עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by BornExtreme,

    אני רוצה לשלוח אסאמאס מהמחשב... אם אפשר עדיף שבתוכנה תהיה אפשרות לשלוח את אותה הודעה הרבה פעמים לאותו מספר עם רשימת פרוקסי

    • 1 תגובה
    • 581 צפיות
  2. פתאום סתם ככה......שידרגתי לתומי לגרסה החדשה של אימיול, עשיתי הפעלה מחדש ומאז הווינדוס מנסה לעלות אבל נתקע אין לי מושג מה הבעיה אבל ברור שצריך לפרמט.... הבעיה שיש לי 2 הארדיסק שאחד מהם הוא בונן C שאין לי בעיה לאבד את מה שיש בו אבל בכונן השני יש מיליון סרטים ומוזיקה שעדיןן לא הספקתי לרRוב ע דיסקים איך מפרמטים את C בלי שיקרה כלום לכונן הגדול? הווינדוס מסרב לעלות כ-SAFE MODE וגן לא מראה לי את הטבלה של הBIOS מה יכול להיות הבעיה? אולי אפשר לתקן את זה בלי לפרמט? חייב עזרה תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 581 צפיות
  3. שלום, יש לי כונן חיצוני wd mybook 320gb. כשאני מנסה להכנס אליו דרך "המחשב שלי" כשאני לוחץ דאבל קליק על האייקון שלו הוא מעלה לי כאילו זה קובץ שהוא לא יודע איך לפתוח אותו ומבקש ממני לבחור תוכנה להעלות איתה. אני יכול להכנס לכונן דרך החלונית שבמעלה החלון "המחשב שלי" אבל לא דרך דאבל קליק. בהתחלה הכונן פעל טוב ולפתע הופיעה הבעיה הזאת. החלפתי גם מחשב השבוע וגם במחשב החדש נוצרת אותה הבעיה. אודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 581 צפיות
  4. בכל פעם שאני מעלה את המחשב הוא מנסה למצוא לו דרייברים מתאימים. בפעם הזו שהתקנתי את הוינדוס הורדתי דרייברים חדשים לכל ההתקנים. עדכנתי את הביוס, הורדתי את דרייבר הצ'יפסט האחרון ללוח האם ויש לי דרייבר מעודכן לכרטיס המסך. למישהו יש מושג למה זה קורה? זה המפרט של המחשב: Intel Pentium D 2.66GHz 2X1M Cache 805 Dual Core 533MHz 775 Box 710 SKYPC Gigabyte GA-8I945PG Intel 945PG Motherboard Palit ATI RX1600PRO GOLDEN Twinmos 512MB DDR-II DDR 533 Memory *2 Westren Digital 160 sata Creative Audigy 2 value

    • 3 תגובות
    • 581 צפיות
  5. יש לחבר שלי solidworks 2005 (חוקי),והוא צריך להשתמש בו על מחשב אחר,איך אפשר לעשות את זה מבלי להוציא את הפלאג מאחורה? שמעתי שיש שיטה שאפשר להשתמש בעותק על עמדה אחרת למשך חודש מבלי להוציא את הפלאג.

    • 0 תגובות
    • 581 צפיות
  6. Started by dannygnh,

    איך ניתן להכנס לאקספלורר ללא הפעלת החיגן.

    • 3 תגובות
    • 581 צפיות
  7. כך הופיע לי ביומן Your 5662 port is not reachable. Please review your network config. ??

    • 2 תגובות
    • 581 צפיות
  8. Started by kobi_af,

    שלום כאשר אני מתקין תוכנה כלשהי ויש בה adware כלשהו אז האנטי וירוס שלי מקפיץ הודעת אזהרה ופשוט שוב ושוב מקפיץ את עצמו ובכך ההתקנה נכשלת למישהו יש פתרון איך אני יכול לסדר את את זה

    • 1 תגובה
    • 581 צפיות
  9. Started by shapiro.guy,

    שלום, קניתי מחשב חדש עם מערכת הפעלה windows vista. אני משתמש בו לעריכת סרטים, ונתקלתי בבעיה. כשאני דוגם למחשב בפורמט AVI (שזה הפורמט באיכות הכי טובה) הצבעים כאילו נמרחים לי וחלקים מהתמונה בשחור לבן/ ירוק... זה ממש מוזר. הקטע הוא, שרק בתוכנות של windows זה קורה (הקטע עם הצבעים): media player, movie maker, dvd maker. אם אני מנגן, למשל, את הקובץ הדגום (לפני שרינדרתי אותו לקובץ ערוך במובי מייקר) בתוכנה אחרת, רואים סבבה. ובינתיים כל הקבצים שעשו את הבעיות האלו היו בפורמט AVI. מה הפתרון? זה ממש מבאס.. אני לא יכול לערוך בגלל זה. גיא

