עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תוכנה

נתקלתם בבעיה עם תוכנה מסויימת? אתם מחפשים דרייברים כלשהם? זה המקום לדון בכל דבר הקשור לתוכנה.

  1. Started by MacGyver,

    שלום! אני מחפש תוכנה לנעילת המחשב..... שתהיה חינימית או משהו....כי היה לי את LOCK MY PC והיא ממש סבבה אבל נגמר לי ה30 יום ואלא מצאתי קראק אז משהו בסגנון בבקשה..... תודה רבה איתן

    • 7 תגובות
    • 725 צפיות
  2. Started by FlyBoy,

    אני מחפש תחליף לתוכנה הזאת. הכי חשוב שיהיה אפשר לטעון כתוביות...שמעתי על Radlight..האם היא שווה משהו??

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. Started by urielka,

    יש יל קובץ BIN בלי CUE איך אני יוצר לו אחד כזה?

    • 13 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. Started by amisha,

    יש תוכנה כזו שתיתן לי מידע ( רזולוציה מקודד פריים רייט שיטת שידור וכו' ...) ?

    • 3 תגובות
    • 664 צפיות
  5. בדקתי בתוכנה CPU-Z כמה מתח המעבד מקבל עכשיו, והתוכנה אינה מראה... מישהו יודע למה ? הינה התמונה: [attachment deleted by admin - 90 dayss]

  6. Started by MeTaLhAmMeR,

    אני מחפש תוכנת Voice chat שאני אוכל להשתמש בה מתי שאני משחק במולטיפלייר, אני מחפש משהו מהיר וטוב שיתאים למטרה תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 795 צפיות
  7. כמו ARJ של פעם.. אני רוצה להיכנס לדוס יש לי 5 קבצים 1.txt 2.txt 3.txt 4.txt 5.txt לקבץ את הכל לקובץ אחד שבתוכו יהיה את הכל הכוונה כמו WINRAR WINZIP של היום אבל רק בדוס בהרצת פקודה....! תודה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 709 צפיות
  8. Started by Leo101,

    יש לי מיקרוסופט אוטלוק 2003 ואני רוצה להגדיר בו חשבון.... עכשיו האי מייל שלי הוא זה aloncom@walla.co.il זאת אומרת אי מייל של וואלה רציתי לדעת איך אני מגדיר אותו באוטלוק אם זה ביכלל אפשרי.... תודה לעוזרים........... ;D ;D ;D

    • 2 תגובות
    • 859 צפיות
  9. אחרי שהתקנתי את האנטי וירוס החדש כדי לנסות אותו והסרתי את ה SYSTEMWORKS ועשיתי ריסט למחשב כשאני פותח את האינרנט אקפלורר אני מקבל הודעת שגיאה כמו בתמונה. יש לכם מושג מה לעשות? :'( עריכה: וההודעה כל הזמן קיימת,כאילו אי אפשר לגלוש, מאשרים וזה חוזר מאשרים וזה חוזר. [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 2 תגובות
    • 645 צפיות
  10. מה קורה חבררייהה אזז ככה בימים האחרונים אני שולח הודעות כמו כולם בicq ובמסנגר לחברייה שלייי אז לוקח זמן אחרי שאני עושה sand לשלוח לו את ההודעה זה ממש מוזררר אני בודק כול יום מזיקים כמו Spywares וגם עשיתי סריקה של וירוסים ואין כלום המחשב נקי חברייה מה יכול להיות הבעיה המוזרה הזאותת????????

    • 3 תגובות
    • 775 צפיות
  11. יש לי בעיה גדולה עם התוכנה כאשר מתקבלת אחרי 10 ד' בערך הודעה שאין מספיק מקום, מה שלא נכון כמובן, והלכידה נפסקת. אם יש כאן מישהו שמצליח לעבוד עם התוכנה כהלכה והתגבר על הבעיה, אודה לו מאד אם ייצור קשר. זו התוכנה היחידה שמאפשרת לי ללכוד ללא אובדן פריימים. תודה מראש. ICQ - 279161359

    • 0 תגובות
    • 566 צפיות
  12. Started by Nullity,

    איך מציגים?

    • 0 תגובות
    • 710 צפיות
  13. שלום: יש לי בעיה outlook כל ההודעות שאני מקבל אין לי אפשרות לקרוא את התוכן יש רק דף ריק האם יש דרך לאפס או להתקין מחדש את האוטלוק? בבקשה עזרה, ואם יש תוכנות אחרות כתחליף היתי שמח שתמילצו לי תודה...

