תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני רוצה אנטיוירוס טוב ופשוט לעבוד איתו כמו נורטון 2004 אבל לא את נורטון כי אני לא יכול להתקין כי אין לי סידיקי וגם היא כבדה מידי אני רוצה תוכנה שלא תעמיס לי על המחשב השמח לקבל המלצה לתוכנה טובה
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אוקיי הורדתי את התוכנה, ויש לי כמה שאלות: 1. האם המהירות של הליבה חייבת להיות עגולה לגמרי כלומר 2400 (יש לי 2.4C)?? או שהיא יכולה להיות 2406 (כי ככה זה אצלי, והמעבד ללא אוברקלוק). 2. האם המהירות של הליבה יכולה להשתנות? כלומר, כשאני נכנס לתוכנה מהירות הליבה היא 2405 ואז זה עולה פתאום ל2406.16 או נקודה 18 כל פעם זה משתנה כל כמה שניות? זה אמור להיות ככה או שמשהו לא בסדר, גם מהירות הבאס (bus speed) משתנה, 802 ל801... יש בעיה מסויימת או שככה זה עובד? כי חשבתי העערכים הם קבועים ואין סיבה שמשהו ישתנה כל עוד אני לא מאיץ אות המערכת. תודה רבה לכל העוזרים מראש!
-
- 5 תגובות
- 853 צפיות
-
-
יש לי בעיה אני מקודד סרט עם VitualDub וTMPGENC ושפט לוקח לו שלוש וחצי שעות שאמור לקחת לו פחות משעה עכשיו הקטע הוא שהמחשב שלי נורא חזק (P4 2.6 800, 1 GB) ושאני פותח את המד שימוש במעבד אני רואה שהוא עומד הכי הרבה על 30-40 אחוז במזמן קידוד איך אני גורם לנצל את כל המעבד ולעבוד יותר מהר?
-
- 5 תגובות
- 630 צפיות
-
-
-
אחרי שהפיירוול של נורטון האט לי את מהירות הגלישה והעלה לי את הפינג במשחקי רשת ו zonealarm עבד מצוין אבל היה מאבד את כל ההגדרות שקבעתי לו בכל פעם שהייתי מכבה ומדליק את המחשב (בעיה מאוד מוזרה) וזה היה מעצבן להגדיר מחדש את כל הגדרות הרשת שלי בכל הפעלת מחשב.... אז קיבלתי המלצות בפורום פה ובפורומים ובכלל באתרי אינטרנט אתרי הורדות ותוכנה על הפיירוול של Sygate. אנשים שדיברתי איתם אמרו לי שהוא לא מאט את האינטרנט עובד מצוין עם משחקי רשת ותוכנות שיתוף כגון אימיול שאלה הדברי םהמרכזיים שקריטיים לי בפיירוול. עכשיו הבעיה שלי אצלו הכי מוזרה מכולם... אני מתקין ועושה ריסט למחשב כפי שזה מבקש ואחרי שהמחשב עולה שוב פשוט אין כאילו לא התקנתי את התוכנה היא לא נראית בשום מקום... אמרתי אולי לוקח …
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
איך אני יכול לשמוע קבצי mpc בWINAMP, למרות שאני מעדיף לדעת אם איזה תוכנה אני יכול לשנות להם את הפורמט מ mpc לMP3?
-
- 3 תגובות
- 766 צפיות
-
-
הגירסא הקודמת היתה טסה לי עוד לא לחצתי על לינק כבר מוריד לי על 11KB\S עכשיו אני מוריד את אותם קבצים גם את החדשים גם את הישנים, לוקח לו מאה שנה עד שהוא מתחיל להוריד ממש ממש המון זמן זה לא נורמלי כל הקטע הזה.. נ.ב - אני מוריד באימיול רק קבצי וורד, ציורים, וקודים בשפות תכנות - הכל חוקי כמובן, אני לא איש של ווארז..
-
- 10 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
ראיתי שבגירסאות החדשות של אמיול יש דבר שניקרא Kad והבנתי שהוא עדיין בפיתוח ואצלי הוא מחובר והכל... השאלה שלי היא, מה זה לעזאזל?!?! מה זה נותן??? זה אמור להוריד יותר מהר???
-
- 2 תגובות
- 636 צפיות
-
-
האם אפשר לשנות תבנית עיצוב לכל שיקופית חדשה שברצוני ליצור.(ב- word 2003) ניסיתי לבחור תבניות שונות לשיקופיות אך תמיד התבנית האחרונה היא זו שמופיעה בכל השיקופיות. האם יש דרך לשנות תבנית עיצוב לכל שיקופית? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 649 צפיות
-
-
האם אפשר לשנות תבנית עיצוב לכל שיקופית חדשה שברצוני ליצור. (ב- word 2003) ניסיתי לבחור תבניות שונות לשיקופיות אך תמיד התבנית האחרונה היא זו שמופיעה בכל השיקופיות. האם יש דרך לשנות תבנית עיצוב לכל שיקופית? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אני מחפש תוכנה לשיתוף קבצים בין מחשבים דרך רשת האינטרנט. כלומר אני רוצה לשתף את הקבצים עם חבר שלי ועוד אנשים..(ורק איתם). בקיצור ליצור רשת שיתוף קבצים פרטית. פעם ראיתי כזאת תוכנה מה שאני זוכר שהדרשת להכניס ססמא ואז היית נכנס לרשת או משהו כזה. אשמח אם מישהו מכיר את התוכנה או שיש לו הצעה אחרת לשתף קבצים (לא דרך icq- איטי מידי!) בין מחשבים. חשוב שהמהירויות הורדה יהיו גבוהות . תודה מראש!