    • 3 תגובות
    • 581 צפיות
  10. בשלב שבו מופיעה המילה Conratulations אם אני בוחר את האפשרות download the new project now אכן מתחילה ההורדה אבל אם אני בוחר באופציה setup advanced settings אני נכנס לדף שבו אני בוחר את הפילטרים וכו'.לאחר שאני לוחץ בדף זה על ok לא מתחילה ההורדה ואני למעשה נשאר תקוע עם התוכנה בלי שום אפשרות להתחיל בהורדה של הפרוייקט.

  11. שלום אני משתמש דיי חדש בפיירפוקס, וראיתי שיש אפשרות לשים סימניות במין קיצורי דרך כאלו בשורה מתחת לכל הכפתורים הרגילים של הפיירפוקס. אני שם שמה רק סימניות שאני צריך ליום יום ואת השאר רגיל ברשימה שיש ... הבעיה שלי זה שיש לי יותר מדי קיצורים לסימניות בשורה הזאת (את כולם אני צריך) ואחרי ששמים יותר ממה שהשורה יכולה להכיל, מופיע סימון של חץ בצד, ואז זה הופך את כל השורה הזאת ללא אפקטיבית בכלל השאלה שלי זה האם יש אפשרות להרחיב את השורה הזאת ל 2 שורות ? או שאולי אפשר להוסיף עוד אחת כזאת? או אם אפילו יש פלאג שכן מאפשר את זה? תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 581 צפיות
  12. היי כולם רציתי לדעת אם אני אוכל להתקין דרייבר בגרסת 32 ביט לכרטיס מסך 4870x2 על וויסטה 64 ביט הוא עושה לי המון המון בעיות וקורס המון בקיצור רציתי לדעת אם זה אפשרי והאם זה ייתן תוצאות טובות ולא יגרום לבלאגן במערכת תודה למבינים בדבר

    • 0 תגובות
    • 581 צפיות
  13. שלום הפיירפוקס בתקופה האחרונה התחיל לקחת יותר מדי משאבים. בקושי פתוחים 20 לשוניות, והוא לוקח 370 מגה(!!) זיכרון. אתרים רגילים.. YNET, כמה פורמים. לא 20 לשוניות של מייספייס. (כידוע הרבה לשוניות של אתר תוקעות את הדפדפן קליל) אני זוכר שעבדתי פעם עם שלושה דפדפנים פותחים בנפרד, עם 40 לשוניות בכל דפדפן ובקושי הדפדפן לקח MB500-600.. גג 700MB אבל זה שפתוח כבר כ300 לשוניות ומעלה.. (בכמה דפדפנים שונים) ועוד עבד בסדר ולא כל כך נתקע... רק מדי פעם. (כן כן, אני מטורף עם הדפדפן ומגיע לכמויות עצומות ) כמו כן יש גם לפעמים אחוזים מאוד מוגזמים בסיפיו לפעמים עד 90-95%... ובקושי פתוח משהו. אני לא מבין מאיפה זה בא.. יש לי גירסה אחרונה.. מותקנים כ30 תוספים.. (ראיתי כאלה שיש להם הרבה י…

    • 3 תגובות
    • 581 צפיות
  14. Started by Lirux,

    כשאני מנסה להעלות תמונה לאיסיקיו זה מה שזה רושם: איך אני מסדר את זה?

    • 0 תגובות
    • 581 צפיות
  15. Started by Lioriiii,

    שלום, האם יש לכם אולי אתרים לאימיול כמו שפעם היה את האתר LIONETWORK?האם ישנם אתרים כאלו גם בעברית וגם באנגלית! תודה רבה!

    • 2 תגובות
    • 581 צפיות
  16. חברים יקרים רכשתי לאחרונה את הלוח אם DS3 וגם את הרמקולים של LOGITECH X540 עכשיו שומעים טוב האמת... אבל אני רוצה בבקשה למצוא את הדרייבר הכי חדש של הכרטי קול REATLEK שתומך ב HD sound כי זה שבא עם הדיסק הוא מתאים רק ל SP1 . בקיצור חחח אחרי החפירה הזאת , הדרייבר הזה קיים בכלל , משהו שיעשה את איכות השמע לאולטימטיבית יותר בגדר העובדה שיש לי כרטיס OB ?

