תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
יש לי ACROBAT REAER 6! אני מנסה לכתוב בתוך מסמך שלא אני יצרתי אותיות באנגלית/עברית אך יוצא רק סימן של ריבוע כזה ג'יבריש אך כשעושים ספרות זה יוצר מצוין! מה עושים?! בתודה orlupo
-
- 0 תגובות
- 571 צפיות
-
-
מערכת הפעלה-WINXP דגם של הלוח:ep-8rda3i דרייבר:SM Bus Controller הגעתי באתר שלהם לדרייבר אבל הקישור לא טוב,אשמח לעזרה.
-
- 1 תגובה
- 571 צפיות
-
-
שלום. כשמורידים קובץ באינטרנט אקספלורר נפתח חלון עם אפשרות לשמירה של הקובץ או פתיחה, ובטעות סימנתי בחלון הזה את האפשרות שיותר החלון לא יפתח, אלא שההורדה תתחיל אוטומטית, והקובץ יפתח מיד בסיום.. איך אני מחזיר את זה אחורה? שזה כן יראה לי את החלון עם האפשרויות?
-
- 0 תגובות
- 571 צפיות
-
-
חלק אומרים שאין שום בעיה עם זה, והכי טוב להיות מעודכנים בדרייברים האחרונים, וחלק אומרים שהדרייברים ל-IDE מ-nVidia על הפרצוף, ועדיף להשאר עם המקוריים של הוינדוס...
-
- 3 תגובות
- 571 צפיות
-
-
שלום לכולם רציתי לדעת האם יש דרך לגבות את כל האייקונים שלי המסנגר ולהעביר אותם למחשב אחר? תודה לכולם
-
- 1 תגובה
- 571 צפיות
-
-
יש לי מעבד אינטל CORE 2 DUO 6600 עם 2GBRAM. כאשר אני מקודד סרט (מוסיף לו כתוביות למשל) אני שם לב כי התכנה מנצלת רק 50% מהמעבד שלי. מאחר ויש לי 2 ליבות, חשבתי, אולי יש דרך לאפשר לתכנה להשתמש ב 2 הליבות כך שהקידוד יהיה מהר יותר. בנוסף, חשבתי האם יש דרך לתת לתכנה אפשרות לנצל יותר זיכרון(לא יודע אם זה יעזור למהירות) מכיוון שיש לי הרבה ממנו. ועוד שאלה קטנה: יש אפשרות בביוס שלי לעשות כך שהמעבד יעבוד כליבה אחת. האם כדאי לעשות את זה כך ששתי הליבות יעבדו כאחד? אולי כך הקידוד יהיה מהיר יותר? תודה מראש. נ.ב. אני משתמש ב XP SP2 32BIT
-
- 4 תגובות
- 571 צפיות
-
-
לצערי הצלחתי להידבק בתוכנה הזדונית win32/trojandropper.agent.dgo כל ניסיונותי להילחם בוירוס עלו בתוהו. בצר לי ובשל חוסר הרצון לפרמט - פניתי ל Bootable disk והעברתי את כל הספריות תחת קורת גג אחת והתקנתי מחדש את חלונות. עכשיו הכל תקין אך כשאני מנסה למחוק את אותה תיקייה ארורה - אני לא מצליח בכך. בדקתי את המחשב עם NOD32 ועם בדיקת אנטי וירוס דרך הרשת, כמו כן עם ad-ware 2007. ניסיתי אף תוכנה יעודיית שאמורה למחוק את הקובץ לפני שווינדוז מתחיל לרוץ ואף ניסית לאחות את הדיסק, מתוך מחשבה שאולי זו הבעיה. ניסיתי אף למחוק את הקבצים דרך ה- bootable disk - ללא הצלחה. חשוב לציין שלא הצלחתי להעלות את המחשב ב SAFE MODE עם קומנד פרומט- שבחיפוש ברשת ראיתי שזו בעיה שחוזרת על עצמה בקבצים שהיו…
-
- 2 תגובות
- 571 צפיות
-
-
אהלן ושבוע טוב אז ככה אני אפרט קצת שיהיה יותר קל יש לי פורמט של כרטיס ביקור שאני רוצה לערוך אותו ואני צריך תוכנה חינמית שיכולה לעשות את העבודה תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 571 צפיות
-
-
יש לי סרטון בפורמט WMV, אני יודע כי בעבר הוא היה באיכות DIVX בפורמט AVI. רציתי לדעת אם יש אפשרות איכשהו להמיר אותו ולהחזיר אותו לאיכות המקורית שלו DIVX לפורמט AVI? תודה.
