עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by duk4u,

    ובכן יש לי סרט בפורמט - Divx ואני רוצה להמיר אותו לפורמט - Vcd או - Svcd. כדי שאוכל לצפות ב Dvd הפשוט שאינו קורא את כל הפורמטים. עם איזה תוכנה כדי להשתמש כדי להמיר את הסרט בצורה הנוחה ביותר. ממתין לתגובתכם בתודה מראש... עדיין מחכה לתגובות.....

    • 0 תגובות
    • 573 צפיות
  2. Started by zurkin1232,

    אני משתמש באייסיקיו גרסה 2003a, והוא פשוט לא מסכים לשמור לי הסטוריה. אני אחרי פירמוט. לפני הפרמוט הכל עבד כרגיל, אבל עכשיו אין לי אפשרות לשמור (גם האפשרות Save Message History בחלון ההסטוריה מחוקה). ניסיתי להסיר ולהתקין שוב אבל זה לא עזר. אין לי מושג מה עשיתי שונה מההתקנה הקודמת... למישהו יש עצה?

    • 1 תגובה
    • 573 צפיות
  3. Started by Sango,

    המערכת היא : GIGABYTE GA-EP43 Q9550 HD 4870 WIDNWOS XP 32 ניסיתי גם דרך הדרייבר שמקבלים בקופסה וגם דרך הדרייבר הכי חדש לכ.מ. הבעיה היא : כשאני מדליק 3DMARK 05 או 3DMARK 06 זה פשוט לא נכנס לתוכנה, כלומר רואים את "WELCOME" שאין שם בכלל אפשרויות.. המעבד בזמן זה פועל על 25% אבל ממש לא קורא כלום.. אשמח לקבל עצה לפתרון, תודה!!

    • 2 תגובות
    • 573 צפיות
  4. Started by Netanel o_0,

    כשאני שם את המחשב על standby, אני יכול להחזיר אותו רק ע"י המקלדת, העכבר מכובה. באפשרויות העכבר אפשרתי חזרה מSTANDBY ע"י העכבר. לוקח לעכבר כ30 שניות לחזור לפעולה ולהדלק. מה הבעיה? ווינדוס XP SP2, עכבר RAZER COPPERHEAD (לייזר). תודה!

    • 2 תגובות
    • 573 צפיות
  5. Started by Psychedelic,

    יש כזו חיה? אם כן אשמח לקבל לינק, תודה.

    • 0 תגובות
    • 573 צפיות
  6. Started by lidor_abo,

    חברה סיימתי להגדיר את התוכנה אצלי השרת עובד שבתוכו יש משחק שאני שולח את זה לחבר שלי לא נכנס לו לחלון של ההתחברות של השם משתמש וסיסמה מה עושים?!

    • 0 תגובות
    • 573 צפיות
  7. Started by dudi89,

    שלום, יש לי את ESET Smart Seccurity שזה בעצם NOD32 החדש בעיקרון הוא בא עם firewall ואני רוצה להתקין גם firewall אחר COMODO Firewall ושאני מתחיל להתקין רשום שאסור שיהיה פרסונל פייראול חוץ ממנו האם ניתן להתקין את ה comodo בנוסף לפירראול של הנוד 32 ?! תודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 573 צפיות
  8. פתאום זה קרה. ואין קשר לעידכון החדש של FIREFOX. אי אני מחזיר את זה לפעול

    • 0 תגובות
    • 573 צפיות
  9. כיבתי את המחשב, והדלקתי אותו במוצאי שבת, לפני שהמחשב עולה לשולחן עבודה יש מסך כחול עם רשימה ארוכה [איאפשר להספיק לקרוא] ואז המחשב עושה ריסט . וכך זה חוזר על עצמו. אז כיבתי את המחשב לגמרי והדלקתי ואז הצלחתי להכנס לשלוחן עבודה. במנהל משימות אין לי פתאום את שם המשתמש שלי [תמונות] הדפדפן לפעמיים קופא, בין Explore בין Maxthon . [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 573 צפיות
  10. Started by the godfather,

    שלום יש לי את האנטי וירוס של קספרסקי והוא אומר לי שהוא גילה מזיקים ויש לי שני אפשריות דיסקרייד ונטורלייז מה כל אחת אומרת ומה מומלת ללחוץ בבקשה זה דחוף לי

    • 3 תגובות
    • 573 צפיות
  11. אני צריך שבכל מסמך וורד שלי, יהיה לוגו בפינה. זה אפשרי?

