עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by nick988,

    האם אפשר לעשות דיסקט איתחול על דיסק כי כונן דיסקטים שלי התקלקל... ואיך אני עושה את זה... ועוד שאלה האם אני יכול להפוף דיסק רגיל ל bootable ?

    • 2 תגובות
    • 574 צפיות
  2. Started by The Dom,

    למרות שאיבדתי את המתאם אפשר להעביר מילים? ואם כן יהיה אפשר בכלל להבין אותם?

    • 0 תגובות
    • 574 צפיות
  3. Started by A.Iniesta,

    מה הוא הפיירוול הכי חזק + נוח לשימוש? תודה רבה.

    • 1 תגובה
    • 574 צפיות
  4. אני חושב שקראתי על זה אבל לא מצאתי את זה עכשיו בפורום. בכל מקרה, האם יש כלי שמאפשר לבנות חבילת הפצה של Firefox+תוספים? כלומר שאני אצור חבילה כזו ואז אני אוכל להתקין להפיץ בעזרתה על תחנות אחרות את השועל+התוספים???

    • 0 תגובות
    • 574 צפיות
  5. Started by player_1,

    הורדתי את הבנצ'מארק 3DMARK 06 ממדור ההורדות של האתר ניסיתי לפתוח את ההתקנה שלו והוא לא מגיב תמונה

    • 0 תגובות
    • 574 צפיות
  6. Started by kinggil,

    אני לא מצליח לצרוב והכל בגלל הדבר שמסומן באדום. http://img228.imageshack.us/img228/5523/untitled5gf.jpg Image recorder מזה בכלל? כיצד לשנות זאת???

    • 4 תגובות
    • 574 צפיות
  7. Started by Shlomi XD,

    אז ככה.. כשאני רוצה להוריד סירטון באינטרנט אני צריך לעשות Save Target As.. בקליק ימני.. ואם אני לוחץ שמאלי הוא פותץח לי מדיה פלייר.. איך אני עושה שכשאני לוחץ שמאלי הוא פותח לי חלון ששואל אותי אם אני רוצה לשמור? (שאלה אידיוטית אבל זה ממש מציק לי)

    • 0 תגובות
    • 574 צפיות
  8. Started by omer-n,

    היי, הרכבתי מחשב חדש התקנתי עליו ויסטה אולטימייט 32 SP1 ואחרי שאני מתקין דרייבר לGEFORCE 9800GT של ZOTAC אני עובד על הויסטה ואז המחשב קופא (hang). יש לציין שאחרי ההתקנה הראשונה של הדרייבר הויסטה נתקע בעלייה (מסך שחור אחרי הOPENING SCREEN) רק אחרי שאיפסתי ביוס(שמתי הכל בDEFAULT הכוונה לא לפלאש, כי פלאש עשיתי אחרי שהרכבתי את המחשב) הוא עלה אבל אז התחילה בעיית הקפיאה) הלוח שלי ABIT IP43 ללא כרטיס מסך ONBOARD. ניסיתי להתקין גרסה ישנה של הדרייבר ,זו שבאה על הCD אבל עדיין זה קורה (כל פעם בערך אחרי 10 דקות של עבודה על המחשב). אם אני מסיר את הדרייבר ועובד עם ה VGA של הווינדוס אז הוא לא קופא וזה בסדר. עשיתי איפוס לביוס גם, לא עוזר. ויסטה 32 לא מקבלת את הכ.גרפי הזה או שהכ…

    • 0 תגובות
    • 574 צפיות
  9. Started by x-pac,

    המעבד עובד על 100 אחוז ואני לא עושה כלום [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 574 צפיות
  10. Started by tiestoboy,

    שלום אנשים, יש לי בעיה באיסיקיו 2003B, ברגע שאני עולה עם העכבר על שם של מישהו שנמצא בaway, אז אני אמור לראות כמה זמן הוא בaway אבל מאתמול זה הפסיק ולא רושם לי כלום?..מה עושים?..יכול להיות שיש קשר לזה שהתקנתי את הגרסה 5 החדש וחזרתי ל2003B?? תודה מראש על כל עזרה

