תוכנה
נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.
40,196 דיונים בפורום זה
-
קניתי מחשב חד שוהתקנתי את האנטיוירוס מהדרייבר של הלוח-אם. כעת הוא דורש ממני לבצע עידכונים וכך אני עושה . לאחר שהוא מריץ עדכון הוא רושם לי " DNS name resolving error" מה עושים ? איך עובד האנטי ויורס הזה ? יש לציין שעוד אין לי חיבור לאינטרנט אם זה קשור ...
-
- 2 תגובות
- 581 צפיות
-
-
משום מה הוא מזהה את המירק כווירוס או משהו כזה, וכל פעם שאני נכנס למירק הוא נותן לי את הצליל הזה של החזיר בשחיטה, המירק נפתח ואפשר לעשות דברים אבל כל פעם שאני נוגע במירק או נכנס לערוץ או כל פעולה אני מקבל את החזיר השחוט :\ מישהו יודע אני עושה שהאנטי וירוס יתן לי לפעול בשקט במירק? או לפחות איך אני מבטל את הצליל הזה?
-
- 2 תגובות
- 581 צפיות
-
-
שלום ! לא מצליח לפתוח פורטים בשביל אימיול , אין לי ראוטר וגם כיביתי את הפירוול הפנימי של וינדוס , עדין הפורטים סגורים , עברתי על מלא מלא מדריכים שמצאתי באינטרנט , ושום דבר לא עזר , אני כבר נואש. תודה !
-
- 1 תגובה
- 581 צפיות
-
-
הורדתי את RC1 של התוכנה לא מזמן. כצפוי נראה שנסגרו הפערים ההכרחית בנושא הטאבים וגם בנושאים שקשורים במראה וישום נכון של תקנים. אבל פרט לזאת גלום בתוכנה יתרון בולט ברינדור הדפים - פשוט נראה כאילו יש לו מנגנון anti-alasing מובנה או משהו בסגנון. כל המראה של הדפים הרבה יותר "רך" וטקסט נראה יותר קריא. פשוט הרגשה אחרת לראות למשל את העמוד הראשי של הפורמים עם Ie7. בצד החסרונות נראה שהוא טיפה מגושם - למשל יש delay בין פתיחת טאב חדש עד שהוא נותן לך לכתוב בשורת ה url... כמו כן פיירפוקס עדיין יותר מהיר - זה היתרון הגדול שלו גם מול אופרה. אבל סך הכל - הערכתי.
-
- 3 תגובות
- 581 צפיות
-
-
נתקלתי בקבצי rm ואין לי מושג איך לפתוח אותם--על פי מה שהבנתי אילו אמורים להיות קבצי סאונד... בבקשה עזרה....
-
- 3 תגובות
- 581 צפיות
-
-
איפה צוואר הבקבוק, הכרטיס מסך המובנה שיש לי, בהכרח לא יעיל בשביל האוטוקאד? יש דבר כזה, תוכנה שיכולה למדוד את עוצמת המחשב הנוכחי ולאתר לי את צוואר הבקבוק עבור יישום ספציפי כמו אוטוקאד? EVEREST Corporate Edition Motherboard: CPU Type DualCore Intel Core 2 Duo E4300, 1800 MHz (9 x 200) Motherboard Name Intel Isleton D946GZIS (2 PCI, 1 PCI-E x1, 1 PCI-E x16, 2 DDR2 DIMM, Audio, Video, LAN) Motherboard Chipset Intel Broadwater i946GZ System Memory 2GB Display: Video Adapter Intel® 946GZ Express Chipset Family (128 MB) 3D Accelerator Intel GMA 3000 http://www.intel.com/products/motherboard/d946gzis/index.htm [br]פורסם בתאריך: 21.10.2007 בשעה 13:49:54 חבר'ה מבקש …
-
- 0 תגובות
- 581 צפיות
-
-
אני מיח שלפחות אחד מכם נתקל בזה - התקנתי היום את גרסת 7.2 של nero. ההתקנה היתה מותאמת אישית וכללתי בה רק את תוכנת הצריבה, את חבילת הכלים ואת הפלאג-אין שמשמש להגדלת מהירות הצריבה (?). לאחר ההתקנה הופיע בשורת המשימה זוג של סרגל חיפוש ששמו nero scout. את הסרגל הזה אני רוצה להעלים אך כמו שזה נראה, אין כל דרך לבצע זאת. חיפשתי במנהל המשימות תהליך שניתן לייחס אותו לסרגל הזה ולא ממש זיהיתי. ניסיתי שינוי של ההתקנה באמצעות לוח הבקרה ולא ממש מצאתי את מה להוריד. גם סתם העלמת הסרגל משורת המשימה לא הצליחה - באשף ההגדרות של שורת המשימות ותפריט ההתחלה לא נמצא כלל האייטם הזה. מי יודע מה עושים? תודה
-
- 2 תגובות
- 581 צפיות
-
-
שלום, לא יודע איך נחתה עליי הבעיה הזאת אבל היא הגיעה והיא לא נותנת לי לעבוד כמו בנאדם! טוב, אז ככה: אני פותח באמצעות Ineternet Explorer 6 דף HTML שכתבתי, משנה לו את קוד המקור, שומר את השינויים ושום דבר לא קורה. השינויים שעשיתי לא נשמרים! אני סוגר את המקור וניגש שוב פעם לקובץ ולקוד המקור שלו ורואה את הקוד שהיה שם ממש לפני השינויים. זאת אומרת אני לא יכול לעשות שינויים בקוד המקור ולשמור אותם. מה שכן אני יכול זה לשנות את ה-Format של הקובץ ל-TXT ואז לשנות ושוב לשנות ל-HTML. הקבצים הם על Achieve ב-Properties. זה מעצבן בטירוף ולא נותן לי לעבוד כמו בנאדם! אני חייב לסיים עם זה היום ולא רוצה להתחיל לשנות כל קובץ לקובץ טקסט ואז לשנות, לשמור ושוב לחזור ל-HTML....זה בלאגן ואני לא אסיי…
-
- 0 תגובות
- 581 צפיות
-
-
שלום לכולם! אני לא בטוח שזה הפורום הנכון, ובמקרה שלא תעבירו את הנושא בכל מקרה, יש לי אח קטן שעשיתי לו משתמש נוסף בווינדוס, והבאתי לו בנפרד כונן 40GB. אני מעוניין לחסום את הגישה שלו לכונן שלי. יש איזושהי תוכנה שבעזרתה אני יכול לעשות זאת? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 581 צפיות
-
-
זה מאוד חשוב לי. מישהו יודע\יכול לעזור?
