תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אני חושש שעוד מזמן שעשיתי OC נפגמו ארבעת הסלוטים של הזכרונות ממתח גבוהה אליהם. יש תוכנה שתבדוק זאת או בכלל את תפוקת הזכרונות? 2 ג'יגה של קורסייר, ניסיתי גם לשים את הישנים, זכרונות 667 פשוטים של kingstone לא היה שינוי.
-
- 5 תגובות
- 576 צפיות
-
-
קיבלתי הודעה בעת לחיצה על כפתור setup ( ההודעה נמצאת בקישור http://www.mytempdir.com/635183 ) סגרתי את כל התוכנות ( ממש הכול!!) לפי הנדרש, בדקתי את חיבור האינטרנט, וכמובן שמחקתי את הקבצים הזמניים דרך הEXPLORER. אשמח אם מישהו יוכל לענות לי למה בכל זאת לא הצלחתי להמשיך את התקנה זו. תודה
-
- 2 תגובות
- 576 צפיות
-
-
אני יודע שאפשר להעביר קבצים עם השיתוף של הוינדוס, אבל זאת צורה מאוד פשוטה, אין מידע על קצב ההעברה, וזמן משוער מדוייק באמת... אני מחפש תכנה שיודעת להעביר קבצים ברשת, ומציגה קצב העברה לפחות, לא חייב זמן משוער וכל זה. פשוט נמאס לי מהעברה הרגילה של הוינדוס. מישהו מכיר משהו? בקשה נוספת, אם אני כבר פותח אשכול. אם מישהו מכיר איזשהי תכנה שאפשר לשלוט במחשבים מרחוק, דרך הרשת, פעולות כמו כיבוי וזה..זה יהיה נחמד גם.. אז תודה מראש! ויום טוב!
-
- 3 תגובות
- 576 צפיות
-
-
-
אז כמו שרשמתי. חשוב לי גם שהיא תוכל להמיר בין הפורמטים השונים (MP3,WAV,WMA,OGG וכ"ו). בתודה מראש, אסף.
-
- 1 תגובה
- 576 צפיות
-
-
שלום לכולם. אני מתאר לעצמי שיש פה מספיק משתמשי וינאמפ אז אולי מישהו יוכל להציע לי פתרון פשוט ונוח. הבעיה שלי היא כזאת, בזמנו, לפני די הרבה זמן, התקנתי את וינאמפ עם ההגדרות שלו שמורות ב program files. אך כרגע אני צריך לעבור למצב בוא לכל משתמש יש הגדרות בנפרד משלו. ניסיתי לבצע התקנה מחדש, אך הוא לא הציג לי את האפשרות הזאת. אני הייתי רוצה להעביר את ההגדרות שנמצאות אצלי כרגע ב program files למשתמש שלי, ושלשאר המשתמשים זה יהיה הגדרות מ0. למישהו אולי יצא להתעסק עם ההגדרות שלו ומכיר איך זה עובד, ואיך בכלל להגיד לו לאן להסתכל עבור קבצים. תודה לעונים.
-
- 0 תגובות
- 576 צפיות
-
-
במדיה פליאר 11 יש יותר מקודדים מאשר ב10?
-
- 3 תגובות
- 576 צפיות
-
-
אני מחפש את הדרייבר הכי עדכני וחדש לכרטיס MSI radeon x600 pro תודה מראשששש
-
- 1 תגובה
- 576 צפיות
-
-
שמעתי שזה אפשרי אפילו שהכרטיס שלי מנבידיה.... משום מה אצלי זה לא פועל לא נותן לי לעשות בדיקת ארטיפקטים ולא כלום...אני מפספס משהו?
-
- 4 תגובות
- 576 צפיות
-
-
שלום בטעות מישהו מהמשפחה שלי איתחל דיסק קשיח(לא בכונן המרכזי שיש שם מערכת הפעלה) ורציתי לדעת אם אפשר לשחזר תמידע שהיה לי שם.. עוד דבר משום מה עכשיו מופיע לי שיש לי שם רק 7 ג'יגה פנויים למרות שהכונן עצמו הוא של 80 ג'יגה... תודה
-
- 2 תגובות
- 576 צפיות
-
-
שלום, יש לי ObjectDock Plus וAd-Aware וכשאני מנסה לפתוח תיקיה מתוך הObjectDock, כמו My Picture או התיקיה שלי במקום שתפתח התיקיה הAd-Aware נפתח וסורק את התיקיה. יש למישהו רעיון מה גורם לזה ואיך לפתור את זה? תודה.
-
- 0 תגובות
- 576 צפיות
-
-
מחקתי את הדרייבר של נוידיה ואת הפיסיקס בכדיי להתקין את הדרייבר החדש (180.43) וכשהתקנתי את הדרייבר החדש הוא לא התקין פיסיקס כמה שאלות... מאיפה אני מוריד את הפיסיקס בנפרד? איפה אני יכול לבדוק שזה אכן הדרייבר שמותקן לי ושהכל עבר בהצלחה? האם הפיסיקס קריטי?כי לא הרגשתי אותו באף משחק....
