תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום חברה. היום פרמטתי את המחשב (בשעה טובה) וכשפתחתי את Google (באקספלורר) וביצעתי חיפוש זה שאל אותי האם ברצוני שזה יזכור את מה שחיפשתי (כפי שה-WINDOWS שואל אחרי כל פירמוט) ולחצתי על "לא" וזה לא שומר. אך לאחר שהורדתי את Firefox שמתי לב שהוא כן מראה לי את חיפושי הקודמים. כיצד אני יכול לבטל את האפשרות שהוא יזכור את מה שחיפשתי? תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 573 צפיות
-
-
הצילוווווו, לפני כמה ימים ניסיתי להוריד תוכנת בשם msn emoticons plus אבל ביטלתי את ההתקנה, וכנראה שלא לגמרי, עכשיו כל הזמן קופצת לי הודעה מעצבנת שכתוב בה שהגרסא הניסיונית נגרמה ומבקשת להרשם או להכניס מספר סיריאל שאין לי, וכל פעם שאני סוגר זה קופץ מחדש ואני לא יכול להפטר מזה!! שמתי לב שיש לי שני קבצים ב task mannager שקשורים לזה : msnapps.exe msnappm.exe אי אפשר לסיים את התוכניות האלה כי הן ישר מופיעות מחדש ניסיתי לחפש אותן ב msconfig אבל הן לא שם ואין אפשרות Uninstall לתוכנה בשומקום ואני לא מוצא קבצים שלה בלל חוץ ממה שבטאסק מנג'ר. אם מישהו יכול לעזור לי, בבקשה זה מטריד מאוד, אם המסנג'ר שלי פתוח ואני סוגר הודעה שקפצה זה גם סוגר לי את המסנג'ר. וניסיתי למחוק את המסנג'ר …
-
- 1 תגובה
- 573 צפיות
-
-
-
שלום. איבדתי את הדריביים של הכרטיס מסך וכל מה שקשור היה לי דיסק שהייתי מתקין מימנו הוא מתאים לכרטיס מסך שלי GEFORCE 2 MX אני ממש לא יודע להתעסק עם דברים אחרים יש דרך חוקית להשיג את כל הדרייבים שאני צריך לכרטיס מסך שלי כמו שפעם הייתי מתקין מימנו?
-
- 5 תגובות
- 573 צפיות
-
-
היי, *עברתי על התוכנות המומלצות בסטיקי 1-תוכנה טובה וחינמית לצפיה של סרטי דיוידי במחשב 2- FIREWALL טוב שאלה: האם וירוס יכול לעשות נזק לביאוס?? תודה עריכה: איך מעלימים לגמרי את "סקיוריטי סנטר" של מיקרוסופוס, אני לא מעונין להשתמש בזה בכלל ואני לא מצליח לכבות את זה וגם לא להעלים את האייקון משורת המשימות
-
- 3 תגובות
- 573 צפיות
-
-
איך שאני נכנס למחשב שלי אני רואה איה חמישה - שישה כוננים,אני מתכוון לכוננים זמניים כאלו כמו של USB FASH. איך אני מעלים אותם ?
-
- 1 תגובה
- 573 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שתאפשר לי ליצור תפריט בעברית ואנשלית, ויהיה אפשר לקפוץ לקטעים מסויימים בסרט מהתפריט. תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 573 צפיות
-
-
יש את הדריברים המיוחדים של nvidia שאמורים לעזור לפיענוח HD. רציתי לדעת האם הם תומכים בפיענוח HD גם עם כרטיסים מסידרה 6 ואם כן, אילו פורמטים של HD?
-
- 2 תגובות
- 573 צפיות
-
-
היי, בהמשך ל http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=349920.0 אני אשמח לקבל תוכנה שתבדוק לי את ה HD שלי בצורה מקיפה. הורדתי תוכנה של WD אבל לא מצאתי שם אפשרות לבדיקת תקינות הכונן. תודה.
-
- 1 תגובה
- 573 צפיות
-
-
ובכן יש לי סרט בפורמט - Divx ואני רוצה להמיר אותו לפורמט - Vcd או - Svcd. כדי שאוכל לצפות ב Dvd הפשוט שאינו קורא את כל הפורמטים. עם איזה תוכנה כדי להשתמש כדי להמיר את הסרט בצורה הנוחה ביותר. ממתין לתגובתכם בתודה מראש... עדיין מחכה לתגובות.....
-
- 0 תגובות
- 573 צפיות
-
-
אני משתמש באייסיקיו גרסה 2003a, והוא פשוט לא מסכים לשמור לי הסטוריה. אני אחרי פירמוט. לפני הפרמוט הכל עבד כרגיל, אבל עכשיו אין לי אפשרות לשמור (גם האפשרות Save Message History בחלון ההסטוריה מחוקה). ניסיתי להסיר ולהתקין שוב אבל זה לא עזר. אין לי מושג מה עשיתי שונה מההתקנה הקודמת... למישהו יש עצה?
