תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
אז ככה אחרי כמה זמן האייסיקיו פשוט מתנתק אני חושב שזה בגלל ה firewall העם יש דבר לעשות שזה לא יתנתק?
-
- 1 תגובה
- 585 צפיות
-
-
שוב שלום לכולם לפני שבוע שבועיים קניתי מחשב פנטיום 4 2.6 ג'יגההרץ 256 זכרון וירטואלי ושמונים ג'יגה המחשב הזה יושב בתחנת שידור מקומית [רדיו] והמטרה של המחשב זה לנגן את כל השירים שיש על המחשב באופן רנדומלי על המחשב רץ ווינדוס 98 חוקי לחלוטין וכל התחנה חוקית וכשרה למהדרין משום מה הוינאמפ לא מצליח לעבוד רצוף והוא כל הזמן נתקע מסיבה זו או אחרת מישהו יכול להמליץ לי על טיפים לייעול התוכנה ? להמליץ לי על תוכנה חוקית חופשית שאפשר להוריד שתנגן שירים באופן רנדומלי? תודה רבה לכם..
-
- 3 תגובות
- 684 צפיות
-
-
הורדתי את הגרסה החדשה של ה emule אני לא אוהב אותה ומעדיף את הישנה הבעיה היא שהחדשה כבר מורידה דברים איך אני מעביר לישנה שתיהן מותקנות
-
- 1 תגובה
- 672 צפיות
-
-
אני צריך לרשום תאריך ככה: dd-mmm-yyyy שזה ככה: 18 JUL 2004 עכשיו, האקרובט לא נותן לי לרשום את זה. הוא אומר לי שתאריך/זמן שגויים: אנא וודא שהתאריך זמן קיים ושכל ארבע הספרות של השנה רשומות [iSDate] איך אני רושם את התאריך ??? בבקשה עזרה ותודה לעוזרים!!
-
- 1 תגובה
- 777 צפיות
-
-
שלום לכולם אני הורדתי מישחק והמחשב עושה אותו כקובץ בילתי מזוהה (קובץ bin) מה אני עושה בבעיה שכזו
-
- 3 תגובות
- 597 צפיות
-
-
-
נראה לי שאני עושה משהו לא בסדר למרות שאני עושה הכל בדיוק לפי המדריך של K-a-M-u-Z-u's KVCD2 Guide כי השארתי את זה 8 שעות והוא היה רק ב 25 אחוז כשאומר שנותר עוד 23 שעות , ועוד זה איכות לא הכי גבוהה אלא HIGH ויש HIGHEST , ולי יש P4 2800 עם 512 RAM אז אני לא רואה סיבה למה זה כל כך איטי , צירפתי תמונה . [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 0 תגובות
- 643 צפיות
-
-
אהלן שאלו אותי היום איך משנים את זמן TIME OUT של האקספלורר....... אני אסביר: אם טוענים אתר כבד אז אחרי כמה זמן האקספלורר מתייאש ומציג TIME OUT 505........... איך משנים שהTIME OUT יהיה אחרי שעתיים שלוש? פשוט בן דוד שלי משדרג אתר והוא צריך להאריך את הTIME OUT של האקספלורר שלו.. תודה!
-
- 0 תגובות
- 546 צפיות
-
-
-
אני רוצה לדעת איך אני יכול להמיר סרט dem ל avi או משהו שאפשר לראות במדיה פלייר אני משחק קנטר אני מקליט סרט אני עושה record demo אבל זה ב dem איך אני מעביר למשהו שיעבוד במדייה פלייר?
-
- 0 תגובות
- 890 צפיות
-
-
מעניין אותי לדעתם אם פרצות האבטחה הקיימות בIE מאפשרות לאנשים לנצל גם מחשבים המוגנים בFIREWALL/ANTIV אני חושב שלא אבל עדיין לא סגור על זה... לא אהבתי את המוזילה/פיירפוקס רק האקספלורר נוח
-
- 2 תגובות
- 610 צפיות
-
-
ICQ 2002B אך ורק את הגירסא הזאת לא 2002A ולא כלום רק 2002B בבקשה למי שיש אם הוא ישלח לי אני אודה לו מאוד או בבקשה לתת לי לינק תודה רבה
-
- 9 תגובות
- 874 צפיות
-
-
שלום לכולם הורדתי את הסרט SpiderMan.2.SVCD.TELESYNC-VideoCD ויש לי מקודידים ועדין יש לי ריבועים על המסך ולא שומעים טוב יש לי את שני ה מקודדים הסרתי התקנתי LionHeart_Codecs_Pack_v1.3 WarezFaw-Cole2k-Codec_Pack_V5.42 יש למישהו פיתרון שעובד לינק למקודד משהו
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הורדתי כמה סרטים מהקאזה כל אחד איזה שעה בערך, הבעיה שחלק מהם רצים איך שבא להם, ואני לא יכול להריץ אותם לקטעים אחרים בסרט... בקיצור אתם יודעים על איזו תוכנה טובה שאיתה כן אפשר להריץ סרטים כאלה?
