עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by BlackTalon,

    כל פעם שהמחשב מגיע ל-Windows נפתח החלון הבא: שמופיע ב-Task Manager ככה: אחרי שאני סוגר את החלון הקטן הזה הוא מופיע שוב ואז אני סוגר אותו שוב וזה נעלם עד הפעם הבאה שהמחשב עולה. אבל עדין זה מופיע ב-Task Manager ואני סוגר אותו שם, אבל זה ממשיך להציק. המחשב משתגע למשל כשהתעסקתי עם ה-Screen Shot בצייר, זה כל פעם הגדיל ת'תמונה אחר כך קופץ העכבר, כל מיני דברים מעצבנים! וגם שאני כותב זה פתאום מפסיק לכתוב, ואז זה ממשיך אבל אני לא רואה מה אני כותב, כל מיני כאלה! יש לי את הגרסה האחרונה של Zone Alarm ו-Anti Virus 2004 עם כל העדכונים עד עכשיו וגם-SpyBot S&D הרצתי את כולם עכשיו ושום דבר לא עזר. לפני זה ה-Anti Virus מצא וירוסים ומחק אותם אבל עכשיו הוא לא מוצא כלום וזה נשאר. בק…

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. שלום לכולם אז כככה הורדתי תוכנה אם סיומת של gif וחשבתי שצריך לשנות את הסיומת של הקובץ לexe אז כך עשיתי וזה לא עבד ומאז אני לא יכול למחוק את הקובץ הוא תקוע לי איפה שהוא בזיכרון ואין כול מה שניסיתי לא הצלחתי בבקשה HELP

    • 5 תגובות
    • 685 צפיות
  3. שלום לאחרונה סרטים חדשים שהורדתי "קיפצו" במדיה פלייר, הסרט רועד כי זה נראה כאילו על כל שני פריימים קדימה הוא קופץ פריים אחורה ניסיתי להפעיל בתכנות אחרות את הסרטים והם עדיין "קופצים" בבקשה תעזרו לי ותגידו לי איזה codec או מה אני צריך בתודה מראש, דניאל

    • 0 תגובות
    • 606 צפיות
  4. Started by zeevik_k,

    שלום, אני מחפש את תוכנת QMax. אודה על קישור/הכוונה. תודה זאב

    • 1 תגובה
    • 794 צפיות
  5. Started by darkman,

    יש לי כמה שאלות עם יש לי רכיב מסוים איך אני משנה לו את מספרי הרגלים לפי מה שאני רוצה ואיך עושים VCC ו GND נורמליים?

    • 2 תגובות
    • 663 צפיות
  6. Started by com,

    אנשים רעים פרצו לאיסי של אחותי... ושינו את הססמא. כעת היא לא יכולה להכנס לאיסי של עצמה.. יש איזה דרך, כולל לפרוץ לאיסי של עצמה (אני חושב שזה חוקי, לא?) שהיא יכולה לפתור את הבעיה? תודה.

    • 3 תגובות
    • 626 צפיות
  7. אני מנוי ב012 כך שיש לי חשבון דוא"ל אצלם. שלשום התחלתי לקבל אימיילים עם קובץ כאשר אני מקבל את האמייל נורטו אניטי וירוס מזהה שיש בו וירוס ומתריע. היית בטוח שז רק חד פעמי אבל גם היום קיבלתי שלושה אימיילים רנדומאלים אם אותו וירוס מה לעשות??? נ.ב אם זה לא מתאים לפה אלא לרשתות ואטינטרנט אז תעבירו לא רציתי לעשות דאבל פוסט. תודה מראש L.A

    • 10 תגובות
    • 937 צפיות
  8. Started by dbx22,

    בשביל אקס פי. יש לי לוח אם אסוס A7N8X-X תודה

    • 8 תגובות
    • 985 צפיות
  9. Started by lazy-bones,

    כמה שאלות... נרו 6 יכול לעבוד בWIN98SE ? אני יכול להוציא רק את תכונת הIMAGEDRIVE של נרו ולהפעיל אותה בWIN98SE? אם כן איך? אם כל התשובות לשאלות האלה הם "לא" , אז מישהו מכיר תוכנה שעושה את אותה פעולה של הIMAGEDRIVE של NERO? *היא מדמה כונן תקליטורים במחשב, שבו אפשר לפתוח תמונות (ISO וכאלה...), ישירות מהארדיסק. תודה מראש lazy-bones

    • 3 תגובות
    • 769 צפיות
  10. אני מעוניין להכניס הגנה מפני צריבה מחדש לדיסק שאני יוצר (כמו שיצרני משחקים עושים). מישהו מכיר דרך טובה וחוקית לעשות את זה? (אני יודע שאפשר לפרוץ כל דבר, אבל אני לא מעוניין שבהעתקה רגילה ב-NERO יוכלו להעתיק את הדיסק שלי.. אז תחסכו ממני את ההרצאה על זה שזה מיותר)

    • 2 תגובות
    • 1.2k צפיות
  11. האתר http://prosearching.com/ פשוט השטלת על אתר הבית שלי ואין לי מושג איך להפתר ממנו, מחקתי את כל הקוקיז, את כל ההסטוריה ועשיתי מיליון סריקות כדי לאתר כל קובץ שקשור אל האתר הזה וכלום לא עזר.... אז בבקשה תעזרו לי להפטר מהאתר המציק הזה...