-
- 1 תגובה
- 573 צפיות
-
-
המערכת היא : GIGABYTE GA-EP43 Q9550 HD 4870 WIDNWOS XP 32 ניסיתי גם דרך הדרייבר שמקבלים בקופסה וגם דרך הדרייבר הכי חדש לכ.מ. הבעיה היא : כשאני מדליק 3DMARK 05 או 3DMARK 06 זה פשוט לא נכנס לתוכנה, כלומר רואים את "WELCOME" שאין שם בכלל אפשרויות.. המעבד בזמן זה פועל על 25% אבל ממש לא קורא כלום.. אשמח לקבל עצה לפתרון, תודה!!
-
- 2 תגובות
- 573 צפיות
-
-
-
כשאני שם את המחשב על standby, אני יכול להחזיר אותו רק ע"י המקלדת, העכבר מכובה. באפשרויות העכבר אפשרתי חזרה מSTANDBY ע"י העכבר. לוקח לעכבר כ30 שניות לחזור לפעולה ולהדלק. מה הבעיה? ווינדוס XP SP2, עכבר RAZER COPPERHEAD (לייזר). תודה!
-
- 2 תגובות
- 573 צפיות
-
-
כשאני מנסה לפתוח לינק (מודגש בכחול עם קו תחתון) של אי מייל או של אתר מקובץ אקסל או מהאימייל שלי (אאוטלוק) מתקבלת ההודעת שגיאה הבאה: this operation has been canceled due to restrictions in effect on this computer.Please contact your system administrator." מה עלי לעשות כדי שאוכל שוב לפתוח לינקים?? (המחשב פורמט לפני כחודש) [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 573 צפיות
-
-
יש כזו חיה? אם כן אשמח לקבל לינק, תודה.
-
- 0 תגובות
- 573 צפיות
-
-
חברה סיימתי להגדיר את התוכנה אצלי השרת עובד שבתוכו יש משחק שאני שולח את זה לחבר שלי לא נכנס לו לחלון של ההתחברות של השם משתמש וסיסמה מה עושים?!
-
- 0 תגובות
- 573 צפיות
-
-
שלום, יש לי את ESET Smart Seccurity שזה בעצם NOD32 החדש בעיקרון הוא בא עם firewall ואני רוצה להתקין גם firewall אחר COMODO Firewall ושאני מתחיל להתקין רשום שאסור שיהיה פרסונל פייראול חוץ ממנו האם ניתן להתקין את ה comodo בנוסף לפירראול של הנוד 32 ?! תודה מראש.
-
- 6 תגובות
- 573 צפיות
-
-
פתאום זה קרה. ואין קשר לעידכון החדש של FIREFOX. אי אני מחזיר את זה לפעול
-
- 0 תגובות
- 573 צפיות
-
-
כיבתי את המחשב, והדלקתי אותו במוצאי שבת, לפני שהמחשב עולה לשולחן עבודה יש מסך כחול עם רשימה ארוכה [איאפשר להספיק לקרוא] ואז המחשב עושה ריסט . וכך זה חוזר על עצמו. אז כיבתי את המחשב לגמרי והדלקתי ואז הצלחתי להכנס לשלוחן עבודה. במנהל משימות אין לי פתאום את שם המשתמש שלי [תמונות] הדפדפן לפעמיים קופא, בין Explore בין Maxthon . [attachment deleted by admin]
-
- 4 תגובות
- 573 צפיות
-
-
לאחרונה כאשר אני פותח סרטונים עם סיומת wmp ע"י המדיה פלייר קלאסיק שאני משתמש בו, הצבעים לא נכונים(ורוד,כחול,ירוק) במקום הצבעים הטבעיים. עם ה-wmp של חלונות הם נראים בסדר. נדמה לי שפעם זה קרה לי ושיניתי אחת ההגדרות בפלייר וזה עזר. איני זוכר מה זה היה, כל מה שניסיתי כעת לא עזר. תודה!
-
- 1 תגובה
- 573 צפיות
-
-
שלום יש לי את האנטי וירוס של קספרסקי והוא אומר לי שהוא גילה מזיקים ויש לי שני אפשריות דיסקרייד ונטורלייז מה כל אחת אומרת ומה מומלת ללחוץ בבקשה זה דחוף לי
-
- 3 תגובות
- 573 צפיות
-
-
אני צריך שבכל מסמך וורד שלי, יהיה לוגו בפינה. זה אפשרי?
-
- 4 תגובות
- 573 צפיות
-
-
יש לי בעיה במוניטור בפרמייר 1.5 כאשר אני רואה סרט דרכו לאחר חמש דקות הוא מפסיק אוטומטי האם יש דרך הפסיק זאת? דבר נוסף האם מישהו יודע איך אפשר לראות על מסך שלם? תודה
-
- 0 תגובות
- 573 צפיות
-
-
היי אני משתמש בגירסה החינמית של MAIL WASHER שהיא כבר ישנה ולא מתעדכנת אני מחפש תוכנה דומה וטובה לסינון מיילים תודה
-
- 7 תגובות
- 573 צפיות
-