-
- 1 תגובה
- 804 צפיות
-
-
שמעו, יש לי כמה בעיות עם התוכנה: 1) כל פעם שתוכנה שמנסה להתחבר לרשת נפתחת, זון אלארם שואל אותך מה לעשות, ואפשר להכניס את התוכנה לזכרון שלו והוא לא אמור לשאול אותך מה לעשות איתה. אצלי מה שקורה זה, שבכל הפעלה מחדש של המחשב, הוא מאפס את הרשימה של מה שהוא אמור לזור ושואל אותי על כל תוכנה מחדש. איך אני עושה שהוא ישאל רק פעם אחת ויזכור את זה להבא? אותו דבר ד"א קורה עם הרשת, הוא כל פעם בהפעלת המחשב, מוצא אותה מחדש. 2) יש שם משהו, im security, שזה כביכול אמור לשמור לך על התוכנת מסרים מידיים, אבל במציאות זה רק מציק לי. כשני מוריד את זה לרמה off, זה ממשיך להתנהג כאילו שלא עשיתי כלום וממשיך להציק לי. איך אני מבטל את זה? תודה.
-
- 1 תגובה
- 615 צפיות
-
-
אני כבר מחפש הרבה זמן תוכנה כזאת אז בבקשה עם תוכלו לעזור לי תודה.
-
- 2 תגובות
- 687 צפיות
-
-
אני לא מסוגל להתקין שום דבר על המחשב. כל התקנה שאני מתחיל מפסיקה מיד ומופיע הודעת ERROR. לדוגמה כשאני מפעיל את ההתקנה של WINAMP מופיע ההודעה: Error launching installer וכשאני מנסה להתקין את הדרייברים החדשים של nVidia מופיע ההודעה: The file name, directory name, or volume label syntax is incorrect. ה Norton AntiViros לא מצא כלום. המחשב הוא מחשב שפירמטתי לפני יומיים וכל מה שהתקנתי עליו עד עכשיו זה רק כל ההידכונים של ה WINDOWS וה Norton SystemWorks.
-
- 0 תגובות
- 688 צפיות
-
-
המדובר הוא בסרטים בפורמט פשוט ולא סרטי קולנוע. בכל הדיסקים/סרטים לא היו בעיות, רק לאחרונה התחילו הבעיות כמו קול ללא תמונה. נכון להיום רק בחלק מהסרטים לא ניתן לראות תמונה (עם הקול אין בעיה) ואלו סרטים שלא היו איתם בעיות לפני כן. מה יכולה להיות הבעיה? פנטיום 2 WIN98 מדיה פלייר של מיקרוסופט נתתי להם גם את ה-DIVX PLAYR האחרון ולא עזר.
-
- 2 תגובות
- 619 צפיות
-
-
הורדתי סרט דרך אימיול. ברגע שאני עושה איתו משהו - מנסה לראות אותו או אפילו סתם מסמן אותו באקספלורר הוא סוגר את התוכנה שאיתה אני מנסה לגעת בו וכותב הודעת שגיאה - הנה דוגמא. האם יש מה לעשות או שהקובץ דפוק? [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 2 תגובות
- 603 צפיות
-
-
הכותרת אומרת הכל בבקשה תעזרו לי MBM5 לא עוזרת, אין שם את הלוח הזה :\ (הורדתי את הגירסה הכי חדשה)
-
- 1 תגובה
- 686 צפיות
-
-
הי, חבר שלי מנסה להתקין במחשב את התוכנות הנ"ל אבל בהתקנה מופיעה לו ההודעה: internal error 25001.25007(0x61AF),-536870361(0xE0000227 עשיתי חיפוש ולא מצאתי דבר על כך אולי למישהו יש מושג מה לעשות ומה פשר ההודעה. ד"א, המפרט שלו: מעבד אינטל 2.6, זיכרון 2X 256 מגהבייט DDR333 , לוח אם של אינטל i865 ווינדוס XP (בלי SP1). באותה הזדמנות גם אשמח אם לדעת אם קיימת תוכנה אחרת ליצירת כונן וירטואלי (שתומכת באימג' מסוג cdi). תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
אני רוצה חבילה שתכלול את כל מה שאני צריך על מנת לקודד AVI לדיוידי שלי ככה שזה לא משנה אם זה VCD או SVCD ראיתי המון מדריכים , אבל כל אחד מהם דורש איזה 6 תוכנות ואני לא יכול להשיג אותם , במיוחד לא בצורה חוקית, אומרים VOB SUB TMPEG SUB MIX SUB2SSA כל מיני כאלה שאין לי איך להשיג אותם כל אחד מהמקורות שלו ,אז יש אולי איזו חבילה אחת שכוללת הכל? אם אפשר אז גם מדריך יהיה נחמד.
-
- 0 תגובות
- 665 צפיות
-
-
בשלוש השנים האחרונות אני השתמשתי בפיירוול של NORTON ובפיירוול של ZONEALARM. לא הייתי מרוצה משניהם בגלל סיבות רבות. אז בבקשה תמליצו לי על פיירוול אחר, בעל ביצועים טובים (שלא יפרצו לי למחשב למרות שהוא פועל). ובבקשה אל תמליצו על הפיירוול של זוןאלארם ושל נורטון, מכיר את שניהם, שניהם זבל (אל תתווכחו על זה פה, תתחו תרד חדש משלכם על הנושא הזה). תודה.
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי סרט בפורמט VCD שבא עם קובץ כתוביות עם איזה תוכנה אני יכול לטעון ובאיזה צורה (יש לי MICRODVD ו POWERDVD) תודה.
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אוקיי שמעו, האוזניות שלי סוסות לאללה, אבל מה, אין לה שליטה בסאונד. עכשיו, ההגדרת סאונד של המחשב עצמו חלש מדי,, והאוזניות מסוגלות להרבה יותר. יש איזה תוכנה שמאפשרת לי לשלות בסאונד?
-
- 15 תגובות
- 2.1k צפיות
-


