עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by gshhar,

    כשאני מגדיר איזה ספריות אני משתף אז בספריות של התוכנה להגדיר רק את INCOMING ו-TEMP או כל מה שיש פה? ושאלה בקשר לאני וירוס של הקפיי-בנוסף לאייקון של התוכנה יש לי בצד ימין למטה עוד אייקון שנקרא MCAFEE GUARDIANNV,מה זה?

    • 6 תגובות
    • 693 צפיות
  2. שלום, יש בידי תמונה שאני רוצה לעשות ממנה פוסטר (אין אותה בשום חנות והחלטתי פשוט להדפיס בעבודה של אבא שלי). יש לו שם מדפסת דיי איכותית אך כמובן מדפיסה רק על A4 אם אני לא טועה.. בכל מקרה, הבעיה היא שהתמונה ענקית (1978X2500) ואין לי מושג איך להדפיס אותה . כמובן שההדפסה תיהיה על כמה וכמה דפי A4 אבל השאלה שלי היא איך בעצם "לחלק" את התמונה ככה שהמדפסת תדע להדפיס את התמונה בגדולה המלא ולא תקטין אותה לדף A4 אחד ? ועוד דבר - אני מקווה שאני לא נשמע מטומטם מידיי.. אבל איך ניתן לחשב את גודל התמונה בס"מ ? (1978X2500 ) ? יכול להיות שזה יהיה גדול מידיי ואני חייב לדעת איך עושים את הפעולה.. תודה רבה רבה !

    • 2 תגובות
    • 756 צפיות
  3. Started by nore0,

    אני מנסה להכניס שירים לאייפוד ועולה לי ההדועה הזאת אם אני ילחץ YES השירים שב-IPOD ימחקו ???

    • 3 תגובות
    • 738 צפיות
  4. יש אתר שמוריד את הסרטים לווינדוס מדיה פלייר...יש איזושהיא דרך להצויא את המוזיקה לקובץ MP3 או משהו?

    • 1 תגובה
    • 593 צפיות
  5. Started by tomer_et,

    כשאני מנסה להוריד קבצים מאתרים ע"י ה - IEXPLORER (באתרים שלא מאפשרים הורדה עם "מנהל הורדה") אני לא יכול להוריד יותר משני קבצים במקביל. מישהו יודע איך אפשר לשות את מספר הקבצים שאפשר להוריד במקביל? אני עובד עם WIN XP PRO בתודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 799 צפיות
  6. שלום!!! האם כשאני מחליף לקבצים באמיול את השם זה משפיע על ההורדה..? ז"א האם האמיול יפסיק לזהות אותם או שהאימיול הולך לפי מעיין מספר סידורי ולא חשוב לו איך יקרא השם של הקובץ... תודה!!!

    • 8 תגובות
    • 650 צפיות
  7. Started by shaul,

    איך אני יכול לשחזר את ההיסטורי של התוכנה...אם האיסיקיו מותקן אצלי ב2 תיקיות שונות, ואני רוצה את האיסיקיו מאחת התיקיות אבל לא יכול להכנס שם לתקיה...יענו השאלה שלי, היא בעצם איפה נשמר ההיסטורי

    • 1 תגובה
    • 686 צפיות
  8. Started by papoose,

    שלום הורדתי תתכונה HIDE IP והיא שעות סורקת ולא מוצאת פרוקסי יש איזה שהיא תוכנה/דרך אחרת שאפשר להססתיר את הIP בצורה טובה והמהירה? ועוד שאלה, אם אני מדבר דרך ICQ2GO, יוכלו לזהות את הIP שלי? (מיש אני מדבר איתו בICQ) תודה!

    • 2 תגובות
    • 612 צפיות
  9. יש לי שתי כוננים D 40GB ו-C 80GB האימיול נמצא ב-D ואני רוצה להעביר אותו ל-C בישביל שאני יוכל להוריד יותר דברים איך עושים את זה

    • 8 תגובות
    • 993 צפיות
  10. Started by a-gold,

    שלום רציתי לדעת אם ולמה צריך להפעיל את התוכנית של: microsoft office document monitor ? למה זה טוב? האם אני יכול להשאיר את זה מבוטל כמו שזה עכשיו ? [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 472 צפיות
  11. שלום יש לי מחשב שמותקנת עליו התוכנה VirtualBox ואני מריץ עליו XP השאלה שלי האם אני יכול שבמחשב הוירטואלי יהיה לי אינטרנט ובמחשב האמיתי לבטל את האפשרות לגלישה? כי אני לא רוצה שיהיה לו חיבור לאיטרנט בכלל...

    • 4 תגובות
    • 700 צפיות
  12. Started by MeTaLhAmMeR,

    ראיתי שבגירסאות החדשות של אמיול יש דבר שניקרא Kad והבנתי שהוא עדיין בפיתוח ואצלי הוא מחובר והכל... השאלה שלי היא, מה זה לעזאזל?!?! מה זה נותן??? זה אמור להוריד יותר מהר???

    • 2 תגובות
    • 636 צפיות
  13. Started by dorish,

    שלום האם אתם ממליצים להתקין את כול התוכנות שמגעיות אם הדיסק של הלוח והאם כדי להתקן את המעבד כי התקנתי את המשחק Company of Heroes ןהןא אמר לי שכדי לי להתקן את הדרייברים של המעבד זה תמיד אומר או שאני באמת צריך לעדכן? המעבד שלי הוא amd atlon 64x2 dual מה אתם אומרים?

    • 0 תגובות
    • 502 צפיות
  14. Started by ashkenazone,

    מכירים שמתקינים WINXP ואיך שעולה ההתקנה יש אפשרות ללחוץ F5 ואז לבחור I386 (נדמה לי, או משו אחר) מה זה?

