עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. שלום. אני מחפש תוכנה שתאפשר לי לקחת 2 קבצי כתוביות,ואז לקחת את הזמן של אחד מהם,ולהדביק את המלל של השני. לדוגמא,יש לי קובץ תרגום אנגלי מסונכרן לגירסא שאני מחפש,ועברי לגירסא אחרת. אז אני רוצה לקחת את התזמונים של האנגלי ולהדביק לעברי. אפשרי? תודה

    • 1 תגובה
    • 580 צפיות
  2. אני משחק ב-COH ולפעמים אני מאבד קשר עם השרת, בדומה לראוטר שצריך לפתוח פורטים... יש למישהו מושג איך פותרים את הבעיה, כי סה"כ אין לי ראוטר.

    • 2 תגובות
    • 580 צפיות
  3. Started by LORIANTA,

    ... [attachment deleted by admin]

  4. Started by asafgolan,

    כרגע אני משתמש בקומודו ויש לו בעיה מאוד מעצבנת. כל התקנה הכי קטנה דורשת 20 אישורים (למרות שנאני מסמן לו לזכור התשובה בעתיד) וזה פשוט מתיש. בעבר הייתי משתמש בביטדפנדר והייתי מאוד מרוצה ממנו. אפשר לתת שם אישור אבסולוטי לכל קובץ לעשות ככל העולה על רוחו וללא הטרדת המשתמש כל 2 שניות. יש משהו חינמי שיתן לי את אותו הדבר?

  5. לפורום שלום, פעם ראשונה בפורום, ומנסה לקבל תשובה ל: בכל פעם שאני מפרמט את ה HD, ומעלה מחדש את windows 98SE, ולאחר מכן Office XP , ה HD , עובד ללא הפסק, ומידי 30-60 שניות אני מקבל את ההודעה הבאה: abnormal termination, של התוכנה הבאה: Program files\common files\system\Mosearch\Bin\Mosdmn.exe באופן טבעי, אני מנסה להגיע לstartup, על מנת להפסיק את הפעולה, אך באופן מפתיע, התכנית לא נמצאת שם?? א. מה זו התכנית הזו בכלל? והאם ניתן למחוק אותה בכלל? ב. איך מפסיקים אותה?? תודה מראש על כל עזרה. בברכה, פושטק

    • 1 תגובה
    • 580 צפיות
  6. טוב אז ככה אני צריך עזרה במציאת תוכנו של האייסי כמה תוכנות כי אני לא מוצא קישורים טובים בגוגל טוב תוכנה ראשונה:Fake UIN תוכנה שנייה: recover תודה מראשצ לעוזרים...!!

    • 0 תגובות
    • 580 צפיות
  7. אהלן כולם! אני נוסע להודו בקרוב לחצי שנה, ואיך אני יכול לנסוע בלי להוריד את המערכונים של הרצועה מאתר ביפ (www.bip.co.il) ל-ipod video שלי?? מישהו מכיר תוכנה שיכולה לעשות את העבודה? תיכנסו לאתר ביפ ותראו את הפורמט של ה-streaming video שם, אני צריך משהו ששומר את זה, עדיף בפורמט quick time (mp4). תודה רבה לכולם! יובל

    • 0 תגובות
    • 580 צפיות
  8. Started by VL,

    זה הדגם SiS 7012 Audio Device תווודה

    • 5 תגובות
    • 580 צפיות
  9. Started by lilian,

    האם יש תוכנה המנטרת ומייעלת ביצועי המחשב (מבחינת זכרון RAM וכד' ) המותאמת ל- windows 7.

    • 0 תגובות
    • 579 צפיות
  10. Started by moshe_ben_kipod,

    איך אני שומר את רשימת האתרים שיש לי בסימניות של הפיירפוקס?

    • 1 תגובה
    • 579 צפיות
  11. Started by Yaniv.E,

    אני צריך לקנות תוכנה למחשב על מה אתם ממליצים? ומה המחיר? תודה יניב

    • 4 תגובות
    • 579 צפיות
  12. שלום, אני מחפש תוכנה להקלטה מהמיקרופון או מהליין אין של הכרטיס קול בבקשה. חשוב שתיהיה חימנית וללא הגבלה של 3 דקות תודה רבה מראש!

    • 2 תגובות
    • 579 צפיות
  13. Started by Triple-z,

    שלום, במחשב שלי אני משתמש ב- TVOUT באופן קבוע והוא מושאר דולק בתור דסקטופ נוסף, התצוגה הראשית (מסך המחשב) מוגדר בתור תצוגה 1 והטלויזיה בתור 2 עכשיו שאני מתחבר עם REALVNC הוא מראה לי רקע ריק של הדסקטופ השני וצריך לגלול כדי לראות את הדסקטופ הרגיל רק שאני מבטל את הטלויזיה זה נפתר אבל אני רוצה להשאיר את זה דלוק כל הזמן לא להדליק ולכבות איך אני מגדיר לו שיראה לי רק את התצוגה שמוגדרת בתור ראשית (אצלי כרגע תצוגה מספר1)?

