עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. אבא שלי התקין במחשב את התוכנה SANDRA PRO ואמר לי לא להחליף אותו הבעיה שאני לא יודע איך משתמשים בו ואבא שלי טס לחו"ל ולא יחזור עד לעוד חודש מישהו יכול לעזור????

    • 1 תגובה
    • 571 צפיות
  2. צריך תוכנה לבירור שמות של בעלי פלאפון הכוונה למידע על הלקוח שם פרטי משפחה וכו'.. תוכנה רק בשביל לגלות מידע על מספרי פאלפון לא טלפון רגיל תודה !

    • 1 תגובה
    • 571 צפיות
  3. Started by gimdy,

    לאחר שקונים את המשחב כולל הרכבה בלבד . מה נותר להתקין ? דרייברים של רכיבים מערכת הפעלה (XP\VISTA) מסך אינטרנט ומהו הסדר.. כאשר קיבלתם את המחשב מורכב בלבד מה עשיתם ?

  4. Started by nimrods,

    שלום לכולם..! לבן דוד שלי יש איזה שהוא תוכנה שהוא יכול לאיכנס למחשב שלי דרך המחשב שלו והוא יכול לראות מה אני עושה במחשב זו מין תוכנה שהשולחן עבודה שלי במחשב שלו במסדרת והוא יכול להזיז לי את העכבר ולאיכנס לתקיות שלי ועוד מלא דברים ועכשיו אני צריך את העזרה שלכם למצאו את התוכנה הזאת כי אני רוצה לאחזיר לו..! תודה לעוזרים..! NiMrOdS

    • 5 תגובות
    • 571 צפיות
  5. יש לי דיסק של DVD שאני רוצה לצרוב לדיסק של C רגיל האם ניתן לעשות זאת בתוכנת נרו ואם כן איך עושים זאת תודה

    • 0 תגובות
    • 571 צפיות
  6. Started by wooper,

    שלום הורדתי קובץ כלשהו ומאז כל כמה דקות nod מזהיר אותי שיש וירוס במחשב והוא מבודד אותו ולמרות זאת הוא ממשיך כל 10 דקות להציג את ההודעה עשיתי איתו סריקה מקיפה והוא לא גילה כלום.והwundow מזהיר אותי שיש גישה למחשב שלי מה אני עושה הסריקה בנוד לא מגלה למרות האזהרות שלו?

    • 3 תגובות
    • 571 צפיות
  7. Started by snaidis,

    אני צריך את הדרייבר למודם הבא: Terayon tj715x ניסיתי לחפש את הדרייבר בגוגל אך לשווא. אולי מישהו יכול לעזור לי במציאתו? תודה.

    • 2 תגובות
    • 571 צפיות
  8. יש לי מספר קבצי התקנה, אין לי מושג איפה אני ממקם כל קובץ ומה עושים אנשים שיכולים לעזור בנושא מוזמנים להשאיר כאן הודעה או ליצור איתי קשר במסרים\איסי וכו... עריכה: לא משנה הסתדרתי (:

  9. יש לך FF2 (כמובן) והתקנתי אותו בכונן D (יש לי HD אחד שמחולק לשניים),עד לפה הכל טוב ויפה. שמתי לב שהמקום ב-C יורד ויורד ובדקתי,וראיתי שיש 150MB של מטמון של ה-FF שמשום מה יושבים ב-local setting בתיקית documents&setting בכונן C. למה זה ככה? ואיך אני יגול לגרום לך שה-FF יעזוב את כונן C בשקט וילך לכונן D כולל המטמון

    • 0 תגובות
    • 571 צפיות
  10. Started by gol36,

    שלום אני מקווה שזה הפורום הנכון- מה זה golbal hotkeys? אני מנסה למצא תוכנה שדרכה אפשר לתכנת לפי בחירה כל לחצן במקלדת לקבוצה של פקודות וכו' בעיקר לשימוש במשחקים כמו gunz, שאלתי בפורום משחקים אבל אין תשובה בכל מקרה תוך כדי חיפוש נתקלתי במושג global hotkeys שאיך שהו קשור ל xp מה זה? ו האם מישהו מכיר תוכנה טובה לזה? תודה

    • 0 תגובות
    • 571 צפיות
  11. Started by rani,

    אתם בטח מכירים את זה שמתקינים אקפלורר 7 ובפעם הראשונה שפותחים, יש את הקטע של התחלת עבודה עם הדפדפן ושואלים אותך איזה ספק חיפוש תרצה, מסנן מסוים, ועוד כמה שטויות אז שאני פותח את הדפדפן יש הודעת שגיאה שהוא לא מצליח לפתוח את הדף הזה.. ורק אחרי שאני עושה דף הבית הוא נכנס.. מה עושים כדי שישר אחרי שאני פותח את הדפדפן יילך לדף הבית?

    • 2 תגובות
    • 571 צפיות
  12. אני רוצה בVOBSUB להגדיר לו שיקרא את הכתוביות מתקיה ספציפית ומכל הSUB FOLDER שיש שם...האם זה אפשרי?... אני אני רושם את זה כתניב? תמונה לדוגמא: [attachment deleted by admin]

  13. Started by aviram20,

    מישהו יכול לתת לי קישור להורדה ? תודה לעוזרים!

