תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
היי אני השתמשתי בIE אבל חסר לIE את הTabs שזה אפשרות שאני ממש אוהב. אבל אין את זה בIE. היה לי תוכנה בשם NoFlash שמעיפה את כל הFlash. אבל אם הייתי רוצה לראות מצגת פלאש או משהו הייתי צריך לבטל את התוכנה ולהיכנס מחדש. אז אחרי חיפוש מצאתי את זה http://flashblock.mozdev.org/installation.html אחרי התקנת הפלאג הזה (אחרי ההורדה שלו פשוט לגרור אותו לחלון של Firefox ובחלון שיפתח לבחור בInstall) כל הודעות הפאלש יראו ככה ושמים את העכבר על הסמל מופיע סימן Play שלחיצה עליו מראה את המצגת פלאש. [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 4 תגובות
- 830 צפיות
-
-
יש לי מחשב עם Win XP SP1 ואני משתמש באחת הנגזרות של IE6. התקנתי את הגרסה האחרונה של Java Runtime Enviroment, אבל עדיין באתרים רבים מאוד כמו למשל www.doom3.com או אפילו ב-ynet לעתים קרובות popupsמופעלי ג'אווה מסרבים להופיע. פרמטתי את המחשב לפני שבוע, אבל הבעיה הייתה גם לפני כן, רק שעכשיו היא חמורה יותר. מה אני יכול לעשות? (החלונות לא חסומים ב-internet options).
-
- 5 תגובות
- 928 צפיות
-
-
כשמקור אחד (השכבה התחתונה) ממצלמת וידאו והמקור השני (השכבה שמעליו) מתמונה מההרד דיסק
-
- 4 תגובות
- 829 צפיות
-
-
כיצד אני יכול בעזרת שימוש בתוכנה NERO או כל תוכנה אחרת ליצור סיסמה שתחסום בפני משתמשים בלתי מורשים להשתמש בתוכנו של הדיסק? תודה.
-
- 11 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני יודע שבלינוקס יש אופציה כזאת אבל משום מה בפיירפוקס לוינדווז אני לא מוצא אותה איפה נמצאת האופציה או לחילופין האם יש פלאג לפיירפוקס שעושה את אותו דבר
-
- 2 תגובות
- 873 צפיות
-
-
-
איך אני עשוה למשל שיש שיר שהוא הגיעה לסופו ונשארו עוד 3 שניות לסוף ואז אני עשוה שיבוא השיר באמצע השיר לא אחריו. תודה לעוזרים,
-
- 4 תגובות
- 600 צפיות
-
-
אוקיי לפני איזה שבוע נכנס לי cws למחשב. חשבתי שזה כלום כמו כל ספיי אחר שהעפתי אחרי סריקה של דקה בad-aware. אבל הדבר הזה חזר כל פעם ומהר. החלטתי שאולי הוא חוזר דרך המחשבים האחרים ברשת (הוא עושה כזה דבר בכלל?). אז הרצתי cwsshredder בשניהם ואכן שניהם היו נגועים. הרצתי סריקות אנטי וירוס ואד אוור וcws בשניהם, עדכנתי את הווינדואוז עם כל העדכוני אבטחה, וזהו. באחד מהם אני לא מצליח להתקין את הsp1 בגלל הודעה מוזרה שאומרת שקובץ בשם softkbd.dll נמצא בשימוש או פתוח ולכן ההתקנה לא יכולה להמשיך. כרגע המצב הוא ששני מחשבים מעודכנים לאחלוטין, ומחשב אחד מעודכן לחלוטין רק בלי sp1. הרצית את השרדר בשלושתם, סרקתי עם אד אוור ועם נורטון אנטי וירוס בשלושתם, הכל היהנקי, והייתי שמח. כל זה היה אתמול.…
-
- 8 תגובות
- 846 צפיות
-
-
שלום. קיבלתי דיסק עם מידע מיוחד בקשר לרכב שלי מהמוסך בו אני מטפל (עד כאן זה לא חשוב). כאשר אני מריץ אותו דרך חלונות XP, התוכנה קורסת וחוזרת לחלונות. כאשר אני מריץ אותו דרך DOS ,היא עובדת. ניסיתי לשחק בהגדרות תאימות לחלונות, אך ללא הצלחה. יש למישהו פתרון או לפחות כיוון ? שמוליק
-
- 1 תגובה
- 750 צפיות
-
-
הפכתי סרט DIVX לפורמט DVD ואני לא מצליח לצרוב אותו בנרו. בנירו אני פותח קומפילציה של MINIDVD, מעתיק את כל הקבצים ל VIDEO TS. שום דבר לAUDIO TS. ולוחץ על BURN. ואז אני מקבל הודעת שגיאה שאומרת שהדיסק הדרוש לצרוב עליו הוא דיסק רגיל, לכן דיסק הדי וי די שהכנסתי "לא מתאים" לצריבה למרות שזה כמובן לא הגיוני כי גודל הסרט לצריבה שוקל 3.5 ג'יגה ולא יכול להיכנס לדיסק רגיל. התוכנה מזהה את כונן הדי וי די שלי שהוא NEC2500A. ובכל מה שלא קשור לצריבה הוא עובד נורמלי. מה הבעיה ? מה לעשות ? האם לנסות לצרוב עם תוכנת צריבה אחרת, ואם כן אז על איזו אתם ממליצים ? תודה, מקרב כל צוות ההנהלה והעובדים !