    • 4 תגובות
    • 573 צפיות
  12. Started by bugosdckh,

    יש לי בעיה במוניטור בפרמייר 1.5 כאשר אני רואה סרט דרכו לאחר חמש דקות הוא מפסיק אוטומטי האם יש דרך הפסיק זאת? דבר נוסף האם מישהו יודע איך אפשר לראות על מסך שלם? תודה

    • 0 תגובות
    • 573 צפיות
  13. Started by ex_,

    היי אני משתמש בגירסה החינמית של MAIL WASHER שהיא כבר ישנה ולא מתעדכנת אני מחפש תוכנה דומה וטובה לסינון מיילים תודה

    • 7 תגובות
    • 573 צפיות
  14. Started by gmppaz,

    שלום לכולם, יש לי את האנטי וירוס המעולה של קספרסקי ובינתיים משתמש בפיירוול של ZA אך שמעתי שהוא טיפה "כבד", האם זה נכון? רציתי לדעת האם מומלץ למחוק אותו ולהפעיל במקום את חומת האש של ווינדוס או לשדרג לחבילת האינטרנט של קספרסקי ולקבל גם אנטי וירוס וגם פיירוול ??? תודה רבה לעונים הנבונים

    • 2 תגובות
    • 573 צפיות
  15. Started by Anonymous1,

    נתקלתי בתיבת דואר שמיד אחרי מחיקת הכמות העצומה של דואר הזבל שהתקבל, התיבה מתמלאת שוב בכמות עצומה של דואר זבל. מה עשוי להיות הפתרון?

    • 2 תגובות
    • 573 צפיות
  16. Started by OFIRLEVY66,

    איך אני עושה לייטסכרייב יש לי צורב מתאים ודיסקים מתאימים איך אני עושה זאת? אם איזה תוכנה?

    • 0 תגובות
    • 573 צפיות
  17. שלום, הורדתי סרט למחשב, אך רואים את הסרט , ולא שומעים. היה לי פעם את התוכנה שמפעילה את הקול בסרטים . אני אשמח לקבל אותה. תודה!

    • 1 תגובה
    • 573 צפיות
  18. Started by sigma,

    האם תוכנה zonealarm גורמת עומס על המערכת (מאיטה פעולת המחשב ומוציאה אותו משיווי משקל)?

    • 0 תגובות
    • 573 צפיות
  19. Started by hezi60,

    שלום , אני מנסה לשדרג את האתר שלי ואני עובד לשם כך עם תוכנה Microsoft Office Publisher 2007 יש דבר שאני לא מצליח לעשות , אני רוצה להוסיף תמונות לגלריה וכשאני ילחץ על תמונה הסמן יהפוך לזכוכית מגדלת והתמונה תתפרס בעמוד חדש מוגדלת , כיצד עושים זאת , אני אשמח לדעת אם אפשר לעשות את זה בתוכנה שאני עובד איתה, אם לא,אז בדרך אחרת תודה חזי

    • 0 תגובות
    • 573 צפיות
  20. שלום רב, מאז שאבי היקר מסר את מחשבו לשידרוג לWINDOWS XP , מדפסת הOKIPAGE 12/n שלו מסרבת להדפיס כל פונט עברי כלשהו. נכנסתי לאתר החברה אך שם אין DRIVER מתאים. ברצוני לציין שההדפסה בשפה האנגלית בסדר גמור ורק עברית היא פשוט לא מזהה... אם למישהו יש רעיון... מראש תודה! O0 O0 :itschy:

    • 0 תגובות
    • 573 צפיות
  21. Started by yotam360,

    http://img154.imageshack.us/img154/652/31153285ru2.jpg זה קורה בתדירות דיי גבוהה. מה יכולה להיות הבעיה?

    • 1 תגובה
    • 573 צפיות
  22. Started by ofirn2,

    אז ככה יש לי צורב של NEC מדגם ND-3550A ושאני מכניס דיסק למחשב המחשב אומר לי : נא הכנס דיסק לכונן D: . קראתי על זה באינטרנט וזאת בעיה נפוצה אבל אני לא מצליח למצוא את הפתרון אני ממש יודה לכם אם תוכלו לעזור לי זה דיי דחוף.

    • 3 תגובות
    • 573 צפיות
  23. Started by raul987,

    אני לא שומע תסאונד הזה..במשחקים ובאינטרנט מה עושים?? (נ.ב שאני לוחץ בווליום כונטרול..אין לי אפשרוות להוסיף מידי..)

    • 1 תגובה
    • 573 צפיות
  24. Started by קובי 1980,

    משום מה כל כמה דק' התוכנה פשוט מפסיקה לעבוד,היא מופעלת עם הסיריאל וכל מה שצריך,כך שזו לא הבעיה. חשבתי אולי זה בגלל השומר מסך,גם שניטרלתי אותו הבעיה חזרה על עצמה. ניסיתי למצוא הגדרה ספציפית לזה בתוכנה אבל לא מצאתי. עזרה בבקשה,תודה מראש. נ.ב הגירסא היא 7.3 ultra

    • 2 תגובות
    • 573 צפיות
  25. Started by davidcohen,

    שלום אחים שלי, מישהו מכיר את התוכנה CloneDVD Mobile ? רציתי לדעת מה היא עושה, ולמה היא טובה ? בקיצור אני צריך סיקור קטן תודה לכל המשיבים

    • 0 תגובות
    • 573 צפיות

דיונים חדשים בפורומים