-
- 4 תגובות
- 581 צפיות
-
-
אהלן! אני מחפש את התוכנה הזו... זה מאוד חשוב.... פשוט אני רוצה להיכנס למחשב השני שלי דרך האיי פי.. בנוסף אני צריך תוכנה שאיתה אני אוכל לשלוף את הקבצים..יש לי עבודה שאני צריך להגיש ליום שני וזה מאוד חשוב! תודה לעוזרים..
-
- 0 תגובות
- 581 צפיות
-
-
נניח שיש לי תיקייה מסויימת המכילה כל מיני קבצים שאני רוצה לחסום את הגישה אליהם ע"י נעילת התיקייה עם סיסמא, כך שרק אני אוכל לצפות בקבצים ולנעול את התיקייה. אני רוצה סיסמא שתשמור על התכנים. מישהו יודע איך לעשות זאת? תודה
-
- 1 תגובה
- 581 צפיות
-
-
אני לא יכול להפעיל שתי מסכים. חיברתי את המסך והטלויזיה אבל בהגדרות אני לא יכול לבחור שיהיה שתי מסכים. מצורף תמונה <a href="http://imageshack.us"><img src="http://img475.imageshack.us/img475/6162/43932467qx9.gif" border="0" alt="Image Hosted by ImageShack.us"/></a><br/> הכרטיס מסך שלי זה 8400gs
-
- 5 תגובות
- 581 צפיות
-
-
אם יש ל VISTA 64BIT עדיף
-
- 0 תגובות
- 581 צפיות
-
-
אם תכנסו למשחחק סוניק ותבחרו דמות אתם תראו רגיל אצלי לא רואים הכי טוב לא יודע מה השתנה וזה על HIGH. http://www.freeworldgroup.com/games/sonic/index.html [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 4 תגובות
- 581 צפיות
-
-
התקנתי את כל הדריוורים אבל אני לא יודע איך רואים טלויזיה....עזרה אשמח לקבל עזרה ממי שיש לו כבר AIW והצליח תודה נועם
-
- 3 תגובות
- 581 צפיות
-
-
איך מבטלים את הרקע השחור לכתוביות ? איל מבטלים את הקראת המספרים בכתוביות ? (כשיש מספרים בכתובית יש קול שמקריא אותם באנגלית ) תודה
-
- 1 תגובה
- 581 צפיות
-
-
אני רוצה לעבור לפיירפוקס החדש מאקספלורר. יש לו תמיכה נורמאלית בעיברית? ומאיפה להוריד?
-
- 1 תגובה
- 581 צפיות
-
-
התקנתי מחדש את ווינדאוס, אני רוצה להתקין JAVA אז ניגשתי לאתר הבית ומצאתי שם הרבה גרסאות שונות של התוכנה הזאת. מישהו פה מוכן להביא לי קישור ישיר לתוכנה שאני אמור להוריד מאתר הבית של JAVA? יש לי XP PRO.
-
- 1 תגובה
- 580 צפיות
-
-
-
כאשר אני מסתכל בניתוח של DISKEEPER אני רואה שיש פול קבצי מערכת שהוא לא מאחה (ורודים כאלה) איך לאחות אותם?
-
- 1 תגובה
- 580 צפיות
-
-
-
נתקלתי בפורומים שהחתימה שלהם יודעת גם לנגן. הבנתי שזה נקרא קובץ פלאש. איזה תוכנה מומלצת ליצירת קובץ פלאש?
-
- 0 תגובות
- 580 צפיות
-
-
שלום..קרה לי כבר כמה פעמים שהורדתי איזה דמו של משחק או התקנה גדולה שמעל ג'יגה וכשאני מפעיל את ההתקנה המחשב טוען את זה אבל לא קורה כלום ההתקנה לא עולה אבל המחשב חושב..ניסיתי לעשות תאימות להכל אבל לא עוזר יש לציין שההתקנות עבדו כמו שצריך במחשב הישן עם XP עליו..... לא יודע מה לעשות ?...
-
- 4 תגובות
- 580 צפיות
-
-
צריך עזרה האם יש תוכנה שבודקת את הביצועים של הספק ואם הספק יציב? תודה למי שיתן לי קישור תוכנה או רק את שמה
-
- 0 תגובות
- 580 צפיות
-