-
- 3 תגובות
- 571 צפיות
-
-
כל פעם שאני מתקין איזשהו תוסף ואח"כ עושה ריסטרט לFF הוא עולה עם חלון ההרחבות פתוח (בנוסף לחלון הראשי של FF). איך ניתן לגמול אותו מהרגל מגונה זה?, תודה לעונים... עריכה: אגב, מותקן אצלי התוסף ALL IN ONE SIDEBAR ומוגדר של שיפתח את חלון ההרחבות בSIDEBAR (אבל זה לא), אחרי שאני סוגר את החלון אז הכל בסדר והוא נפתח בSIDEBAR
-
- 0 תגובות
- 571 צפיות
-
-
יש לי בעיה שכבר הרבה זמן לא מצאתי לה פיתרון... באתרים מסויימים כמו MAKO NANA YNET וכל אלה הנגני וידאו לא עובדים.. כשאני בא לצפות בסרטון או משהו זה תקוע כל הזמן על "מתחבר למדיה" ולא קורה כלום.. הבעיה הזאת משפיעה על כמה דברים במחשב אודה למי שיוכל לעזור לי לפתור את הבעיה המעצבנת הזאת. תודה
-
- 1 תגובה
- 571 צפיות
-
-
אני יודע שבגירסאות אחרות אפשר לעשות קבלת קבצים אוטומטית ממשתמש/ים מסויימים. האם אפשר לעשות זאת גם כאן. לא מצאתי את האופציה.
-
- 0 תגובות
- 571 צפיות
-
-
יש לי אוסף של כ1000 ומשהו שירים (שחלקם אלבומים שלמים) האם מישהו מכיר תוכנה שיכולה ליצור אוטומטית רשימות השמעה לפי נתונים מהטאגים (במקרה זה ALBUM) של הקבצים, יכול להיות שימושי גם לפי הGENERE?
-
- 0 תגובות
- 571 צפיות
-
-
שלום... יש לי סרט על המחשב. הסיומת של הסרט היא avi. הדבקתי לסרט תרגום מובנה ועכשיו אני רוצה לצרוב אותו לדיסק שיעבוד על DVD. איך אני עושה את זה? עם איזה תוכנה? (אני רוצה לצרוב את הסרט על דיסק dvd-R 4.7 Gb) אני צריך הוראות מדויקות צעד צעד כי אני לא יודע באיזה תוכנה לעשות,איך ומה. תודה מראש לעוזרים!
-
- 0 תגובות
- 571 צפיות
-
-
היי היו לי מלא הורדות ששיתפתי ב µTorrent. פירמטתי את המחשב ועדיין יש לי את הקבצים שהורדתי , אבל אני לא יודע איך אני מעלה אותם שוב ב µTorrent כדי שיוכלו להוריד אותם ממני. צריך שוב להשיג את הטורנט? מקווה שלא עברתי על שום חוק בהודעה (הקבצים לשיתוף הם לא בהכרח "לא חוקיים)
-
- 1 תגובה
- 571 צפיות
-
-
ב XP הייתי משתמש ב ZONEALARM ,בויסטה הגרסה שהשמשתי לא נתמכת ואני לא רוצה להתקין גרסה אחרת . יש המלצות ?