    • 5 תגובות
    • 581 צפיות
  17. פעם הוא נפתח לי כאשר הוא פותח קודם את התוכן הכתוב ורק אח"כ את המדיה בדף (תמונות ושאר), היום הוא פותח הכל ביחד כמו IE, וזה נותן לזה הרגשה הרבה יותר איטית. למה זה ואיך מבטלים את זה?

    • 0 תגובות
    • 581 צפיות
  18. Started by roei88,

    על פעם שאני רוצה לעדכן את הנורטון צריך לצאת מהזון אלרם כי זה חוסם אותו למרות שאישרתי בprogram control יש איזה דרך שזה לא יחסום ?

    • 2 תגובות
    • 581 צפיות
  19. שלום, התקנתי מהדיסק של ASUS דרייורים להכל חוץ מהקול. אני מתקין את הדרייורים של הקול המערכת מבקשת איתחול, לאחר מכן הוא מזהיר אותי שהדרייורים לא עברו בקרה של מיקרוסופט אני מאשר, אך הדרייורים בכל זאת לא עובדים. יש לי מארז של thermaltake מדגם swing, רשום בחוברת שאם הפנל לא תומך HD צריך לשנות איזה הגדרה בביוס האם זה ממשהו ממשי שבגללו אני לא מצליח להתקין את כרטיס הקול? הצעות יתקבלו בברכה תודה, HaimTS ****************** עריכה: נ.ב הורדתי מהאתר של אסוס 100 מגה בשביל סך הכל דרייור וגם זה לא עזר

  20. Started by B@LENO,

    שלום לכולם התקנתי ווינדוס XP SP2 חוקי על הרדיסק התקנה נקייה אחריי פורמט אחריי שהווינודס עלה לפניי שעוד ניכנסתי לאינטרנט התקנתי אנטי וירוס נוד 32 ואחריי שהתקנתי את האנטי וירוס כל שניה קופצת לי הודעה על וירוסים הוא מזהה את הדרייברים של ATI כוירוס תהליכים של ווינודס כמו כתבן מנהל משימות של ווינדוס הוא מזהה כוירוס איך זה יכול להיות רק את התקנתי את הווינדוס ואחריי זה הסרתי אותו התקנתי קספרסקי אנטי וירוס 7 וגם הוא מזהה כל תהליך וכל דבר כוירוס השאלה שלי איך זה יכול להיות רק התקנתי את המערכת הפעלה ולא הייתי באינטרנט בכלל? תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 581 צפיות
  21. Started by creek,

    לפני איזה חודש+- הפעלתי את ה-follow me האוטומטי ב-ICQ, ככה שכל פעם שאני מתנתק, כל ההודעות שנשלחות אליי עוברות ישירות לפלאפון. תוך זמן קצר זה נמאס, אבל עכשיו נעלמה האפשרות לשנות את ההגדרות של ה-follow me, וזה ממשיך לפעול ולשלוח לי הודעות! אני רוצה לחזור להיות כמו משתמש רגיל, מתנתק - ואנ ב-offline. מה עושים?!

    • 0 תגובות
    • 581 צפיות
  22. Started by eladbu,

    שלום לכולם רציתי לדעת אם יש תוכנה שיכולה לדמות כאילו הגלישה היא מארצות הברית??? כרגע אני משתמש ב HOTSPOT שהיא איטית להחריד וממש לא מומלצת!ומצד שני יש לי את TOR שמקונפג לפנדורה ועובד שם מצוין!האם ניתן להתאים את TOR גם ל-HULU כרגע זה לא עובד או כל תוכנה אחרת שעושה את זה יחסית מהיר למרות המרחק מהשרת שממנו אני גולש וכו בתודה מראש

    • 0 תגובות
    • 581 צפיות
  23. Started by lmlm,

    עכשיו,יש לי אייקון שאני רוצה למחוק אותו מהשולחן עבודה, ופשוט הוא לא רוצה.ניסתי SHIFT+DELETE ולא עובד. אני צריך המלצות איך למחוק אותו. תודה [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 581 צפיות
  24. Started by Anonymous1,

    שלום, האם יכול להיות שסרט יופעל ב DVD, אבל יתקע בגלל שצריך להמיר אותו לקבצי DVD?

    • 2 תגובות
    • 581 צפיות
  25. Started by A-L-o-n,

    כשאני מנסה להתחבר להתחבר לאינטרנט דרך חייגן כמובן, אני רואה שהוא מנסה להתחבר אבל לא מצליח. ניסיתי לכבות את החומה והצלחתי, עכשיו אני מנסה לאשר דרך החומה שיאפשר לחייגן להתחבר אבל אני לא מוצא. תודה רבה לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 581 צפיות

דיונים חדשים בפורומים