-
- 0 תגובות
- 576 צפיות
-
-
היי יש לי את הסידרה אבודים לצורך העניין- Lost.S05E11.720p.HDTV.x264-CTU אני רוצה לנגן אותה בנגן הזה ולהדביק לה תרגום איך עושים את זה? משום מה לא מצליח לי..... והאם יש תוכנה יותר טובה לנגן תככנים של היי דיפינישין?720 p או 1080 p? תודה לכולם
-
- 1 תגובה
- 576 צפיות
-
-
היום שוחררה גירסה 1.6.5 של הימאליה הגירסה החדשה כוללת: * בדיקה אוטומטית של כל חשבונות הדואר (שליחת מכתב עצמי) * המשתמש יכול לבחור מה יכיל ה SMS בעת קבלת מכתב חדש * גישה מהירה לנספחים של מכתב, במסך הראשי * המשתמש יכול לבחור את צבע פס הבחירה של מכתבים * ריענון מכתבים מהשרת, גם לשרת מסויים אחד * בחירת קובץ קול להערת לוח שנה * הגירסה הבאה 2.0.0 מלאה בהפתעות! * תיקוני באגים הסיבה ששוחררה גירסה אמצעית עכשיו זה מכיוון שהתחלתי לאסוף רעיונות לגירסה 2.0.0 שתהיה הבאה בתור. במידה ולמישהו יש רעיונות לתוכנה, אשמח לשמוע על כך גירסה עברית: http://www.emailaya.co.il גירסה אנגלית: www.emailaya.com משהו נחמד: http://emailaya.smsli.co.il
-
- 0 תגובות
- 576 צפיות
-
-
לא שהן כאלה משנות, אבל ממש מעצבן אותי לקבל את ההודעות המיותרות מכל מיני משתמשים, כך שאם ישנה דרך לבטל/לחסום באופן כללי, ולא לפי שם, אודה מאוד על המידע הזה!
-
- 2 תגובות
- 576 צפיות
-
-
שלום רב, אני מחפש שתי תוכנות הראשונה, תוכנה להקלטת סאונד למחשב באיכות שאני קובעה מכניסת מיקרופון שבכרטיס סאונד. התוכנה השנייה, תוכנה להמראה של קבצי PDF לקבתי DOC, שהתוכנה תוכל להמיר גם קבצי PDF שהם סרוקים. בתודה מראש, עמיר
-
- 1 תגובה
- 576 צפיות
-
-
הורדתי דרך התוכנה כמה קבצים והתנתק האינטרנט אתמול באמצע ההורדה. שאני בא להמשיך את ההורדות זה רושם לי Fri Dec 22 17:41:47 2006 User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.00; Windows 98) Fri Dec 22 17:41:47 2006 Range: bytes=493365265- Fri Dec 22 17:41:47 2006 Pragma: no-cache Fri Dec 22 17:41:47 2006 Cache-Control: no-cache Fri Dec 22 17:41:47 2006 Connection: close ולא ממשיך את ההורדה... אם אני נכנס להורדה בלי פלאשגט אז אני יכול להוריד כרגיל והשרת בסדר וכל זה... מה הבעייה? יש אפשרות להמשיך את ההורדה דרך תוכנה אחרת או משהו? כי הורדה איזה 3 ג'יגה ולא בא לי להתחיל מחדש תודה
-
- 0 תגובות
- 576 צפיות
-
-
אני מחפש כבר די הרבה זמן דרייבר לעכבר אלחוטי של GPT ואני מחפש במלא אתרים של דרייברים ובגוגל חיפשתי את אתר הבית של GPT וממש אין זכר לחברה. צריך דרייבר לעכבר. אם מישהו יכול לתת קצה חוט או משהו זה ממש יעזור. תודה רבה, ירין
-
- 3 תגובות
- 576 צפיות
-
-
כי אני מתחיל ללמוד JAVA ואני צריך את זה ושיהיה בה compiler או jdk. משהו כזה. מישהו מכיר ויכול לעזור לי?(וגם להסביר לי מה זה)
-
- 2 תגובות
- 576 צפיות
-
-
שלום אני צריך תוכנה שלוקחת סקרינשוטים (תמונות מסך)... לא ממשחקים... תודה.
-
- 3 תגובות
- 576 צפיות
-
-
אז ככה... יש בעיה לחבר שלי... הוא אומר שהוא הוריד את התוכנה אלכוהול 120% (היה לו גם דיאמון אם זה עוזר) הוא מחק אותה הלך לישון קם בבוקר והופ אין לו את הכוננים של הסידירום..(צורב,צורב DVD,וסידרום רגיל ) מה עושים?! תודה לעוזרים..
-
- 2 תגובות
- 576 צפיות
-
-
שלום לכולם, צילמתי סירטוני ווידאו במצלמת הCANNON שלי הG2, ועכשיו אני רוצה לעשות סרט מהסירטונים. הבעייה היא שזה צילם עם סאונד את הסירטונים ואני רוצה שהם יהיו ללא סאונד, אני משתמש בתוכנה Windows movie maker. תודה לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 576 צפיות
-
-
אני מחפש תוכנה שחוסמת פופ-אפים, סקריפטים מעצבנים, פלאשים קופצים ומה טוב שהיא מתחברת בתור plug-in של הפייר פוקס. ואל תגידו לי שהחוסם המובנה מספיק טוב. הוא טוב אבל לא מספיק.
-
- 5 תגובות
- 575 צפיות
-
-
בעיה מוזרה : שאני שם את הסרט וראה אותו במדיה פלייר הוא הפוך גם הכיתוב וגם הסרט ,האם יש תוכנה שבעזרתה ניתן להפוך אותו או בצורה אחרת תודה :s05:
-
- 2 תגובות
- 575 צפיות
-
-
אתמול כשניסיתי לפתוח את המחשב הוא עלה וישר אחרי 2 דקות נכבה לבד בלי להתריע כלום. הנוד32 לא מזהה כלום. מה אני עושה?
-
- 4 תגובות
- 575 צפיות
-