-
- 1 תגובה
- 571 צפיות
-
-
אז ככה... כשאני רוצה להתחבכ לפייסבוק נגיד,אני עושה את השם משתמש וסיסמא,מסמן "זכור אותי" ופה הבעיה ברגע שהוא צריך לשמור את הנתונים הוא לא נוחתן לי להיכנס...אם אני מוריד את "זכור אותי" זה נכנס טוב...אותו דבר בג'ימייל... מישהו יודע מה יכולה להיות הבעיה? תודה,יום טוב
-
- 2 תגובות
- 571 צפיות
-
-
-
הכנסתי לתוך מודל איזה תמונה ובתאות התמונה נכנס לרקע ככה שאני רואה את התמונה שהכנתי בתור BACKGROUND! עד עכשיו הייתי עושה שלא יהיה מסומן V בSHOW BACKGROUND אבל עכשיו אני רוצה לעשות רינדוד אז הוא מציג לי את הרקע בקשה איך אני מבטל את ברקע הזה? הבעי נפתרה [ ] יש בעיה חדשה[למטה] :s05:
-
- 4 תגובות
- 571 צפיות
-
-
יש לי 4 מחשבים, ב2 לינוקס ובשניים Windows 7 RC 7100. בלינוקס הפיירפוקס מצליח להתקין את כל הPlugins בצורה אוטומטית אך בWindows אני צריך תמיד לעשות התקנה ידנית.. נ.ב.- זה היה לי בכל מערכות ההפעלה של Microsoft שהיו לי.. (Xp - Vista - 7) יש דרך לסדר את זה? תודה רבה.
-
- 1 תגובה
- 571 צפיות
-
-
אני משתגע התקנתי את התוכנה ואני מנסה להפעיל סרטים ב DVD והיא כאילו אדישה , אני לוחץ פליי לא קורה שום דבר מוסיף קבצים מהתיקייה של ה DVD , לחיצה כפולה , לא קורה כלום , שוב לוחץ פליי ולא קורה כלום מישהו יודע מה הקטע שלה ??? תודה
-
- 0 תגובות
- 571 צפיות
-
-
יש לי כמה תוכנות Mozilla ( Firefox, Thunderbird ) וגם מגוון Extensions... רציתי לדעת אם יש איזושהי תוכנה שבודקת עדכונים לכל אחד מהדברים האלה ומעדכנת אם צריך ( משהו כמו Windows Update / Office Update ) ?
-
- 0 תגובות
- 571 צפיות
-
-
שלום לכולם.. אני מחפש אחר האנטיוירוס והפיירוואל החינמיים הטובים ביותר. עשיתי חיפוש אבל לא ממש מצאתי תוצאות שעזרו לי.. אז מה הכי טוב?? וכמובן זכרו שיהיה חינמי לגמרי בלי כסף בלי זמן מוגבל לשימוש שיהיה חינם חינם חינם תודה רבה לעוזרים.
-
- 3 תגובות
- 571 צפיות
-
-
האם יש אפשרות לקבוע מקומות הורדה קבועים לסוגי קבצים מסויימים ב - firefox ? לדוגמא אם אני רוצה שתמיד כל קובץ שאני מוריד מסוג jpg הוא ישים ב - my pictures וכל קובץ doc לדוגמא, ב - my documents... יש אפשרות כזו ?
-
- 3 תגובות
- 571 צפיות
-
-
שלום התקנתי את התוכנה drivescanner2009 מהאתר הרשמי שלהם http://www.liutilities.com/products/driverscanner/ עכשיו קבלתי את השגיאה 2343 שיש בתמונה למטה למישהו יש רעיון איך לפתור את זה ? מישהו עם ויסטה יכול לבדוק אם הוא מקבל את אותה שגיאה ? תודה
-
- 0 תגובות
- 571 צפיות
-