    • 1 תגובה
    • 579 צפיות
  14. אני לא מצליח להתחבר כמו שצריך לאייסיקיו הרגיל ולמירנדה. הסטטוס שהם מראים לי הוא על מחובר אבל אני לא רואה את האנשים שמחוברים,כאילו כולם מנתוקים-במירנדה. ובאייסקיו הרגיל מראה לי אותו דבר,אבל אחרים שולחים לי הודעות ואני רואה אותם בסטטוס מנותק. ולפעמים יש מקרים באייסקיו הרגיל שאין לי בכלל רשימה ויש לי הודעה שאם אני רוצה להוסיף משתמשים ללחוץ כאן. מישהו יודע אולי מה הבעיה פה? ואין לי פיירוול ואין כלום! בתודה מראש!!!!! עריכה: שמתי לב שהבעיה נובעת מהספק 012,ראיתי פה כמה הודעות וזה נראה מתאים לבעיה שלי. עכשיו אמרו שיש איזו כתובת או משהו שיכול לסדר את זה.. אם תוכלו לעזור לי בזה אודה לכם מאוד!

    • 0 תגובות
    • 579 צפיות
  15. היי אני צריך תכנה שיודעת לסגור תכניות שהגדרתי מראש אוטמטית, בקיצור תכנה שיודעת לנהל סגירה של תכניות או לחילופין מישהו מכיר את הפקודה שגורים איתה תכנית ? 2.איך מנקים מידע מהזכרון? (win xp ) תודה מראש,

    • 3 תגובות
    • 579 צפיות
  16. חייב דחוף דחוף דחוף את הMUI שהופך את הOFFICE 2003 SP3 לעיברית אתם לא יודעים עד כמה אני אודה לבחור שיביא לי את זה!!! תודה עצומה מראש!

  17. Started by vAי,

    אני מנסה לצרוב קובץ NRG (קובץ של נרו) אבל כשאני פותח את הקובץ (בנרו כמובן) זה מביא לי את ההודעה הבאהhttp://planet.nana.co.il/d32_d32/gta.GIF וכשניסיתי לעשות אישור ולצרוב בכל זאת אז זה אמר שזה צורב אבל בסוף זה מראה לי דיסק ריק אם מישהו יכול לעזור עז בבקשה

    • 1 תגובה
    • 579 צפיות
  18. שלום לכולם יש לי בעיה בתוכנת NERO אצלי במחשב יש לי כונן DVD פנימי וגם CD פנימי שקניתי צורב חיצוני בחיבור USB קיבלתי איתו דרייבר של NERO חשבתי שזו התוכנת צריבה הכי טובה בעולם אבל מסתבר שלא הכונן אמור לצרוב במהירות 16 והדיסקים שאני צורב עליהם של TEAC +R 4.7 GB אבל צריבה של 6 סרטים לוקחת לו 20-25 דקות עד הסיום איפה הבעיה?בהגדרות של התוכנה?בצורב?איך מתקנים את זה? חוץ מזה, מה ההבדל בין דיסק DVD+R ל- DVD-R? תודה על העזרה

    • 0 תגובות
    • 579 צפיות
  19. Started by benor,

    עושה רושם אתר שימושי: http://www.filehippo.com/

    • 4 תגובות
    • 579 צפיות
  20. Started by tomer_et,

    הבנתי שיש אפשרות להשתייך לקהילה בפרד. איך עושים את זה? האם זה כדאי? (מה זה נותן?) איזה קהילות מומלצות? האם ניתן "להתחבר" לכולן? בתודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 579 צפיות
  21. Started by @guitarsuite@,

    איך אפשר שהפירוול יפעל אבל לנתק רק את האי סי קיו כדי שאני יוכל לקבל קבצים

    • 1 תגובה
    • 579 צפיות
  22. Started by ariel-ro,

    שלום לכם! יש לאמא שלי את התוכנה אוטוקאד 2007. ואנחנו לא יודעים איך מוציאים שם את הסרגלי כלים של התלת מימד ואת הסרגלי כלים של הקירות והדלתות וכד'.. אשמח לעזרה איך להוציא את הסרגלי כלים האלה(וזה לא מקש ימני על שאר הסרגלי כלים ולבחור, כי אין אותם שם) אריאל

    • 1 תגובה
    • 579 צפיות
  23. Started by Domovoi,

    יש לי בעיה,כש אני בוחר refresh rate מסוים הוא תמיד נשאר על 60HZ אפילו כש אני בוחר 85HZ הוא נשאר על אותו 60HZ ככז זה בכל הרזולוציות כמו כן זה גם קורה בדריברים catalyst 6.6\6.7 :-[

    • 0 תגובות
    • 579 צפיות
  24. Started by leda,

    לוח GA-P35-DS3 דיסק קשיח 320G sataII hitachi אני רוצה להתקין xp sp2 יש לי שתי שאלות: 1) האם כדאי שדיסק וינדוס יצור את המחיצות בדיסק הקשיח כיצד לוודא שמערכת ההפעלה תזהה את הדיסק בsata שמעתי שיש בעיות ל xp עם כונני sata 2) האם אני צריך להתקין דרייברים עבור לוח האם (lan,audio) או פשוט לתת לוינדוס למצוא בעצמו? פשוט יש באתר של gigabyte דרייברים עבור לוחות האם lan, audio #### אני יודע שזה הרבה דברים אבל ממש מבקש עזרה כי לא רוצה לשלם לטכנאי

    • 3 תגובות
    • 579 צפיות
  25. מחפש תוכנה טובה לעדכון דריבריים?

דיונים חדשים בפורומים