עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by triple_maxim188,

    יש לי סוס טרויני באינטרנט אקספלורר איך אני יכול למחוק אותו

    • 1 תגובה
    • 575 צפיות
  2. שלום. הורדתי את הדרייבר הכי חדש לצ'יפסט שלי- NVIDIA NFORCE4 ל-AMD גרסה 6.70, מהאתר של NVIDIA. טוב אז קודם כל- מה זה בדיוק שיפר/תיקן? זה הוריד לי גם מין פיירוול של אונידיה, לא שמעתי על זה, אז איך הפיירוול הזה, טוב? עדיף על הזה של הווינדוס? וזה פיירוול רגיל, או שהוא פועל כזה מתוך האינטרנט?? וזה הוריד גם את התוכנה NVIDIA MIXER, למה זה בדיוק?

    • 0 תגובות
    • 575 צפיות
  3. יש לי מצלמה, ואני מעביר את הסרטים למחשב דרך כרטיס fire wire . אני משתמש בתוכנת Movie maker . כשאני העברתי סרטים מהמצלמה לקלטות וידאו התאריך שמוצג בתחתית המסך נשמר, והוצג על הקלטת. כשאני מעביר במחשב, התאריך לא מופיע, למרות שהוא מוצג במסך המצלמה. ז"א הבעיה איפשהו בתוכנה ולא במלצמה. השאלה שלי היא איך להוסיף תאריך בתוכנה?

    • 0 תגובות
    • 575 צפיות
  4. Started by Matrix^Tank,

    טוב אז בזמן האחרון בIE8 כמעט כל אתר שאני נכנס אליו אני מדפדף בין הדפים ואז בא אלי הEROR הזה: http://up133.siz.co.il/up2/4imzxnymymcm.jpg יש לי ויסטה (אם זה חשוב). המחשב חצי שנה אצלי רק.. מחשב חזק מאוד.. זה המפרט: http://up128.siz.co.il/up2/mljkynzmab0d.jpg אשמח לעזרה..

    • 0 תגובות
    • 575 צפיות
  5. Started by MACHO1234,

    האם אפשר בתוכנת idm אפשר לעשות שירדו קבצים לא במקביל אלא אחד אחרי השני . שיסתים קובץ ירד השני אחריו ולא במקביל

    • 0 תגובות
    • 575 צפיות
  6. Started by donangelo,

    היי חברים,האם מישהו יודע מדוע לאחר צריבת קבצי אודיו בתוכנת נרו ,אני מקבל את שמות השירים בג'יבריש? (כאשר אני מנגן את הדיסק באוטו בבית וכו')דרך אגב הדבר קורה גם אם אני משנה את שם הקובץ.אנא עזרו לי, תודה.

    • 4 תגובות
    • 575 צפיות
  7. אני מנסה לדבר דרך TEAmspeak וזה לא שולח שום דבר או לחילופין, מפעיל תvoice recorder של הWinXP וגם זה לא מקליט לי שום דבר... זה ממש מוזר. בעיה נוספת שצצה לי זו שהאינטרנט מתנתק לי אוטומטית איך שאני נכנס לOutlook Express ! מה זה?!!? זה משהו מהלוח אם? דרייברים!? spyware? adware? משהו?! רעיונות?! תודה!

    • 3 תגובות
    • 575 צפיות
  8. Started by ShaY-MoR,

    ובכלל, עם הקיובס 3 היו לי מלא תקלות עם הויסטה, זה משהו ידוע שניתן לסדר איכשהו? הבנתי שאת הקיובס 4 לא ניתן בכלל להפעיל על ויסטה. מה יש לתוכנה הזאת עם הווינדוס הזה?

    • 0 תגובות
    • 575 צפיות
  9. Started by FIRE-KID,

    משהו יודע מה קרה לביטורנדו.. כל פעם שאני מביא לו טורנט הוא כותב לי ERORים... הוא לא היה מביא לי ככה על כל אחד אבל פתאום על כל טורנט הוא כות שהוא לא מצליח להתחבר לטראקר... (ולקחתי גם טורנטים טובים מאוד)... אולי השתנו הפורטים או משהו?

    • 2 תגובות
    • 574 צפיות
  10. אני מנסה להתקין Microsoft Visual C++ 6.0 Standard Edition ואז משום מה נעצרה ההתקנה (הקבצים תקינים) בבואי להתקין שוב אז רושם לי הודעת שגיאה (מצ"ב). ואני לא מבין מה הבעייה?? התקנתי גם במצב בטוח אין אפשרות לעשות הסרה של מה שהותקן כבר כי זה אפילו לא יצר את הסיפרייה. מה עושים? [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 574 צפיות
  11. איזה תוכנה הכי מומלצת ואמינה כדאי להתקין ואם בכלל... מה לגבי Vista Transformation Pack? היא טובה? משהו ניסה? תודה רבה לכם.

    • 0 תגובות
    • 574 צפיות
  12. אני מוריד בין 3-15 ככה ואני רוצה להאיץ אותה. יש איזה תוכנה או שינוי בהגדרות שיוכלו לעור או איזה עצה או משהו כזה תודה לעוזרים ;)

  13. Started by RAID2010,

    האם קיימת אפשרות לביצוע Raid עם תוכנה, שכל מה שנכתב למחיצות מסויימות - יזכה לגיבוי במחיצה \ דיסק קשיח אחר - בזמן אמת ?

    • 0 תגובות
    • 574 צפיות
  14. שלםו לכולם בטעות עשיתי פירמוט להרדיסק אבל ביטלתי אותו אחרי 2 אחוז ושחזרתי את הקבצים עם EasyRecovery Professional עכשיו הוא נתן לי מלא קבצים שכביכול הוא שיחזר אבל הם בכל מיני פורמים משונים...מישהו יודע מה אני צריך לעשות כדי להחזיר אותם לקבצים המקוריים?? תודה!!

