תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אתמול פירמטתי את המחשב... אני לא זכרתי שאין ברשותי את הדרייברים של הסאונד... אני מחפש דרייברים של סאונד ל- PCPartner כל מי שיוכל לעזור לי אני אודה לו מאוד... יום טוב לכולם....
-
- 3 תגובות
- 575 צפיות
-
-
תוכנה אמינה נוחה לעבודה מול מחשב כף יד . אם בעברית יותר טוב . מי מכיר ? מי יודע ? תודה
-
- 0 תגובות
- 575 צפיות
-
-
אני כבר ותיק בתוכנה ולפני כמה ימים נתקלתי בבעיה...כשאני מפעיל את התוכנה יש לי בעיה שכתוב בא"the system cannot find the file specified" ואז התוכנה לא עולה(ככה זה כל פעם) *כבר ניסיתי למחוק את התוכנה למחוק את הריג'יסטרי ולהתקין מחדש אבל עדיין יש את אותה הבעיה... מה לעשות? אני חייב את התוכנה הזאת, היא פשוט התוכנה הכי טובה שיש!!! תודה מראש עידו. idoky1@gmail.com
-
- 6 תגובות
- 575 צפיות
-
-
שלום. אני מנסה להסתנכרן עם ה-GMAIL שלי לאאוטלוק אבל זה לא נותן שום אופציה. יכול להיות שזה אאוטלוק ישן? יש גירסה חדשה אולי? תודה לעוזרים. [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 575 צפיות
-
-
חברה התקנתי אתכל הדריורים של הלוח חסם רק pci device ואני לא יודע מזה אני מנסה להתקין מהדיסק של הלוח ועדיין זה לא נעלם הסימן שאלה ובגלל זה לא מצליח להתקיןאת הקול תראו תמונה:
-
- 2 תגובות
- 575 צפיות
-
-
היי, האם אפשר להגדיר בתוכנות סינכרון למינהם לסנכרן קבצים ספציפיים? תודה,
-
- 0 תגובות
- 575 צפיות
-
-
שמעו אני צריך תוכנה שמאשרת conversion בין .avi לVCD ושגם מחלק את הקבצים שתאפשר חילוק של קובץ לחלק אחד של נגיד 600 מגה והחלק השני של 200... חיפשתי בגוגל אבל זה יותר מידי ולא מסודר אז אם למישהו יש איזה המלצה אני ממש צריך ותודה...
-
- 0 תגובות
- 575 צפיות
-
-
שלום לכולם קיבלתי לא מזמן בלוטוס USB שמתחבר למחשב משהו חמוד כזה עם טווח של עד 100 מטר קליטה .. הדגם זה bluetooth class 1 billionton p/n:ubtcr500-b הוינדוס לא ממזהה את ההתקן החדש מוזר מה לעשות? חיפשתי בגוגל ולא מצאתי עזרה מישהו?
-
- 0 תגובות
- 575 צפיות
-
-
זה התחיל לפני שבועיים, בכל מקום אפשר לכתוב עברית רק באוטלוק לא.. מחקתי לו את כל ההגדרות שפה, הגדרתי אותם מחדש (לדעתי בול כמו שהיה קודם), וזה הסתדר.. עכשיו אחרי שבועיים שוב אותו דבר, כבר לא היה לי כוח לעשות את ההגדרות שפה מחדש אז עזבתי את זה.. השאלה מה גורם לזה, למה פתאום זה נתקע ואי אפשר לכתוב טקסט בעברית? *הסרגל שפה נמצא על מצב "עברית" אבל עדיין כותב אנגלית *אפשר לקרוא עברית במיילים *הכל עובד כשורה בתוכנות אחרות *הפונט עומד על אריאל\טיימס ניו רודמן ככה שזה לא בעיה של פונט לא תומך תודה.
-
- 0 תגובות
- 575 צפיות
-
-
אני מנסה להסיר מהמחשב את תוכנת ה premiere pro 2.0 אין לי uninstaller מובנה לתוכנה אז אני מנסה דרך ה control panel>add/remove programs הבעייה היא שה uninstall wizard מתחיל את הפעולה אחרי אישור שלי ומפסיק אחרי רגע ולמרות הודעה שסיים את התהליך התוכנה עדיין מופיעה - איך אני יכול להסיר אותה לחלוטין ?
-
- 0 תגובות
- 575 צפיות
-
-
מאז שהתקנתי את AUDIOSURF הפונטים באקספלורר השתנו לי. ניסיתי להסיר את המשחק ולהתקין אותו מחדש והפונטים נשארו אותו הדבר. ראיתי שהיו כמה פוסטים בנושא שפורסמו בפורומים, אבל אף אחד מהפתרונות שהוצעו שם לא עזר לי. אז מהו בעצם הפתרון? עריכה: לא משנה, הסתדרו הפונטים איכשהו...
-
- 0 תגובות
- 575 צפיות
-
-
-
התקנתי עכשיו אימיול, כמו שעשיתי עשרות פעמים קודמות, פתחתי את הפורטים באמצעותו (וקיבלתי אפילו שני V ירוקים), הגדרתי כל מה שאני תמיד מגדיר, נתתי הוראה לירידת קבצים שאמורים להיות רוויי מקורות, אבל כלום. הוא מראה 0 במקורות ולא זז כבר שעות. מה שכחתי?
-
- 5 תגובות
- 575 צפיות
-
-
שלומות.. כשאני שם באתר כלשהו קידוד UTF8, מעביר אותו מWIN כל פעם, אחרי כל דף שאני עובר הקידוד חוזר לWIN. יש אפשרות לבטל את זה? תודה
-
- 0 תגובות
- 575 צפיות
-
-
כבר כמה חודשים שאינני מצליח לעדכן כי אינני מוצא את הלינק לדף העידכון שלהם...