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
קודם כל, יש לי XP. כל פעם שאני מנסה להפעיל תוכנה זה רושם לי את זה: This file does not have a program associated with it for performing this action. Create associaion in the Folder Option control panel מה לעשות?
-
- 5 תגובות
- 683 צפיות
-
-
יש לי קובץ WAV של 100 דקות איך אני מוציא קטעים "נבחרים" מאותו קובץ בבקשה רק תוכנות קלות אין לי כוח להתחיל ללמוד תוכנה בגלל קובץ אחד
-
- 0 תגובות
- 679 צפיות
-
-
-
ספרו איזו תוכנה מהנ"ל אתם הכי אוהבים, הכי לא אוהבים (מאלה שהשתמשתם בהם), מה היתרונות והחיסרונות שלהם? אני אישית משתמש כרגע רק ב-MSN ואני מאוד מרוצה ממנו לאומת זאת ICQ זאת תוכנה גרועה לדעתי, היא מאוד לא יציבה (כשמדובר במחשבים לא הכי חדשים) ונתקלתי איתה בהרבה בעיות של אי נוחות ובאגים :-X
-
- 17 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
האם מישהוא מכיר אתר אליו ניתן להעלות תמונות מפורמט מסויים ושהוא ימיר אותם לפורמט אחר ?
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מבקש להתחבר באמצעות pcanywhere למחשב המחובר לאינטרנט בחיבור מהיר של מודם כבלים. אני מחובר בחיבור מהיר ADSL. מהו ה IP שלי ? (כתבתי IPCONFIG) וממספר ה IP שקיבלתי, לא ברור אם זה מספרי תחת המודם או כתובת האחנטרנט הדינאמית הזמנית שלי. כיצד אדע את מספר ה IP של המחשב השני (מודם כבלים). איזה סוג חיבור עלי לבחור ? (pcanywhere, http, winnt etc...) לי מערכת הפעלה win200, לשני XP. מישהו יוכל לתת לי הסבר מפורט להתחברות ? ברצוני להיות גם host וגם remote ב 2 המחשבים. אני מביו ש host הוא ה "נשלט" ו remote" השולט. נכון ? תודה !
-
- 0 תגובות
- 773 צפיות
-
-
שלום לכולם. אני רוצה לשמור במחשב שלי כל מיני קטעים (אודיו) מהארכיון של התחנה 103FM שיש באתר שלהם. כשלוחצים על הלינק אז נפתח מין חלון כזה קטן שלהם המשמיע את הקטע ומה שאני רוצה זה לשמור אותו במחשב שלי (אין אפשרות להוריד את הקטע). האם ישנה איזו תוכנה שבעזרתה אוכל לשמור קטעים כאלו?
-
- 2 תגובות
- 641 צפיות
-
-
איך קוראים לתוכנה הזו שמנקה את הרג'יסטרי והאייקון שלה הוא מין ברק? היה לי ותה פעם ושכחתי איך קוראים לה ואני רוצה אותה עוד פעם.. [כרגע אני משתמש ב ACEUTILITIES ו SYSTEM MECHANIC בשביל ניקוי הרג'יסטרי] יש למישהו להציע תוכנה טובה יותר או המומלצת ביותר?
-
- 2 תגובות
- 609 צפיות
-
-
שלום יש לי אאוטלוק אקספרס (XP PRO), והגדרתי לו את החשבון דואל שאנחנו מקבלים מהספקית (נזק בינלאומי :-\). הצלחתי להקבל דואר איזה פעם פעמיים, אבל ביומיים האחרונים האאוטלוק לא מצליח משום מה להתחבר לשרת של הספקית. ניסיתי לבדוק דואר דרך השירות שלהם ברשת, ושם אני מצליח להיכנס לחשבון ולבדוק דואר. ניסיתי להחליף את השם של החשבון (באאוטלוק), למחוק אותו ולעשות חשבון חדש, להגדיר חשבון נוסף, וכולם נותנים לי את אותה בעיה (תמונה מצורפת). איך אני יכול לסדר את זה? תודה. [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 17 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
האם יש הבדל בין אקספרס לבין הגירסה המלאה ? (זו המשמעות של אקספרס לא?) והאם יש הבדל משמעותי בין 5.5 ל-6 ? (יש כבר 6 לא?) זקוק במיוחד לצריבת סרטים בנפח גדול 700 מגה, ושמעתי שנירו יודעת לצרוב אפילו יותר על דיסק כזה, האם יש אמת בידיעה? אגב, יש מדיות (בשיווק סיטונאי) בנפח יותר גדול? שמעתי שיש, _רק_ שהן יקרות ונמכרות בחבילות קטנות ולא של 50-100 יחידות. אשמח אם תאירו את עיני בנושא, כלומר אם יש שאלות שלא שאלתי אנא השיבו עליהן מראש. :-\
-
- 2 תגובות
- 619 צפיות
-
-
יש לי דואר ב יאהו האם ניתן להגדיר באווטלוק אקספרס את הדואר כידי שאוכל לראות אותו בעזרת האווטלוק אקספרס ? אם כן כיצד להגדיר ?
-
- 3 תגובות
- 875 צפיות
-
-
לפעמים באתרים מסוימים אני נתקל במשחקים או במצגות FLASH יפים איך אפשר להוריד אותם לדיסק הקשיח - שיהיו קבצים עצמאיים להרצה? בברכה.
-
- 2 תגובות
- 640 צפיות
-
-
קראתי פה מודע על EMUL כול שהיא לא זוכר.. בכול מקרה התקנתי את ה פרד שהמליצו שם... EMULE NEO 2.5 בהתחלה הוא היה ממש טוב אבל אחרי יום בערך ... התחילו בעיות החיבור לרשת כול הזמן היה מתנתק... הנורה האדומה (ALARM) בראוטר כול הזמן נדלקה.. והמחשב נתקע... וכ'. לפני זה השתמשתי ב פרד של ליונהרט אבל היה שם בעיה אם ה קרדיט( במקורות של הקבצים הוא לא היה מראה בקמה הוא מקדם אותי או לא מה שמראה בפרד אחר ב ירוק כמו- 123(-132) מה שבסוגרים היה בירוק לדוגמה) לא משנה .. אחרי זה חזרתי לפרד של ליונהרט אבל הסיפור חזר הראוטר נדלק נורה ALARM באדום ולא היה גישה לרשת... עם אני מוריד בביטרנט אז זה היה בסדר ואין בעיה...בכלל... הבעיה קוראת רק עם אני מפעיל את הפרד מה יכול להיות הגורם?? (החלפתי את הראוט…
-
- 0 תגובות
- 713 צפיות
-
-
האם למישהו יש מושג איך אני משנה את שיטת המדידה של הפונטים למילמיטרים????
-
- 1 תגובה
- 671 צפיות
-
-
שלום לכולם יש דואר של יאהו וכאשר אני שולח דרכו אימל בעברית החוצה הנמענים אינם מקבלים את הדואר אך אינם רואים עברית אלא גיבריש . בדקתי את העברית במע' ההפעלה והיא מותקנת כמו שצריך ( win2000 pro ). כמו כן בדקתי את ההגדרות של העברית באקספלורר אך הכל נראה תקין . ( שחקתי עם הגדרות של ה- Encoding ) כלום ? אודה להצעות או הגדרות ? נ.ב. בדקתי ואין לי איזה תוכנת צד שלישי שמותקנת במחשב . תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 680 צפיות
-