    • 0 תגובות
    • 515 צפיות
  15. Started by Dark Tetris,

    מהו התהליך של הוספת אקציי'נג 2003 שיש בו שרת 1 ומהו התצורה הכי טובה שמותקן על השרת? תודה

    • 2 תגובות
    • 542 צפיות
  16. שלום יש לי מחשב נייד , אני רוצה להתקין עליו XP .. עכשיו הבעיה שאין לי כונן דיסקטים .. ואני יודע שבשביל להתקין אני צריך לפרמט את המחיצה ולהריץ את הקובץ SMARTDRV ... ורק אחרי זה להתחיל להתקין... אז איך אני יכול לפרמט את המערכת הפעלה הנוכחית ולהתקין חדשה .. ובכלל איך להגיע למצב DOS ללא כונן דיסקטים ... תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 609 צפיות
  17. בעת ההתקנה נשאלתי על אופן החיבור שלי לאינטרנט האפשרויות הם: cable dial up dsl wireless T1 אני מחובר לכבלים - הוט , ללא חייגן איך שמחשב עולה האינטרנט עובד. מה אני אמור לבחור ? תודה. שאלה נוספת : כשאני רוצה להוסיף ip address של המחשב השני בבית (מחובר בעזרת ICS ) הוא מבקש גם description מה זה?

    • 2 תגובות
    • 766 צפיות
  18. Started by IlanF,

    יש אפשרות שווינאמפ ימחוק מהפליי-ליסט שירים כפולים?

    • 2 תגובות
    • 724 צפיות
  19. Started by tom123,

    למה שאני מחלץ קובץ זה מחלץ אותו קודם לתקיה זמנית בכונן C, ורק אז מעבירה אותו לאן שאני רוצה. לפעמים זה לוקח שנים רק העתקה כי זה לכונן אחר. אפשר להפסיק את זה? או לפחות לשנות את התקיה של הקבצים הזמניים?

    • 1 תגובה
    • 560 צפיות
  20. לא מזמן ראיתי סרטון פה שנתנו לינק וזה בעצם כך כולם אמרו וירוס אכשיו KASPERSKY לא איתר אותו ומשהו מוזר יש לי פינג גבוהה יחסית כאשר מופעל דבר מוזר מאוד ב TESK MENAGER CSRRSS.EXE משהו כזה ו כשה זה מכובה הפינגים טובים יותר האם זה וירוס?

    • 28 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. Started by prigat_a,

    יש איזה וירוס, אתה מקבל קישור באיי סי קיו ואם הורדת ופתחת הוא מתיישב לך על המחשב שולח את עצמו לכל הרשימה שלך. אני חושב שהוירוס הוא Worm.Win32.Warezov.co הוא מתיישב ב system32 על שני קבצים אני לא זוכר את השמות שלהם. אחד מהם DLL בקיצור חבר שלי נדבק ולא הצלחתי למחוק אצלו את אחד הקבצים. ניסיתי בסייף מוד וגם לא עבד כתוב שאין גישה לקובץ. למחוק אותו כנראה שאני יחבר את הארדיסק שלו אלי בתור משני ויסרוק אותו. רציתי לדעת מה בידיוק הוירוס הזה עושה?

    • 3 תגובות
    • 630 צפיות
  22. Started by ShOw-Time,

    הורדתי את הוירטואל PC החדשה שמתאימה לוינדוס 7, כמובן שכשהורדתי אותה מהדף של מיקרוסופט סימנתי שהמערכת שאני עובד עליה היא וינדוס 7 64ביט.... וזה כדי שאני כמובן אריץ מכונות של 64. אני כרגע מנסה להריץ וינדוס סרבר 2008--64 על התוכנה וזה פשוט לא עובד, זה נתקע לי בדוס רושם שאני מריץ מערכת של 64 ביט ושהמעבד לא מתאים לזה.... אבל יש לי מעבד של 64 ביט והוא תומך וירטואליזציה! אז מה הבעיה פה,אולי התוכנה דפוקה? זהו כבר גרסה שניה של התוכנה שאני מוריד ה,קודמת הית ישנה של 2007SP1 אז העפתי אותה והורדתי את הגרסה הכי חדשה ואני נתקל עדיין באותה הבעיה, איפה אני מגדיר לתוכנה שיש לי מעבד של 64?? תודה מראש....

    • 3 תגובות
    • 846 צפיות
  23. Started by ofeky1,

    האם יש איזה תוסף או כלי בתוכנה שמאפשר לי לחתוך סרט לפי מספר חלקים\גודל של החלקים?? ואיך אני מקודד סרט לאותו פורמט שהוא מבלי לשנות את סוג הקידוד שלו(מקווה שהבנתם אותי!)? תודה מראש!

    • 0 תגובות
    • 464 צפיות
  24. האם יש תוכנה שיכולה לזהות את החומרה לפני שהיא זוהתה לדוגמא: יש לי שלוש (סימני שאלה צהובים) בזיהוי חומרה לאחר פירמוט... ורשום התקן לא מזוהה... האם יש איזה שהי תוכנה שיכולה לזהות בידיוק איזה חלק זה ולתת דגם והכל שאני יוכל לחפש את הדרייבר המדוייק שלו?

    • 2 תגובות
    • 620 צפיות
  25. Started by ilaysk,

    לאחרונה הוספתי 1G זיכרון פנימי (512*4 קינגסטון DDR2 533 ) והשאלה שלי עם אני יכול לשנות משהו בזיכרון הוירטואלי כדי שהמחשב יעבוד מהר יותר? ומזה ביכלל זכרון וירטואלי? (סליחה על הנוביות ) תודה על העזרה!

    • 6 תגובות
    • 563 צפיות

דיונים חדשים בפורומים