עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by generalA,

    נתקלתי בבעיה בצריבת תקליטור מקורי, ע"מ שהדיסק יישאר בחיים. הבעיה היא כזו: במהלך הקריאה מן התקליטור המקורי הוא זורק לי את ההודעה בקובץ המצורף... מה עושים? יש לקחת בחשבון כי הפעלתי ברקע ע"מ שלא יהיו בעיות את התוכנה AnyDVD אך למרות זאת זה נתקע. כאילו ומדובר ב- Bad Sector אבל בוודאות הדיסק ללא שריטות או משהו כלל. איך מתגברים ומה עושים??? [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 579 צפיות
  2. Started by Gal_452,

    אני משדר רדיו דרך הוינאפ והשאלה שלי היא איך אני עושה לינק דרך האינטרנט שאנשים ילחצו וזה ישר יפתח להם את הוינאפ ויפעיל את השידור ?

    • 0 תגובות
    • 579 צפיות
  3. Started by hck,

    היי אני מתחיל לסדר מחשב של חבר שמלא בתוכנות ריגול עם Adware6 ועם SpyBoot S&D אבל זה ממש לא נגמר אפילו אחרי מספר סריקות. עכשיו נזכרתי ב-HijackThis וחשבתי שאולי היא תפתור לי את הבעיה. אבל הבעיה שלי היא, שאני מריץ את התוכנה היא מראה לי את כל הדף עם כל הרשימה של התוכנות - ומיד נסגרת! אין לי אפילו צ'אנס לנסות לסמן את מה שצריך בשביל להסיר! מישהו מכיר פתרון לבעיה הזאת?

    • 3 תגובות
    • 579 צפיות
  4. Started by Radeon38,

    טוב..מכיוון שאין פורום תמיכה לדואר באתי לפה זה העניין.אני רוצה לסמן בדואר ואללה כמה קבצים ולשלוח אותם.אני יודע שיש שילוב של SHIFT ועוד מקש של אות כלשהי שמאפשרת סימון של לחיצה קצרה ואז אפשר במכה אחת לשלוח את כל הקבצים כמו ש C זה העתק ו P זה הדפס. אם לחדד את הנושא שכל התמונות יהיו מסומנות בכחול..

    • 1 תגובה
    • 579 צפיות
  5. Started by Satlan,

    שלום יש לי סרטון של 9 דקות ויש בו שני שירים .. עכשיו איך אני "קורע" מהסרט את השיר הראשון ? איך שהוא להקליט את זה.. בתודה מראש

    • 4 תגובות
    • 579 צפיות
  6. יש לי כתוביות שמי שעשה אותם הכניס את הזמן שיש להתחיל להציג כל שורה ולא את הזמן שצריך להפסיק אותה. כך נוצר מצב שאם לא מדברים דקה אז יש מופעה לי כתובית מעצבנת למשך דקה. אני מחפש תוכנה שתגביל את הזמן שכל שורה תהיה מוצגת. מישהו מכיר תוכנה כזאת?

    • 0 תגובות
    • 579 צפיות
  7. כותרת. תודה.

    • 1 תגובה
    • 579 צפיות
  8. Started by TzV-EyE-GeR,

    שלום, לאחר שהתקנתי את Sygate Firewall התוכנה חסמה את הגישה לאינטרנט מהמחשבים האחרים שמחוברים לרשת הביתית. האם מישהו יודע מה אני צריך להגדיר לתוכנה בכדי שהאינטרנט בשאר מחשבי הרשת יעבוד? תודה וחג שמח...

    • 2 תגובות
    • 579 צפיות
  9. Started by Goadzilla,

    hi i put a picture as backround in a word document i see the backound in the computer an in the document but when im print it the document come out with the body text and without the backround how can i print the document with the bacround thx in advanced

    • 1 תגובה
    • 579 צפיות
  10. Started by יוגב1,

    שלום, בכל פעם שרושמים בעברית זה הפוך את סדר המילים לדוגמא: "שלום יש לי בעיה" יהפוך ל: "בעיה לי יש שלום" מישהו יודע איך פותרים את זה?

    • 1 תגובה
    • 579 צפיות
  11. ב outlook express הייתי פשוט מסמן את כולם וגורר, Thunderbird לא נותן לי לגרור, הדבר היחידי שאני יכול לעשות זה לסמן כל אימייל בנפרד ולעשות save as, הבעיה שיש לי הרבה אימיילים, אני לא יתחיל לעשות save as לכל אחד, עזרה

    • 0 תגובות
    • 579 צפיות
  12. Started by xxdragonxx,

    זה עושה לי בעיה של מקודדים בסרטונים של מדיה פלייר ואני לא יודע איזה מקודדים להתקין איזה למחוק איזה צריך זה הכל מסתבך .. איך אפשר לדעת איזה מקודדים צריך לאותו קובץ ספציפי?

    • 2 תגובות
    • 578 צפיות
  13. Started by er0101,

    אני מחפש תוכנה דומה שלא מצריכה התקנה ע"מ להוריד טורנט ישירות ל"כונן" ג'ימייל. מצאתי gspace שזה תוסף לפיירפוקס אבל זה עובד כמו FTP כלומר צריך שהקובץ יהיה במחשב לפני שמעלים אותו וזה כנראה מוגבל ל10 מגה לקובץ. אני רוצה אפשרות להוריד לשם קבצים on the fly.

