיות
-
-
יש לי סרטון מפורמט GP3, הבעיה היא שהוא מסובב , ואני צריך תוכנה שתסובב אותו ב180 מעלות ותשנה לMPG או כל פורמט שאפשר להעלות ליוטוב. חיפשתי בגוגל יוצאים לי דברים מסריחים ולא קשורים. תודה מראש =]
-
- 1 תגובה
- 570 צפיות
-
-
אני לא יודע אם הגעתי ל"מקום" הנכון אבל בכל זאת: יש לי בעיה שמציקה לי במחשב, כל חצי דקה בערך אני שומע צליל של העכבר - הצליל שיש כשלוחצים על לינק. (למה לעזאזל זה קורה אני לא לוחץ על שום לינק! LOL ) רציתי לדעת אם מיישהו נוסף נתקל בבעיה הזאת ויכול לעזור. תודה מראש.
-
- 5 תגובות
- 570 צפיות
-
-
טוב אז ככה: לא מזמן פירמטטי את המחשב והיו מלא בעיות שאני לא ממש מבין בהם אז שלחתי אותו לתיקון בIvory (אחריות). המחשב חזר ככה- Windows XP sp2 TRAIL version ודרייברים ישנים מאד. כלומר.. יש לי כרטיס מסך של GeForce 8600GT ולפני הפרמוט היה לי ForceWare169 אבל עכשיו יש לי Ntune או משו מסריח כזה וישן ישן ישן המשחקים נראים כמו ערמת חרא (יחסית למה שהיה קודם) וה FPS בתחת (שוב יחסית למה שהיה קודם) אני לא יודע איזה Bios היה לי לפני הפרמוט (אני גם לא סגור על הלוח אם שלי אז אם מישו יכול להביא לי קישור לEverest או משו זה יהיה טוב) אבל עכשיו בBIOS INformation רשום - Default System Bios... WTF?!?!?! בקשר לדרייברים עוד אפשר לסדר את זה- להוריד ולהתקין עם הדיסקים שקיבלתי עם המחשב את החדשים. …
-
- 2 תגובות
- 570 צפיות
-
-
פתחתי אותו פתאום ואין סרברים משהו מוזר כזה זה רק לי או שזה לכולם?
-
- 1 תגובה
- 570 צפיות
-
-
שלום, בזמן האחרון ניתקלתי בבעייה מוזרה בתצוגת ההודעות וסידורם ב-Outlook. בדרך כלל הכל מסודר אצלי לפי תאריך הקבלה של ההודעה, בזמן האחרון כל ההודעות הנכנסות מופיעות תחת הקבוצה "ישן יותר". מצב זה היה גם ב"פריטים שנישלחו", אבל משום מה זה היסתדר שמה. כל מה שיצא מאותו יום סודר. תמונות להמחשה: תודה רבה לעוזרים, אדם
-
- 2 תגובות
- 570 צפיות
-
-
אממ, יש לי סרט מהטיול שלי בסין.. והוא בשתיי חלקים.. זה קובץ avi Dvix באיזה תוכנה אני צריך להשתמש כדי לצרוב את זה כמו שצריך והאיכות לא תיפגע.. וגם אם אפשר לחלק את זה לחלקים של 10 דקות כמו ב DVD שמשכרים... וגם לעשות תפריט.. תודה
-
- 2 תגובות
- 570 צפיות
-
-
* Ethernet Driver (v55.21) "WHQL" * Network Management Tools (v55.23) * SMBus Driver (v4.52) "WHQL" * Installer (v5.05) * Win2K IDE SataRAID Driver (v6.66) "WHQL" * Win2K IDE SataIDE Driver (v6.66) "WHQL" * Win2K RAIDTOOL Application (v6.63) זה מה שכולל הדריבר עכשיו מה להתקין ומה לא? תודה מראש (אני גם צריך להתקין את ה כרטיס רשת מובנה על הלוח שיש לי
-
- 0 תגובות
- 570 צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי מספר סרטים שאני רוצה ליצרוב על דיסק DVD 1 ולעשות לו תפריט כמו שיש בסרטי DVD מקוריים ככה כשאני ישים את הדיסק במכשיר הDVD אני אראה את התפריט שיצרתי ולא התפריט של מכשיר ה DVD
-
- 1 תגובה
- 570 צפיות
-
-
שלום רב, הסרתי את תוכנת ה- daemon מהמחשב שלי ובצעתי Restasrt. מרגע זה, בכל Restart שאני מבצע קורים הדברים הבאים: מסך win Xp עולה, אני מקבל את מסך בחירת המשתמש, ה-Icons מוצגים, פתאם שולחן עבודה מציג לי את סמלים ברזולוציה גבוהה, לאחר כדקה הרזולציה מתעדכנת לנכונה, שורת המשימות נעלמת לי ורק לאחר כדקה היא מופיעה שוב. כל אתחול של המחשב לוקח כשתיים שלוש דקות. התקנתי מחדש את הדרייברים של הכרטיס מסך, הסרתי תוכנות אחרונות שהתקנתי, בטלתי את הדרריברים של מצלמת הוידאו,הפעלתי ב- SafeMOde אבל עדין הבאה מתרחשת. למישהו יש כיווני פתרון?