    • 1 תגובה
    • 574 צפיות
  11. Started by Ferrari599,

    יש לי שער ותוכן עניינים. השער הוא עמוד אחד, התוכן עניינים הוא 32 עמודים. התוכן של העבודה מתחיל בעמוד 34. אני רוצה למספר כך שעמוד 34 יהיה כתוב עליו עמוד 1, עמוד 35 יהיה כתוב עליו 2 וכו. אני מנסה לעשות את זה מעל לשעה וחצע ולא מצליח. איך עושים את זה?

    • 0 תגובות
    • 574 צפיות
  12. Started by dududs,

    האם boot disk של ghost2003 יכול לשחזר גם קובץ שנוצר מגירסת ghost 9 ? ואם לא איך אני יוצר boost disk בגירסת ghost 9 ? תודה מראש, דודו.

    • 0 תגובות
    • 574 צפיות
  13. Started by emailaya,

    היי, אחרי כמה חודשים של פיתוח אינטנסיבי, שוחררה גירסה בטא2 של תוכנת הדואר החינמית eMailaya. אמנם מדובר בגירסת בטא 2 אבל היא יציבה ופועלת ואמורה להיות הבטא האחרונה לפני שיחרור סופי (אולי תהיה בטא נוספת לפני כן). רשימת העדכונים אמנם קצרה אבל השינויים מאחורי כל שורה הינם רבים. * טבלת ניהול המכתבים השתפרה * ניהול, יצירה ועריכת תיקיות דינמיות ידידותי למשתמש * תצוגה גרפית של מידע הקשור למכתבים ולשרתי הדואר (רק למשתמשים רשומים) * הוספת עמודת דגל כולל דגלים ב 3 צבעים * תפריט פעולות על טבלה בעת הוספת טבלה במצב HTML * אין הגבלת תאריך כלשהי בגירסה זו * על מנת לקבל גישה לכל האפשרויות של התוכנה יש להירשם אליה בחינם * תיקוני באגים * אימייליה חוגגת 4 שנים אשמח לקבל הערות והארות http://w…

    • 0 תגובות
    • 574 צפיות
  14. היי היה לי פעם תוכנה שהייתי מושך אליה תמונה והיא אוטומטית הייתה מדפיסה את זה לגודל של קופסאת DVD... ברח לי השם שלה ! אז מישהו מכיר איזה שהיא תוכנה שירשום שם... תודה !

    • 0 תגובות
    • 574 צפיות
  15. Started by moshiko69,

    לא מצליח לפתוח אתרים עם JAVA בWindows Internet Explorer7 מקבל את ההודעה המצורפת ראה קובץ. וראה קישור http://stockcharts.com/charts/carpet.html למה זה קורה? ואיך מסדרים זאת? ניסיתי להוריד JAVA מהאתר שלהם וגם לא מצליח להתקין אותו מקבל את אותו הודעת שגיאה!!! [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 574 צפיות
  16. Started by etzarfat1981,

    שלום, מישהו מכיר תוכנה שמאפשרת לסנכרן ספריות (MY DOCUMENTS), לסנכרן EMAILS של OUTLOOK 2003? אני מחפש תוכנה שמאפשרת לעשות את הכל ביחד. תודה

    • 0 תגובות
    • 574 צפיות
  17. שלום לאחר התקנת אופיס 2003 קיבלתי את השגיאה כשאני לוחץ על האופציה חשבונות אימייל הפעלתי אותה מחדש כמו שכתוב וזה לא עזר.. [attachment deleted by admin]

  18. Started by NiTrOAcHiLeSs,

    שלום לכולם: יש לי צורב DVD ומה שאני רוצה לשאול זה איך אני ממיר סרט ומצמיד לו כמה כתוביות לדוגמה: נכון תמיד בספריות וידאו יש סרטים שבתפריט שלהם יש אפשרות לשנות את שפת הכתוביות... אז לזה אני מתכוון.... תודה רבה....

