תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
שלום אני מחפש תוכנה שתפריד/תעתיק לי את הקול מהקליף ואז שאני יוכל לשמוע את זה בפורמט MP3 וכו' משהו מכיר ויכול להמליץ לי בבקשה על תוכנה כזאת?
-
- 7 תגובות
- 574 צפיות
-
-
יש לי בביטקומט כמה קטגוריות של דברים שאני כבר הורדתי איך אני משנה/מוחק/מוסיף אותן?
-
- 0 תגובות
- 574 צפיות
-
-
ובכן, המפרט בצד, קודם כל. למה לעזעזל כשאני מעלה תמחשב לוקח לNOD32 לעלות כ30 שניות!?!? כשבמחשבים אחים זה לוקח 5 שניות? דבר שני, לא יצרתי 2 כוננים קשיחים, ז"א יש לי רק C, איך אני פותח עוד בצורה תקינה ושתעבוד סבבה???? תודה לכל העוזרים!! אם יש לכם עוד טיפים אשמח לשמוע!!!!!
-
- 3 תגובות
- 574 צפיות
-
-
אני צריך תוכנת גיבוי שפועלת מחוץ לוינדוס. אני רוצה לגבות דיסק קשיח שלם אל דיסק אחר ובשעת הצורך לכתוב חזרה את הגיבוי לדיסק הראשון. חיפשתי וקצת התקשתי למצוא תוכנות כאלו, שמעתי על תוכנה שנקראת ghost אבל אני לא מכיר אותה. חשוב לי גם שאני אוכל להשתמש בדיסק השני, זאת אומרת שהדיסק שאני מגבה עליו עדיין יעבוד עם ווינדוס והכל (הדיסק הזה נמצא על מחשב אחר) איזה תוכנה הכי מומלצת? תודה..
-
- 4 תגובות
- 574 צפיות
-
-
יש לי סרט ואני רוצה לגבות אותו אני רוצה לכווץ אותו כדי שיהיה באיכות טובה אבל אני רוצה שיהיה גם סראונד... יש תוכנה כזו? divx pro היא התוכנה שלי?
-
- 3 תגובות
- 574 צפיות
-
-
יש לי את 7 וחצי היא מתנתקת לי כל כמה דקות ואז זה כותב לי שהתוכנה תתחבר עוד כך וכך שנות ואז זה מתחבר ושוב מתנתק ומתחבר..... מה עושים למישהו יש מושג..?
-
- 4 תגובות
- 574 צפיות
-
-
שלום התקנתי את התוכנה על המחשב ובסיום הסריקה לאחר 15 דקות לערך לא נימצאו וירוסים אבל קיבלתי את ההודעה הבאה. ]4] file cant be opendd it may be in use by another applicatiom or operating system האם צריך להתייחס לזה כבעיה? ואם כן מה עשיתי לא נכון במהלך ההתקנה. יש לי ff 2.0 אנגלית. תודה. יש עצות?
-
- 1 תגובה
- 574 צפיות
-
-
האם אפשר לעשות דיסקט איתחול על דיסק כי כונן דיסקטים שלי התקלקל... ואיך אני עושה את זה... ועוד שאלה האם אני יכול להפוף דיסק רגיל ל bootable ?
-
- 2 תגובות
- 574 צפיות
-
-
למרות שאיבדתי את המתאם אפשר להעביר מילים? ואם כן יהיה אפשר בכלל להבין אותם?
-
- 0 תגובות
- 574 צפיות
-
-
מה הוא הפיירוול הכי חזק + נוח לשימוש? תודה רבה.
-
- 1 תגובה
- 574 צפיות
-
-
אני חושב שקראתי על זה אבל לא מצאתי את זה עכשיו בפורום. בכל מקרה, האם יש כלי שמאפשר לבנות חבילת הפצה של Firefox+תוספים? כלומר שאני אצור חבילה כזו ואז אני אוכל להתקין להפיץ בעזרתה על תחנות אחרות את השועל+התוספים???
-
- 0 תגובות
- 574 צפיות
-
-
הורדתי את הבנצ'מארק 3DMARK 06 ממדור ההורדות של האתר ניסיתי לפתוח את ההתקנה שלו והוא לא מגיב תמונה
-
- 0 תגובות
- 574 צפיות
-
-
אני לא מצליח לצרוב והכל בגלל הדבר שמסומן באדום. http://img228.imageshack.us/img228/5523/untitled5gf.jpg Image recorder מזה בכלל? כיצד לשנות זאת???
