עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by roee01,

    למה שאני מפעיל נגיד סרטון ביוטיוב אני לא שומע קול?? יש לי רמקולים והם פועלים... רק שאני מנסה לשמוע משהו באינטרנט אני לא מצליח.. ניסיתי גם בדפדפן של פיירפוקס וגם של אקספלורר... תודה לעוזרים...

    • 0 תגובות
    • 572 צפיות
  2. Started by antonio1,

    הורדתי את התוכנה שהיא מעולה לעיצוב אתרים בחרתי מהTEMPLETS דוגמת אתר והתחלתי לעצב הבעיה היחידה היא איך אני משנה את המלל של האתר (לא של הכפתוריפ והכותרת את זה הצלחתי) מישהו מכיר מדריך בנושא או יכול לעזור כי אני לא מצליח למצוא את האפשרות הזאת תודה

    • 1 תגובה
    • 572 צפיות
  3. שלום.קראתי באיזה מדריך להאצת emule ושם הוסבר גם על הגדרות מתקדמות או מורחבות. כשאני נכנס להגדרות ומנסה לפתוח הגדרות מורחבות לא פותח.למה?בעיה בגירסה?

    • 2 תגובות
    • 572 צפיות
  4. Started by Primus,

    שלום כולם וחג שמח. אני חדש פה, ורציתי לבקש לינק לתוכנה מסוימת שאני צריך. הבעיה שלי היא שבזמן שאני צופה בסרטי DVD או מדיה פלייר על מחשב שלי יש המון קטעים שאני רוצה לעשות להם capture כלומר Print Screen, הבעיה שלי שכאשר אני מעביר את ה- PS לצייר נגיד ועושה הדבק רואים מסך שחור במקום התמונה שבדיוק עצרתי תסרט. אני מאוד ישמח אם מישהו יוכל להביא לי לינק לתוכנה מיוחד שמצליחה לתפוס תמונות מסרטים.[ תודה.

  5. Started by weamir,

    כבר יומיים איני יכול לבצע שיחות דרך התוכנה (גם מספר חברים לא מצליחים) ישנו צליל חיוג,אך מקבל השיחה לא שומע אותו.

    • 0 תגובות
    • 572 צפיות
  6. מישהו יודע מה אני צריך לעשות כדי לצרוב IAMGE בנרו 8 ? יענו איך עושים את זה ? ב7 ידעתי והכל הלך סבבה ב-8 אני לא מוצא תאופציה.. למה אני מתכוון IAMGE.. כדי לעשות דיסק של וינדוס שיעלה דרך הבוט צריך לעשות שהוא יעבוד אוטומטית ברגע שאני מבקש מהביוס לקרוא אותו ! אשמח לתשובה !

    • 3 תגובות
    • 572 צפיות
  7. כרגע חלון השמירה נפתח תמיד על My Documents ולא מצאתי ב- options אפשרות לשנות זאת. אולי יש איזה tweak? בתודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 572 צפיות
  8. Started by xTz,

    שלום לכולם אני זוכר שבזמנו [לפני 4 שנים ככה] הייתה תוכנה בשם GordianKnot או משהו בסגנון, שאיתה היה אפשר לקחת DVD מבלוקבסטר למשל, ולהמיר אותו לDVDRip באיכות טובה. כיום אני לא מצליח למצוא את התוכנה, ובכל מקרה היא עבדה רק עם DivX. אני מחפש להמיר עם XviD. מישהו יודע איפה אפשר למצוא תוכנה כזאת? תודה

    • 0 תגובות
    • 572 צפיות
  9. Started by הדר,

    שלום לכולם, יש לי בעייה עם תוכנת האנטי וירוס שלי: symantec anti virus corporate edition: א. אני לא יכולה לקרוא attachments בדואר. ב. היא מודיעה לי כל דקה בערך על וירוסים שקיימים לי במחשב. בסריקה שאני מבקשת מהתוכנה לעשות היא לא מוצאת שום וירוס אבל כל הזמן נפתח לי חלון שמודיע לי על כל מיני וירוסים שהמערכת לא מצליחה לסלק והיא עושה להם quarantine אבל אחרי דקה שוב מופיע כאילו הוירוס קיים במחשב מחדש ושוב כל התהליך מתחיל מחדש. גם אחרי שאני מוחקת (דרך התוכנה) את הוירוסים לכאורה האלו אני ממשיכה לקבל הודעות על וירוסים. מה עושים? אולי כדאי לי להתקין תוכנה אחרת? איזו?

    • 3 תגובות
    • 572 צפיות
  10. Started by BigTools,

    שלום. יש ליבעיה עם כ. טלוויה - LEADTEK WINFAST TV2000 XP התקנתי את הדרייבר, התוכנה מזהה הכל טוב ויפה, אני מגיע לתוכנה והוא לא נותן לי לשנות את ה- INPUT SOURCE. אני לוחץ ... ולא קורה כלום. מישהו יכול להושיט לי יד?

    • 0 תגובות
    • 572 צפיות
  11. Started by yotam360,

    http://img154.imageshack.us/img154/652/31153285ru2.jpg זה קורה בתדירות דיי גבוהה. מה יכולה להיות הבעיה?