  19. Started by EITANPP0,

    זה המפרט של המחשב: Field Value Computer Operating System Microsoft Windows XP Professional OS Service Pack Service Pack 2 DirectX 4.09.00.0904 (DirectX 9.0c) Computer Name USER-94D65A43A3 User Name Administrator Motherboard CPU Type DualCore Intel Pentium D 930, 3000 MHz (15 x 200) Motherboard Name Unknown Motherboard Chipset Unknown System Memory 2048 MB BIOS Type Award (11/07/06) Communication Port Communications Port (COM1) Communication Port ECP Printer Port (LPT1) Display Video Adapter NVIDIA GeForce 7300 SE/7200 GS (512 MB) 3D Accelerator nVIDIA G72 Monitor Plug and Play Monitor [NoDB] (172010341) Multimedia Audio Adapter SiS 7012 Audio Device Storage IDE Contr…

    • 2 תגובות
    • 574 צפיות
  20. שלום רב. הגיעה אליי שאלה מקרוב משפחה ומצאתי לנכון להעלות אותה לכאן, אשמח אם תעזרו: יש לי תוכנה שמצלמת מה אתה עושה במסך, צילמתי משהו שעשיתי במשחק כדורגל. לאחר שזה סיים זה יצר קובץ וידאו, קובץ ששוקל 365 מ"ב ומשך הסרט 17 שניות. איך אני מקטין את הרזולוציה והנפח בלי להוריד במידה רבה מהאיכות על מנת שאוכל לעלות את הסרטון ליוטיוב? תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 573 צפיות
  21. Started by naoriko,

    למשל אוטו שאתה נוסע איתו במשחק GTA למשל. איך המסך פועל??? כל התמונה זזה קדימה והמכונית נשארת איך שהיא רק שפונים איתה אז המסך נותן צילומים מהירים של התמונה ומוזיז אותם קצת ככה שזה נראה כאילו שזה זז וזה ככה בכל משחק וכל דבר שאתה עושה במחשב גם שאתם מוזיזים את העכבר

    • 1 תגובה
    • 573 צפיות
  22. נראה שהוציאו את התמיכה הזו בגרסת ביזנס ורק ב HOME PREMIUM כן השאירו...לך תבין. אני אשמח לנגן DVD חינמי וכן ל PLUGIN ל WMP11 אם יש. תודה, אופיר

    • 1 תגובה
    • 573 צפיות
  23. Started by yonik31,

    הודעה מספר רב של פעמים ביום מהאנטי וירוס קספרסקי שהמחשב שלי מותקף עיי worm hlkern ,מספר שניות אחרי הודעה זו פתאום אני מנותק מהאינטרנט ואז אני מנסה מספר פעמים להתחבר ובסוף מצליח.יש משהו שניתן לעשות כנגד התקפות אלה? אולי פיירוול אחר ממה שיש לי בxp? או שזה לא קשור.תודה.

    • 3 תגובות
    • 573 צפיות
  24. שלום כולם! אני רוצה לראות שידורים של משחקים בליגת הNBA...אין לי בעיה להשיג שידורים אבל הבעיה היא השעות הלא נוחות. רציתי לדעת אם משהו מכיר תוכנה שאני יכול להקליט באמצעותה את השידור? כלומר אניי אקום בלילה אפעיל את השידור ואת התוכנה ואז היא תקליט מה שמתחולל על המסך ויהיה אפשר לראות שידור חוזר שיתחשק לי..אני יודע שזה קצת מוזר אבל תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 573 צפיות
  25. Started by nitayc1,

    שלום, כאשר אני מנסה לתרגם מילה מתוך "פנקס רשימות" באמצעות ctrl+מקש ימני בעכבר הוא לא מצליח להכניס את המילה לתוכנה. בקובץ וורד ודפדפן אינטרנט זה עובד מצויין רק בפנקס רשימות ובכתבן יש בעיה. אשמח לעזרה תודה 8)

    • 0 תגובות
    • 573 צפיות

דיונים חדשים בפורומים