-
- 3 תגובות
- 909 צפיות
-
-
שלום, עד עכשיו השתמשתי באתר novasearch, אך משום מה הוא כבר לא עולה... תהיתי אולי מישהו מפה מכיר אתר שנותן ריכוזי torrent, כי אני ממש מחפש בנרות... תודה בכל מקרה 8)
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלומות, אני מחפש תוכנת כיווץ (חוקית) ולנות לכווץ קובץ 700 מגה BIN כמה שיותר כטן יש המלצות ? תודה רבה מראש
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה אשר תפתח לי אתר אקראי כל דקה או כמה דקות האם קיימת תוכנה בכלל כזאת. וקישור יהיה נחמד! תודה לכל העונים :-*
-
- 9 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום רב, ברצוני לדעת האם יש תוכנה שמאפשרת לי לחסום אתרי איטרנט, גם קטגוריות שמגיעות בתוכנה עצמה, או רשימה של אתרים שאני מכניס לתוכנה ובעזרת סיסמא בלבד ניתן להיכנס לאתר? ישנה תוכנה כזו? תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 780 צפיות
-
-
רציתי לשאול האם יצא פלאגין שמתקן את הסימני שאלה שרואים באוואי של האנשים שמשתמשים באייסי 4 ................ ועוד שאלה (הדבר הכי מציק לי נניח ויש לי 5 אנשים ששהכינוי שלהם מתחיל באות א' אז אני לורץ ברשימת אנשים על א וזה בא לי נניח ל"אהרון" אני לוחץ עוד פעם זה עובר ל"אדיר" ונהיה באג של צבע צהוב בסוף השם אדיר .. באג נוסף באותו עניין הוא שאם אני לוחץ עוד פעם הוא חוץ ל"אהרון" ולא לכינוי הבא באות א' ... התוכל לענות לי בבקשה על 3 השאלות..תודה
-
- 4 תגובות
- 655 צפיות
-
-
יש לי קובץ מסוג SWF שאני רוצה לשלבו בתוך מצגת POWERPOINT. הנקודה היא שאני רוצה שממש יראו את המיני סירטון ולא סתם איקון של קובץ. האם זה אפשרי? אם לא - מה כן אפשר לעשות?
-
- 2 תגובות
- 850 צפיות
-
-
הורדתי סרט דרך תוכנת האימיול. כשאני מנסה לראות אותו, הוא מוציא הודעת שגיאה על התוכנה שאיתה אני פותח אותו (ניסיתי 3 תוכנות שונות) וסוגר אותה ואח"כ רושם שאין דיסק ב D (הסידירום שלי) ואני לא מבין מה הקשר כי הסרט נמצא על ההארד דיסק ואין לו שום קשר לסידירום. יש למישהו רעיון?
-
- 2 תגובות
- 671 צפיות
-
-
יש לי שאלה, עשיתי סריקת און ליין עם נורטון ועם פנדה באותו זמן, הנורטון מצא לי רק 3 או 5 וירוסים, את הוירוסים שהוא מצא האנטי וירוס שלי בעצמו לא מצא (נורטון אנטי וירוס 2003 מעודכן) ועשיתי סריקת און ליין עם האנטי וירוס של פנדה והוא מצא לי תישע וירוסים... אז זה אומר שפנדה יותר טוב מנורטון? זה אומר שאני צריך לעבוד עם הפנדה מעכשיו?
-
- 2 תגובות
- 742 צפיות
-
-
היי , דוד שלי רוצה להקים קו פירסומי לעסק שלו , יש לכם מוסג אולי על איזו תוכנה שיכולה לחייג באופן אוטומטי למספרים ממאגר טלפונים דרך מודם ? תודה מראש , נדב
-
- 0 תגובות
- 712 צפיות
-
-
אני צריך המלצה לתוכנה חינמית ללא פרסומות להרצת סרטים וכתוביות
-
- 8 תגובות
- 967 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שאני יוכל לגבות דיסקים (מקוריים כמובן! ) בתור image כלומר בפורמט ISO או CUE,BIN, אבל עדיף ISO.... המטרה היא להכניס על דיסק DVD מספר גיבויים של דיסקים ישנים, בגלל שהם בדרך להיהרס אני חושב... ואז לשחק בהם דרך DAEMON TOOLS. תודה
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אז ככה, כל תוכנה של Symantec שאני מתקין אחרי ההתקנה לא עובדת, פשוט נעלמת מן המסך... בהתחלה אחרי ההתקנה היא עולה, ואז אחרי כמה שניות היא נעלמת ולא עובדת יותר. בנוסף ה Live Update לא מצליח לעדכן, הוא נותן שגיאה כשאני מנסה. למה זה קורה לי ? זה קורה גם עם Internet Security גם עם SystemWorks וגם עם Antivirus... :-\ :-\ עזרה תתקבל בברכה.
-
- 1 תגובה
- 787 צפיות
-
-
אני התקנתי את התוכנה טוטאל קומאנדר ובשביל לעשות רג'יסטרישן צריך לעשות מלא שלבים שאני לא יודע כל כך כדי שהתוכנה תהיה מלאה, תודה.
-
- 1 תגובה
- 773 צפיות
-
-
בכלל הוא לא נותן להכנס לאתר של סימנטק דרך הדפדפן! בדקתי ממחשב אחר בו זמנית והשרת של סימנטק עובד. תודה לעוזרים..
-
- 3 תגובות
- 595 צפיות
-