    • 0 תגובות
    • 574 צפיות
  15. Started by אוקיי,

    'k well, if you can, look for ways of fixing problems towards the following various bsod's (blue screens of death) irql not less than equal , page area faults, bad pool error, pfn input error, and sometimes mention of win32k.sys (which is related to graphics display drivers) from what i've discovered so far it's usually to do with faulty ram, or bad drivers....i've changed neither in the past year so i'm damned if i know what the problem is זה חבר שלי שגר באנגליה. אלה הבעיות שלו.. עכשיו בנוסף הלוח אם שלו עבד כבר הרבה זמן על 73 מעלות !! הוא שם עליו מאוורר ענק, יענו מאלה שמאווררים בני אדם וזה הוריד את זה ב 15 מעלות. יכול להיות שזאת בעיה שקשורה לחומרה? הוא לא …

    • 1 תגובה
    • 574 צפיות
  16. Started by dj shay 30010,

    אני צריך שם או לינק של תוכנה פשותה שתגיד לי כמה מעלות חום יש על ה HDD :-\

    • 1 תגובה
    • 574 צפיות
  17. השאלה שלי היא כזו יש לי מערכת xp כרגע יש לי כונן של מאקסטור 120 ג'יגה הוא מחולק לשלושה קוננים c d e אני יודע שאם אני רוצה לפרמט את סי אני מעיף את כל הקבצים החשובים לדי ואי וככה הם נשמרים עכשיו השאלה שלי כזו נגיד שעכשיו אני רוצה להתקין במחשב את הווינדוס ויסטה האם הקבצים עדיין ישמרו? האם הפירמוט וההתקנה הם באותו נוהל רגיל ולא צריך לפרמט גם את די ואי אלא רק את סי?... תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 574 צפיות
  18. Started by ariel7766,

    אני רוצה לדעת אם הוא כבר הגיע לחנויות בעולם או בארץ....? ואם כן כמה הוא שוקל? והאם אתם ממליצים לי על הקספרסקי ?

    • 1 תגובה
    • 574 צפיות
  19. Started by Goadzilla,

    ראיתי איזה מישהו מתקין ווינדוס ובמהלך ההתקנה הווינדוס התחיל להתקין את כל התוכנות הרצויות (נרו-ווינרר-מקודדים-נגנים וכו') מישהו יודע איך עושים את זה?

    • 7 תגובות
    • 574 צפיות
  20. Started by kangal,

    איך נפתרים מקובץ עם שם לא חוקי? לאחר שסימתי לנסות איזו תוכנה שהורדתי באינטרנט ביצעתי UNINSTALL אולם משום מה "נתקעתי" עם קובץ סרבן בעל שם בערך כך: ABCD/AB.EXE כן זה קובץ ולא PATH של קובץ ניסיתי ללא בצלחה למחוק אותו אבל תמיד מערכת ההפעלה מתבלבלת כי היא חושבת (אני מניח) שזה קובץ עם PATH יש למשהו רעיון איך זה קורה ואיך נפתרים מהקובץ????

    • 3 תגובות
    • 574 צפיות
  21. Started by efialon,

    שלום לכולם אני צריך מכם עזרה במציאת דריבר לכרטיס מסך למחשב של אחותי. הכרטיס מסך הוא radeon 9250pro . חיפשתי נואשות ולא מצאתי.. :s05: ווינדוס XP פרו אם זה עקרוני.. תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 574 צפיות
  22. היי לכולם!!! אני צריך תוכנה חינם אשר משחזרת טוב תמונות מכרטיס SD אשר פורמט תודה

    • 1 תגובה
    • 574 צפיות
  23. Started by snogoo,

    קניתי למחשב סלוני כרטיס מסך ATI X1950 בעל יציאת VIVO ומטרת המחשב היא להיות טלויזיה סלונית (בעבר היה לי ALL IN WONDER ואז לא היתה בעייה) מסתבר שכל התוכנות שמצאתי עד עתה בעלות פונקציית TV (הפעלה של ה VIDEO IN על המסך + פונקציות כמו שמירת סרט וכו') מסתמכות על קיום כרטיס TV במחשב אחרת הן לא פועלות. וזה די מטומטם כי ה VIVO אצלי כבר מחובר לממיר ואם אני מפעיל CAPTURE אני רואה טלויזיה בכיף - אבל זה בחלון קטן ודורש הפעלת תוכנת עריכה וכו' -זה לא פתרון ראוי. אני מחפש תוכנה שיודעת להשתמש ב VIVO כדי להציג את ה VIDEO IN על מסך מלא - בלי כל הפרוצדורה של לפתוח פונקציית CAPTURE בכל מיני תוכנות אחרות. תודה מראש וכל הכבוד למוצא הישר, עומר

    • 0 תגובות
    • 574 צפיות
  24. Started by biju2006,

    שלום שאני בא לצרוב שירים בנרו "Make Audio CD" או Make MP3 CD זה נכנס והכל, אבל שאני בא לגרור לשם שירים (לא משנה איזה) זה כותב לי את הבעיה הזאת: אם אני עושה סתם צריכה רגילה של DATA CD אז אני יכול לשים חופשי.. הקטע שאני צריך דיסק שירים בשביל לשמוע באוטו.. אז אני חייב את אחד מאלה.. מישו יודע מה הבעיה? תודה..

    • 1 תגובה
    • 574 צפיות
  25. Started by AmL1,

    מישהו מכיר איזה שהיא אפשרות לשמור בו זמנית ב2 מקומות שונים?

    • 2 תגובות
    • 574 צפיות

דיונים חדשים בפורומים