    • 0 תגובות
    • 578 צפיות
  14. Started by nondos,

    שלום, אני שוקל לקנות את התוכנה ואני צריך לדעת אם התוכנה מאפשרת לבצע את הדבר הבא: נניח ויש לי כרטיס מסך עם שני יציאות DVI שני מסכים ושני מקלדות USB ושני עכברי USB ואני מתקין שתי מערכות הפעלה על המחשב כך שאחת מהן תרוץ על גבי השניה האם ניתן ממש להקצות לכל מערכת מסך בפני עצמו, מקלדת ועכבר שזה ייראה ויתפקד ממש כאילו אלו שני מחשבים שונים? * כמובן בלי להתייחס לנושא הביצועים שכמובן יהיה פחות טוב על המערכת שרצה ב VM תודה

    • 0 תגובות
    • 578 צפיות
  15. Started by Dan1989,

    יש לי תוכנה של הקלטת אודיו שנפתחת כקובץ מכווץ של WinRar. עכשיו, כשאני פותח את הקובץ זה פותח לי סדרה של קבצים מכווצים, ושאני פותח את הקובצים האלה זה פותח עוד קובץ מכווץ, וכשאני פותח אותו זה מחלץ קבצים ובאמצע התהליך הוא שולח הודעה שזה זקוק לאיזה קובץ, שאני לא יודע איפה הוא, אם הוא בקבצים המכווצים האחרים או באותו קובץ... מישהו יכול להסביר לי איך אמורים לפתוח את כל הקבצים האלה ושהתוכנה תעבוד? ותתוקן בכלל? תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 578 צפיות
  16. אהלן התקנתי את גרסה 1.73, Build 128 אני רוצה לשנות את שפת הממשק לאנגלית (מעברית). תודה! עדכון: עברתי לגרסה 1.90.0.1012, ועדיין אני לא מוצא איך להפטר מהממשק העברי.

    • 0 תגובות
    • 578 צפיות
  17. היי בכל פעם שאני פותח קובץ OFFICE נוצר קובץ זמני באותה תקייה עם אותו שם רק עם תחילית "$~" ואם אני פותח הרבה קבצים בו זמנית נוצרת רשימה די גדולה וזה מעצבן... האם יש אפשרות להגדיר שכל הקבצים הזמניים הללו יהיו בתקייה אחת קבועה ?(כמו TEMPכללי) תודה

    • 0 תגובות
    • 578 צפיות
  18. Started by Zaks Sharon,

    היי חברה! מה שלומכם? תקשיבו רגע יש לי בעיה מעצבנת אני לא מצליח להפעיל חלק מהאתרים בעברית לאחרונה. אתרים כמו רוטר וכל מיני... סגרתי את האנטי-וירוס (קספרסקי) ואת הפיירוול (זון אלארם פרו), ובכל זאת זה לא עוזר. אני משתמש באקספלורר 6. תעלו רעיונות ואני אבדוק אותם. תודה!

    • 3 תגובות
    • 578 צפיות
  19. Started by elior021,

    אהלן יש לי שאלה בקשר לתוכנה נליט והיא כזאת ברגע שצריך לבחור קובץ התקנה של הסרביס פאק מה אני אמור לעשות מאיפה אני מביא תקובץ הזה ?

    • 2 תגובות
    • 578 צפיות
  20. Started by 1,

    מישהו עוד נתקל בתופעה? אני מדבר על גרסת הפרו עם האנטי ספיי. בכל מקרה אני מעוניין בהמלצה לתוכנת חומת אש מומלצת ויציבה, אפשר גם להמליץ על זון אלארם אם היא הכי מומלצת. יש לציין שיש לי ראוטר של לינקסיס WRT54GL והפירוול מופעל.

    • 0 תגובות
    • 578 צפיות
  21. Started by psxr,

    התקנתי את התוכנה במרץ השנה והיא אמרה בלשונית של ה-health שדיוק הניחוש שלה היא 20 או 25 אחוז ועכשיו זה כבר הגיע ל52 אחוז ואומר שהדיסק יחזיק עד 2015 מישהו יודע מה התוכנה הזאת שווה ?

    • 0 תגובות
    • 578 צפיות
  22. Started by er0101,

    http://forums.whirlpool.net.au/forum-replies.cfm?t=600423 להתעלם משלב 5 אחרת אנטיוירוס ואנטיספיוור מפסיקים לעבוד

    • 0 תגובות
    • 578 צפיות
  23. אני שדרן בשני רדיוים חדשים.... אנ יודע שההגדרות לשמיעה טובה ואיכותית הם ככה (מי שמבין בזה ועשה יבין..): לשים על stereo mix ולהמניך ליקראת הסוף...לשים על איכות של 80 kbps mono לשים על inputcard ואת ההגדרות שם עושים ככה: ואז אמורים לשמוע באיכות מעולה וחדה אבל אצלי שומעים חרא ואין לי מושג למה. ניסיתי מיליון דברים...כלום לא עזר. מקווה שאתם תוכלו לעזור לי :'(

    • 0 תגובות
    • 578 צפיות
  24. Started by moish77,

    מעוניין לבצע גיבוי לכל המחשב, אפשר בעזרת האשף של XP ואחר כך לפצל את הקובץ כך שאפשר יהיה לצרוב במספר DVD. אפשר לבצע את כל התהליך בעזרת zip או winrar כולל הפיצול? איך אפשר לבצע? תודה

    • 2 תגובות
    • 578 צפיות
  25. Started by בן1,

    יש לי אימיול 4.2 ואני רוצה לשדרג אותו בשביל שבחיפוש זה ימצא לי יותר ממי להוריד וכמובן יוריד יותר מהר... איך אני עושה את זה? (צריך למחוק לפני זה את האימיול הישן או לא?) ולאיזה גירסא הכי טוב לשדרג? או שבכלל עדיף תוכנה אחרת?? מה אתם ממליצים? תודה רבה.

    • 2 תגובות
    • 578 צפיות

דיונים חדשים בפורומים