-
- 0 תגובות
- 570 צפיות
-
-
אני שומע שירים ב WMP11 ושאני יוצא ונכנס אז הרשימה של השירים נעלמת לי מה"פועל כעת" ב WMP10 זה היה נשמר לי והיה סבבה רק ב1 אני צריך לפתוח את הרשימ כל הזמן מההתחלה וזה מעצבן משהו יודע איך פותרים את זה? תודה מראש!
-
- 0 תגובות
- 570 צפיות
-
-
מה אפשר לעשות כדי שגם אני וגם אחי נהיה מחוברים בו זמנית למסנג'ר? (חשבונות שונים מן הסתם)..
-
- 3 תגובות
- 570 צפיות
-
-
יש לי 4 כוננין 250 שפוצל ל3 ועוד 250. אני סגרתי ghost שכך שישמרו לי כל הוכננים חוץ מ-C יענו system. שברגע שאני אפתח Ghost כל מה שבכוננים חוץ מsystemישמר וsystem ישוחזר ולמתי שסגרתי גיבוי. אני עושה ריסט מכניס את הדיסקט ghost והדוס טוען, ואז נפתח לי הדף הראשי של ghost בדוס אבל בלי אפשרויות בלי כלום. מה אני צריך לעשות?
-
- 3 תגובות
- 570 צפיות
-
-
הורדתי את GAIM לאחר המלצות רבות עליה אבל הבעיה היא עם העברית אומנם אני יכול לכתוב בעברית ואף המכותבים שלי רואים בעברית, אני מקבל את העברית שלהם כג'יבריש. האם מישהו גם התנסה בתופעה כזו ואם כן איך פתר אותה
-
- 4 תגובות
- 570 צפיות
-
-
שלום יש לי דיסק DVD, עם קבצי VIDEO_TS , VTS_01_0 וכדומה... זה חתונה כלשהי שאני רוצה להוריד אותה למחשב כדי לערוך אותה האם מישהו מכיר תוכנה שעושה את זה? ניסיתי עם NEROVISION ואי אפשר היא לא נותנת, ב MOVIE MAKER אין אפשרות לייבא משהו שהוא לא AVI,MPEG וכדומה... אודה למי שימליץ פה על תוכנה שעושה את מה שאני צריך. תודה
-
- 2 תגובות
- 570 צפיות
-
-
האים למישהוא יש ניסיון עים PC Tools AntiVirus Free Edition 3.1 http://www.download.com/PC-Tools-AntiVirus-Free-Edition/3000-2239_4-10625068.html?tag=lst-0-4 רוצה חוות דעת ליפני התקנה. דן
-
- 0 תגובות
- 570 צפיות
-
-
רציתי לדעת אם גם ככה אני הרוב בבית ....עדיף לי לחייג מסקייפ לפלאפון או מהפלאפון לפלאפון ...? הרי פלאפון לפלאפון זה 42 אגורות יוצא לי . כמה זה יוצא לי בסקייפ ? אולי ישתלם לי לעבור .....(או בכלל אם יש תוכנה עדיפה יותר או בכלל בכלל חינמית לגמרי שלא ידוע לי עליה אז תנו הצעות) תודה.
-
- 0 תגובות
- 570 צפיות
-
-
שלום חברים!!! אני קנתי מדפסת שיודעת גם להדפיס בגודל של 10*15 CM אבל אני לא יודע אך לעשות את זה באיזה תוכנה אני יכול לשתמש בה כדי לעשות את זה או אולי אני יכול להדפיס גם בתוכנה של ווינדוס תעזור לי בבקשה המדפסת שלי היא BROTHER MFC-215C
-
- 1 תגובה
- 570 צפיות
-


