תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
טוב אחרי שהתקנתי את הפייר וול של סיגייט האימיול אומר לי שיש לי LOW ID וגם אחרי שהוא לא פועל ברקע זה אומר לי שיש לי LOW ID........רק אחרי שאני מסיר אותו לגמריי מהמחשב האימיול פועל בצורה תקינה ועם איי די גבוה.......מה לעשות ? איך אני פותח את הפורטים של האימיול בסיגייט? תודה רבה לעונים!
-
- 0 תגובות
- 578 צפיות
-
-
שלום, אני צריך שתמליצו לי על תוכנה שתיהיה כמה שיותר פשוטה ותעשה את העבודה. נגיד אני רוצה למחוק איזה חלק מסרט/שיר.. איזה תוכנה לדעתכם הכי מתאימה?(נ.ב.. שתיהיה כמה שיותר קלה.. אני צריך משהו שיעשה מה שביקשתי וזהו..) תודה.
-
- 0 תגובות
- 578 צפיות
-
-
התקנתי את MCAFEE PERSONAL FIREWALL PLUS 2006 עכשיו אני מצליח להכנס לאיסיקיו לאימיול ושאר תוכנות האינטרנט אבל ה - internet explorer מסרב להציג אתרים אני יודע שהבעיה היא בגלל הפירואל מכיוון שכאשר אני מכבה אותו האתרים עולים כרגיל באזור של הרשאה של התוכנות ה ieplorer הוא על אישור מלא
-
- 0 תגובות
- 578 צפיות
-
-
-
-
איך אני מוחק תוסף אחד שהוספתי ל FF ?
-
- 3 תגובות
- 578 צפיות
-
-
אהלן! אני מקבל את הודעת השגיאה הבאה כשאני גורר פונקציית חיסור. נראה לי שזה בגלל הגודל הפיזי של התאים עצמם, או שזה מגוחך? דחוף ביותר! תודה! [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 578 צפיות
-
-
אני מתכוון נגיד לזה: http://www.deviantart.com/deviation/10844171/ הם באים בחבילות של 200+ איקונים, אני צריך איזשהי תוכנה לזה? :-\
-
- 4 תגובות
- 578 צפיות
-
-
הוידאו מפסיק כמה שניות לאחר הפעלתו.. שמתי לב שזה קורה לקבצים שה-data rate שלהם גבוה -יכול להיות שזה בגלל זה? איך אני מסדר את הבעיה? ועוד משהו- קובץ וידאו שהסאונד שלו לא עובד (ac3) איך מסדרים את זה? תודה!!
-
- 0 תגובות
- 578 צפיות
-
-
אני משתמש עם אנטי וירוס קספרסקי כבר הרבה זמן שידרגתי למחודש ומאז יש לי התנתקויות באינטרנט שהקספרסקי עושה חיפוש אוטומטי ומוצא תולעים על האיפי וכל פעם שהוא מוצא תולעת האינטרנט מתנתק לבד מה אני עושה כדי שהתוכנה לא תנתק את האינטרנט גם שהאנטי וירוס מוצא תולעת???
-
- 0 תגובות
- 578 צפיות
-
-
נמאס לי מבעיית העברית ב - trilon ואני רוצה לברר האם גם במירנדה יש את אותה בעיה שבה הטקסט צמוד לימין ואז לדוגמא אם אתה מוסיף סימן שאלה בסוף משפט, הוא מופיע בתחילת המשפט... ובאופן כללי האם יש בעיות בתוכנה ... תודה לעוזרים
-
- 0 תגובות
- 578 צפיות
-
-
התקנתי directx c במחשב ומשום מה אני חושב שלא התקנתי אותו כמו שצריך. כיצד אני יכול להסיר את מה שהתקנתי על מנת להתקין שוב את ה-directx c ?
-
- 1 תגובה
- 578 צפיות
-
-
שלום לכולם, הגדרתי בשני המחשבים שבביתי שולחן עבודה מרוחק המובנה ב XP. הבעיה היא שאני לא מצליח להשתלט על המחשב השני פשוט קופץ הMRVGINA.dll . מישהו פעם נתקל בזה ? תודה.
-
- 1 תגובה
- 578 צפיות
-
-
- Windows Media Player אין אפשרות למצוא את הקובץ. אם אתה מנסה להפעיל, לצרוב, או לסנכרן פריט הנמצא בספריה שלך, ייתכן שהפריט מצביע על קובץ שהועבר, נמחק או ששמו שונה. מה עושים
-
- 2 תגובות
- 578 צפיות
-
-
כל פעם מש לפני הורדה אני מקבל הודעה כזאת: You have a DCC pending, Set your client to receive the transfer. מה אני צריך לעשות כדי לקבל את הקובץ שאני מנסה להוריד?? (ממה שהבנתי אני לא מצליח ליצור חיבור או משהו עם השולח) משהו יכול לעזור לי??