    • 3 תגובות
    • 830 צפיות
  14. האם אפשר לדחוס קובץ divx יותר ממה שהוא ? אני לוקח בחשבון שהרזולוציה תפגע איך עושים את זה אם כן

  15. כמו שאמרתי הורדתי את IntelliPoint (התוכנה של העכברים ..) בגרסא החדשה (5.2) ואני חושב שהיא מזיפת |: ז"א יש שם אפשרות לבדיקת איכות הקליטה אז לקחתי את העכבר למקום שהוא בקושי זז ונכנסתי בתוכנה לאיפה שהיא מראה את איכות הקליטה ועדיין היה כתוב לי GOOD :-\ יכול להיות בגלל שאני סימנתי שם Microsoft® IntelliMouse® Explorer 2 ויש לי את הדגם הראשון ?

    • 2 תגובות
    • 933 צפיות
  16. Started by joni_m,

    אנשים אני רוצה לדעת עם למישהו יש את המדריך או שהוא בעצמו יודע איך מעלים את הקרדיט באימיול למקסימלי! פעם היה מדריך ואני לא מוצא אותו כבר... תודה רבההה לכל העוזרים

    • 1 תגובה
    • 631 צפיות
  17. שלום לכולם אני מבקש את העזרה שלכם במציאת איזה תוכנה שתשמיע סאונד שקיבלתי דואר חדש!!!

    • 4 תגובות
    • 770 צפיות
  18. Started by ביז'ו המוס,

    שלום. לא מזמן פירמטתי את המחשב ועוד לא התקנתי אנטי ווירוס. היום אני התקנתי AVG והוא מצא לי שני סוסים טרוינים וווירוס 1. לפניי הסריקה עשיתי את הUPDATE של התוכנה ואז הוא מצא לי אותם. עכשיו הוא רק מראה לי אותם בתוכנה (AVG TRAIL 7.0 אני חושב) אבל הוא לא משמיד אותם והם נשארים לי על המחשב. מה אני צריך לעשות כדי להעיף אותם מהמחשב שלי?! איך אני עושה ככה שהAVG ימחוק אותם?

    • 1 תגובה
    • 688 צפיות
  19. Started by 1nstall,

    היי אני התחלתי לעבוד בזמן האחרון בפוטושופ, ומצאתי את המדריך הזה: http://negetiv.net/index.php?option=content&task=view&id=66&Itemid=26 וכתוב שם בשלב השני לצבוע רקע, אז איך אני בעצם צובע רקע<? (על מה אני צריך ללחוץ?) תודה מראש Install

  20. שבת שלום.

    • 5 תגובות
    • 850 צפיות
  21. קיבלתי כמה משחקים (מקוריים, כן) עם הכרטיס מסך שלי אין לי כח להכניס כל הזמן את הדיסק ולהריץ את המשחק ממנו ואני גם רוצה ביצועים טובים יותר ומעדיף להריץ אותו מהכונן הקשיח עם איזו תוכנה הכי טוב ליצור תמונה של המשחק ולהפעיל את המשחק עם DAEMON TOOL? ובמקרה של אובדן דיסק עם איזה תוכנה אני יצליח לצרוב את התמונה שעשיתי? (נרו, CLONE CD וכו'?) והאם זה משנה עם איזו תוכנה אני צורב את התמונה של המשחק... כי אני יודע שיש הגנות וחלק מהתוכנות לא מצליחות להתגבר עליהם אז האם יש הבדל למרות שזה לא העתקנה מדיסק לדיסק ישירות אלא מתמונה לדיסק (יש לי צורב פלקסטור X48) תודה מראש! יניב

    • 4 תגובות
    • 591 צפיות
  22. Started by mortiferus,

    כמו רבים , החלטתי לעשתו ניקיון באחד מהוכננים שלי. כשסיימתי בדקתי כמה לוקחים כל הקבצים שיש לי על הכונן והשוותי את התוצאה אם כמה בכלל יש לי מקום בכונן וגיליתי את זה: 29 גיגה תפוסים , 4 גיגה חופשיים , בסך הכל יש 38 גיגה. כלומר 4 גיגה לאנשהו נעלמו. בדקתי את כל האפשרויות של המערכת , ואין אפשרות המופעלת היה יכולה לקחת מקום. כך גם בדקתי אם כל התוכנות שהתקנתי : תוכנות גיבוי וכו' :-\ עכשיו עולה לי לראש רק דבר אחד: יש אפשרות שהאקר פרץ למחשב שלי , והפך אותי לשרת אף טי פי שלו. בדקתי את כל האפשרויות והנתונים בפיירוול והגעתי למסקנה או שאני סתם פרנואיד ויש איזושהיא סיבה אחרת להעלמות ה4 גיגה האלו , או שיש חתיכת האקר טיפש שפרץ למחשב שלי שיש אינטרנט לא מהיר במיוחד שבכלל לא שווה את המאמץ ע…

    • 9 תגובות
    • 648 צפיות
  23. ואיך עושים זאת?

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by assaf990,

    מה ההבדלים? מה עדיף?

    • 4 תגובות
    • 748 צפיות
  25. זכור לי שהיתה איזה תוכנה שאכן מסירה את כל הדרייברים של הכרטיס מסך רק שכחתי את שמה מישהו מכיר???

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים