עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שלום לכולם הבעיה די פשוטה לדעתי אבל אני לא מוצא לה פיתרון אני מקווה שפה ידעו לעזור לי ניסיתי להפעיל סרטים מקורים על המחשב ואני מקבל אותה שגיאה כל הזמן לגבי בעית תצוגה ניסתי לשנות את ההגדרות תצוגה אבל זה לא הצליח זאת השגיאה: (למטה) מה עושים?! [attachment deleted by admin]

    • 4 תגובות
    • 578 צפיות
  2. יש לי בעיה מסויימת בהצגה אתרים - לדוגמא פורומים באתר "תפוז" כאשר אני נכנס לפורום - לא מוצגות לי ההודעות בתוך הפורום אלא רק מספרי עמודים.. יש לי IE7 וניסיתי גם להתקין פיירפוקס, והבעיה חוזרת. לא מוצגות הודעות בכלל. סקריפטים של ג'אווה לא מנוטרלים אצלי וגם בפיירוול הכל בסדר.. אני לא יודע מה לעשות.. האם לעוד מישהו זה קרה? ואיך פותרים את זה?

    • 1 תגובה
    • 578 צפיות
  3. Started by chinchi,

    זהו השימוש הראשון שלי ב Firefox, הכול טוב ויפה, אך למה בדיוק הרקע האחורי של האתרים הוא ורוד ?, במעבר בין אתרים רואים זאת היטב. משהו נתקל בבעיה? תודה .

    • 0 תגובות
    • 578 צפיות
  4. Started by HAIM511,

    התקנתי ווינדוס sp2 וכעת הקאזה לא מתחברת לי הבנתי מהודעות בפורום שיש קובץ reg שמסדר את זה אולי תוכלו לתת לי קישור אליו ? תודה בכל אופן.

    • 0 תגובות
    • 577 צפיות
  5. כל פעם שאני רואה סרטונים (כמו באתר הזה www.break.com) המדיה פלייר מראה את הסרטון בדיוק ל 5-10 שניות ועוצר ולאחר 30 שניות עוד פעם מראה את הסרטון 5-10 שניות ועוצר, אני ממש משתגע מזה... תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 577 צפיות
  6. תמונה שווה אלף מילים: מה עושים?!? תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 577 צפיות
  7. Started by achiya1,

    שלום שלום. אני מוריד (ומעלה כמובן) הרבה בביטורנט ..עכשיו הזמן שמתאים לי הכי הרבה להורדה והעלאה כמו כולנו זה בלילה בגלל שיקולי רוחב פס . קורה שלפעמים אני שוכח לפני שאני הולך לישון להדליק את הביטורנט ובבוקר אני מתבאס חחח.. ישנן תוכנות שדרכן אני יכול להגדיר לכל תוכנה ותוכנה מתי היא תידלק כמו שעון שבת כזה? או שאפשר דרך הביטורנט עצמה ואני לא יודע ?

    • 2 תגובות
    • 577 צפיות
  8. Started by No_Man,

    איך אני מגדי שהשפה ברירת מחדל של ה-Adress Bar תיהיה אנגלית ? כל פעם שאני פותח את הדפדפן אז זה ישר בעברית והרבה פעמים אני שוכח להפוך את זה לעברית ויוצא חירבושים בעברית |: איך אני יכול לעשות שאיך שאני ניכנס ל-IE אז ישר השפה ב-Adress Bar תיהיה אנגלית ואני לא יהיה צריך להחליף לעברית. - מדובר על IE 6, לא החדש.

    • 3 תגובות
    • 577 צפיות
  9. Started by yacov_c,

    לאחר ההתכנת dvd2vcd הגדרתי את התוכנה ורק בעיה אחת נשארה בלתי מסודרת, התוכנה מבקשת להגדיר את כונן dvd ואני מקבל הודעה כזו ( Decoder not inited open IFO file first ) אני לא מצליח לאתר את ה-ifo file דחוף את עזרתכם תודה: יעקב

    • 1 תגובה
    • 577 צפיות
  10. Started by x-boy_24,

    שלום לכולם . אז ככה המחשב שלי זוחל כבר המון זמן . אני רוצה לפרמט אותו אבל יש לי בעיה . אני לא מצליח להיכנס לכוננים (C ו D ׂ ) . כשאני נכנס זה תמיד רושם לי שגיאות . הבעיה התחילה לפני כמה ימים . כשהייתי נכנס למחשב שלי הייתי לוחץ למעלה על השורה הלבנה (איפה שרושמים את כתובת האינטרנט) ומשם נכנס לאיזה כונן שאני רוצה . אבל היום איכשהו השורה הזאת נעלמה . איך אני יכול להחזיר אותה ? תודה מראש. עריכה: אפשר לנעול הסתדרתי.

    • 1 תגובה
    • 577 צפיות
  11. התחלתי להשתמש לפני שבוע בתוכנת הגיבוי Acronis 10 >> שקיבלתי עליה הרבה המלצות אני משתמש במטודולוגית גיבוי >> אינקרימנטאל הנקודה היא > שהתוכנה מייצרת קבצי ענק!!! למשל הקובץ הראשוני >> 15 G ( לעומת מיקרוסופט שייצרה רק 4 G ) ומאז > בימים שאני לא משתמש במחשב = זה יוצר לי קובץ יומי של 800 מגה ובימים רגילים של שימוש במחשב = קובץ יומי של 1.7 G בקצב הזה = אני גומר את הדיסק בתוך חודש ??? האם כך זה צריך להיות ? האם מטודולוגיית הגיבוי שגוייה ? מה אני לא עושה נכון ? ??? THX

    • 1 תגובה
    • 577 צפיות
  12. כמו שכתבתי בכותרת, בטעות במקום להסיר סיסמא אחת, הסרתי את כולן, ולחצתי אישור בלי לשים לב יש איזו שהיא דרך לשחזר תסיסמאות שאבדו ? היו לי שם המון סיסמאות חשובות..ואני ממש בדיכאון, יש דרך כלשהיא ? תודה מראש .

    • 1 תגובה
    • 577 צפיות
  13. Started by hatzhaik,

    נגיד שאני ממיר סרט בפורמט DIVX שדיחסת הווידאו (ביטרייט) שלו 0.9mbs לקובץ MPG 2 (פורמט DVD ) אז לכמה אניח יכול להוריד את הביטרייט בפורמט הDVD כדי שהאיכות לא תיפגע (או כמה שווה דיחסה של 0.9mbs ב divx בקובץ MPG)

    • 1 תגובה
    • 577 צפיות
  14. Started by Yair Ts,

    ZlobHunter גרסא מעודכנת- v1.11 גרסאת zhdb - 363 ZlobHunter v1.11 by Yair Ts This powerful tool removes vendors of Zlob/DNSChanger/rouge security tools. Please notice: Save any unsaved documents before running the scanner! Changelog: # Version 1.11: - Added explorer killing module - Added a huge database to zhdb - Added more error handlers - Added a database checker - Fixed a small graphic problem # Version 1.1: - Improved file detection method - Improved process detection method - Improved preformence - Fixed process killing bug - Fixed graphic bugs - Added error handlers - Added new file checking system - Added file handlers zhdb-363 * יש צורך ב-Framewo…

    • 0 תגובות
    • 577 צפיות
  15. Started by steve_morse,

    שלום רב לחברים, בתיקיית המוזיקה שלי בחרתי בתצוגת סמלים גדולה והוא הציג לי בעבר את תמונות האלבום של השירים שלי. (שהכנסתי בעזרת התוכנה NOKIA OVI PLAYER) ולאחר זמן מה החלפתי את חבילת הקודקים שלי לחבילת הMEGA ולפני מספר ימים החזרתי לחבילת הLITE. (בעבר כאשר עשיתי את ההחלפה הזאת זה כן עבד והתמונות חזרו). ושוב עכשיו לאחר שהחלפתי את החבילה משום מה התמונות אינו חוזרות. מדוע זה קורה וכיצד ניתן לתקן זאת? אודה לעוזרים. בברכה,תום. == שבת שלום.

    • 0 תגובות
    • 577 צפיות
  16. פעם כשהשתמשתי ב ICQ 2003 וכאלה אז היו כל מיני תוספים לICQ שאיפשרו להוסיף אנשים ללא אישורם, לראות איי פי וכאלה. איפה אני מוצא את זה? פשוט אני רוצה להוכיח לאח שלי שזה אפשרי, פעם בבית הספר הייתי אשף בזה, עכשיו בצבא נשחקתי קצת. אז חברה... עזרה?

    • 1 תגובה
    • 577 צפיות
  17. Started by portance,

    אוקיי זה הסיפור אני רוצה לפרמט את המחשב אבל העניין הוא שיש לי רק מחיצה אחת ויש לי הרבה קבצים במחיצה שאני רוצה לגבות, מה שאני רוצה לעשות זה ליצר מחיצה נוספת בשביל שאני יוכל להעביר את הקבצים שלי לשם. מעניין אותי לדעת אם אני יכול לעשות את זה באמצעות להכניס את הדיסק של הXP ואז פשוט ללחוץ C וזה יעשה לי מחיצה נוספת, ואז אני יוכל להעביר את הקבצים שלי למחיצה החדשה ואז אני אפרמט רק את מחיצה C וכל הקבצים ששמתי במחיצה החדשה ישארו תקינים. יש אפשרות כזאת?

    • 3 תגובות
    • 577 צפיות
  18. Started by Proteous,

    בהתקנה הוא מבצע דרישה ל SP2 יש דרך כלשהי לעקוף את זה ולתהקין אותה על SP1... אני ממש ממש לא אוהב את ה SP2 ...

    • 0 תגובות
    • 577 צפיות
  19. Started by approx,

    יש לי סרט בvideo_ts וaudio_ts אפשר להמיר אותו לHD 720 או 1080 ? ואם כן באיזה תוכנה

    • 3 תגובות
    • 577 צפיות
  20. Started by KOBRA CHOPER,

    allways when i use my pc one window came out its Messenger service it writes go to www.msreg.com to repair now for free download allways i dont know what to do :-\

    • 3 תגובות
    • 577 צפיות
  21. Started by FlyBoy,

    לפני שפירמטתי היתה לי תוכנה בשם SIV שזה System information viewer של gigabyte נראה לי ..היא היתה מראה לי את המהירות של המאווררים במחשב,את הטמפ של הלוח מעבד...ואת המתחים. הכל בזמן אמת...מתעדכן גם בזמן אמת. אני לא מצליח למצוא אותה שוב..לצערי. ולא נראה לי שמישהו יצליח למצוא אותה גם. האם מישהו מכיר משהו דומה,להורדה??? תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 577 צפיות
  22. Started by Sagi_M,

    שלום שלום, אני מחפש תוכנה שתאפשר לי להוריד מהאינטרנט קבצים ושאני יוכל להקפיא אותם וכו'. כרגע אני משתמש בהורדה האוטומטית של WINDOWS ואי אפשר לתעדף שמה שום דבר והיא גם ממש מעצבנת . . . אשמח למשהו חינמי וקליל שיעזור לי. תודה!

    • 3 תגובות
    • 577 צפיות
  23. מחשב חדש מיפרט למטה XP PRO SP2 מצלמה שפועלת מצוין במחשב הישן GPT התקנתי הכל כמו שצריך והבעיה היא במסנגר שאני רוצה להגדיר את המצלמה/לנהל שיחת וידיאו מצורפת תמונה יש לי הודעה שהמצלמה לא מחוברת או שתוכנה אחרת משתמשת בה ואז מופיע שהמצלמה מבקשת 60%מהפס וכ"ו מה הקטע במחשב הישן זה לא עשה בעיות ניסיתי הכל חיברתי ליציאות אחרות(יש לי 10 ) התקנתי הסרתי כלום לא עובד וזה רק במסנגר אני בטוח שמלא ניתקלו בבעיה אבל לא מצאתי בשום מנוע חיפוש תשובה מועילה בבקשה עזרה http://www.rar.co.il/files/Micro-1130362683.jpg עוד משהוא קטן מהם השמור למערכת בתמונה לפי הסדר

  24. Started by shabis,

    קניתי לפני חודש ,הכנסתי דרייברים מהדיסק המקורי המצורף והכל עבד ללא בעיות. בימים האחרונים החלה לצאת הודעת שגיאה : RTHDCPL.EXE ILLEGAL SYSTEM DLL RELOCATION בדיקה קצרה הראתה שמדובר ברכיב האודיו של הלוח. האם יש מישהוא היכול לפתור את הבעייה?

    • 1 תגובה
    • 577 צפיות
  25. Started by yosi yosef,

    קים ברשותי צורב של lg שבעבר צרבתי איתו במהירות 4 .אבל לאחר שהעברתי את הצורב למחשב חדש מהירות הצריבה הנמוכה ביותר היא 8 . ומהירת זו קימת לא רק בתוכנת צריבה אחת

דיונים חדשים בפורומים