    • 0 תגובות
    • 570 צפיות
  14. Started by Asafalfa,

    היי אנשים... לפני מספר ימים התקנתי במחשב שמותקן עליו WIN2000 את כל האינטרנט ואת כל האפדייט אפשרי אחר ,הבעיה היא שהתקנתי באנגלית .... איך אני יכול לשנות את זה לעברית (שהכל יראה בעברית ויהיה כתוב בעברית ) בOUTLOOK...

    • 0 תגובות
    • 570 צפיות
  15. Started by BindeR,

    שלום התקנתי את התוכנה ואני מחפש מדריך לתוכנה כדי לעשות קבוצות למשלוח דואר תודה

    • 1 תגובה
    • 570 צפיות
  16. שלום לכולם, רכשתי לאחרונה מחשב נייד! אני יכול להתחבר עם המחשב לאינטרנט בכמה שיטות... בינהן דרך הbluetooth של הפלאפון שלי. עכשיו מכיוון וחבילת המידע שלי בפלאפון מוגבלת ל50MB הורדה ולאחר מכן תשלום נוסף על כל מגה בייט אני מחפש תוכנה שתוכל להראות לי כמה נתונים הועברו בחיבור בתקופה האחרונה כדי שלא אחרוג מהכמות... אם מישהו מכיר תוכנה שכזו ויכול לעזור לי אני אשמח! תודה רבה והמשך שבוע טוב, עידו

    • 3 תגובות
    • 570 צפיות
  17. Started by sha1823,

    כשאני מנסה לראות סרטון און ליין כמו באתר נענע או מקו אני לוחץ פליי הוא כותב מתחבר ואז נעלם כזה כאילו הוא רצה לטעון את הסרטון אבל לא טען .. תעזרו לי

    • 3 תגובות
    • 570 צפיות
  18. Started by x-pac,

    ראיתי בחוברת של הלוח שלי שיש לי אפשרות של Watch Dog Timer הייתי רוצה לדעת יותר על האפשרות הזאת ומה היא עושה

    • 4 תגובות
    • 570 צפיות
  19. כבר הרבה זמן שזה מעצבן אותי, אני שם דברים להורדה באימיול הולך לכמה זמן ואז שאני חוזר אני רואה את האיקון הקטן של אימיול מהבהב עם מעטפה עליו שאומרת שיש לי הודעה,אז אני רואה שמישהו שלח לי איזו הודעה מעצבנת שהצ'ט התחיל איזה מעצבן זה איך אני מבטל את זה זה מציק.

    • 3 תגובות
    • 570 צפיות
  20. Started by Iv0ry,

    חיפשתי בסטיקי אך לא מצאתי תשובה אני רוצה להיות בטוח מה צריך לעשות: 1)מסירים דרייבר ישן דרך לוח הבקרה 2)עושים ריסטרט 3)עוברים למצב בטוח 4)מפעילים DRIVER SWEEPER 5)עושים ANALIZE 6)ואז לוחצים SCAN 7)חוזרים למצב רגיל 8)מתקינים דרייבר חדש של ATI השלבים שציינתי נכונים?

    • 0 תגובות
    • 570 צפיות
  21. Started by avihy,

    אני מנסה להכנס (יש לי מנוי שם אבל כעת האתר בחינם) לשיעורים באתר אבל לא ניתן ללחוץ על קישור (הקישור אינו לחיץ בכלל). לדוגמה: אני נכס לתיכון ובגרויות ואז בצד בוחר מתמטיקה אבל כשאני רוצה ללחוץ על הקישור לשיעורים לא ניתן ללחיצה זה כמו כתב רגיל. (הקישורים : מתמטיקה 3 יח"ל, פרקים ב 4-5 יחידות-בפיתוח.) במחשב השני שלי ב IE 7 זה כן עובד (אבל מערכת xp). אשמח לפיתרון. עשיתי ניקוי באמצעות CCleaner ועדיין לא עוזר.

    • 5 תגובות
    • 570 צפיות
  22. תוכנה הורדה מעולה ,אני לא מצליח למצוא קישור אליה \תוכנה חינמית ,אז בבקשה מי שמכיר שיעזור . מאיצה גם כן את קצב ההורדה .

    • 4 תגובות
    • 570 צפיות
  23. Started by Asaf.Y,

    שלום, לאחרונה התקנתי BON ECHO ובטעות באחד התמונות לחצתי על BLOCK IMAGES FROM... איך אני יכול לשחרר את התמונות שנחסמו ע"י הדפדפן? תודה מראש, אסף.

    • 2 תגובות
    • 570 צפיות
  24. Started by nesber,

    כידוע הגרסה הזאת של איסיקיו הופכת את הסטטוס לNA באופן אוטומטי כאשר נכנסים למשחקים- בלי יכולת לשנות את זה. הבעיה היא שבחלק גדול מהמקרים כשאני יוצא מהמשחק וחוזר לווינדוס, האיסיקיו נשאר NA ואי אפשר בכלל לפתוח את הקונטקט ליסט....הדרך היחידה לחזור להשתמש בתוכנה היא להפעיל אותה מחדש..... מישהו עוד ניתקל בזה ויודע אם יש פתרון?

    • 1 תגובה
    • 570 צפיות
  25. היי.. מישהו בבקשהה יכול להביא לי את הפלאג (PLUG-IN) שהוא השתמש בו כאן: וזאת המקורית: http://i34.tinypic.com/xc3m6g.jpg הוא הפך לציור כזה... את הדמות... אשמח מאוד לקבל את הפלאג הזה תודהה ענקית מראש לעוזרים!!

    • 0 תגובות
    • 570 צפיות

דיונים חדשים בפורומים