    • 1 תגובה
    • 572 צפיות
  12. Started by IDAN_L,

    נכון תמיד שאני ניכנס לתוכנה ומכניס את השירים.. אז למה לא רואים את הזמן שלהם אוטמטי ואז אני צריך לראות אותם והם מראים את הזמן שלהם 1 אחרי השני.. אך אני יכול לעשות שזה אוטמטי כבר מעודכן בזמן שלהם ואני לא צריך לחכות.. תודה..

    • 2 תגובות
    • 572 צפיות
  13. Started by Baz34,

    אני מתכוון להחליף את המעבד שלי מ-P4 3.0 ל E6600 במערכת קיימת, האם נדרש להתקין VISTA מחדש או שמע ההפעלה תתמודד עם עידכון המעבד החדש?? תודה מראש למתייחסים

    • 2 תגובות
    • 572 צפיות
  14. השאלה בכותרת... אני יודע שצריך להפעיל את התוכנה פעמיים אבל איך עושים את זה? או שעדיף לבדוק מאמץ עם תוכנה אחרת..

    • 3 תגובות
    • 572 צפיות
  15. נהיה קצת מעצבן, אני לא מבין מאיפה ההאזהרות שאני מקבל מקספרסקי שחוסמות כל מיני טרויאנים שמנסים לתקוף את המחשב באות... וכל בערך 10 דקות קופצת הודעה, זה די מציק, אבל לא מפריע ממש אני רק רוצה לדעת מאיפה זה כבר יכול לבוא? אני שומר על המחשב נקי ד"א.

    • 2 תגובות
    • 572 צפיות
  16. הכותרת אומרת הכל.

    • 1 תגובה
    • 572 צפיות
  17. Started by NaorSub,

    יש לי DirectX9.0B ואני רוצה לשים את C. אבל אני לא יכול,אני חייב להסיר את הדירקט הקודם. איך אני מסיר אותו??? תודה רבה. נאור.

    • 1 תגובה
    • 572 צפיות
  18. Started by D@nny,

    שלום האם יש תוכנה שמציגה את הטמפ' של כרטיס המסך תוך כדי המשחק ? בלי שאני אצטרך ללחוץ alt+tab כדי לראות בדרייבר. הדרייבר שלי הוא Catalyst משהו בסגנון Fraps תודה

    • 0 תגובות
    • 572 צפיות
  19. הורדתי אותה מאתר הבית שלהם, אבל לאחר 5 דקות שימוש בה - המחשב נתקע. הסרתי עידכנתי ולא עוזר. מישהו יודע למה זה?

    • 0 תגובות
    • 572 צפיות
  20. עד עכשיו השתמשתי ב-nod32 ורציתי לנסות את bitdefender כי אומרים שהוא טוב כל מני מקומות. שמתי לב שהמחשב והאינטרנט נהיו איטיים פתאום. אני לא יודע אם זה וירוס או adware כי סרקתי עם bitdefender, adaware ו-spybot וזה לא מצא כלום. אז רציתי לשאול: האם אתם משתמשים\השתמשתם בbitdefender והמחשב נהיה איטי ועמוס? תודה.

    • 0 תגובות
    • 572 צפיות
  21. לוח אם אינו מופיע באתר היצרן:asus p5glv-mx כרטיס קול מובנה:soundmax ad1888 intel מישהוא יכול לעזור לי למצוא הדרייבר בבקשה? הלוח גם אינו מזוהה בתוכנת everest

    • 1 תגובה
    • 572 צפיות
  22. Started by Dimer,

    שלום לכולם התקנתי בבית רשת ביתית כשהמחשב שלי הוא ה"שרת" וזה של ההורים הוא CLIENT. ההורים לא מבינים במחשבים לכן אני מחפש חומת אש ואנטיוירוס טובים ויחסית קלים לשימוש (ממשק בעברית או רוסית יעזור). אני עצמי משתמש בחבילה של ZONE ALARM אבל היא ממש לא קלה לשימוש. לגבי החומת אש, האם צריך חומת אש ל-CLIENT של ICS ואם כן אז האם החומת אש של SP2 מספיקה (וגם לא תהרוס את ה-ICS וה-FILE SHARING)? לגבי אנטיוירוס..... מה כדאי?

    • 3 תגובות
    • 572 צפיות
  23. Started by borg,

    אני מחפש נגן מדיה שתומך באפשרות של Fast Forward ו-Rewind. כלומר, בנוסף לניווט בסרט באופן אקראי באמצעות הסרגל, אני רוצה שיהיו בנגן גם לחצני FF ו-RWD שיאפשרו להריץ את הסרט קדימה ואחורה, כמו במכשיר ווידאו.

    • 0 תגובות
    • 572 צפיות
  24. Started by Imtheman,

    קיבלתי דיסק שאמור להעלות בבוט אבל זה שצרב אותו העתיק את הקבצים וצרב ( לא עשה אימג' או קופי דיסק ) יש אפשרות כן להפעיל את התוכנה בתור בוט ?

    • 1 תגובה
    • 572 צפיות
  25. זה מוזר.. כשיש לי 24 הוא הולך חלק, כשיש לי 25 פתאום הוא לא זז.. ממש חצי שעה לרשום חצי שעה להוריד אותו מהמסך, בלתי אפשרי. האייסיקיו גרסא 5.1

    • 0 תגובות
    • 571 צפיות

דיונים חדשים בפורומים