-
- 2 תגובות
- 578 צפיות
-
-
פתאום אתמול והיום הנגן פלאש שלי התחיל לגסוס. זאת אומרת שהוא לא משמיע קול ונתקע אחרי כמה שניות. הפתרון הזמני הוא להתקין אותו מחדש. מה יכול להיות הבעיה? דרך אגב גם למשהו הדרייבר של ה WACOM שלי לפעמים לא עולה. יש לציין כי עשיתי פורמט לא מזמן... בדקתי ב AD AWARE 2007 (שלמשהו קצת דפוק אצלי) והוא לא מצא שום דבר רציני. ואני מוגן ע"י NOD32.
-
- 0 תגובות
- 578 צפיות
-
-
קניתי עכבר אופטי של Logitech , התקנתי את הדרייבר שלו וזה גם התקין לי Logitech Desktop Messenger . נישיתי למחוק את זה כמה פעמים - זה נמחק, אבל לא מ Add or Remove Programs ... איך להפטר מהתוכנה? - מי יכול לעזור?
-
- 0 תגובות
- 578 צפיות
-
-
בבקשה בבקשה אני מתחנן אני חייב עזרה אז ככה הבעיה שלי היא כזאת אני כל פעם שאני פותח תמחשב... מצד ימין איפה שהשעה והתאריך נמצא נפתחת לי הבועה הזו שיש כזה מגן והוא מסומן באדום ואומר לי שהפירול שלי מכובה העידכונים הטומותיים שלי מכובים והתוכנת אנטי וייורס שלי לא עדכנית ולא אין לי הגנה על המחשב.. עכשיו הבעיה המרכזית היא שאני לא מצליח לעשות אפדייט לתוכנה להזכירכם התוכנה היא MCAFEE VIRUSscan ver 8.0.0 וזה מראה לי את ההודעה הבאה .. בבקשה מה אני צריך לעשות אני מתחנן האיסיקיו שלי הוא 226502495 אני מתחנן לעזרה זה חשוב מאוד ..
-
- 6 תגובות
- 578 צפיות
-
-
שלום לכולם אני לא יודע אם זה המקום לשאול אבל אני אנסה בכל זאת המחשב שלי מחובר לטלוויזיה וכל החיבורים תקינים ואני מצליח לראות את המחשב בTV הבעיה היא שלא מזמן ניסיתי לשים סרט בMV2PLAYER ובמדיה פלייר וכשאני שם את הסרט בFULL SCREEN אני רואה תמונה שחורה לחלוטין בעוד שבמחשב רואים את הסרט רגיל(זה קרה לי בכמה סרטים ובסרטים אחרים ראו טוב בטלוויזיה) השאלה שלי אם ניתן להתגבר על הבעיה הזו אשמח לתגובה בתודה ZIK
-
- 1 תגובה
- 578 צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3260267,00.html --ויקיפדיה-- אני היחידי שחושב שלא כדאי לשדרג כ"כ מהר?
-
- 1 תגובה
- 578 צפיות
-
-
שאני מנסה להתקין BF2 ישר יש מופיע לי הודעה והוא יוצא מהתקנה מה עושים? ההודעה היא בתרגום חופשי שלי שהוא לא יכול להפעיל את ההתקנה ובבקשה תבדוק שכול התוכניות סגורות
-
- 1 תגובה
- 578 צפיות
-
-
חבר שלי משתמש בתוכנה זאת לא תוכנה מקצועית אבל לא חשוב בקיצור הוא יוצר מיקסים והמיקסים נשמרים בסיומת מיקס למשל : Dance ejay 7.mix הוא רוצה לשמוע את המיקסים שהוא יוצר במדיה פלייר או בווינמפ בקיצור אמ פי שלוש הוא רוצה להפוף את הקובץ להמיר יותר נכון לככה : Dance ejay 7.mp3 תודה לכל העוזרים !
-
- 4 תגובות
- 578 צפיות
-
-
שלום! אני משתמש בתוכנה Nero גירסה 6.6, צרבתי מספר קליפים על דיסק DVD ושאני נכנס לדיסק עצמו אני רואה שהוא ריק למרות שכתוב שכל שטח הדיסק מלא מישהו יודע מה הבעיה יכולה להיות? תודה מראש!
-
- 7 תגובות
- 578 צפיות
-
-
אני לא מצאתי קובץ זהו כל זמן הודעות אזהרה מעצבן אותי..בבקשה עזרה לי... [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 578 צפיות
-
-
אהלן הבטרייה במחשב נייד אצלי נגמרת מאוד מהר אני צריך תוכנה שתראה לי את המצב של הבטרייה תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 578 צפיות
-