-
- 4 תגובות
- 574 צפיות
-
-
אז ככה.. כשאני רוצה להוריד סירטון באינטרנט אני צריך לעשות Save Target As.. בקליק ימני.. ואם אני לוחץ שמאלי הוא פותץח לי מדיה פלייר.. איך אני עושה שכשאני לוחץ שמאלי הוא פותח לי חלון ששואל אותי אם אני רוצה לשמור? (שאלה אידיוטית אבל זה ממש מציק לי)
-
- 0 תגובות
- 574 צפיות
-
-
היי, הרכבתי מחשב חדש התקנתי עליו ויסטה אולטימייט 32 SP1 ואחרי שאני מתקין דרייבר לGEFORCE 9800GT של ZOTAC אני עובד על הויסטה ואז המחשב קופא (hang). יש לציין שאחרי ההתקנה הראשונה של הדרייבר הויסטה נתקע בעלייה (מסך שחור אחרי הOPENING SCREEN) רק אחרי שאיפסתי ביוס(שמתי הכל בDEFAULT הכוונה לא לפלאש, כי פלאש עשיתי אחרי שהרכבתי את המחשב) הוא עלה אבל אז התחילה בעיית הקפיאה) הלוח שלי ABIT IP43 ללא כרטיס מסך ONBOARD. ניסיתי להתקין גרסה ישנה של הדרייבר ,זו שבאה על הCD אבל עדיין זה קורה (כל פעם בערך אחרי 10 דקות של עבודה על המחשב). אם אני מסיר את הדרייבר ועובד עם ה VGA של הווינדוס אז הוא לא קופא וזה בסדר. עשיתי איפוס לביוס גם, לא עוזר. ויסטה 32 לא מקבלת את הכ.גרפי הזה או שהכ…
-
- 0 תגובות
- 574 צפיות
-
-
המעבד עובד על 100 אחוז ואני לא עושה כלום [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 574 צפיות
-
-
שלום אנשים, יש לי בעיה באיסיקיו 2003B, ברגע שאני עולה עם העכבר על שם של מישהו שנמצא בaway, אז אני אמור לראות כמה זמן הוא בaway אבל מאתמול זה הפסיק ולא רושם לי כלום?..מה עושים?..יכול להיות שיש קשר לזה שהתקנתי את הגרסה 5 החדש וחזרתי ל2003B?? תודה מראש על כל עזרה
-
- 1 תגובה
- 574 צפיות
-
-
יש לי שער ותוכן עניינים. השער הוא עמוד אחד, התוכן עניינים הוא 32 עמודים. התוכן של העבודה מתחיל בעמוד 34. אני רוצה למספר כך שעמוד 34 יהיה כתוב עליו עמוד 1, עמוד 35 יהיה כתוב עליו 2 וכו. אני מנסה לעשות את זה מעל לשעה וחצע ולא מצליח. איך עושים את זה?
-
- 0 תגובות
- 574 צפיות
-
-
האם boot disk של ghost2003 יכול לשחזר גם קובץ שנוצר מגירסת ghost 9 ? ואם לא איך אני יוצר boost disk בגירסת ghost 9 ? תודה מראש, דודו.
-
- 0 תגובות
- 574 צפיות
-
-
היי, אחרי כמה חודשים של פיתוח אינטנסיבי, שוחררה גירסה בטא2 של תוכנת הדואר החינמית eMailaya. אמנם מדובר בגירסת בטא 2 אבל היא יציבה ופועלת ואמורה להיות הבטא האחרונה לפני שיחרור סופי (אולי תהיה בטא נוספת לפני כן). רשימת העדכונים אמנם קצרה אבל השינויים מאחורי כל שורה הינם רבים. * טבלת ניהול המכתבים השתפרה * ניהול, יצירה ועריכת תיקיות דינמיות ידידותי למשתמש * תצוגה גרפית של מידע הקשור למכתבים ולשרתי הדואר (רק למשתמשים רשומים) * הוספת עמודת דגל כולל דגלים ב 3 צבעים * תפריט פעולות על טבלה בעת הוספת טבלה במצב HTML * אין הגבלת תאריך כלשהי בגירסה זו * על מנת לקבל גישה לכל האפשרויות של התוכנה יש להירשם אליה בחינם * תיקוני באגים * אימייליה חוגגת 4 שנים אשמח לקבל הערות והארות http://w…
-
- 0 תגובות
- 574 צפיות
-
-
היי היה לי פעם תוכנה שהייתי מושך אליה תמונה והיא אוטומטית הייתה מדפיסה את זה לגודל של קופסאת DVD... ברח לי השם שלה ! אז מישהו מכיר איזה שהיא תוכנה שירשום שם... תודה !
-
- 0 תגובות
- 574 צפיות
-
-
לא מצליח לפתוח אתרים עם JAVA בWindows Internet Explorer7 מקבל את ההודעה המצורפת ראה קובץ. וראה קישור http://stockcharts.com/charts/carpet.html למה זה קורה? ואיך מסדרים זאת? ניסיתי להוריד JAVA מהאתר שלהם וגם לא מצליח להתקין אותו מקבל את אותו הודעת שגיאה!!! [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 574 צפיות
-
-
שלום, מישהו מכיר תוכנה שמאפשרת לסנכרן ספריות (MY DOCUMENTS), לסנכרן EMAILS של OUTLOOK 2003? אני מחפש תוכנה שמאפשרת לעשות את הכל ביחד. תודה
-
- 0 תגובות
- 574 צפיות
-
-
שלום לאחר התקנת אופיס 2003 קיבלתי את השגיאה כשאני לוחץ על האופציה חשבונות אימייל הפעלתי אותה מחדש כמו שכתוב וזה לא עזר.. [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 574 צפיות
-
-
שלום לכולם: יש לי צורב DVD ומה שאני רוצה לשאול זה איך אני ממיר סרט ומצמיד לו כמה כתוביות לדוגמה: נכון תמיד בספריות וידאו יש סרטים שבתפריט שלהם יש אפשרות לשנות את שפת הכתוביות... אז לזה אני מתכוון.... תודה רבה....
-
- 0 תגובות
- 574 צפיות
-