-
- 0 תגובות
- 575 צפיות
-
-
מה יכולה להיות הבעיה? *הערה: ניסיתי ב WMP WINAMP VLC...כלום
-
- 2 תגובות
- 575 צפיות
-
-
מעניין לדעת באיזה נגן ואיזה קודקים אתם משתמשים, במיוחד כשהHD ניהיה הרבה יותר פופולרי.. נגנים: הכל מלבד 1080P - mv2player 1080P - bsplayer ו zplayer בבדיקת סינכרון עם כתוביות(נפתח מהר). קודקים: k-lite mega codec pack
-
- 3 תגובות
- 575 צפיות
-
-
היי אנשים אני עובדת עם שני דפדפנים. firefox ו- IE6 לגיבוי. עם firefox לא הצלחתי להתחבר לאתר (כן ראיתי אותו) והאתר שלח אותי לדבר עם האדמיניסטרטור. דרך IE6 אני כותבת ברגע זה. מה אני צריכה לשנות כדי שאוכל להכנס דרכו? תודה עריכה: לאחר כמה שעות פתאום היא הסכים. מקווה שהבעיה לא תחזור
-
- 0 תגובות
- 575 צפיות
-
-
שלום.מדי פעם שאני פותח את תוכנת ה office פעם את ה word ו outluk ולפעמים גם כשאני רוצה לראות תמונות נזרקת לי הודעה שלא מוצא את הקובץ שרשמתי ומבקש שאני אכניס את דיסק ההתקנה. כשאני מכניס את דיסק ההתקנה זה מסתדר. ניסיתי לחפש את הקובץ בדיסק ולא מצאתי. הסרתי את ה office והתקנתי מחדש ועדיין לפעמים קופצת הודעת השגיאה הזאת. מה עושים? תודה.
-
- 0 תגובות
- 575 צפיות
-
-
שלום לכולם ושנה אזרחית טובה יש לי מנסגר 6.1 יש מספר משתמשים במסנגר שנכנסים אליו איך אני מסיר את המשתמשים האילו זאת אומרת שאני נכנס בחשבון אחר קיימים לי גם חשבונות לא רצויים ואני לא יודע איך להסיר אותם שיהיו רק משתמשים רלוונטים בתודה מראש
-
- 2 תגובות
- 575 צפיות
-
-
שלום, לא מזמן קיבלתי מחשב ישן וביצעתי לו פורמט, התקנתי את כל הרכיבים החשבוים ורק את כרטיס המסך לא הצלחתי להתקין. אין לי את הדיסק של כרטיס המסך וכשניסית לחפש בdriver guide וב-google (כמו שעשיתי בכרטיס הקול) את הכרטיס המתאים לא מצאתי הכרטיס הוא כרטיס קטן של 8-M אני אני לא טועה(רשום עליו בשחור כך) על הכרטיס אני לא רואה שם של חברה ספציפית אך רשום בלבן: CR2CSD VER:1.2 בנוסף יש שני ג'וקים עם שמות אחד של: holtek ht27c512-70 a010k0261-2 והשני של agp: rage IIc agp 215R2QZUA21 B1S10 0015SS TAIWAN על הכרטיס אני לא מוצא עוד שום פרט שיכול לעזור, עם למישהו יש את הדריבר או קישור לדריבר, או יש בה דרך שיוכל לעזור לי ?
-
- 1 תגובה
- 575 צפיות
-
-
על שרת קבצים ישראלי ומהיר ! http://www.download.co.il/download.php?file=378562a8c54cfff1790f4d81f9a70cd0 אני בעצמי משתמש בדרייבר הזה למחשב מודינג בשביל לראות בטלויזיה ובדוק זה עובד יפה.
-
- 0 תגובות
- 575 צפיות
-
-
שלום לכולם לא מצאתי פורום אחר לכתוב את זה בוא זה היה נראה לי הכי מתאים... יש לי DVD חדש של SANSUI DV-X900 התפריט בו בעברית וכתוב שהוא תומך בכתוביות בעברית אבל שאני צורב את הדיסק ביחד עם הכתוביות (הם כמובן באותו שם) זה מראה לי את השפה כגיבריש ולא בעברית מה הבעיה פה ואיך אפשר לסדר אותה?
-
- 1 תגובה
- 575 צפיות
-
-
שלום! מאז שYNET החליפה את ספקית שירותי הוידאו סטרימינג שלה, אני אל מסוגל לראות וידאו לא בFF ולא בIE. בעבר זה עבד בתוך הIE ובFF לחצתי על PLAY וזה פתח את הWMP ושם ראיתי את הסרט. אשמח אם למישהו יש הפתרון. תודה.
-
- 0 תגובות
- 575 צפיות
-
-
אני לא מבין, מה זה רוצה ממני?! (ההודעה מופיעה בירוק בצד השמאלי העליון כפי שניתן לראות בתמונה הנ"ל) במידה ואני עושה 'Learn More', זה מפנה אותי ל-פה. בין כל השפות הנמצאות שם ברשימה, ישנו קובץ בעברית להורדה- קובץ בשם LangHebrew.lng. השאלה, מה אני עושה איתו הלאה..שמתי אותו בתיקיה הראשית של התוכנה ואין שינוי - ההודעה הירוקה עדיין מופיעה. מקווה לעזרה, בתודה מראש, יניב.
-
- 3 תגובות
- 575 צפיות
-