    • 3 תגובות
    • 758 צפיות
  12. Started by TapUdi,

    שלום, רציתי לדעת אם מישהו מכיר פלאג אינים שמאפשרים אחת מהאפשרויות האלה 1) לראות את ההודעה שכותבים לך עוד לפני ששולחים, כאילו לראות אותה בזמן שמישהו כותב ואם הוא מוחק לראות הכל. 2) לראות מי מסתכל לך בפרטים(כמו עם האואי רק על הפרטים) ואולי אם יש עוד כל מני דברים מעניינים בסגנון השטויות האלה אני באמת אשמח לדעת תודה מראש!

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  13. אני מדבר על תוכנה שתהפוך דף כתוב לעבודה מוכנה ב WORD לדוגמא שניתן לערוך אותה לפי הצורך. שמעתי על LIGATURE אבל היא לא שווה הרבה, מישהוא מכיר תוכנות רציניות יותר? וחשוב שבעברית

    • 1 תגובה
    • 696 צפיות
  14. Started by dcaspi,

    שלום, חיפשתי במדור ההורדותוגם אתרי תוכנות שונים ולא מצאתי שום תוכנה שעושה Capture למסך תוך כדי משחק, אבל Capture של ווידאו. תוכלו אולי לתת לי שם של תוכנה? תודה רבה.

    • 2 תגובות
    • 570 צפיות
  15. Started by ruff stuff,

    שלום יש לי אקס פי פרו אין לי את הדיסק ולכן לא יכול לשלוח פקסים. מחפש תוכנה חינמית לזה. נ.ב win fax pro היא לא חינמית. אם מישהו יודע על אחת כזאת שישלח לי קישורים.

    • 2 תגובות
    • 828 צפיות
  16. Started by yossibra,

    מישהו יכול אולי להמליץ לי על אנטי פופאפ טוב שבאמת עובד תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 674 צפיות
  17. תודה רבה... יש לי את התוכנה bandwith controller v0.13 אבל ה-30 ימים ניסיון שלי ניגמרו <צונזר>.. עריכת המודר: המלצה לתוכנה חינמית תוכל לקבל כאן, אבל קראקים לא. קרא את חוקי הפורום.

    • 2 תגובות
    • 854 צפיות
  18. Started by idofr,

    ??? ??? עידו

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  19. Started by Rule The Pc,

    אהלן........................... שמעתי שיש EMULE חדש שבמקום EDONKEY עכשיו זה COW וזה מוריד הרבה יותר מהר...... איפה אפשר למצוא את ההתקנה של זה? אם בכלל כדאי להתקין את זה...

    • 3 תגובות
    • 930 צפיות
  20. Started by TermiNal,

    גם לכם האייסי לא מתחבר?

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by Roneng,

    שלום לכולם ראיתי שבביוס יש אופציה של Wake up by alarm שבה ניצן להגדיר למחשב להדלק בשעה מסויימת. עכשיו להכנס כל פעם לביוס ולהגדיר שעה זה לא ממש נוח לכן אני מחפש תוכנה שיודעת לעבוד עם זה. מישהו מכיר אולי משהו בסגנון? המטרה שלי היא להפוך את המחשב לשעון מעורר, אבל אני לא רוצה להשאיר אותו דלוק כל הלילה...

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  22. Started by Goose,

    אני עובד עם ZA כבר הרבה זמן ושמתי-לב שכשהיא עובדת במקביל עם ה Emule היא טוחנת ים זיכרון. יש קובץ שהיא מריצה שנקרא vsmon.exe הוא מתחיל ב 5MB ווככל שהזמן עובר הוא רק גודל !!!! לאחר 12 שעות הוא הגיע לי ל 60 MB !!!!!! מישהו יכול לעזור לי ....

    • 7 תגובות
    • 676 צפיות
  23. Started by Goose,

    אני עובד עם ZA כבר הרבה זמן ושמתי-לב שכשהיא עובדת במקביל עם ה Emule היא טוחנת ים זיכרון. יש קובץ שהיא מריצה שנקרא vsmon.exe הוא מתחיל ב 5MB ווככל שהזמן עובר הוא רק גודל !!!! לאחר 12 שעות הוא הגיע לי ל 60 MB !!!!!! מישהו יכול לעזור לי ....

    • 2 תגובות
    • 620 צפיות
  24. Started by ברבר,

    יש לי סורק mustek 600cp עריכת המודר:: הכותרת שונתה. בפעם הבאה הת'רד יינעל.

    • 6 תגובות
    • 916 צפיות
  25. Started by oev israel,

    בסטרימינג באינטרנט, כשזה פועל על מדיה פלייר במהירות adsl הוא תוקע את המחשב (רק בתוכנה הזו, רק בחיבור מהיר). ההודעה שנרשמת: a fatal exception 0E haz occured at 0028:ff0a4b7c. the current application will be terminated. יש לציין כי רק ריסט למחשב אפשרי במצב כזה. מה עושים?

    • 0 תגובות
    • 696 צפיות

דיונים חדשים בפורומים